quote:
Wie zegt dat ik spongebob haat? Ik haat alleen de nieuwe afleveringen (seizoen 4 - heden).quote:Op maandag 8 april 2013 23:48 schreef Geenidee5 het volgende:
Al die haat hierSpongebob
Is en blijft een bazenprogramma.
Deze aflevering ''Band Geeks'' is geniaal. Dit is een voorbeeld van een goede oude aflevering.quote:
awesome moment.quote:Op zondag 7 april 2013 12:13 schreef Kesefkesef het volgende:
PEL DE PINDA OKEE![]()
VANJEJODEJADIEJE![]()
HOLA ZING MAAR MET PEL MEE![]()
PINDA PINDA PINDA PINDA YEAH!!![]()
![]()
![]()
Er zijn er wel meer nieuwe waar bloed in zit die ongeschikt zijn voor kinderen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:02 schreef RegularShow het volgende:
<---- deze Spongebob scene van de nieuwe aflevering is gewoon ongeschikt voor kinderen :S
Die is wel een beetje raar, jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:02 schreef RegularShow het volgende:
<---- deze Spongebob scene van de nieuwe aflevering is gewoon ongeschikt voor kinderen :S
Serieus?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:19 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer nieuwe waar bloed in zit die ongeschikt zijn voor kinderen.
In een van de nieuwste wordt er een wenkbrauw van Octo uit zijn hoofd gescheurd.quote:
Nee, dat komt door alle Disney ingesproken meuk, dat is gewoon om te janken zo slechtquote:Op woensdag 10 april 2013 22:05 schreef betonrechter het volgende:
terechte klacht. na spongebob the movie stopte de originele maker van spongebob ermee, daardoor is het kut geworden. ik vind kinderprogramma's tegenwoordig sowieso matig, dat komt niet alleen doordat ik zelf ouder ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |