robdriessen +1quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:28 schreef robdriessen het volgende:
Laat ik dan eens een startschot geven. Liedjes WAARIN geteld wordt. Dus op- en aftellen mag allebei
1,2,3,4 - Gloria Estefan & Miami Soundmachine
A,B,C - Jackson Five
Blue Suede Shoes - Elvis
Rock Around The Clock - Bill Haley & His Comets
Ik Tel Tot Drie - Guus Meeuwis
(Get Up, I Feel Like A) Sex Machine - James Brown
Got The Feelin' - 5ive
Vertigo - U2
Links, 2, 3, 4 - Rammstein
Woolly Bully - Sam The Sham & The Shepherds
Pretty Fly For A White Guy - The Offspring
Dansen aan Zee - Blof
Hey Ya - Outkast
Are You Gonna Be My Girl? - Jet
Say What You Want (All Day Every Day) - Texas, RZA, Method Man
heb je wat tegen rammstein?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:10 schreef Elmo76 het volgende:
Alhoewel ik er eigenlijk maar 14 tel.(lees over de
band die ik niet ga noemen heen)
Huh? Ik had Kane en Nickelback er helemaal niet in zitten?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:10 schreef Elmo76 het volgende:
Alhoewel ik er eigenlijk maar 14 tel.(lees over de
band die ik niet ga noemen heen)
weheheheheheh nee absoluut gar nicht!quote:
Die laatste komt al aardig in de buurt wel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Huh? Ik had Kane en Nickelback er helemaal niet in zitten?
Die had ik in mijn lijstje van tien.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:43 schreef MadMaster het volgende:
Niemand Eins, Zwei Polizei van Modo genoemd?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:12 schreef robdriessen het volgende:
Voor de verandering eens GEEN vervolgvraag.
Onder welke naam kennen wij de heren Mark Kneppers, Oscar de Jong en Wim Plug beter?
belsen +1quote:
Welk nummer ontbreekt er?quote:1."Holidays in the Sun" – 3:22 *
2."Liar" – 2:41
3."No Feelings" – 2:51
4."God Save the Queen" – 3:20
5."Problems" – 4:11
1."Seventeen" – 2:02
2."Anarchy In The U.K." – 3:32
3."Bodies" – 3:03 *
4.– 3:18
5."New York" – 3:07
6."E.M.I." – 3:10
Blogman +1quote:
Wat je maar gewoon vindt.quote:
quote:Sid Vicious is often credited with having written the song while in his earlier band The Flowers of Romance, as a sheet of handwritten lyrics purported to be in his hand appears in Jon Savage's book England's Dreaming
Maar dat is hem nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:44 schreef cafca het volgende:
England's Dreaming zit in God Save the Queen.......
belsen heeft het goedquote:
Welk label?quote:Records was vanaf de jaren '70 actief in de VS en Canada met verzamel-lp's die meestal via radio- en tv-commercials aan de man werden gebracht (vergelijkbaar met labels als Arcade en K-tel destijds in Nederland). Begin jaren '80 wilden de eigenaren van
een aantal Europese vestigingen oprichten, om te beginnen in Nederland.
Tony Berk, oud-dj bij Veronica, tv-presentator en werkzaam bij een muziekuitgeverij, werd gevraagd de Nederlandse vestiging te leiden. Het bedrijf had al snel succes met hitverzamelaars en hits van Nederlandse artiesten. Ook brachtMusic veel buitenlandse singles uit, voornamelijk in het pop/dance-genre.
Het huisdier van Fred Flintstone?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Niet eens zo zeer, maar zo langzamerhand denk ik hier alleen nog maar in vervolgvragen/-antwoorden waarbij je nog maar 1 extra hint hoeft te hebben...
Hoe kwam Willem van Kooten aan de naam voor zijn platenlabel?
quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:00 schreef cafca het volgende:
Hij noemde zijn label zo omdat hij Blogman en bartrid lek wilde schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |