Ik ben te arm om huisdieren te nemen, dus ik laat een zak brood in de vensterbank liggen en na een week heb ik mijn eigen aaibare huisdier.quote:Op zondag 7 april 2013 12:38 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Onzin dat Wikipedia, het is een plant duzz Salade, laat je hem staan wordt ie schimmel, dus padenstoelen
Plaatje daarbij?quote:Op zondag 7 april 2013 12:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben te arm om huisdieren te nemen, dus ik laat een zak brood in de vensterbank liggen en na een week heb ik mijn eigen aaibare huisdier.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is Poekie. Hij aait fijn.Puur natuur.
Confidence through competence
quote:Op zondag 7 april 2013 12:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is Poekie. Hij aait fijn.Puur natuur.
![]()
Dit is Bob, aait ook fijn en zal nooit bijten want hij is plantaardig
Mooie Vans, niet alleen je spieren zijn gegroeidquote:Op zondag 7 april 2013 13:14 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Dat pumped kalf.
Maar hmm, wat kan ervoor zorgen dat je last van je onderrug krijgt bij standing calf raises in de smith machine?Te ver naar voren/achteren ofzo, of moet hij anders op je schouders?
Voelt zo kut, ik wil alleen die calves voelen branden.Niet in combinatie met het gevoel dat ik mijn onderrug ook aan het slopen ben. Herkenbaar? Thoughts?
EdwinNL gespot in de gym trouwens![]()
Probeer je heupen naar voren te duwen. Op die manier komt er minder druk op de onderrug. Zeg maar het zelfde effect als APT(anterior pelvic tilt) verbeteren. Als dat niet werkt kan je nog altijd de verticale leg press gebruiken, heeft je rug tenminste steun.quote:Op zondag 7 april 2013 13:14 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Dat pumped kalf.
Maar hmm, wat kan ervoor zorgen dat je last van je onderrug krijgt bij standing calf raises in de smith machine?Te ver naar voren/achteren ofzo, of moet hij anders op je schouders?
Voelt zo kut, ik wil alleen die calves voelen branden.Niet in combinatie met het gevoel dat ik mijn onderrug ook aan het slopen ben. Herkenbaar? Thoughts?
Voor normale gewrichtsklachten helpt het niet zover ik weet. Alleen bij mensen met osteoartrose die milde tot zware pijnklachten hebben helpt het tegen de pijn, zover ik weet. Osteoartrose krijg je vaak pas op latere leeftijd last van (rond de 50).quote:Op zondag 7 april 2013 10:56 schreef BigSmurf het volgende:
Wie hebben er hier (positieve) ervaringen met glucosamine/chondroïtine?
Kom nogal wat verhalen tegen dat het zou kunnen helpen bij gewrichtsklachten, en gezien m'n schouderklachten lijkt het me "baadt het niet, dan schaadt het niet". Potje voor 2 maanden bij B&F kost 15 euro namelijk. Moet overigens aankomende week naar een orthopeed, dus ben benieuwd wat die gaat melden.
EdwinNL was toch die vent die 7 kilo spier in 2 maanden ging kweken met een 9000kcal dieet?quote:Op zondag 7 april 2013 13:14 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Dat pumped kalf.
puber, pas 16 hequote:Op zondag 7 april 2013 14:23 schreef Push. het volgende:
[..]
EdwinNL was toch die vent die 7 kilo spier in 2 maanden ging kweken met een 9000kcal dieet?
Gewoon seated doen.quote:Op zondag 7 april 2013 13:14 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Dat pumped kalf.
Euhh, dan train je met name de soleus. Staand wordt de gastrocnemius ook getraind samen met de soleus.quote:
Thanks, zal daar meer op letten in het vervolg. Maar wat is eigenlijk (biomechanisch) de gunstigste plaatsing van de voeten/hakken? Want ik kan me voorstellen dat als je te ver naar voren/achteren staat, dat je dan onnodig veel druk op je onderrug zet.quote:Op zondag 7 april 2013 14:07 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Probeer je heupen naar voren te duwen. Op die manier komt er minder druk op de onderrug. Zeg maar het zelfde effect als APT(anterior pelvic tilt) verbeteren. Als dat niet werkt kan je nog altijd de verticale leg press gebruiken, heeft je rug tenminste steun.
Dat kan best, dan moet ik dat geheim maar even ontfutselen.quote:Op zondag 7 april 2013 14:23 schreef Push. het volgende:
[..]
EdwinNL was toch die vent die 7 kilo spier in 2 maanden ging kweken met een 9000kcal dieet?
Hmm, daar hebben ze hier ook zo'n machine voor. Maar vind zelf standing calf raises toch wel het fijnste. Soms doe ik onder de douche ofzo nog wel 1-legged calf raises tot failure.quote:
Dat zou maar eens fout gaan! Dan raast dat ding naar beneden en klapt hij je knieschijven kapot.quote:
gwn lekker de soleus isoleren togquote:Op zondag 7 april 2013 15:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Euhh, dan train je met name de soleus. Staand wordt de gastrocnemius ook getraind samen met de soleus.
Hangt er vanaf wat voor legpress er is.quote:Op zondag 7 april 2013 15:07 schreef Panzermaus het volgende:
Dat zou maar eens fout gaan! Dan raast dat ding naar beneden en klapt hij je knieschijven kapot.Misschien meer iets voor zo'n leg press waarbij je schouders tussen kussens duwt en jezelf van het gewicht afduwt.
Ik ben altijd bang als ik onder dat gewicht lig en rust neem tussen de sets door, dat de lock op de één of andere manier loskomt en die metalen plaat waar je je voeten op legt valt en dwars door mijn knieschijven snijdt.quote:Op zondag 7 april 2013 15:07 schreef Panzermaus het volgende:
Dat zou maar eens fout gaan! Dan raast dat ding naar beneden en klapt hij je knieschijven kapot.Misschien meer iets voor zo'n leg press waarbij je schouders tussen kussens duwt en jezelf van het gewicht afduwt.
10 graden ofso man.quote:Op zondag 7 april 2013 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een weer brahs. Geen melanotan of zonnebanken voor deze boiii. Nu al een goede tan.Pak je er voordeel mee, I would say.
Mja, wist niet zeker of hij het was. Ben wel benieuwd hoe ie er nu aan toe is, als ie dat dieet echt heeft volgehouden.quote:Op zondag 7 april 2013 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
puber, pas 16 he
Die 70-jarige trainer had allemaal ideeen in zijn tere jongensziel gestopt
Cocaine en heroine komen ook van een plant.quote:Op zondag 7 april 2013 12:25 schreef Kerol het volgende:
stevia komt gewoon van een plant, geen risico's aan lijkt mij.
Kerosine komt niet van een plant, dat gebruiken ze om coke te maken.. Maar ik snap je puntquote:Op zondag 7 april 2013 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Cocaine en heroine komen ook van een plant.
Dont sweat the small stuff, probeer er direct onder te gaan staan. Enige waar op moet letten is heupen naar voren duwen en buik/rug spieren aanspannen net als met squats en deadliften.quote:Op zondag 7 april 2013 15:07 schreef Panzermaus het volgende:
Thanks, zal daar meer op letten in het vervolg. Maar wat is eigenlijk (biomechanisch) de gunstigste plaatsing van de voeten/hakken? Want ik kan me voorstellen dat als je te ver naar voren/achteren staat, dat je dan onnodig veel druk op je onderrug zet.
Ja maar Kerosine wordt gemaakt van aardolie. En aardolie is gevormd door organisch materiaal waaronder planten. Maar ik snap je punt.quote:Op zondag 7 april 2013 15:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Kerosine komt niet van een plant, dat gebruiken ze om coke te maken.. Maar ik snap je punt
Wij hebben die ook maar dan het platform boven je, hetzelfde idee.quote:Op zondag 7 april 2013 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor legpress er is.
Hier hebben ze deze:
[ afbeelding ]
Daar kun je prima kuiten in doen door je tenen helemaal onderaan die plaat te zetten en met je benen gestrekt in de stoel te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |