SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh, rood is een leuke kleur, dus waarom niet zou ik zeggenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
In het rood trouwen... lekker hoerig
Of ben ik nu zo verbitterd en ouderwets
Mofquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oranje vind ik echt verschrikkelijk
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Lol, zat er wel weer aan te komen
Dit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oranje vind ik echt verschrikkelijk
Da's toch een wekelijkse behoefte, even jouw fobo begluren?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Stiekem eerst even op mijn fotoboek kijken he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2013 14:48:36 ]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
watskebeurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
*knuffel* het komt wel goed.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Zou het?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mijne ook ff danquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:49 schreef Viro het volgende:
Ik ga uit verveling alle android telefoons in huis updaten en proberen om eigen android rom te maken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou het?ooit welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Kom maar langs dan update ik jouw baksteen
Zou je op de mijne even een werkende iOS 6.1.3 kunnen zetten ? Ik ben dat zuig-android zooooooo zat...quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:49 schreef Viro het volgende:
Ik ga uit verveling alle android telefoons in huis updaten en proberen om eigen android rom te maken![]()
[ afbeelding ]
Ik heb m in de handen gehad, ik vind hem eigenlijk iets te grootquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Mijn Xperia X10i is deaud, ben nu zo blij met de Xperia Z![]()
iOSquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou je op de mijne even een werkende iOS 6.1.3 kunnen zetten ? Ik ben dat zuig-android zooooooo zat...
Ow?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's toch een wekelijkse behoefte, even jouw fobo begluren?
Ik moest ff wennen in het begin, maar de XZ ligt lekker in de hand. En gewichtsverdeling voor zo'n groot toestel is goed verdeel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb m in de handen gehad, ik vind hem eigenlijk iets te groot
inb4: That's what she said![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik moest ff wennen in het begin, maar de XZ ligt lekker in de hand. En gewichtsverdeling voor zo'n groot toestel is goed verdeel.
Je mag met de mijne spelen als ik volgende keer in Rdam benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehehequote:Op vrijdag 5 april 2013 14:58 schreef Viro het volgende:
Oh Aldo, thnx voor nieuwe toevoeging aan mijn sig![]()
quote:
Ooit, als je het leven van een volwassene hebt, zul je ontdekken dat er meerdere wasdagen in de week zittenquote:
Geen kids dus?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:14 schreef Tamashii het volgende:
Meerdere wasdagen in een week. Yeah right.![]()
quote:
Meerdere wasdagen per week?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ooit, als je het leven van een volwassene hebt, zul je ontdekken dat er meerdere wasdagen in de week zitten
dit dusquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:14 schreef Tamashii het volgende:
Meerdere wasdagen in een week. Yeah right.![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Anders ben ik de hele zaterdag kwijt aan wassen
kom maar langs, dan ben je over 9 maanden zwangerquote:
Mooie leeftijd om er aan te beginnen, ben je rond je 30e weer ïn staat een beetje een eigen leven op te bouwenquote:
Dafuq!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom maar langs, dan ben je over 9 maanden zwanger
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mooie leeftijd om er aan te beginnen, ben je rond je 30e weer ïn staat een beetje een eigen leven op te bouwen
Oh gezelligquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
Meh, nog een half uurtje en dan naar Rotterdam (hoi Aldo)
Ik drink geen koffiequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Oh gezellig![]()
de koffie staat klaar
mensen die geen alcohol drinken zijn in mijn huis niet welkomquote:
Flikker maar op danquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mensen die geen alcohol drinken zijn in mijn huis niet welkom
*vraagt zich af of dat nu werkelijk een goed idee is*quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kan net zo goed met de spelersbus van VVV meegaan
Dat wordt een lange zit hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kan net zo goed met de spelersbus van VVV meegaan
Nee, vanmorgen om 8 uur gaan slapen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een normaal mens slaapt 's nachts.
Of bedoel je gisteravond 8 uur?
Dat is ook een optie jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, vanmorgen om 8 uur gaan slapen.
Ik zat een serie te kijken en was niet moe. Dus ik dacht: dan kijk ik het eerste seizoen maar af.
Nog 30 minuutjes!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:59 schreef Tamashii het volgende:
Ik word helemaal gek hier. Pas 4 uur.Doe normaal verdomme.
Ik dacht dat je al gek wasquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:59 schreef Tamashii het volgende:
Ik word helemaal gek hier. Pas 4 uur.Doe normaal verdomme.
Het staat u vrij elders te solliciterenquote:
Lekker gewandeld? (Neem aan dat het daar ook net zo mooi zonnig en blauw hemelig is als hier)quote:
Ik ben een jongen, ja. Laat mij.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Stiekem eerst even op mijn fotoboek kijken he
Zo doe je goed.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
De was is weer gedaan4 machines in 2 uur
Ik ook nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kan niet voor een vrouw spreken
Kartonnen doos regel je ter plekke?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:49 schreef substep het volgende:
Zo. Dikke backpack met slaapzak en luchtmat mee de trein in. Tijd voor weekend.
Nah. Richting vrienden die een warm huis hebben.quote:
Bijna goed.quote:
Balls of Steel reporting for duty. *salute*quote:
Volgens mij krijg jij nog geen gat in een natte krant geslagen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:04 schreef substep het volgende:
[..]
Balls of Steel reporting for duty. *salute*![]()
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of gum.
Ze heeft de kassier bij zijn ballen gepakt toen de hamburger niet goed bleek te zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zit aan iemand's ballen bij de Mac?
Lekker hardquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:59 schreef substep het volgende:
[..]
Nah. Richting vrienden die een warm huis hebben.Daar gewoon ergens op een random 1m x 2m plek op de grond pitten.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij nog geen gat in een natte krant geslagen.
Shit. Je hebt me door.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij nog geen gat in een natte krant geslagen.
Zal ongetwijfeld niet anders kunnen, anders had je dat wel gedaan.quote:
Ik had het over een M16 boutquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, moet je ff naar de gunstore.
Moment ik ben aan het denkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:18 schreef Tamashii het volgende:
Is het niet mogelijk om het bij iemand anders te doen?
Beetje lullig voor muhaha, niet?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:18 schreef Tamashii het volgende:
Is het niet mogelijk om het bij iemand anders te doen?
Ja ergens wel, heb hem zelf gepmed daarover maar er kan helemaal geen nieuwe datum worden vastgesteld dus ik dacht dat dit dan een goede oplossing was.quote:
Lol.quote:
Stiekem vind ik het zelf ook wel jammer hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ergens wel, heb hem zelf gepmed daarover maar er kan helemaal geen nieuwe datum worden vastgesteld dus ik dacht dat dit dan een goede oplossing was.
[..]
Lol.
Lijkt me wel. Als het niet aan Muha ligt dat het afgelast is, zou het ook niet lullig voor 'm zijn.quote:
Waarom niet? Hij is de organisator en kan dan ineens niet komen. Nee, niet lullig hoor dat iedereen gezellig aan het doen is en hij nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Als het niet aan Muha ligt dat het afgelast is, zou het ook niet lullig voor 'm zijn.
Leer anders eens lezenquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is de organisator en kan dan ineens niet komen. Nee, niet lullig hoor dat iedereen gezellig aan het doen is en hij niet
Dat is ook nog een optiequote:Op vrijdag 5 april 2013 18:23 schreef Faxie het volgende:
Nouja blijkbaar is er bij hem iets tussengekomen, prima.
Maar aangezien ik de 27e toch al een feestje wilde geven, zie ik misschien wel opties...
Joh houd eens op. Het is vervelend en naar, maar er komen continu nieuwe meets en het was gewoon een tof idee.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is de organisator en kan dan ineens niet komen. Nee, niet lullig hoor dat iedereen gezellig aan het doen is en hij niet
Je hebt een valide punt en ik vind het geen enkel probleem als men de meet wil verschuiven.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prima danquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt een valide punt en ik vind het geen enkel probleem als men de meet wil verschuiven.
Nee dat snap. Dat laatste was ook in het algemeen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal me alleen niet meer bemoeien met de organisatie.
Gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo thuis.
Nu maar wachten tot feyenoord gaat verliezen van VVV.
A girl can dream can't she![]()
Hoop doet leven.quote:
Ja nu is Clasie afwezigquote:
Die mis je minder dan Pelle. Clasie is toch niet in vorm de laatste weken.quote:
Het ging me er meer om dat er best vaak spelers geschorst zijn. Althans, vorige week Pelle en nu Clasie.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die mis je minder dan Pelle. Clasie is toch niet in vorm de laatste weken.
Dat heeft Ronald niet gezegd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoorde dat Koeman al had gezegd dat ie voor de tweede plaats gaat.
Zou hij familie van foto zijn?
Ik kreeg het te horen van een kakkerlak. Dus ik heb het niet verzonnen ofzo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heeft Ronald niet gezegd.
We houden nog vertrouwen, alleen hebben we het niet meer in eigen hand.
Waarom? Bang dat Ajax gaat verliezen van Heracles?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo thuis.
Nu maar wachten tot feyenoord gaat verliezen van VVV.
A girl can dream can't she![]()
Nee, kakkerlakken pesten is gewoon leukquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom? Bang dat Ajax gaat verliezen van Heracles?
Die hebben hier wel de overhand jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, kakkerlakken pesten is gewoon leuk
avgquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
Wie weet er een goede gratis virusscanner?
Avast is verlopen
Dat was echt geweldigquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze heeft de kassier bij zijn ballen gepakt toen de hamburger niet goed bleek te zijn.
Microsoft Security Essentials, werkt beter dan avast en is stukken lichter qua resourcesquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
Wie weet er een goede gratis virusscanner?
Avast is verlopen
Ook al vaak genoeg gezeik mee gehadquote:
Danku.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Microsoft Security Essentials, werkt beter dan avast en is stukken lichter qua resources
Hoezo gezeik?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook al vaak genoeg gezeik mee gehad
[..]
Danku.
Bij mij verloopt het altijd om de een of andere reden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo gezeik?
Gebruik het al jaren, nooit problemen mee gehad.
Koud vreten zuigtquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat was echt geweldigJammer dat zij geen eten had
Ik weet hoe erg dat zuigtquote:
Gewoon laten lopen in een flesje, doe ik ook altijd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik weet hoe erg dat zuigtBen vandaag op mezelf aangewezen. Lekker handig als je moet koken met 1 manke been. Zelfs naar de wc gaan is een hels karwei
Dat gaat mij net iets te verquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon laten lopen in een flesje, doe ik ook altijd.
Of je trekt een luier aan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon laten lopen in een flesje, doe ik ook altijd.
Ik zou het het flesje vergeten en een paar uur later denken dat het appelsap oid is en opdrinken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gemak dient de mens.
[..]
Nah, dit gaat mij weer te ver.
Haha dat is wel ranzig.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zou het het flesje vergeten en een paar uur later denken dat het appelsap oid is en opdrinken.
Geweldigquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zou het het flesje vergeten en een paar uur later denken dat het appelsap oid is en opdrinken.
Zou het wel merken na 1ste slok.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha dat is wel ranzig.
Er was een paar jaar terug zo een geniaal ranzig topic van een gast die de flesjes uit zijn dakraam leeggooide.
Dat was wel een smerig topic ja.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Zou het wel merken na 1ste slok.
Ja dat topic heb ik gelezen, wat een ransaap was die
De gedachte alleen al isquote:
De foto's waren echt te ranzigquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was wel een smerig topic ja.
Zijn vriendin die bijna een slok nam, gatverdamme.
Dat verzin je toch gewoon niet.
KLB / Schone dakpannen onder dakraamquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was wel een smerig topic ja.
Zijn vriendin die bijna een slok nam, gatverdamme.
Dat verzin je toch gewoon niet.
Deze ja, ik moest wel hard lachen om dat topic.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
Dat is mquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
Mooi hequote:
quote:
Jouw zusje wil zeker wel naar Justin Bieber 13 april?quote:
Ze had er bij het eten over dat ze nu weer 2 maanden moet wachten om ze te zien of zoquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw zusje wil zeker wel naar Justin Bieber 13 april?
Mainstreet in het voorprogramma
SMSen, da's oldskoolquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Rare kakkerlakken die mij vanuit de kuip smsen
Hij is dan ook zeer oudquote:
Dat voelde ik mij sowieso al wel hoorquote:
Gaat ook nergens overquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat voelde ik mij sowieso al wel hoor![]()
Clubliefdequote:
WANNE KUT HOERquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen even terug naar de nagelsalon.
Het ziet er nu al niet meer uit
Awesomequote:Op vrijdag 5 april 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kreeg net het verzoek of ik aub morgenochtend niet Begin de dag met een dansje op wil zetten
Ander liedje dat nog irritanter opzetten danquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kreeg net het verzoek of ik aub morgenochtend niet Begin de dag met een dansje op wil zetten
Ik stelde Jochem Meijer voor.quote:
Jij had de grap natuurlijk gelijk al doorquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stelde Jochem Meijer voor.
Is goed mama. Oh ja kan je binnenkort even een shitload aan muizenvallen voor mij halen? Die heb ik uhm nodig uhm voor school![]()
Welke film gaan we?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dat ik morgen een bios-dagje ga doen
Ohquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
Toch nietMoet veel te lang wachten tussendoor
Ik wil nog naar Dead Men Down, Side Effects, The Place Beyond the Pines, Broken City, 21 and Over.quote:
Waar ik voor keek was in Amersfoort hè, kan zijn dat ze ergens anders andere tijden hebben.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
WAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHNog steeds niet binnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk net op de site.. verwachte verzenddatum: 9-4quote:
Wat de neuk is dit voor onzin danquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kijk net op de site.. verwachte verzenddatum: 9-4
WTF!!!!! eerder deze week was het 3-4 krijg je 1 of ander KUTexcuus nou nee hoor we verwachten verder geen vertraging de 5e gaat hij echt de deur uit...
Vandaag geen mail en geen sonos...
Nee ho even.. 14-3 besteld al.. normaliter 5 werkdagen he? Toen hadden ze problemen met de leverancier. Toen zat pasen er tussen (volgens de mevrouw aan de lijnquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat de neuk is dit voor onzin danGewoon ruim een week later dat hij verzonden zou moeten worden
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2013 20:08:06 ]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ho even.. 14-3 besteld al.. normaliter 5 werkdagen he? Toen hadden ze problemen met de leverancier. Toen zat pasen er tussen (volgens de mevrouw aan de lijn)
Nee we verwachten verder geen vertraging!!!!!!!!!!!
Echt zodra ik die sonos binnen heb, molotov coctail op die bende, unsubscriben en uit mijn favorieten tiefenWUT?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ruim een maand laterBullshit
Maar had ik toen ook met m'n extern harde schijf van iBood. Ook 3 weken later ofzo![]()
Haha, ja dat snap ikMaar was wel grappig hoor
![]()
Excuus na excuus natuurlijkquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WUT?!![]()
Ruim een maand laterBullshit
Maar had ik toen ook met m'n extern harde schijf van iBood. Ook 3 weken later ofzo![]()
Haha, ja dat snap ikMaar was wel grappig hoor
Ja uiteraard, want zij kunnen er ook niks aan doenquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Excuus na excuus natuurlijk
Uiteindelijk krijg ik wel een witte natuurlijk
Maar dan nog, het geld is al een tijd de deur uit... als ik dit geweten had had ik die 75 euro korting wel gewoon uitgegeven en er 1 bij de media markt gehaald
Ja en je vraagt je dan af wat gaat er in vredesnaam misquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:10 schreef muhahaha het volgende:
Gebeurt steeds vaker, aanbiedingen van sites die ineens vertraging hebben. Uhu ik ruik een backorder.
Karren.... boh ik heb zin om te karten ineensquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en je vraagt je dan af wat gaat er in vredesnaam mis
Maar goed.. ik ga mijn woede even eruit karren
Dit keer niet de avond ervoor stappen in Gorinchemquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Karren.... boh ik heb zin om te karten ineens
Goed planquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit keer niet de avond ervoor stappen in Gorinchem
Veel bedrijven hebben niet meer de liquide middelen om voorraad te kopen. Dus eerst moeten alle betalingen binnen zijn voordat ze bestellen, of dat ze de bestelling geleverd krijgen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en je vraagt je dan af wat gaat er in vredesnaam mis
Maar goed.. ik ga mijn woede even eruit karren
Dat is wel relaxed inderdaadquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:17 schreef muhahaha het volgende:
I lol'd.
Kan ik wel mijn eigen helm meenemen, vette shit.
Picsquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan er een jethelm van maken met een zonne vizier.
Geil ding wel.
Jethelmquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan er een jethelm van maken met een zonne vizier.
Geil ding wel.
Filmpje is ook goedquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Facebookfilmpje.
[..]
Ehm een Shark maar voor het type moet ik even kijken.
Ik zie alleen filmpje van een douche?quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Facebookfilmpje.
[..]
Ehm een Shark maar voor het type moet ik even kijken.
Ik douche ook altijd met een helm op.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie alleen filmpje van een douche?
Ik krijg net een sms uit de kuip dat het niet goed gaat.quote:
Ik zag al een filmpje van het 8je en de langzame slalom. Nicequote:Op vrijdag 5 april 2013 20:21 schreef muhahaha het volgende:
Check je pm, op zijn pagina upload hij alle filmpjes en daar sta ik ook tussen.
Niks aan de hand.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg net een sms uit de kuip dat het niet goed gaat.
Het kan inderdaad beter. Wat een slechte verdedigingquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg net een sms uit de kuip dat het niet goed gaat.
Jammerquote:
Helemaal niet?quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag al een filmpje van het 8je en de langzame slalom. NiceDie is mij geen 1x gelukt
Leukquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het kan inderdaad beter. Wat een slechte verdediging
Inmiddels toch wel?quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope. Ook op het examen niet
Jethelm is trouwens wel handig als je een bril op moet zetten
Ik had veel moeite met die langzame slalom maar uiteindelijk een soort van trucje gevonden waardoor hij de laatste 2 lessen veel beter ging. Het achtje blijft wel klote met het uitleunen, ik heb die trouwens ook rechtsom gedaan, erg grappig.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope. Ook op het examen niet
Jethelm is trouwens wel handig als je een bril op moet zetten
Geen idee, hoef ik nooit te doenquote:
Ah, relaxed. Niks hielp bij mijquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had veel moeite met die langzame slalom maar uiteindelijk een soort van trucje gevonden waardoor hij de laatste 2 lessen veel beter ging. Het achtje blijft wel klote met het uitleunen, ik heb die trouwens ook rechtsom gedaan, erg grappig.
Ik ging neer op de precisie stop, je kwam uit een flauwe bocht op het poortje afgereden en ik gaf op dat kleine rechte stuk teveel gas bij. De noodstop ging wel goed.
Dan heb je mazzel want hij is tegenwoordig verplicht.quote:
8-je doe je om het uitleunen te oefenen.quote:Ah, relaxed. Niks hielp bij mij
Het 8-je vind ik wel zo'n onzin oefening, wanneer doe je nou zoiets?
Bluh, dat is wel vervelend ja, had ik ook geloof ik, maar weet ik niet meer zeker.
Gelukkig ging de noodstop wel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Het had al 0-3 kunnen staan?quote:
Ik weet dat hij verplicht is, ik heb hem ook gedaan, maar het lukte nooit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel want hij is tegenwoordig verplicht.
[..]
8-je doe je om het uitleunen te oefenen.
Dat gebruik je op straat toch wel zonder dat je het door hebt.
Ja, gelukkig wel zeg. Anders was ik voor nop opgegaan. Mijn instructeur vroeg me nog of ik me dat had gerealiseerd maar dat was niet zo.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga iets doen wat ik al heel lang niet heb gedaan!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier![]()
Ow ja op die manier, nouja ik kan wel wat verzinnen maar als ik op de openbare weg rij gebruik ik dat ook nooit nee.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet dat hij verplicht is, ik heb hem ook gedaan, maar het lukte nooit.
Ik bedoel dat ik nooit een langzame slalom op de openbare weg hoef te doen.
Hmm ja goed punt.
HeheNee, moet je denk ik ook niet bij nadenken. Dan ga je stressen en lukt het niet
Ik maak mij ook geen zorgen. Ik lig wel dubbel om de smsjesquote:
Nee, daarom. Maar jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ja op die manier, nouja ik kan wel wat verzinnen maar als ik op de openbare weg rij gebruik ik dat ook nooit nee.
Gelukkig had ik weinig stress.
App drquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
M'n neef zit ook in de kuip. Weet iemand welk vak C_A zit?
AVD bedoel je.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, daarom. Maar ja
Das mooiEn nu op voor AVB
Wat is AVB?quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, daarom. Maar ja
Das mooiEn nu op voor AVB
Goed ideequote:Op vrijdag 5 april 2013 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
App dr![]()
Ik ken teveel mensen die nu in de kuip zitten
Ojaquote:
Wat is AVD?quote:
Hij bedoelt het AVD. AVB heb ik dus binnen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is AVB?
Wat heeft Muhahaha dan gehaald van de week?
En wat is het?quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij bedoelt het AVD. AVB heb ik dus binnen.
Ik ga wel googlen, dan kom ik er tenminste wel achter wat het isquote:
AVB is voertuigsbeheersing. 7 kunstjes laten zien.quote:
AVD = Algemene Verkeers Deelneming, oftewel, aan het verkeer deelnemenquote:
Hehe, dat heb ik nu met de autolessen, maar dan omgekeerdquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:39 schreef muhahaha het volgende:
Ik moet alleen op de snelweg opletten met invoegen.
Ik kruip nog wel eens achter een vrachtwagen. Doe ik met de auto wel eens omdat die wat acceleratie mist.
Vervelend trekje wel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, dat heb ik nu met de autolessen, maar dan omgekeerd
Dan denk ik dat het nog wel kan, maar kan het niet
Ik lig dubbelquote:
Ja best irritantquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vervelend trekje wel.
Ook 1 keer een baan opgeschoven terwijl er iemand met 20 km/u verschil aan kwam zeilen, die had ik wel gezien maar verkeert ingeschat.(ik reed de max. snelheid).
Verkeertquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vervelend trekje wel.
Ook 1 keer een baan opgeschoven terwijl er iemand met 20 km/u verschil aan kwam zeilen, die had ik wel gezien maar verkeert ingeschat.(ik reed de max. snelheid).
Ja goh, dan heb je gelijk een hele pagina vol tekst, en dat is nou net waar ik geen zin in heb om uit te typenquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lig dubbel![]()
Maar ik heb gegoogled en daar heb ik meer aan dan die 4 zinnen die jullie me als uitleg geven
Ja en ze moest er zelf af.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja best irritant
Hehehe, die moest flink in de ankers
Sorry schatquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verkeert![]()
Ik spreek jou een paar dagen niet en meteen gaat het weer mis![]()
Ik verkeerquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verkeert![]()
Ik spreek jou een paar dagen niet en meteen gaat het weer mis![]()
Zeg dan: ga maar googlen ipv zo'n non-antwoord gevenquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en ze moest er zelf af.
Ach, moet ze maar normaal rijden!
Ja, doe dan!quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg dan: ga maar googlen ipv zo'n non-antwoord geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |