veel sites doen dat zelf als de site bepaalde tijd geen focus heeft. iig de sneeuwheader van FOK is zo ingesteld, aangezien één zo'n header voor de meeste lowrange computers al genoeg is om het hele ding te doen vastlopen, laat staan als je er meerdere tegelijk open hebt staan.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:16 schreef Dimens het volgende:
Ligt het aan mij of gebruikt Google Chrome tegenwoordig ook freeze wanneer je niet op die pagina bent? Op mijn MacBook had ik dit al maar op Windows is dit mij nooit opgevallen tot vandaag. Als ik twee pagina's naast elkaar open, stoppen veel bewegende elementen in het niet actieve venster zoals bijvoorbeeld de sneeuwbanner van FOK!
Op zich wel goed, bespaart weer processorkracht.
Aha. Ik zie dat steeds meer gebeuren. Zo ook bijvoorbeeld FOK! updates die pas geladen worden als je op de pagina bent terwijl dat vroeger volgens mij niet zo was.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
veel sites doen dat zelf als de site bepaalde tijd geen focus heeft. iig de sneeuwheader van FOK is zo ingesteld, aangezien één zo'n header voor de meeste lowrange computers al genoeg is om het hele ding te doen vastlopen, laat staan als je er meerdere tegelijk open hebt staan.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Thanksquote:
OMG pics!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:27 schreef KomtTijd... het volgende:
OMG. De real-life Amy Farrah Fowler is bij Pauw & Witteman.
Oude medewerker van google-ads die nu bij die krant werktquote:Op zondag 21 april 2013 20:47 schreef Jump het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)el-over-Boston.dhtml
[ afbeelding ]
Slechte combinatie
een airco-printer-in-1quote:Op maandag 22 april 2013 09:26 schreef .Neovo. het volgende:
Zojuist bij de koffieautomaat: "Ja, de printer is kapot, en de airco heeft het ook al begeven. De harde schijf van de airco is kapot".
Ik:
Toch maar gevraagd of ie niet de printer bedoelde
DIG / Windows 8 #7 Halloquote:Op maandag 22 april 2013 13:07 schreef Iwanius het volgende:
Kan iemand mij even helpen met een vraag die ik eigenlijk in het centrale Windows 8 topic moet stellen daar het daarover gaat maar ik momenteel niet kan vinden in DIG.
Smartcare he, ze caren niet om smartnessquote:Op maandag 22 april 2013 12:52 schreef FredvZ het volgende:
Leuke jongen bij Hi Smartcare....
Ik bel om een afspraak te maken voor defecte Samsung S3 (met sudden death). Dus ik uitleggen dat de telefoon helemaal niets meer doet,afspraak gemaakt zegt die medewerker aan de telefoon: kunt nog wel even een back-up maken van de telefoon.
Kan je beter 'computer van de klantquote:Op maandag 22 april 2013 14:47 schreef Lamabal het volgende:
Hatelijk dit. Moet een back up maken voor een klant.
Draai ik updates, blijft hij hangen.
Windows 8![]()
Oh. Nou mijn ervaring met windows 8 is niet zo heel erg super.quote:Op maandag 22 april 2013 16:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Kan je beter 'computer van de klant' zeggen, werkt prima namelijk.
Erg snugger inderdaad! Ik wel zeggen dat opvallend veel Androidgebruikers geen gebruik maken van de synchronisatieopties. Het nadeel van niet verwijderbare 'sd-kaartjes' is dat je niet even makkelijk je data veilig kan stellen.quote:Op maandag 22 april 2013 12:52 schreef FredvZ het volgende:
Leuke jongen bij Hi Smartcare....
Ik bel om een afspraak te maken voor defecte Samsung S3 (met sudden death). Dus ik uitleggen dat de telefoon helemaal niets meer doet,afspraak gemaakt zegt die medewerker aan de telefoon: kunt nog wel even een back-up maken van de telefoon.
Gelukkig had ik al de gewoonte om alles in de cloud te stoppenquote:Op maandag 22 april 2013 16:20 schreef Dubbeldrank het volgende:
Erg snugger inderdaad! Ik wel zeggen dat opvallend veel Androidgebruikers geen gebruik maken van de synchronisatieopties. Het nadeel van niet verwijderbare 'sd-kaartjes' is dat je niet even makkelijk je data veilig kan stellen.
Moet wel zeggen dat een kale W8 niets mis mee is maar dat ik al bakkies heb gezien waar de fabrikant/computerboer vanalles extra's heeft opgezet het weer lekker snel brak is :/.quote:Op maandag 22 april 2013 16:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Kan je beter 'computer van de klant' zeggen, werkt prima namelijk.
Dat is met Windows 7 en diezelfde crap ook, dat heeft verder weinig met het OS te maken. Standaardregel is eigenlijk om gelijk een schone installatie te doen als je iets kant-en-klaars koopt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 06:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat een kale W8 niets mis mee is maar dat ik al bakkies heb gezien waar de fabrikant/computerboer vanalles extra's heeft opgezet het weer lekker snel brak is :/.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |