nu ben ik volgroeid tot een prachtige zwaan dus al paar jaar neit meerquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo, jij had toch ook pics in je fobo?
Ze had volgens mij fake pics in haar fobo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:22 schreef L0t.. het volgende:
Fijn dat jullie altijd deliveren
Ik vind 'r helemaal niet zo lelijk, gewoon normaal meisje toch
stuur my stuur my stuur my stuur my stuur myquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:22 schreef L0t.. het volgende:
Preciesquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:22 schreef L0t.. het volgende:
jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
Fucking christian girls met pittige kapsels die bij me gaan zitten. Doesnt make them look any prettier but i sure look like the queen of magical gene pools. Gaat een een aardbei zitten kanen, doet ze dr handen af met een doekje ipv dat ze dr vingers likt. Echt. Kolere.
ze leek er anders wel op, maar dan na een paar photoshop layers.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ze had volgens mij fake pics in haar fobo.
Zou ik ook kunnen doen, ik haat met m'n handen eten en vieze handen hebbenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
Fucking christian girls met pittige kapsels die bij me gaan zitten. Doesnt make them look any prettier but i sure look like the queen of magical gene pools. Gaat een een aardbei zitten kanen, doet ze dr handen af met een doekje ipv dat ze dr vingers likt. Echt. Kolere.
Geen spareribs voor jou dus.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou ik ook kunnen doen, ik haat met m'n handen eten en vieze handen hebben.
Neequote:
Hey mijn spareribtoeter ging afquote:
Dude.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja maar aardbei juice. I cantquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Mensen die de vetrand van de entrecote afsnijdenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Neesowieso spareribs als je entrecote of een ander goede cut kan bestellen in een restaurant
.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
kwakzalver bende. Elke echte man prefereert spareribs boven alles.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Neesowieso spareribs als je entrecote of een ander goede cut kan bestellen in een restaurant
.
ja haha ik zou mn handen ook afdoen en dan zet ik er een haak voor in de plaatsquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
AIVD gemaildquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:26 schreef Nestalgie het volgende:
had een keer een snoepje gestolen uit de kruidvat, was een vies oranje snoepje. Stopte in mn mond was tering goor had het toen uit mn mond gehaald en had kleverige handen. Karma is een bitch
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja haha ik zou mn handen ook afdoen en dan zet ik er een haak voor in de plaats
Kwam ze niet aanrijden?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja haha ik zou mn handen ook afdoen en dan zet ik er een haak voor in de plaats
Ben ik een echte man?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
kwakzalver bende. Elke echte man prefereert spareribs boven alles.
Zal jou eens met m'n handen eten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Je haat met je handen eten? Flikker
AF is gewoon Jumiquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Je haat met je handen eten? Flikker
Nee, neppe. Je bent wel 1 of the guysquote:
Ik weet niet of ik dit als een compliment moet beschouwen.quote:
Hinderlijkquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hahais gewoon nieuwe account van Jumi toch?
Ik eet niks met mijn handen. Echt most disgusting thing evah.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik overdreef wel een beetjemaar alles met je handen eten en ze daarna aflikken
vieze zwijnen.
Hoe eet je je dick dan? met mes en vork? of gebruik je van die latex handschoenen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik eet niks met mijn handen. Echt most disgusting thing evah.
Hotwings eten met je klauwen en ze daarna aflikkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
vieze zwijnen.
Zal je ass eens uit eten.quote:
Eet je je brood ook met mes en vork?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik eet niks met mijn handen. Echt most disgusting thing evah.
Zeker wel hommo met smetvrees jijquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
vieze zwijnen.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:30 schreef Nestalgie het volgende:
patat met je handen eten, of kipstelletje barbaren
Ja. Crackers en beschuit ookquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eet je je brood ook met mes en vork?
lol, piemel opetenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe eet je je dick dan? met mes en vork? of gebruik je van die latex handschoenen?
In de trein met zo'n plastic bordje en plastic mes en vork zijn Twix opeten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eet je je brood ook met mes en vork?
Snacken met bestekquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
vieze zwijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |