quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die niet in Jumi geloofden zetten hun hele mond om een waterfontein in het park.
Haten omdat je het zelf niet zagquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die niet in Jumi geloofden zetten hun wijsvinger bij elk woord dat ze lezen.
Dat zijn echt viespeuken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die niet in Jumi geloofden zetten hun wijsvinger bij elk woord dat ze lezen.
www.fok.nl of als je direct naar het forum wilt ( dit is een easter egg ) www.forum.fok.nlquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHAHA true
maarja ewa ik ben geen sherlock chai of bobby bolleboos. Weet nog net hoe ik op fok kan komen main
Hoe ken jij deze easter egg, of überhaupt het woord easter egg? Kloon gespot.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
www.fok.nl of als je direct naar het forum wilt ( dit is een easter egg ) www.forum.fok.nl
En moeten nog in hun handen klappen om de lettergrepen te bepalen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die niet in Jumi geloofden hebben een stuiterend balletje nodig over elk woord van de zin.
Kusje op je linkerbil schatje van mequote:Op vrijdag 5 april 2013 17:28 schreef Allure_ het volgende:
nou ik ga maar eens werken tot een on-christelijk slavernij tijdstipkuskus
pijpzequote:Op vrijdag 5 april 2013 17:28 schreef Allure_ het volgende:
nou ik ga maar eens werken tot een on-christelijk slavernij tijdstipkuskus
Waarom links?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kusje op je linkerbil schatje van me
op d'r rechter heeft ze een mi pampi dikke puist met een haar dr inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb CB die kan bevestigen dat ik real benquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie zal de volgende ontmaskering zijn? VeerEli? Ally? wd?
..Chloro?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb CB die kan bevestigen dat ik real ben
quote:
Die hebben dr gewoon nog niet geneukt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |