Goed idee. Door de week, niet in het weekend. Dan is het alsnog druk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:48 schreef Specularium het volgende:
Zullen wij over een maand of 2 naar het Rijksmuseum gaan, Corrie?
Nu lijkt het mij nog te druk.
Het is een beetje vreemd, alleen maar korte fragmenten, geen hele afleveringen. Tenminste, het laatste halfuur of zo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, het is echt verschrikkelijk.
Op een donderdagmiddag/avond, jij bent toch vrij op vrijdag?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed idee. Door de week, niet in het weekend. Dan is het alsnog druk.
Ja maar ik kan ook een snipperdag nemen, ik heb er toch nog zat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op een donderdagmiddag/avond, jij bent toch vrij op vrijdag?
Deze aflevering nu is een compilatie.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:49 schreef Karina het volgende:
Het is een beetje vreemd, alleen maar korte fragmenten, geen hele afleveringen. Tenminste, het laatste halfuur of zo.
Oh vandaar, ik dacht al, is het de hele dag alleen dit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze aflevering nu is een compilatie.
Kan ook over een maandje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik kan ook een snipperdag nemen, ik heb er toch nog zat.
Ik weet wel dat er vroeger bijna elke dag een rij stond, bij alle musea, ik kwam er vroeger altijd langs als ik met de tram naar mijn werk ging.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan ook over een maandje.
Ik zal eens zoeken of ik de bezoekersaantallen kan vinden.
Ja precies, ik denk een maandje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:56 schreef OProg het volgende:
Zou inderdaad wachten tot de ergste storm qua bezoekers voorbij is.
Ja, maar je wil er natuurlijk wel zo lang mogelijk plezier van hebben.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:59 schreef Karina het volgende:
's Morgens is het denk ik het drukst: iedereen wil naar binnen als ze open gaan. Is bij het Van Gogh ook altijd.
Ja, leukquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:01 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat schoolvakanties niet veel invloed hebben.
Ergens eind mei ofzo?
Ja lekker eerst een uur in de rij staanquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja, maar je wil er natuurlijk wel zo lang mogelijk plezier van hebben.
Tem is net als ik beroepszeikerd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:10 schreef Karina het volgende:
Donald Duck is niet goed en museumbezoek ook al niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |