Tamashiiquote:
vind haar minder dan het gemiddelde meisje dat ik op straat zie hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nja ze is ook niet knap nee, maar ook weer niet lelijk, het beeld dat nu een beetje geschetst wordt. Ik zou d'r doen.
Serieus!quote:
DMquote:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, bobby heeft een wijf.quote:
Jij weet mijn voornaam idd, zou kunnen. Denk dat ik hem nog wel heb thuis.quote:
Wel een beetje, ja.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:50 schreef Gorzalka het volgende:
Ze lijkt wel een beetje op, in de categorie ''leeft die nog?'', Smart_ass.
Ik weet helemaal niks van jou schatje.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij weet mijn voornaam idd, zou kunnen. Denk dat ik hem nog wel heb thuis.
Daar heb ik nooit gezicht van gezienquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:50 schreef Gorzalka het volgende:
Ze lijkt wel een beetje op, in de categorie ''leeft die nog?'', Smart_ass.
''Denk dat ik hem nog wel heb''quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij weet mijn voornaam idd, zou kunnen. Denk dat ik hem nog wel heb thuis.
Dan tuff luckquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks van jou schatje.
nee kutresolutiequote:Op vrijdag 5 april 2013 16:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
''Denk dat ik hem nog wel heb''.
Het is gewoon je achtergrond, vriend.
Ik dacht dat je dat al wel wist.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, bobby heeft een wijf.
Oh dacht dat het tietfoto wasquote:
Hey ik ben gewoon eerlijk ja, dus verwacht ik ook eerlijkheid terugquote:
nee mang ik ben niet so up to date he.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey ik ben gewoon eerlijk ja, dus verwacht ik pics terug
geloof me maar op mn mooie blauwe ogenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey ik ben gewoon eerlijk ja, dus verwacht ik ook eerlijkheid terug
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vooruit, dan wil ik het ook wel zien.
Ja als je nu niet snel met pics over de brug komt dan heb je inderdaad blauwe ogenquote:
Van jou.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:06 schreef Garisson72 het volgende:
wat wat nog meer pics? van wie nou weer
danny gemaildquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:41 schreef Pharkus het volgende:
@TT ik zou het kunnen hoor, een dag niet FOK!ken voor een goed doel.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja als je nu niet snel met pics over de brug komt dan heb je inderdaad blauwe ogen
KLB SC fb groupquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hallo hallo,
Kan iemand mij pics toesturen die ik eventueel heb gemist via facebouk?
gr gr Henk de Haan #broese
Ik wil jouw derrière uitbuiten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:16 schreef Allure_ het volgende:
Heerlijk man dr phillekker andermans misère uitbuiten
interventie bij een chick on meth, top entertainment
Waar de helft niet echt bestaatquote:
Die accounts zijn allemaal van jumi.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie zal de volgende ontmaskering zijn? VeerEli? Ally? wd?
..Chloro?
kom dan spelenquote:
lol, zou jouw FB toch wel wat opvrolijkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's alleen voor mensen die echt lid zijn van de KLB SC, mij niet gezien.
Ally geloof ik net aan, WD is te herleiden via via.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
..Chloro?
Veer is zo fake als maar kan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ally geloof ik net aan, WD is te herleiden via via.
VeerEli zal wel niet echt bestaan, Chloro heb ik ook mijn twijfels over.
Dat zou wel héél triest zijnquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:20 schreef Allure_ het volgende:
lol, zou jouw FB toch wel wat opvrolijken
Wat een pientere jongeman. Al geloofde jij zeker ook in Jumiquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ally geloof ik net aan, WD is te herleiden via via.
VeerEli zal wel niet echt bestaan, Chloro heb ik ook mijn twijfels over.
Meh vind hem niet heel dopequote:Op vrijdag 5 april 2013 17:09 schreef Gorzalka het volgende:
nestalgie check deze mi mang wel harde pokoe
Klopt. Beter dan jij met je ''IK WIST HET AL TIJDEN, MAAR HAD GEEN ZIN OM HET UIT TE ZOEKEN'' achterafquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een pientere jongeman. Al geloofde jij zeker ook in Jumi.
Bestaan er werkelijk mensen die dat doen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die niet in Jumi geloofden schenken eerst de melk in de kom alvorens de cereal erin te gooien.
Iewquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die niet in Jumi geloofden zetten hun hele mond om een waterfontein in het park.
HAHAHA truequote:Op vrijdag 5 april 2013 17:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Klopt. Beter dan jij met je ''IK WIST HET AL TIJDEN, MAAR HAD GEEN ZIN OM HET UIT TE ZOEKEN'' achteraf!
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die niet in Jumi geloofden zetten hun hele mond om een waterfontein in het park.
Haten omdat je het zelf niet zagquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die niet in Jumi geloofden zetten hun wijsvinger bij elk woord dat ze lezen.
Dat zijn echt viespeuken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die niet in Jumi geloofden zetten hun wijsvinger bij elk woord dat ze lezen.
www.fok.nl of als je direct naar het forum wilt ( dit is een easter egg ) www.forum.fok.nlquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHAHA true
maarja ewa ik ben geen sherlock chai of bobby bolleboos. Weet nog net hoe ik op fok kan komen main
Hoe ken jij deze easter egg, of überhaupt het woord easter egg? Kloon gespot.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
www.fok.nl of als je direct naar het forum wilt ( dit is een easter egg ) www.forum.fok.nl
En moeten nog in hun handen klappen om de lettergrepen te bepalen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die niet in Jumi geloofden hebben een stuiterend balletje nodig over elk woord van de zin.
Kusje op je linkerbil schatje van mequote:Op vrijdag 5 april 2013 17:28 schreef Allure_ het volgende:
nou ik ga maar eens werken tot een on-christelijk slavernij tijdstipkuskus
pijpzequote:Op vrijdag 5 april 2013 17:28 schreef Allure_ het volgende:
nou ik ga maar eens werken tot een on-christelijk slavernij tijdstipkuskus
Waarom links?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kusje op je linkerbil schatje van me
op d'r rechter heeft ze een mi pampi dikke puist met een haar dr inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb CB die kan bevestigen dat ik real benquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
..Chloro?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb CB die kan bevestigen dat ik real ben
quote:
Die hebben dr gewoon nog niet geneukt.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die niet in Jumi geloofden skipten school in vakanties.
Dat recht is voorbehouden aan de Ferluminati.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die hebben dr gewoon nog niet geneukt.
Ik heb het van alle interwebs gewist.quote:
Ik niet so don't make me post it herequote:Op vrijdag 5 april 2013 17:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb het van alle interwebs gewist.
Ferluminatiquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat recht is voorbehouden aan de Ferluminati.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat recht is voorbehouden aan de Ferluminati.
Shit ging daar downquote:
Sommige mensen zijn scarred for life door de duistere praktijken die zich daar afspeelden.quote:
Somigequote:Op vrijdag 5 april 2013 17:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Somige mensen zijn scarred for life door de duistere praktijken die zich daar afspeelden.
Ik doe het wel zodat jij het niet kan doen om mij te naaien.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik niet so don't make me post it here
Nog steeds zijn typefouten niet hetzelfde als achterlijkheid.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Somige_!
YES WAAR IS WD, CHLORO, WAAR IS DIE LIJST!!11
Is gewoon letter per ongeluk niet twee keer ingedrukt hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Somige_!
YES WAAR IS WD, CHLORO, WAAR IS DIE LIJST!!11
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is gewoon letter per ongeluk niet twee keer ingedrukt hoor.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is gewoon letter per ongeluk niet twee keer ingedrukt hoor.
Sorry baby. Zal wel een extra oogje in het zeil houden (op kri).quote:
Vind ik niet erg hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sorry baby. Zal wel een extra oogje in het zeil houden (op kri).
Ja moet elke keer lachen als die kutschildpad komt. Die melis van dat beestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |