SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh, rood is een leuke kleur, dus waarom niet zou ik zeggenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
In het rood trouwen... lekker hoerig
Of ben ik nu zo verbitterd en ouderwets
Mofquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oranje vind ik echt verschrikkelijk
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Lol, zat er wel weer aan te komen
Dit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oranje vind ik echt verschrikkelijk
Da's toch een wekelijkse behoefte, even jouw fobo begluren?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Stiekem eerst even op mijn fotoboek kijken he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2013 14:48:36 ]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
watskebeurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
*knuffel* het komt wel goed.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Zou het?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mijne ook ff danquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:49 schreef Viro het volgende:
Ik ga uit verveling alle android telefoons in huis updaten en proberen om eigen android rom te maken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou het?ooit welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Kom maar langs dan update ik jouw baksteen
Zou je op de mijne even een werkende iOS 6.1.3 kunnen zetten ? Ik ben dat zuig-android zooooooo zat...quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:49 schreef Viro het volgende:
Ik ga uit verveling alle android telefoons in huis updaten en proberen om eigen android rom te maken![]()
[ afbeelding ]
Ik heb m in de handen gehad, ik vind hem eigenlijk iets te grootquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Mijn Xperia X10i is deaud, ben nu zo blij met de Xperia Z![]()
iOSquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou je op de mijne even een werkende iOS 6.1.3 kunnen zetten ? Ik ben dat zuig-android zooooooo zat...
Ow?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's toch een wekelijkse behoefte, even jouw fobo begluren?
Ik moest ff wennen in het begin, maar de XZ ligt lekker in de hand. En gewichtsverdeling voor zo'n groot toestel is goed verdeel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb m in de handen gehad, ik vind hem eigenlijk iets te groot
inb4: That's what she said![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik moest ff wennen in het begin, maar de XZ ligt lekker in de hand. En gewichtsverdeling voor zo'n groot toestel is goed verdeel.
Je mag met de mijne spelen als ik volgende keer in Rdam benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehehequote:Op vrijdag 5 april 2013 14:58 schreef Viro het volgende:
Oh Aldo, thnx voor nieuwe toevoeging aan mijn sig![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |