Van jou.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:06 schreef Garisson72 het volgende:
wat wat nog meer pics? van wie nou weer
danny gemaildquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:41 schreef Pharkus het volgende:
@TT ik zou het kunnen hoor, een dag niet FOK!ken voor een goed doel.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja als je nu niet snel met pics over de brug komt dan heb je inderdaad blauwe ogen
KLB SC fb groupquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hallo hallo,
Kan iemand mij pics toesturen die ik eventueel heb gemist via facebouk?
gr gr Henk de Haan #broese
Ik wil jouw derrière uitbuiten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:16 schreef Allure_ het volgende:
Heerlijk man dr phillekker andermans misère uitbuiten
interventie bij een chick on meth, top entertainment
Waar de helft niet echt bestaatquote:
Die accounts zijn allemaal van jumi.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie zal de volgende ontmaskering zijn? VeerEli? Ally? wd?
..Chloro?
kom dan spelenquote:
lol, zou jouw FB toch wel wat opvrolijkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's alleen voor mensen die echt lid zijn van de KLB SC, mij niet gezien.
Ally geloof ik net aan, WD is te herleiden via via.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie zal de volgende ontmaskering zijn? VeerEli? Ally? wd?
..Chloro?
Veer is zo fake als maar kan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ally geloof ik net aan, WD is te herleiden via via.
VeerEli zal wel niet echt bestaan, Chloro heb ik ook mijn twijfels over.
Dat zou wel héél triest zijnquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:20 schreef Allure_ het volgende:
lol, zou jouw FB toch wel wat opvrolijken
Wat een pientere jongeman. Al geloofde jij zeker ook in Jumiquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ally geloof ik net aan, WD is te herleiden via via.
VeerEli zal wel niet echt bestaan, Chloro heb ik ook mijn twijfels over.
Meh vind hem niet heel dopequote:Op vrijdag 5 april 2013 17:09 schreef Gorzalka het volgende:
nestalgie check deze mi mang wel harde pokoe
Klopt. Beter dan jij met je ''IK WIST HET AL TIJDEN, MAAR HAD GEEN ZIN OM HET UIT TE ZOEKEN'' achterafquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een pientere jongeman. Al geloofde jij zeker ook in Jumi.
Bestaan er werkelijk mensen die dat doen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die niet in Jumi geloofden schenken eerst de melk in de kom alvorens de cereal erin te gooien.
Iewquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die niet in Jumi geloofden zetten hun hele mond om een waterfontein in het park.
HAHAHA truequote:Op vrijdag 5 april 2013 17:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Klopt. Beter dan jij met je ''IK WIST HET AL TIJDEN, MAAR HAD GEEN ZIN OM HET UIT TE ZOEKEN'' achteraf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |