Oh, dit kijk je al. Ik zie de nieuwe aflevering nu ook al, had de site alleen een verkeerde datum opgeplakt. :/quote:
Je moet wel toegeven dat die dudes een beetje overweldigend overkwamen met al die shotgunsquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:03 schreef Ugjerke het volgende:
Ook eerst die mensen valse hoop geven en ze daarna een klap voor de kop geven, geef dan meteen aan dat je hem niet kan helpen en het je heel erg spijt en wou dat het anders was en blabla knuffel koekjes bakken.
Dat wel, maar toen ze daar thuis waren deden ze heel "gewoon".quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:36 schreef RedVultures het volgende:
[..]
Je moet wel toegeven dat die dudes een beetje overweldigend overkwamen met al die shotguns. Maar inderdaad wel gemeen dat ze die jongen gewoon valse hoop geeft.
Idem.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:58 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik maak het seizoen nog af omdat ik er nou eenmaal aan begonnen ben, maar ben niet van plan om dit ook na de zomer nog te blijven volgen. Wellicht heel seizoen 2 opsparen en dan in een paar weken kijken mocht het toch nog de moeite waard blijken te zijn.
Naast het matige script en zwakke acteerprestaties geef ik gewoon geen ene moer om welk personage dan ook. Toch wel noodzakelijk om een serie leuk te vinden..
Nou niet overdrijven hèquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:34 schreef RedVultures het volgende:
het Eurovisie songfestival was ieder geval spannender gisteravond.
Revolution was totaal niet spannendquote:
Niemand weet toch meer wie nou aan welke kant staat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:30 schreef RedVultures het volgende:
[..]
Revolution was totaal niet spannend.
Promo voor de volgende aflevering is ook weer om te lachen, nu is er weer een verrader en hebben we dat al niet een keer gehad?
Ik moet 17 nog kijken. En zonder dit topic zou ik het idd gewoon vergeten denkmikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:55 schreef remlof het volgende:
Heeft niemand ep18 nog gezien? Of kijkt er niemand meer
Ik ga 'm zo eens bekijken.
Waarom ben jij modquote:Op woensdag 22 mei 2013 03:12 schreef sp3c het volgende:
waarom rolt ze die handgranaat niet gewoon naar binnen
Lijkt me wat minder effectief. Bommen onder een bureau plakken is schijnbaar al geen effectieve manier om vsn dictatorscaf teckomen, dan kan ik me voorstellen datcje als je hem naar binnenrolt hehelmaal grote kans op falen hebt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 03:12 schreef sp3c het volgende:
waarom rolt ze die handgranaat niet gewoon naar binnen
Ze deed zo "Klik" met die granaat en toen had iedereen zoiets vanquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ben 'm alweer vergeten maar weet nog wel dat ik 'm wel goed vond.
Maar iedereen weet dat ze het overlevenquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ze deed zo "Klik" met die granaat en toen had iedereen zoiets van.
Iemand zal wel voor Monroe springen ofzo. Ik hoop wel dat OudeCharly doodgaat, al zal die wel knock-out de tent uit vliegen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:59 schreef RedVultures het volgende:
[..]
Maar iedereen weet dat ze het overleven. Anders hebben ze niks voor de seizoen finale, behalve the tower dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |