Ja precies, ik denk een maandje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:56 schreef OProg het volgende:
Zou inderdaad wachten tot de ergste storm qua bezoekers voorbij is.
Ja, maar je wil er natuurlijk wel zo lang mogelijk plezier van hebben.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:59 schreef Karina het volgende:
's Morgens is het denk ik het drukst: iedereen wil naar binnen als ze open gaan. Is bij het Van Gogh ook altijd.
Ja, leukquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:01 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat schoolvakanties niet veel invloed hebben.
Ergens eind mei ofzo?
Ja lekker eerst een uur in de rij staanquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja, maar je wil er natuurlijk wel zo lang mogelijk plezier van hebben.
Tem is net als ik beroepszeikerd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:10 schreef Karina het volgende:
Donald Duck is niet goed en museumbezoek ook al niet?
Museum is wel goed volgens Tem. Dat scheelt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tem is net als ik beroepszeikerd.
Sherry drinken bij Corrie denk ik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:14 schreef Tem het volgende:
Gaan jullie daarna nog naar een literair cafe en dan stoom afblazen in het Van der Valk langs de A4?
Verbazend stukje was dat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:13 schreef Karina het volgende:
Gezellig zo een flat vol met gescheiden medemensen. Een groot datingfestijn natuurlijk.
Dan zien we dan wel weer. En ik hoef niet naar een vd Valk, mijn huis is bijna op loopafstand van het Museumplein.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:14 schreef Tem het volgende:
Gaan jullie daarna nog naar een literair cafe en dan stoom afblazen in het Van der Valk langs de A4?
Ah nu komt de aap uit de mouw. JIJ drinkt sherry.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sherry drinken bij Corrie denk ik.
Disney is ook een verkapt antisemitische bedoening.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:15 schreef Tem het volgende:
We waren vroeger ook lid van de Donald Duck maar Disney vind ik een razende nazi met z'n apenaids.
Nee, mijn oma wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah nu komt de aap uit de mouw. JIJ drinkt sherry.
Het is mij te zoet. Maar ik heb nooit echt HELE goede sherry gedronken, misschien is dat wel te doen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, mijn oma wel.
Wat een troep is dat.
Zorro Specularium.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |