Die red bull shit bro...niet doen. Daar zit zoveel troep in dat je de rest van de dag alleen nog maar een appel mag eten!quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:34 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
geur ook, als er een vreselijke geur vanaf komt heb ik meestal nog bijna niks gedronken of alleen troep (zoals redbull)
af en toe op zaterdag ben ik zo lui als wat en drink ik zon 4 redbulls en vergeet ik water te drinken, ben dan echt levensmoe, snel een liter water drinken en ik ben weer energiek
wel sugar free tough, wil er ook mee kappen, alleen vind t serieus echt lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die red bull shit bro...niet doen. Daar zit zoveel troep in dat je de rest van de dag alleen nog maar een appel mag eten!
das jeff seid, king of aestheticsquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:01 schreef Poppiholla het volgende:
Master of the Universe makes them both look like pussies.
[ afbeelding ]
Tevens streeffysiekje.
Ik moest bij die kop van He-Man ook aan Jeffrey denken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:04 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
das jeff seid, king of aesthetics
srs jeff seid wat een lul
Te lang bezig met dat haar, man.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:11 schreef Zaran het volgende:
Mijn streeffysiek:
[ afbeelding ]
Links ben ik nu en rechts wil ik worden na mijn test kuur
Niet naar de bekende weg vragen.quote:
Zoiets:quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:19 schreef mtchel112 het volgende:
Wat is srs jullie streefysiek? En denk je het ooit te gaan bereiken, en in hoeveel jaar?
;squote:Op zaterdag 6 april 2013 13:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik heb Deze post gereport, gaat te ver al die agressie!!!!!
Ligt t aan de pic.of lijkt t offie ouwe wijven tieten heeftquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:23 schreef Zaran het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
Maar voor bijna alle streeffysieken moet je wel kuren
Dit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:19 schreef mtchel112 het volgende:
Wat is srs jullie streefysiek? En denk je het ooit te gaan bereiken, en in hoeveel jaar?
Dat is zonder te kuren ook wel te halen toch? Mits je een beetje de juiste genes hebt.quote:
Klopt, is plyoathlete van bb.com. Volgens mij is die gast ook gewoon natural. Het is in ieder geval een realistisch natty fysiek. Gewoon 5 jaar lang goed liften en dieten en je moet al redelijk in de buurt komen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is zonder te kuren ook wel te halen toch? Mits je een beetje de juiste genes hebt.
acne is het meest klote wat me is overkomen in mn jeugdquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:48 schreef Zaran het volgende:
Als je ziet hoeveel mensen op DBB klagen over bitch tits en acne na hun kuur dan vraag ik me af of het de moeite wel waard is
Same problem here..quote:
nieuwe juice?quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:25 schreef Jahr00n het volgende:
Kut man. Ik wil sporten maar moet wachten op een pakketje.
lol no offence, maar vechtsporters zitten nooit aan de juice. Daar hebben ze dopingcontroles voor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh? Gast zit sowieso aan de juice hoor.
Okay.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:25 schreef Seam het volgende:
[..]
lol no offence, maar vechtsporters zitten nooit aan de juice. Daar hebben ze dopingcontroles voor.
http://espn.go.com/mma/st(...)vada-commission-saysquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:25 schreef Seam het volgende:
[..]
lol no offence, maar vechtsporters zitten nooit aan de juice. Daar hebben ze dopingcontroles voor.
Plus de incidenten die niet bekend zijn wanneer de organisatie gewoon rigged is.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
http://espn.go.com/mma/st(...)vada-commission-says
http://www.cagepotato.com/mma-steroid-busts-definitive-timeline/
enzovoort... enzovoort.... enzovoort...
the governator aan de preacher curl machinequote:[–]GovSchwarzeneggerThe Real Arnold[S] 882 punten 16 uur geleden
My workouts have definitely changed. I can't do as many free weight exercises because of injuries. Luckily, the technology has moved forward and I can find some replacements with machines. Here is an example: I loved barbell curls. Because of my two shoulder surgeries, I avoid going heavy, and I use the preacher curl machine.
But I still can do my t-bar rows and bent-over rows, which I love
U srs?quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:25 schreef Seam het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay.
Vandaar dat hij ook na z'n vrijlating in een paar maanden even 10kg aankomt. Controles zijn prima te omzeilen.
ik dagt dat het sarcasme wel duidelijk was.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
http://espn.go.com/mma/st(...)vada-commission-says
http://www.cagepotato.com/mma-steroid-busts-definitive-timeline/
enzovoort... enzovoort.... enzovoort...
Gewoon alleen baklava voor de carbs, en dan ander voedsel zoeken wat alleen uit protein en vet bestaat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:37 schreef Beach het volgende:
Ik ga morgen baklava maken maar dat betekent wel dat ik het niet echt kan inpassenzo veel suiker
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:38 schreef Poppiholla het volgende:
Dit is ONZ, ouwe. Wat doank jezelf?
[ afbeelding ]
Lekker, lekker!quote:
Haar laten genieten van je proteïneshake?quote:Op zondag 7 april 2013 03:25 schreef Brandblussert het volgende:
Zojuist al mijn gains weer weggedronken maar wel een lekker vrouwtje gescoord
zo, je moest eens weten!quote:Op zondag 7 april 2013 03:34 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Haar laten genieten van je proteïneshake?
sgijt je leeft maar 1x tog ik bedoel ik hoef nie op een podium te staan gwn elk weekend zuipe en beetje abs getraind voor de chicks is genoegquote:Op zondag 7 april 2013 12:07 schreef Jahr00n het volgende:
weer teveel gezopen gister
kut man ik voel me nu weer misbruikt
geen wijf gehad ook nog is
zooi
ja daarom mattiequote:Op zondag 7 april 2013 12:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
sgijt je leeft maar 1x tog ik bedoel ik hoef nie op een podium te staan gwn elk weekend zuipe en beetje abs getraind voor de chicks is genoeg
Panzer al zijn geld gaat op aan de supps hij kan geeneens nieuwe schoenen kopenquote:Op zondag 7 april 2013 13:14 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Dat pumped kalf.
Maar hmm, wat kan ervoor zorgen dat je last van je onderrug krijgt bij standing calf raises in de smith machine?Te ver naar voren/achteren ofzo, of moet hij anders op je schouders?
Voelt zo kut, ik wil alleen die calves voelen branden.Niet in combinatie met het gevoel dat ik mijn onderrug ook aan het slopen ben. Herkenbaar? Thoughts?
EdwinNL gespot in de gym trouwens![]()
Zijn voeten zijn gegroeid je weet toch..quote:Op zondag 7 april 2013 13:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Panzer al zijn geld gaat op aan de supps hij kan geeneens nieuwe schoenen kopen
wromz ou je schoene kope gwn blootvoets squattequote:Op zondag 7 april 2013 13:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Panzer al zijn geld gaat op aan de supps hij kan geeneens nieuwe schoenen kopen
je had beter een foto neer kunnen zettenquote:Op zondag 7 april 2013 14:47 schreef Fanta-stick het volgende:
Hier jongens. Cadeautje van mij voor jullie.
Dat ass.
Hier jongens. Cadeautje van mij voor jullie.quote:Op zondag 7 april 2013 14:47 schreef Fanta-stick het volgende:
Dat ass.
Chicks die een string dragenquote:Op zondag 7 april 2013 15:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat ass.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 maanden bezig dus ik denk iets van 14kg solid muscle.quote:Op zondag 7 april 2013 15:16 schreef ZetaOS het volgende:
Zoek de Manlet
[ afbeelding ]
EdwinNL die gast met zijn 100jaar oude trainer, hoeveel heeft die inmiddels gegaint!?
Vond het wel fijn, ik werd wakker, deed de dekens opzij en had meteen een boner.quote:Op zondag 7 april 2013 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Chicks die een string dragen.
Zo lelijk.
Haha nee, want ik kreeg een DM van hem.quote:Op zondag 7 april 2013 15:17 schreef Levolution het volgende:
EdwinNL heeft zoveel gains gemaakt dat zijn vingerspieren te dik zijn om nog te kunnen FOK!ken.
Ik heb ook laatst met hem gesproken en hij gaat binnenkort zijn eerste wedstrijden doen. Ben benieuwd jongens!quote:Op zondag 7 april 2013 15:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vond het wel fijn, ik werd wakker, deed de dekens opzij en had meteen een boner. [ afbeelding ] Nou ja, die had ik al. Knip wel vaker creepypics van chicks.
Hipsters of boxershorts vind ik zelf meestal ook leuker. Deel je chubbychaser fetish echter niet.
[..]
Haha nee, want ik kreeg een DM van hem.Overigens hij squatte hij die avond 5x180 kg en deadliftte 220 kg voor 6 reps. Echt een animal, en droog ook. Sowieso niet natty die man.
Ik draag ze als ik naar de gym ga, dan zie je geen hipster of kant er doorheen schijnen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Chicks die een string dragen.
Zo lelijk.
Whut je hebt gewoon een picca gemaakt van je chick"?quote:Op zondag 7 april 2013 15:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vond het wel fijn, ik werd wakker, deed de dekens opzij en had meteen een boner. [ afbeelding ] Nou ja, die had ik al. Knip wel vaker creepypics van chicks.
Hipsters of boxershorts vind ik zelf meestal ook leuker. Deel je chubbychaser fetish echter niet.
[..]
Haha nee, want ik kreeg een DM van hem.Overigens hij squatte hij die avond 5x180 kg en deadliftte 220 kg voor 6 reps. Echt een animal, en droog ook. Sowieso niet natty die man.
Je geloof toch niet echt dat ik alleen maar narcistische foto's van alleen mezelf knip.quote:Op zondag 7 april 2013 16:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Whut je hebt gewoon een picca gemaakt van je chick"?
Nee maar naaktfoto's maken en dan op e-net plaatsenquote:Op zondag 7 april 2013 16:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je geloof toch niet echt dat ik alleen maar narcistische foto's van alleen mezelf knip.
Alpha as fuck cuzquote:Op zondag 7 april 2013 16:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee maar naaktfoto's maken en dan op e-net plaatsen.
Zal die van jou eens plaatsen.quote:Op zondag 7 april 2013 16:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee maar naaktfoto's maken en dan op e-net plaatsen.
Klopt, jij bent toch die biseksuele dude?quote:Op zondag 7 april 2013 16:16 schreef Beach het volgende:
fanta jij zat toch vroeger ook altijd in de nb (2 jaar terug enzo)
ehhhhquote:Op zondag 7 april 2013 16:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Klopt, jij bent toch die biseksuele dude?
Ja Bob en ik hadden nog een heftige romance.quote:Op zondag 7 april 2013 16:24 schreef Beach het volgende:
[..]
ongeveer
goede tijden waren dat, met Bob ook
Dan ben je eigengeil.quote:Op zondag 7 april 2013 16:26 schreef Jahr00n het volgende:
Ben je homofiel als je jezelf rukt terwijl je voor de spiegel aan het flexen bent?
Echt?quote:Op zondag 7 april 2013 16:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja Bob en ik hadden nog een heftige romance.
quote:Op zondag 7 april 2013 16:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Echt?jij woonde toch in dezelfde plaats als hij
Nee grapje natuurlijkquote:Op zondag 7 april 2013 16:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Echt?jij woonde toch in dezelfde plaats als hij
quote:Op zondag 7 april 2013 16:26 schreef Jahr00n het volgende:
Ben je homofiel als je jezelf rukt terwijl je voor de spiegel aan het flexen bent?
oohquote:Op zondag 7 april 2013 16:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Nee grapje natuurlijk. Ik weet niet meer waar hij vandaan kwam maar iig niet uit Rotterdam en omgeving.
Ik doe die oefening, maar dan met mijn hand tegen een dumbellrek aan.quote:Op zondag 7 april 2013 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zijn er bij mij in de gym nooit chicks die dit doen? Outfit optioneel.
Ja dat kan ook.quote:Op zondag 7 april 2013 19:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik doe die oefening, maar dan met mijn hand tegen een dumbellrek aan.
flikkers manquote:Op zondag 7 april 2013 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat kan ook.
Maar zo op een bankje kun je er makkelijker achter gaan staan, de heupen vastpakken en een paar keer stoten.
Dat doen m'n trainingsmatties ook altijd bij elkaar. En ze zeggen niet eens "nohomo".
Ja klopt, het is ook meer dat zij er altijd om dezelfde tijd zijn en we soms ff tegelijk BP pakken ofzo. En na het trainen ff koffie en een peukje.quote:Op zondag 7 april 2013 19:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
flikkers man
je moet sws altijd alleen trainen kun je veel harder gaan
kdacht al manquote:Op zondag 7 april 2013 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja klopt, het is ook meer dat zij er altijd om dezelfde tijd zijn en we soms ff tegelijk BP pakken ofzo. En daarna ff koffie en een peukje.
Ik doe m'n eigen schema idd.
Hahah ik woon al tijden niet meer in Groningen man. Wanneer was dat.quote:Op zondag 7 april 2013 19:32 schreef Panzermaus het volgende:
jahr00n ik zag je laatst in de hengstparty in de ome ko
quote:Op zondag 7 april 2013 19:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hahah ik woon al tijden niet meer in Groningen man. Wanneer was dat.
Ja precies. Heb wel eens met gasten getraind maar die zitten alleen maar op hun telefoon, daar heb ik toch geen tijd voor man. Steeds wachten.quote:Op zondag 7 april 2013 19:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kdacht al man
je ziet soms van die gasten in groepje meer praten dan pompen
ga dan niet denk ik dan
Als iemand dat bij mij doet, dan verkracht ik hem met een barbell.quote:Op zondag 7 april 2013 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat kan ook.
Maar zo op een bankje kun je er makkelijker achter gaan staan, de heupen vastpakken en een paar keer stoten.
Dat doen m'n trainingsmatties ook altijd bij elkaar. En ze zeggen niet eens "nohomo".
Nee: een Remi.quote:Op zondag 7 april 2013 16:26 schreef Jahr00n het volgende:
Deal.quote:Op zondag 7 april 2013 19:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als iemand dat bij mij doet, dan verkracht ik hem met een barbell.
quote:Op zondag 7 april 2013 17:55 schreef Fanta-stick het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6536601/3e6b1c91/wraptastic_.html
haha geniaal dit
quote:Op zondag 7 april 2013 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja klopt, het is ook meer dat zij er altijd om dezelfde tijd zijn en we soms ff tegelijk BP pakken ofzo. En na het trainen ff koffie en een peukje.
Ik doe m'n eigen schema idd.
Ow en je wordt ook nog eens verkracht door een paar Polen. Aangezien ze al de klemmetjes op een barbell doen voor me zullen ze dat ook wel doen.quote:
Oh laat maar dan.quote:Op zondag 7 april 2013 19:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow en je wordt ook nog eens verkracht door een paar Polen. Aangezien ze al de klemmetjes op een barbell doen voor me zullen ze dat ook wel doen..
F4F?quote:Op zondag 7 april 2013 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat kan ook.
quote:Op zondag 7 april 2013 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik rook alleen omdat Zyzz het ook deed.
Oh ja; dat was jij. Zijn dit nou de nieuwe aanwinsten van de sportschool?quote:Op zondag 7 april 2013 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, sinds een week Basic Fit. Was hiervoor Healthcity maar is overgegaan in BF.
Dude.quote:Op zondag 7 april 2013 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh laat maar dan.
Een vrouw mag best iets in mn kont stoppen maar ik ben geen homo dus mannen hoeft niet.
Nee deze gasten trainen er al een jaar of 2-3.quote:Op zondag 7 april 2013 19:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Oh ja; dat was jij. Zijn dit nou de nieuwe aanwinsten van de sportschool?
Kan ook makkelijk je kan nattie twee kilo pure spiermassa per maand pakken. Je moet wel hard trainen dat doen de meeste mensen niet.quote:Op zondag 7 april 2013 19:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Iemand die claimt in 6 maanden 7kg spiermassa te kunnen winnen. Natural.
aan joun foto te zien kan dat makelijk of ben jij aan het juicen soms?quote:Op zondag 7 april 2013 19:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Iemand die claimt in 6 maanden 7kg spiermassa te kunnen winnen. Natural.
Deze man is mijn held.quote:Op zondag 7 april 2013 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is niet gay zolang het geen penis is. Of een ander lichaamsdeel van een man.
Lekker man zo'n grote dildo in mn kont. Zolang een sma die erin propt is het niet gay man.quote:Op zondag 7 april 2013 19:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deze man is mijn held.
Altijd die taboes hierzo.
Jij begrijpt het.quote:Op zondag 7 april 2013 20:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Lekker man zo'n grote dildo in mn kont. Zolang een sma die erin propt is het niet gay man.
wie heeft ut over een dildo viese hommo ik heb het over d'r tongquote:Op zondag 7 april 2013 20:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Lekker man zo'n grote dildo in mn kont. Zolang een sma die erin propt is het niet gay man.
quote:Op zondag 7 april 2013 20:07 schreef seto het volgende:
sapstengel die in zijn vrije tijd allemaal shit in zijn kontje laat stoppen door BBW negerinnen
Niet meer als je het opeet. Op je handen mag het wel, alleen wel goed wassen voordat je gaat eten.quote:Op zondag 7 april 2013 20:25 schreef Jahr00n het volgende:
trouwens vinden jullie dat je nog natty bent als je magnesium gebruikt?
Oraal of anaal?quote:Op zondag 7 april 2013 20:25 schreef Jahr00n het volgende:
trouwens vinden jullie dat je nog natty bent als je magnesium gebruikt?
alleen maar prachtige meiden in Lifquote:Op zondag 7 april 2013 21:02 schreef Fanta-stick het volgende:
LIF / Make-up tips Topic #53 Roep korting! Mooie koppies in LIF
waarom zo haatvol? zie jij er beter uit?quote:Op zondag 7 april 2013 21:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Geil.quote:Op zondag 7 april 2013 21:20 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb het hoofd van Justin Bieber en de penis van Ron Jeremy
quote:Op zondag 7 april 2013 21:02 schreef Fanta-stick het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2013 21:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
neh ik doe alleen chicks die zijn hard 2 get
ectoquote:Op zondag 7 april 2013 21:16 schreef Jahr00n het volgende:
ik ben heb het hoofd van brad pitt en het lichaam van jay cutler
tweepakquote:Op zondag 7 april 2013 21:38 schreef ChesterPerry het volgende:
till the day I die you can bring your crew but we remain true mother fuckers still ballin
quote:Op zondag 7 april 2013 21:55 schreef Kesefkesef het volgende:
wtf
[ afbeelding ]
deze is wel nice
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die body fat percentagesquote:Op zondag 7 april 2013 21:55 schreef Kesefkesef het volgende:
wtf
[ afbeelding ]
deze is wel nice
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik eet elke dag een bak maar heb er geen problemen mee hoor. Magere kwark.quote:Op zondag 7 april 2013 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
kwark van de c1000 is trouwens niet te vreten
Dit. 6'3" masterrace.quote:Op zondag 7 april 2013 22:13 schreef Beach het volgende:
en allemaal manlets op die foto's
onder 6.2" zijn
mijn penis ook (srs)quote:Op zondag 7 april 2013 22:15 schreef Fanta-stick het volgende:
Die ene dude is ook een een inch gegroeid ;P.
spuit je ook creatine in je zwellichamen?quote:Op zondag 7 april 2013 22:42 schreef Kesefkesef het volgende:
bloedlul.
slap 7.5 inch
gestimuleerd 9.7 inch
mijn paddestoel is ook massive
u mirin brah?
Kan dit niet handelen, meteen naar Thailand verhuisd. Verzonden vanaf mijn floating log cabin.quote:
naturel, ik lift wel van die gewichtjes van 1.5 kilo met mijn penor om in topvorm te houdenquote:Op zondag 7 april 2013 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
spuit je ook creatine in je zwellichamen?
haha lolquote:Op zondag 7 april 2013 22:15 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
wat staat daar?
ik kan niet zien
[ afbeelding ]
I agree OP, it's really difficult to find a banana big enough so i can fap with the peel.quote:Op zondag 7 april 2013 23:00 schreef Kesefkesef het volgende:
allemaal 8 inch en one night stands hier http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=150419543&page=1
Hey die ken ik.quote:Op zondag 7 april 2013 23:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
I agree OP, it's really difficult to find a banana big enough so i can fap with the peel.
lol
quote:
quote:
Tut tut tut Dont ya talk straingee about mi lasses.quote:Op zondag 7 april 2013 23:31 schreef Kesefkesef het volgende:
moest kokhalzen alleen al om dat accent
wat is er mis mee?quote:
Vikcy is een beetje dickyquote:
Vicky heeft gewoon een goed figuur. Ze is wel wat afgevallen.quote:Op zondag 7 april 2013 23:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Vikcy is een beetje dicky
Ff gegoogled, valt mee idd.. Charlotte is beter.quote:Op zondag 7 april 2013 23:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vicky heeft gewoon een goed figuur. Ze is wel wat afgevallen.
Dat is dan alles. Van haar karakter moet ze het niet hebben.quote:Op zondag 7 april 2013 23:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vicky heeft gewoon een goed figuur. Ze is wel wat afgevallen.
True. Total psycho. Maar goed ze zijn allemaal wacko. Maar ze hebben wel wat.quote:Op zondag 7 april 2013 23:47 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dat is dan alles. Van haar karakter moet ze het niet hebben.
Nederlandse wijven zijn ook lelijk.quote:Op zondag 7 april 2013 23:59 schreef Seam het volgende:
Britse wijven zijn sowieso over het algemeen lelijk. Het verschil met Nederland is echt groot. Heb er wat dat betreft geen moeite mee hier te wonen
Megacut geklaard, 3kg kwijt in 4 dagen.quote:Op maandag 8 april 2013 09:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hey maatje welkom terug. Nog gegaind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op maandag 8 april 2013 09:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Megacut geklaard, 3kg kwijt in 4 dagen.klote man voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 kg solid mussels uit gescheten
3kg vocht swa, droger dan ooit.quote:Op maandag 8 april 2013 10:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
klote man voor jou
3 kg solid mussels uit gescheten
ja ik ga zo ook pompen als een mongoolquote:Op maandag 8 april 2013 10:34 schreef Ethanolic het volgende:
Ja ja mja ja ach nu gwn lekker pompe zoals k nog nooit gepompt heb jwt kusjes
gwn die underground shit weet je je gaat ergens trappetj af en je bent onder de grond jawel broerquote:Op maandag 8 april 2013 10:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja ik ga zo ook pompen als een mongool
waar zit je pompsgool?
Met iron trainen is slechts voor je gewrichten.quote:Op maandag 8 april 2013 10:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja ik ga zo ook pompen als een mongool
waar zit je pompsgool?
gister nog gedaan deze ik was kapotquote:Op maandag 8 april 2013 10:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gwn die underground shit weet je je gaat ergens trappetj af en je bent onder de grond jawel broer
[ afbeelding ]
Ik prik mensen 4 fun. Waar woont het?quote:Op maandag 8 april 2013 10:40 schreef Levolution het volgende:
me trainbuddy is vandaag brak... wie moet nu me test spuit zette? durf mezelf niet te prikke
vraag gewoon ju moederquote:Op maandag 8 april 2013 10:40 schreef Levolution het volgende:
me trainbuddy is vandaag brak... wie moet nu me test spuit zette? durf mezelf niet te prikke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
quote:Op maandag 8 april 2013 10:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hier een boek van mijn all-time held:
Op alle vlakken mijn ultieme voorbeeld
gadverdamme hij is vies manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij pakt kinderen
Gains zijn gainz niet haten.quote:Op maandag 8 april 2013 10:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gadverdamme hij is vies man
hij pakt kinderen
Nog een baas der eerste klasse.quote:Op maandag 8 april 2013 10:51 schreef seto het volgende:
keith bakker is mijn streeffysiek though
[ afbeelding ]
Dat laatste logo klopt niet; moet <16 zijnquote:Op maandag 8 april 2013 10:51 schreef seto het volgende:
keith bakker is mijn streeffysiek though
[ afbeelding ]
toen ik nog vaak wiet rookte ging ik zijn programma's altijd kijken met een vriend van me, dikke lol altijd om dat accent van hemquote:Op maandag 8 april 2013 10:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nog een baas der eerste klasse.
wordtquote:Op maandag 8 april 2013 11:06 schreef Beach het volgende:
wel extra lang voor het raam blijven kijken naar meiden die aan het dansen waren in een les
bij hoeveel seconden word het creepy? Fanta jij als chick weet dat vast wel
Ik ben chubbyfat DYEL, niet shredded.quote:Op maandag 8 april 2013 11:08 schreef Kesefkesef het volgende:
waarom nam je er niet eentje mee naar je huis?
quote:Op maandag 8 april 2013 11:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zijn er eigk ook feeders die vrouw zijn? miss weet jij het als chubbytje?
lolllquote:Op maandag 8 april 2013 11:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zijn er eigk ook feeders die vrouw zijn? miss weet jij het als chubbytje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |