Dan moet TS zijn tepels maar eraf schuren.quote:
Of knippenquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan moet TS zijn tepels maar eraf schuren.
Daar wil ik wel pic's van.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan moet TS zijn tepels maar eraf schuren.
Jezus man, welkom op FOK!. Ren nu maar weer terug naar je mammie, kan je huillie huillie doen omdat iemand op het internet iets naars zei.quote:
Met zo'n hamer die ze ook voor biefstuk gebruiken.quote:
haha jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met zo'n hamer die ze ook voor biefstuk gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
Was op ts bedoeltquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezus man, welkom op FOK!. Ren nu maar weer terug naar je mammie, kan je huillie huillie doen omdat iemand op het internet iets naars zei.
Dan nog, doodsverwensingen zijn laag bij de grond en mogen niet. Je faalt, superhard.quote:
dankjequote:Op vrijdag 5 april 2013 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan nog, doodsverwensingen zijn laag bij de grond en mogen niet. Je faalt, superhard.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:14 schreef Onnoman het volgende:
clitoristepelsOMG IS DAT ECHTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ziet er echt raar uit... Hopelijk voor hem is dat een photoshop, anders heb ik medelijden met hem.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:16 schreef Onnoman het volgende:
of gewoon geen tepels, en ook geen navel
[ afbeelding ]
Tuurlijk is dat photoshop, hoe kan je nou geen navel hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:16 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Dat ziet er echt raar uit... Hopelijk voor hem is dat een photoshop, anders heb ik medelijden met hem.
clitoristepelsHaha! Die gast heeft twee extra piemeltjes op borsthoogte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:16 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:16 schreef Xenzo het volgende:
Dat ziet er echt raar uit... Hopelijk voor hem is dat een photoshop, anders heb ik medelijden met hem.
Nou, ik wil niet veel zeggen, maar wat ik zei is dus geen onzin. Er zijn mensen die serieus geboren worden zonder een zichtbare navel, dus ze hebben wél een navel, alleen is hij niet- of nauwelijks zichtbaar.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:20 schreef LompeWorst het volgende:
Tuurlijk is dat photoshop, hoe kan je nou geen navel hebben.
Denk eens goed na, vanuit biologisch aspect.
clitoristepelsGadverdamme man daar moet je niet blij mee zijn als je clit er zo uit zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WTFquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gadverdamme man daar moet je niet blij mee zijn als je clit er zo uit ziet
Ja, precies, wel erg gay inderdaad.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:09 schreef Qontroller het volgende:
Dan ga je fitnessen, waar minimaal 80% van de aanwezigen mannen zijn, en dan zijn je tepels duidelijk zichtbaar door je t-shirt. Dat kan gewoon niet goed overkomen.
loooool das ziek zelfs geen navelquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:16 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
Die zie je idd niet. Daar zit een dikke vette navelstreng aan vast.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:08 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, ik wil niet veel zeggen, maar wat ik zei is dus geen onzin. Er zijn mensen die serieus geboren worden zonder een zichtbare navel, dus ze hebben wél een navel, alleen is hij niet- of nauwelijks zichtbaar.
Daar heb ik nog geen eens bij stil gestaan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:09 schreef Qontroller het volgende:
Terechten klacht!![]()
Dan ga je fitnessen, waar minimaal 80% van de aanwezigen mannen zijn, en dan zijn je tepels duidelijk zichtbaar door je t-shirt. Dat kan gewoon niet goed overkomen.
Ze zijn best lief en klein...quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
Zolang je bescheiden tepels hebt of geen manboobs is het niet zo heel storend toch? Maar ergens heb ik het vermoeden dat je niet bescheiden tepels hebt..
Nee gelukkig niet. Er valt geen duidelijk patroon te herkennen. Het is alsof ze een eigen leven leiden.quote:
Nee, want bedekte tepels.quote:Op maandag 8 april 2013 15:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dit is banwaardig hoor, ik zou het weghalen!
quote:Op maandag 8 april 2013 15:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, want bedekte tepels.
Alleen tepels mogen schijnbaar ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |