quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:15 schreef Levitas het volgende:
Shitzooi! Vanmiddag mijn knie gestoten en doet best wel zeer als ik mijn been nu strek/buig. Ijs op gehad maar is toch redelijk rood (nog niet blauw). Vanavond nog maar een keer koelen en hopen dat het geen roet in m`n eten gaat gooienJeetje, echt rood. Wat vervelend!! Hopelijk valt het mee en hou maar goed koud met natte lappen of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This whole world is wild at heart and weird on top
Het is wel veel, maar ik vind het ook nog vaak wel zoeken wat prettig is bij welke temperatuur. Het ligt er ook aan wat voor training je doet: als je veel tussendoor moet wandelen is iets warmer ook wel lekker, omdat je anders te snel afkoelt. Datzelfde geldt voor langzame duurloopjes. Voor intervalletjes/fartlek/tempoloopjes heb je een stuk minder kleren nodig. En dan verschilt het ook nog per persoon.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:13 schreef mosselmossel het volgende:
Lang-lang kan ik me ook nog wel prima voorstellen hoor, daar gaat het niet om. Maar thermoshirt, dun shirt en dan óók nog een jasje? Ik snap dat totaal niet.
woei! Maar ziet er meer geschaafd uit dan geblutst?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:15 schreef Levitas het volgende:
Shitzooi! Vanmiddag mijn knie gestoten en doet best wel zeer als ik mijn been nu strek/buig. Ijs op gehad maar is toch redelijk rood (nog niet blauw). Vanavond nog maar een keer koelen en hopen dat het geen roet in m`n eten gaat gooien
Die zien er inderdaad leuk uit! Tzt even één van de twee inplannen!quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kijk hier eens! http://www.hardloopkalend(...)km-hardlopen/06-2013
Je kunt je postcode invullen en dan zie je de loopjes in die maand in jouw regio![]()
Derde Overbetuweloop in Elst bijvoorbeeld, ziet er leuk uit
Of de Midzomerrun in Westervoort, ook leuk! Jammer dat ik er dan niet ben...
Was aan het werk en sprong snel uit m`n auto, maar door de wind waaide de deur weer dicht. Tegen mijn knie. Misschien in de beweging uit de auto aan de deur geschaafd, maar naar mijn idee is het meer een (soort van) bloeduitstorting.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:24 schreef Twinky het volgende:
[..]
woei! Maar ziet er meer geschaafd uit dan geblutst?
Ik heb regelmatig voorbij zien komen dat je je het beste kunt kleden alsof het 10 graden warmer isquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:17 schreef Lula het volgende:
was ook echt te warm hoor;-) Je hebt helemaal gelijk. Ik kijk ook niet meer naar het aantal graden maar of het bewolkt is of niet. Ik ben normaal een koukleum, maar met dat rennen heb ik het bloedheet. Ben ik gewoon weer bang dat ik het koud ga hebben terwijl dat nooit gebeurd is ook niet toen het écht koud was
je hebt allemaal van die zalven, calendula enzo. Misschien zoiets?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
Was aan het werk en sprong snel uit m`n auto, maar door de wind waaide de deur weer dicht. Tegen mijn knie. Misschien in de beweging uit de auto aan de deur geschaafd, maar naar mijn idee is het meer een (soort van) bloeduitstorting.
Moet zeggen dat het al wat minder rood aan het worden is
Leuk hequote:Op zaterdag 6 april 2013 18:25 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Die zien er inderdaad leuk uit! Tzt even één van de twee inplannen!
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:15 schreef Levitas het volgende:
Shitzooi! Vanmiddag mijn knie gestoten en doet best wel zeer als ik mijn been nu strek/buig. Ijs op gehad maar is toch redelijk rood (nog niet blauw). Vanavond nog maar een keer koelen en hopen dat het geen roet in m`n eten gaat gooienDamn LevitasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de eerste keer dat je een 10 gaat lopen niet? Bedenk je dat de afstand an sich al een PR is, probeer niet te hard te gaan. Die tijd-PR's komen daarna wel!
Voor een 10k hobbelen hoeft zo'n knie geen roet in het eten te gooien.
Morgen lekker met zwager en mr Q (en misschien nog 2 anderen) riching Clingendael voor de 1 van de 4 loop. Ik ga voor de 5, maar in ieder geval een km inlopen en een km uitlopen verplicht!
ik heb ook de Utregse Meidenloop in mijn agenda staan. Volgens mij is dat ook heel leuk. 30 juni is die! Met roze shirts enzoquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Leuk heWacht maar tot je een keer een loopje doet, dan wil je meer
![]()
Weet je wat ook leuk is? De Arnhemse MeisjesloopDie is ergens in augustus, 5km door het centrum op vrijdagavond. Heel kleinschalig en zo
Ik doe ook weer mee, zodra de datum bekend is.
Die is best groot toch? Kan me herinneren dat er vorig jaar ook een aantal FOK! dames present warenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:39 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik heb ook de Utregse Meidenloop in mijn agenda staan. Volgens mij is dat ook heel leuk. 30 juni is die! Met roze shirts enzo
Ik denk dat ik dan de 5km ga lopen(maar weet het nog niet zeker).
In principe zou ik dan in mijn eentje gaan, maar we kunnen ook met een paar FOK! hardloopdames!
| 1 2 | [b]22 september 2013 - [url=www.damloop.nl]22 september 2013 - Dam tot Damloop (Zaandam/Amsterdam)[/url] [*] Daph_ - 4 EM |
Het is inderdaad de eerste keer. Het is idd een goede om in gedachte te houden, ik ga proberen op de afstand te focussen en niet op de tijd!quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:34 schreef Quoi het volgende:
Damn Levitas Het is de eerste keer dat je een 10 gaat lopen niet? Bedenk je dat de afstand an sich al een PR is, probeer niet te hard te gaan. Die tijd-PR's komen daarna wel! Voor een 10k hobbelen hoeft zo'n knie geen roet in het eten te gooien.
Donequote:Op zaterdag 6 april 2013 19:47 schreef Daph_ het volgende:
Guppyfriend, mag ik ook in de OP?![]()
[ code verwijderd ]
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:49 schreef Levitas het volgende:
[..]
Het is inderdaad de eerste keer. Het is idd een goede om in gedachte te houden, ik ga proberen op de afstand te focussen en niet op de tijd!
Alleen de naam is al dusdanig leuk dat ik mee wil doen!!quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Leuk heWacht maar tot je een keer een loopje doet, dan wil je meer
![]()
Weet je wat ook leuk is? De Arnhemse MeisjesloopDie is ergens in augustus, 5km door het centrum op vrijdagavond. Heel kleinschalig en zo
Ik doe ook weer mee, zodra de datum bekend is.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:34 schreef Quoi het volgende:
[..]
Damn LevitasHet is de eerste keer dat je een 10 gaat lopen niet? Bedenk je dat de afstand an sich al een PR is, probeer niet te hard te gaan. Die tijd-PR's komen daarna wel!
Voor een 10k hobbelen hoeft zo'n knie geen roet in het eten te gooien.
Morgen lekker met zwager en mr Q (en misschien nog 2 anderen) riching Clingendael voor de 1 van de 4 loop. Ik ga voor de 5, maar in ieder geval een km inlopen en een km uitlopen verplicht!
haast standaard trail uitrustingquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:17 schreef winterstorm666 het volgende:
buffs zijn geweldig!! als halsbedekking of als soort bandana. ideaal
dunne stof maar winddicht!
in zweden heb ik er echt veel aan gehad en ik denk in de zomer ook. lekker dun en ademend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |