SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh, rood is een leuke kleur, dus waarom niet zou ik zeggenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
In het rood trouwen... lekker hoerig
Of ben ik nu zo verbitterd en ouderwets
Mofquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oranje vind ik echt verschrikkelijk
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Lol, zat er wel weer aan te komen
Dit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oranje vind ik echt verschrikkelijk
Da's toch een wekelijkse behoefte, even jouw fobo begluren?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Stiekem eerst even op mijn fotoboek kijken he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2013 14:48:36 ]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
watskebeurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
*knuffel* het komt wel goed.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Zou het?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mijne ook ff danquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:49 schreef Viro het volgende:
Ik ga uit verveling alle android telefoons in huis updaten en proberen om eigen android rom te maken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou het?ooit welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Kom maar langs dan update ik jouw baksteen
Zou je op de mijne even een werkende iOS 6.1.3 kunnen zetten ? Ik ben dat zuig-android zooooooo zat...quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:49 schreef Viro het volgende:
Ik ga uit verveling alle android telefoons in huis updaten en proberen om eigen android rom te maken![]()
[ afbeelding ]
Ik heb m in de handen gehad, ik vind hem eigenlijk iets te grootquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Mijn Xperia X10i is deaud, ben nu zo blij met de Xperia Z![]()
iOSquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou je op de mijne even een werkende iOS 6.1.3 kunnen zetten ? Ik ben dat zuig-android zooooooo zat...
Ow?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's toch een wekelijkse behoefte, even jouw fobo begluren?
Ik moest ff wennen in het begin, maar de XZ ligt lekker in de hand. En gewichtsverdeling voor zo'n groot toestel is goed verdeel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb m in de handen gehad, ik vind hem eigenlijk iets te groot
inb4: That's what she said![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik moest ff wennen in het begin, maar de XZ ligt lekker in de hand. En gewichtsverdeling voor zo'n groot toestel is goed verdeel.
Je mag met de mijne spelen als ik volgende keer in Rdam benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehehequote:Op vrijdag 5 april 2013 14:58 schreef Viro het volgende:
Oh Aldo, thnx voor nieuwe toevoeging aan mijn sig![]()
quote:
Ooit, als je het leven van een volwassene hebt, zul je ontdekken dat er meerdere wasdagen in de week zittenquote:
Geen kids dus?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:14 schreef Tamashii het volgende:
Meerdere wasdagen in een week. Yeah right.![]()
quote:
Meerdere wasdagen per week?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ooit, als je het leven van een volwassene hebt, zul je ontdekken dat er meerdere wasdagen in de week zitten
dit dusquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:14 schreef Tamashii het volgende:
Meerdere wasdagen in een week. Yeah right.![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Anders ben ik de hele zaterdag kwijt aan wassen
kom maar langs, dan ben je over 9 maanden zwangerquote:
Mooie leeftijd om er aan te beginnen, ben je rond je 30e weer ïn staat een beetje een eigen leven op te bouwenquote:
Dafuq!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom maar langs, dan ben je over 9 maanden zwanger
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mooie leeftijd om er aan te beginnen, ben je rond je 30e weer ïn staat een beetje een eigen leven op te bouwen
Oh gezelligquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
Meh, nog een half uurtje en dan naar Rotterdam (hoi Aldo)
Ik drink geen koffiequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Oh gezellig![]()
de koffie staat klaar
mensen die geen alcohol drinken zijn in mijn huis niet welkomquote:
Flikker maar op danquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mensen die geen alcohol drinken zijn in mijn huis niet welkom
*vraagt zich af of dat nu werkelijk een goed idee is*quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kan net zo goed met de spelersbus van VVV meegaan
Dat wordt een lange zit hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kan net zo goed met de spelersbus van VVV meegaan
Nee, vanmorgen om 8 uur gaan slapen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een normaal mens slaapt 's nachts.
Of bedoel je gisteravond 8 uur?
Dat is ook een optie jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, vanmorgen om 8 uur gaan slapen.
Ik zat een serie te kijken en was niet moe. Dus ik dacht: dan kijk ik het eerste seizoen maar af.
Nog 30 minuutjes!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:59 schreef Tamashii het volgende:
Ik word helemaal gek hier. Pas 4 uur.Doe normaal verdomme.
Ik dacht dat je al gek wasquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:59 schreef Tamashii het volgende:
Ik word helemaal gek hier. Pas 4 uur.Doe normaal verdomme.
Het staat u vrij elders te solliciterenquote:
Lekker gewandeld? (Neem aan dat het daar ook net zo mooi zonnig en blauw hemelig is als hier)quote:
Ik ben een jongen, ja. Laat mij.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Stiekem eerst even op mijn fotoboek kijken he
Zo doe je goed.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
De was is weer gedaan4 machines in 2 uur
Ik ook nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kan niet voor een vrouw spreken
Kartonnen doos regel je ter plekke?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:49 schreef substep het volgende:
Zo. Dikke backpack met slaapzak en luchtmat mee de trein in. Tijd voor weekend.
Nah. Richting vrienden die een warm huis hebben.quote:
Bijna goed.quote:
Balls of Steel reporting for duty. *salute*quote:
Volgens mij krijg jij nog geen gat in een natte krant geslagen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:04 schreef substep het volgende:
[..]
Balls of Steel reporting for duty. *salute*![]()
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of gum.
Ze heeft de kassier bij zijn ballen gepakt toen de hamburger niet goed bleek te zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zit aan iemand's ballen bij de Mac?
Lekker hardquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:59 schreef substep het volgende:
[..]
Nah. Richting vrienden die een warm huis hebben.Daar gewoon ergens op een random 1m x 2m plek op de grond pitten.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij nog geen gat in een natte krant geslagen.
Shit. Je hebt me door.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij nog geen gat in een natte krant geslagen.
Zal ongetwijfeld niet anders kunnen, anders had je dat wel gedaan.quote:
Ik had het over een M16 boutquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, moet je ff naar de gunstore.
Moment ik ben aan het denkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:18 schreef Tamashii het volgende:
Is het niet mogelijk om het bij iemand anders te doen?
Beetje lullig voor muhaha, niet?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:18 schreef Tamashii het volgende:
Is het niet mogelijk om het bij iemand anders te doen?
Ja ergens wel, heb hem zelf gepmed daarover maar er kan helemaal geen nieuwe datum worden vastgesteld dus ik dacht dat dit dan een goede oplossing was.quote:
Lol.quote:
Stiekem vind ik het zelf ook wel jammer hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ergens wel, heb hem zelf gepmed daarover maar er kan helemaal geen nieuwe datum worden vastgesteld dus ik dacht dat dit dan een goede oplossing was.
[..]
Lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |