SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enkele afgeronde projecten van het vorige topic ..
Ysnke's trol
Claudia's little family:
Springs Klara:
Trovey colorfull plaid
Spuugs sjaal
Hook on![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door CREADO op 06-04-2013 16:56:55 ]By DMB
nquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:38 schreef CREADO het volgende:
[..]
hoe ver is ie al? Foto? Ben niet nieuwsgierig hoor hahaha
kunnen we vast van de kleurtjes genieten hahahahaquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:29 schreef trovey het volgende:
[..]
n
Net begonnen hè, na drie maal uitgehaald heb ik nog maar drie rijen.
Heel mooiquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb mijn shawl af! Het is gehaakt van IJslandse wol.Om precies te zijn Léttlopi van Lopi.
[ afbeelding ]
Zo is het patroon beter zichtbaar:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:30 schreef CREADO het volgende:
[..]
kunnen we vast van de kleurtjes genieten hahahaha
Ik masseer je wel met bodybutterquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:32 schreef trovey het volgende:
[..]![]()
Van het weekend maar even doorhaken...als mijn handjes/schouders weer eens mee willen werken.
Miniem en ik hebben ook via Dm contact en via het Action topic(bodybutter).quote:
Ga jij maar eens weer je kol gebruiken.....je hele hoofd erin.quote:
Het is voor dit projectje:quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:04 schreef AppleMartini het volgende:
Haakdames, ik heb een enorm probleemBij mijn zeeman hadden ze bollen mintkleurige wol Royal, maar toen ik net meer bollen wilde halen was alles op en kwam het niet meer binnen... Heeft iemand hier die kleur over en wil ze kwijt aan mij?
Ik heb inderdaad 1 bol met dezelfde kleur- en lotnummerquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:55 schreef AppleMartini het volgende:
Ik post mijn vorige post ook nog even hier in de hoop dat meer mensen een bolletje hebben (of misschien even bij de zeeman willen kijken als ze er toevallig zijn):
[..]
Het is voor dit projectje:
[ afbeelding ]
Thank youquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad 1 bol met dezelfde kleur- en lotnummerAls je mij even je adres pm't dan ga ik proberen 'm in een envelop te frotten. Scheelt nl. pakketkosten.
Is dit van zeeman. Zou eerder wibra zeggen die kleur? Hier hebben ze alleen zombere kleuren bij zeeman hihihiquote:
bij de zeeman op zeeman.nl kan je wol bestellenquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:04 schreef AppleMartini het volgende:
Haakdames, ik heb een enorm probleemBij mijn zeeman hadden ze bollen mintkleurige wol Royal, maar toen ik net meer bollen wilde halen was alles op en kwam het niet meer binnen... Heeft iemand hier die kleur over en wil ze kwijt aan mij?
Dit is geen zeemanwol volgens mij, maar acction wol van vorig jaar..... of van de wibra,.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:55 schreef AppleMartini het volgende:
Ik post mijn vorige post ook nog even hier in de hoop dat meer mensen een bolletje hebben (of misschien even bij de zeeman willen kijken als ze er toevallig zijn):
[..]
Het is voor dit projectje:
[ afbeelding ]
op de website nog steeds verkrijgbaar bij zeeman :-)quote:
he ja die heeft ie niet meegenomen. Komt goed :-)quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:35 schreef trui het volgende:
ik mis spuuglokjes sjaal in de OP! wat is hij mooi geworden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |