Die red bull shit bro...niet doen. Daar zit zoveel troep in dat je de rest van de dag alleen nog maar een appel mag eten!quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:34 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
geur ook, als er een vreselijke geur vanaf komt heb ik meestal nog bijna niks gedronken of alleen troep (zoals redbull)
af en toe op zaterdag ben ik zo lui als wat en drink ik zon 4 redbulls en vergeet ik water te drinken, ben dan echt levensmoe, snel een liter water drinken en ik ben weer energiek
wel sugar free tough, wil er ook mee kappen, alleen vind t serieus echt lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die red bull shit bro...niet doen. Daar zit zoveel troep in dat je de rest van de dag alleen nog maar een appel mag eten!
das jeff seid, king of aestheticsquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:01 schreef Poppiholla het volgende:
Master of the Universe makes them both look like pussies.
[ afbeelding ]
Tevens streeffysiekje.
Ik moest bij die kop van He-Man ook aan Jeffrey denken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:04 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
das jeff seid, king of aesthetics
srs jeff seid wat een lul
Te lang bezig met dat haar, man.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:11 schreef Zaran het volgende:
Mijn streeffysiek:
[ afbeelding ]
Links ben ik nu en rechts wil ik worden na mijn test kuur
Niet naar de bekende weg vragen.quote:
Zoiets:quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:19 schreef mtchel112 het volgende:
Wat is srs jullie streefysiek? En denk je het ooit te gaan bereiken, en in hoeveel jaar?
;squote:Op zaterdag 6 april 2013 13:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik heb Deze post gereport, gaat te ver al die agressie!!!!!
Ligt t aan de pic.of lijkt t offie ouwe wijven tieten heeftquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:23 schreef Zaran het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
Maar voor bijna alle streeffysieken moet je wel kuren
Dit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:19 schreef mtchel112 het volgende:
Wat is srs jullie streefysiek? En denk je het ooit te gaan bereiken, en in hoeveel jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |