SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Hey brozefs, het is april dus tijd voor een cutje en ik ga m'n work-outs eens omgooien.
Dus paar vraagjes voor jullie:
- Ik wil graag IF doen (window van ~14 - 22u), maar wat helpt een beetje de ochtend door te komen zonder daadwerkelijk je vast te verbreken? Kan ik rauwe spinazie oid eten aangezien dat toch geen invloed heeft op mijn insuline?
- Hoe denken jullie over carb cycling?
- Wie heeft er nog suggesties voor oefeningen in een standaard 3-day split die tof zijn, naast de gebruikelijke compounds (SQ, DL, BP, OHP, Pull-up)Soukidan op je oogbal.![]()
Power cleanquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:50 schreef Yamcha het volgende:
Hey brozefs, het is april dus tijd voor een cutje en ik ga m'n work-outs eens omgooien.
- Ik wil graag IF doen (window van ~14 - 22u), maar wat helpt een beetje de ochtend door te komen zonder daadwerkelijk je vast te verbreken? Kan ik rauwe spinazie oid eten aangezien dat toch geen invloed heeft op mijn insuline?
- Wie heeft er nog suggesties voor oefeningen in een standaard 3-day split die tof zijn, naast de gebruikelijke compounds (SQ, DL, BP, OHP, Pull-up)![]()
![]()
- Water,thee of koffie. Oftewel veel drinken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:50 schreef Yamcha het volgende:
- Wie heeft er nog suggesties voor oefeningen in een standaard 3-day split die tof zijn, naast de gebruikelijke compounds (SQ, DL, BP, OHP, Pull-up)
- Wordt veel gebruikt als je al laag zit in vet en nog lager wil. Maar stereo weet er ongetwijfeld meer over..
-Dips, Powerclean, Kamehameha. Kijk zelfs eens door de lijst van Exrx.netOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Ik ben hier een lezer, maar moet toch wel even melden dat ik na 2 jaar de draad weer heb opgepakt. Waar toen mijn 1rm 220kg was bij het deadliften, is dit nu 180kg. Dang, wat voelt het goed om weer te liften.![]()
ur 1 cheeky kunt m8...quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:02 schreef Verbosity het volgende:
[..]
- Water,thee of koffie. Oftewel veel drinken.
- Wordt veel gebruikt als je al laag zit in vet en nog lager wil. Maar stereo weet er ongetwijfeld meer over..
-Dips, Powerclean, Kamehameha. Kijk zelfs eens door de lijst van Exrx.net
Ik kan wel die hele lijst met oefeningen langs gaan, maar ik wil juist ervaringen van mijn broertjes. Nu al 2x power clean, dan wordt het toch tijd dat ik die ga toepassen.Soukidan op je oogbal.![]()
Nice'n. Wat zijn je stats voor de rest? BL,BW?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:04 schreef 33 het volgende:
Ik ben hier een lezer, maar moet toch wel even melden dat ik na 2 jaar de draad weer heb opgepakt. Waar toen mijn 1rm 220kg was bij het deadliften, is dit nu 180kg. Dang, wat voelt het goed om weer te liften.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
1.78m, 100kg. Wel +- 20% vet. Dus eigenlijk is 180kg niet zo veel, hell zelfs 220kg niet. Maar goed na 2 jaar niks gedaan te hebben vind ik het wel goed gaan en ik probeer nu tegelijkertijd te cutten en te gainen in de lifts.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:38 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nice'n. Wat zijn je stats voor de rest? BL,BW?![]()
grrrr ik weet waar jij traint mattie.quote:
in een 3-day split, benendag of rugdag?Soukidan op je oogbal.![]()
Geen idee, ik train alleen maar fullbodyquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:10 schreef Yamcha het volgende:
[..]
grrrr ik weet waar jij traint mattie.
in een 3-day split, benendag of rugdag?![]()
![]()
Nog best wel goed je kracht bewaard dan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:46 schreef 33 het volgende:
[..]
1.78m, 100kg. Wel +- 20% vet. Dus eigenlijk is 180kg niet zo veel, hell zelfs 220kg niet. Maar goed na 2 jaar niks gedaan te hebben vind ik het wel goed gaan en ik probeer nu tegelijkertijd te cutten en te gainen in de lifts.![]()
Boys, ik heb nekkramp sinds vanochtend. Ik maakte een rare beweging tijdens het strekken en vanaf toen was het game over. Kan mijn hoofd niet eens meer naar rechts draaien. Kruikjes, hete douches, massages en paracetamol hebben echter veel geholpen.
Hoe lang moet ik rust houden? Heb mijn training van vandaag gemist, maar ik wil morgen graag liften. Nieuwe PR's en all kinds of gainz wachten op me, maar ik wil geen heenticket naar Snap City.The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Spiertje verrekt klinkt het. Erg pijnlijk voor zolang het duurt maar niks ernstigs.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:17 schreef skudkind het volgende:
Boys, ik heb nekkramp sinds vanochtend. Ik maakte een rare beweging tijdens het strekken en vanaf toen was het game over. Kan mijn hoofd niet eens meer naar rechts draaien. Kruikjes, hete douches, massages en paracetamol hebben echter veel geholpen.
Hoe lang moet ik rust houden? Heb mijn training van vandaag gemist, maar ik wil morgen graag liften. Nieuwe PR's en all kinds of gainz wachten op me, maar ik wil geen heenticket naar Snap City.
Als je diclofenac in huis hebt zou ik dat slikken. Of anders wat voltaren smeren ofzo.
Verder kan trainen geen kwaad mits je een beetje kalm aan doet. Ik had dinsdagmorgen een spiertje verrekt in mijn rug en werd wakker met een rare S bocht in mijn rug en krampende pijn.
Diclo gedropt en op de fiets gestapt, na een paar uur was het over.
Sterkte.![]()
Ik heb hier alleen Arniflor Vallen & Stoten gel liggen, maar volgens mij is dat gewoon hetzelfde als Voltaren maar waarschijnlijk minder agressief.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Spiertje verrekt klinkt het. Erg pijnlijk voor zolang het duurt maar niks ernstigs.
Als je diclofenac in huis hebt zou ik dat slikken. Of anders wat voltaren smeren ofzo.
Verder kan trainen geen kwaad mits je een beetje kalm aan doet. Ik had dinsdagmorgen een spiertje verrekt in mijn rug en werd wakker met een rare S bocht in mijn rug en krampende pijn.
Diclo gedropt en op de fiets gestapt, na een paar uur was het over.
Sterkte.
Ga zo dadelijk extra veel op mijn nek smeren en vroeg naar bed.
Dankjewel.The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Iemand ervaring met stevia? Wil het graag gaan gebruiken (lekker zelf chocolade maken enzo) maar ik weet niet wat het handigst is. Sowieso niet in de supermarkt kopen, dat zit vol met maltodextrine.
Welke kan ik het beste kopen? B&F verkoopt het als extract en volgens mij ook als poeder. Deze site verkoopt het ook. Moet ik voor stevioside of rebaudioside A gaan? Moet ik voor poeder of extract gaan? Hoe weet ik welke producten niet opgevuld zijn met maltodextrine? Welke is het goedkoopst per dosering?
Kortom, wie heeft er ervaring mee en kan me een goede stevia aanraden?This isn't even my final form.![]()
quote:
Wou weer beginnen na de cut voor sicke gains, maar nu twijfel ik of ik niet eerder moet beginnen.
This isn't even my final form.![]()
klinkt als een kleine dikkerdquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:46 schreef 33 het volgende:
[..]
1.78m, 100kg. Wel +- 20% vet. Dus eigenlijk is 180kg niet zo veel, hell zelfs 220kg niet. Maar goed na 2 jaar niks gedaan te hebben vind ik het wel goed gaan en ik probeer nu tegelijkertijd te cutten en te gainen in de lifts.![]()
Btw, luisteren mensen hier naar muziek tijdens het liften? Ik wil het wel gaan doen en vraag me dan ook af wat goede oordopjes/koptelefoons hier voor zijn. Zweetbestandig is een plus. Suggesties?![]()
Nee, niet tijdens liften. Maar sowieso koptelefoon, dan zien mensen ook dat ik iets op heb en beginnen ze niet alsnog te lullen. Bovendien natuurlijk altijd veel beter geluid.quote:Op zondag 7 april 2013 00:54 schreef 33 het volgende:
Btw, luisteren mensen hier naar muziek tijdens het liften? Ik wil het wel gaan doen en vraag me dan ook af wat goede oordopjes/koptelefoons hier voor zijn. Zweetbestandig is een plus. Suggesties?You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Mijn sportschool draait best goede muziek dus heb geen eigen mp3 nodig. Daarnaast vind ik het ook onhandig om een telefoon bij te hebben tijdens het liften.quote:Op zondag 7 april 2013 00:54 schreef 33 het volgende:
Btw, luisteren mensen hier naar muziek tijdens het liften? Ik wil het wel gaan doen en vraag me dan ook af wat goede oordopjes/koptelefoons hier voor zijn. Zweetbestandig is een plus. Suggesties?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: