Niet Octo is nooit bevriend geweest met Bob ga weg ofzo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:55 schreef RegularShow het volgende:
[..]
Oke, hij WAS de vriend van spongebob (zag je in aantal oude afleveringen). In zo'n aflevering van Seizoen 1 heeft Spongebob krabburger afgepakt van Plankton, paar vissen van bikini broek gingen het vieren door Spongebob in het lucht te gooien (Zelfs Octo!!!).
AARGHHH ik kon gewoon NIET meer kijken!!!! Wat een tenenkrommende aflevering is dat zeg!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:02 schreef RegularShow het volgende:
<---- deze Spongebob scene van de nieuwe aflevering is gewoon ongeschikt voor kinderen :S
Jij hebt geen verstand van de oude afleveringenquote:Op zondag 7 april 2013 10:56 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Niet Octo is nooit bevriend geweest met Bob ga weg ofzo.
Kijk naar de 1e aflevering, Octo is nooit een vriend geweest van Spongebob, dat was daar al duidelijkquote:Op zondag 7 april 2013 13:22 schreef RegularShow het volgende:
[..]
Jij hebt geen verstand van de oude afleveringen
Wat ik zo ironisch vind, is dat de oudere afleveringen (Seizoen 1 t/m 3) meer positieve reacties kregen dan de nieuwe.quote:Op zondag 7 april 2013 12:03 schreef HalfGod het volgende:
Ik vind de nieuwe seizoenen leuker dan de oude
Hoewel, de film
In sommige (zeldzame) momenten bleken ze wel vrienden met elkaar te zijn (met een onbekende reden).quote:Op zondag 7 april 2013 13:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kijk naar de 1e aflevering, Octo is nooit een vriend geweest van Spongebob, dat was daar al duidelijk
Sommige mensen denken ''wat is die Octo een chagrijn''. Deze scene (en vele andere scenes) is de reden dat Octo Spongebob haatquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:02 schreef RegularShow het volgende:
<---- deze Spongebob scene van de nieuwe aflevering is gewoon ongeschikt voor kinderen :S
Daar ben ik het met je eens. Stephen Hillenburg (Bedenker en schrijver) is ontslagen.quote:Op zondag 7 april 2013 13:37 schreef DoctorP131 het volgende:
Heb het idee dat het een nieuwe schrijver is ook, die 'nieuwe' afleveringen zijn zwaar kut
Hoe kan de bedenker en schrijver zijn ontslagen?quote:Op zondag 7 april 2013 13:39 schreef RegularShow het volgende:
[..]
Daar ben ik het met je eens. Stephen Hillenburg (Bedenker en schrijver) is ontslagen.
Hij was niet goed genoeg volgens hen (voor mij was hij heel goed). Ze hebben nu nieuwe schrijvers, regisseur etc.quote:Op zondag 7 april 2013 13:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe kan de bedenker en schrijver zijn ontslagen?
Huh, waarom dan?quote:Op zondag 7 april 2013 13:39 schreef RegularShow het volgende:
[..]
Daar ben ik het met je eens. Stephen Hillenburg (Bedenker en schrijver) is ontslagen.
Volgens Nickelodeon was hij niet goed genoeg. De oude afleveringen hadden af en toe ''adult jokes''. Nickelodeon wou beter en kindvriendelijker.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |