En daarna snak je weer naar het weekend, met bier bij de maas dan...quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:21 schreef iamredleader het volgende:
Weekend? Ik heb nog 3 dagen vakantie, dinsdag weer aan de slag
Had 'm al gezien, maar dit is toch wel een mooie PR...quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:34 schreef Etcetera het volgende:
Trouwens, over het Rijksmuseum gesproken:
OMG hoe zwanger kun je zijn; ik kreeg tranen in mn ogenquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:34 schreef Etcetera het volgende:
Mijn baby is dat nog niet met je eensquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:22 schreef Etcetera het volgende:
@TT: ja, LB, het is tijd dat je je baby er eens uitgooit
Dat doet het nummer hoor, want ik zat er ook niet ver vanafquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
OMG hoe zwanger kun je zijn; ik kreeg tranen in mn ogen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat doet het nummer hoor, want ik zat er ook niet ver vanaf
Tssssquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn baby is dat nog niet met je eens
Die weet dat ze op dit moment zeer gewaardeerd wordt als bijzettafeltjequote:
gaafquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:34 schreef Etcetera het volgende:
twitter:spatiegebruik twitterde op vrijdag 05-04-2013 om 10:40:27Zeur kousen! ;-) RT @JesseStroobants: @spatiegebruik haalt column op blz. 2 van @destandaard vandaag #Rijks #Museum http://t.co/4efrVAla9W reageer retweet
Is dat artikel echt?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:15 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]twitter:spatiegebruik twitterde op vrijdag 05-04-2013 om 10:40:27Zeur kousen! ;-) RT @JesseStroobants: @spatiegebruik haalt column op blz. 2 van @destandaard vandaag #Rijks #Museum http://t.co/4efrVAla9W reageer retweet
Dat is in Breda opgenomen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:34 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:15 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]twitter:spatiegebruik twitterde op vrijdag 05-04-2013 om 10:40:27Zeur kousen! ;-) RT @JesseStroobants: @spatiegebruik haalt column op blz. 2 van @destandaard vandaag #Rijks #Museum http://t.co/4efrVAla9W reageer retweet
Al een test gedaan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is in Breda opgenomen.
En ik zit ook stom te janken om het filmpje.
yes please.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zal ik zo maar eens wat te eten maken?
quote:
Waar heb je trek in? Vette bek? Tosti, Döner kebab? Pizza? Carpaccio?quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:34 schreef Etcetera het volgende:
Zitten jullie elk in een andere kamer ofzo?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waar heb je trek in? Vette bek? Tosti, Döner kebab? Pizza? Carpaccio?
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zitten jullie elk in een andere kamer ofzo?
Yep, ik zit in ons kantoor, Lotusss onder de dekens.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zitten jullie elk in een andere kamer ofzo?
Kinderen, de beste anticonceptie die er isquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:50 schreef Soempie het volgende:
Nee, maar met onze waardeloze timing (of eigenlijk die van M.) geloof ik ook niet dat het zo is.
Dat is een paradox: hoe meer kinderen, hoe minder kinderen....quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kinderen, de beste anticonceptie die er is
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:27 schreef Cobra4 het volgende:
Oh wacht, ik moet nog wat naar MM versturen.
Heerlijk zo'n vakantie...quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:55 schreef iamredleader het volgende:
Alweer een lekkere dag
Tinu naar werk gebracht, boodschapjes gedaan, kippensoep aan het maken, aardappelkugel (soort taart van aardappel, ui, ei, meel) en stofgezogen, derde waslading draait en de eerste twee zijn opgehangen. Grote man kijkt tv (Finding Nemo) en ik geniet even van een
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kinderen van een ander, de beste anticonceptie die er is
Ah, was jij dat van die kaarten voor het Rijks?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:27 schreef Cobra4 het volgende:
Oh wacht, ik moet nog wat naar MM versturen.
quote:
Dat zijn geen tijdschakelaars, maar schakelaars met draadloze bediening.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:02 schreef wyccie het volgende:
MaJo, nog rustig kunnen slapen?
iBood heeft een tijdschakelaaraanbieding: http://www.ibood.com/home(...)_campaign=newsletter
Oh, wat suf van me. Niet eens goed gekeken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:07 schreef MadMaster het volgende:
Dat zijn geen tijdschakelaars, maar schakelaars met draadloze bediening.
Ook handig, maar dan moet je vanuit bed af en toe even op een knopje drukken...
Niet helemaal. Hoe meer kinderen, hoe minder sex.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat is een paradox: hoe meer kinderen, hoe minder kinderen....
Mjah, fulltime papa zijn zou ik niet jarenlang willen, maar een weekje of twee met leuke klusjes en zo is niet zo ergquote:
Dat had ik al uit de post van Soempie begrepen...quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niet helemaal. Hoe meer kinderen, hoe minder sex.
Dacht ik gisteren ook aan toen ik de foto nog eens bewonderde.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:11 schreef Soempie het volgende:
Oja, wyccie, je kussenhoes is goed gelukt!Tip: als je wat meer naar de rand aanhecht of minder ver door stikt, dan valt dat gedeelte binnen je zoom en zie je het niet.
Onze hele huis is bezaaid met die dingen, ideaal...quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, wat suf van me. Niet eens goed gekeken.
Nou ja, voor de luie medemens is deze aanbieding ook erg prettig.
Zo groot is het hier bij nou ook niet. En een beetje beweging is ook wel fijn. Sinds ik hoger woon pak ik eigenlijk altijd de lift naar boven.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:18 schreef MadMaster het volgende:
Onze hele huis is bezaaid met die dingen, ideaal...
Nou, bij mw. MM godzijdank niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, rammelende eierstokken komen ook door kinderen (met name baby's)
Wij hebben ze in de tuin, kun je van afstand het waterwerkje aanzetten. Denk dat ik er voor binnen ook 1 ga halen, kan ik makkelijk de TV en DVD-speler uitzetten zonder dat de kinderen hem weer aan zettenquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze hele huis is bezaaid met die dingen, ideaal...
Volgens mij helpt het als je haaks op de stof je spelden doet en niet met de richting mee (zoals in de voorbeelden).quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dacht ik gisteren ook aan toen ik de foto nog eens bewonderde.
Maar ik ben wat lomp, dus dat achteruit naaien schiet vaak door. Heb ook gemerkt dat de bovendraad vaak wat losser is bij het achteruitnaaien. Draadspanning op 7 was niet goed, nu op 2,5. Zomen moeten ook iets ruimer, nu zat ik een paar keer met mijn zigzag over mijn eigen stiksel of naast de stof.
Wat ik ook heel moeilijk vind is om het goed rechthoekig te maken. De twee lappen kan ik ook niet mooi op elkaar stikken. Trekt scheef, zelfs als ik het rondom gespeld heb.
Zometeen ga ik eerst Zpaghettiën en daarna een tasje naaien.
We hebben het vooral gedaan om de wandschakelaars weg te kunnen werken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo groot is het hier bij nou ook niet. En een beetje beweging is ook wel fijn. Sinds ik hoger woon pak ik eigenlijk altijd de lift naar boven.
Ik ben eens begonnen aan een mand, maar ik verstuikte mn pols haast met die dikke draadquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:24 schreef Soempie het volgende:
Zpaghettiën heb ik nog nooit gedaan. Lijkt me best zwaar werken?
Ik moet eigenlijk dweilen, de ramen lappen en keuken poetsen, maar ik heb geen zin.
Het wordt lekker weer, veel zin in. Training voor de Vierdaagse.quote:
Ah, dat ga ik proberen met die naalden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:22 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij helpt het als je haaks op de stof je spelden doet en niet met de richting mee (zoals in de voorbeelden).
De rechte hoeken maak ik door een kruisje te zetten met kleermakerskrijt op de hoekpunten. In het midden stop ik met m'n naald in de stof en als ik dan draai heb ik een klein lijntje om nog te volgen, zodat het een hoek van 90 graden wordt.
Ik niet, een keer was genoegquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:26 schreef wyccie het volgende:
Het wordt lekker weer, veel zin in. Training voor de Vierdaagse.
Ik had er trouwens een bamboe-naald bij, dat helpt misschien ook nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:28 schreef wyccie het volgende:
Lang geleden dat ik met Zpaghetti heb gewerkt. Heb toen een tasje gemaakt, maar dat spul rekt ontzettend uit, dus mijn hengsel is veel te lang. En het moet gevoerd worden, anders valt er van alles uit.
Je moet vooral niet te strak willen haken, want dan krijg je echt kramp, ja. Ik ga zo ook een mandje maken, maar die wil ik wel wat dichter hebben. Dat gaat pijn doen dus.
Toch wel de 4x50 voor de Vierdaagse, he?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:26 schreef wyccie het volgende:
Het wordt lekker weer, veel zin in. Training voor de Vierdaagse.
Idem, maar misschien later met mijn kinderen, dat lijkt me wel leukquote:
Dahaag, ik ben niet gek.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:32 schreef wyccie het volgende:
LB,. ik heb ook de bamboenaald, maar ik weet niet of dat iets uitmaakt. Die is wel gelakt.
[..]
Dahaag, ik ben niet gek.
De laatste dag niet gehaald?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
werd voor mij de dood na drie dagen
Heb jij de 50 gelopen?quote:
Er is geen reden waarom vrouwen niet gewoon evenveel zouden verdienen als mannen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:33 schreef Mark het volgende:
Er is geen reden waarom vrouwen niet gewoon de 4x50 kunnen doen
mijn knie stemde niet in met de 4e dag. Heb ik nu nog steeds af en toe last vanquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
De laatste dag niet gehaald?
[..]
Heb jij de 50 gelopen?
Ah, wat jammer.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mijn knie stemde niet in met de 4e dag. Heb ik nu nog steeds af en toe last van
Natuurlijkquote:
Ik denk dat we dan de verjaardag van de tweeling vieren, dus helaas, helaasquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:42 schreef iamredleader het volgende:
Zondag, 8 september 2013. Strongmanrun. Dat belooft nog wat
Doe ik ook hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:50 schreef B.ertha het volgende:
Mensen die een out of office aanzetten omdat ze op vrijdag vrijdagmiddag vrij zijn
Dat is (wederom) geen voedsel voor een zieke, dat is goed voor als..., als..., als je de Nijmeegse 4-daagse gelopen hebt...quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Spiegeleitjes met toast en kaas gemaakt voor Lotusss
Daar is die functie toch voor?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:50 schreef B.ertha het volgende:
Mensen die een out of office aanzetten omdat ze op vrijdag vrijdagmiddag vrij zijn
Nu ja, beter dan een vette bek.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is (wederom) geen voedsel voor een zieke, dat is goed voor als..., als..., als je de Nijmeegse 4-daagse gelopen hebt...
Die functie is ideaal, maar als ik je mail verwacht ik niet per meteen antwoord. Dus als ik iemand vrijdagmiddag mail, dan acht ik de kans vrij groot dat ik maandag pas antwoord krijg. Ik vind het wat overdreven voor die 5 uurtjes. Er zijn ook mensen die om 3 uur naar huis gaan. Moeten die het dan ook instellen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar is die functie toch voor?
Nee, wachten op een antwoord, terwijl de persoon (onverwacht) vrij is. Dat is pas fijn...![]()
Ik voel me alsof ik de Nijmeegse gelopen hebquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is (wederom) geen voedsel voor een zieke, dat is goed voor als..., als..., als je de Nijmeegse 4-daagse gelopen hebt...
Ik heb ze net op de bus gedaan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, was jij dat van die kaarten voor het Rijks?
Schoot me onlangs weer te binnen en wist niet meer wie, wat, waar en zo.
Je kan ze volgende week ook meenemen...
Nee die heeft zelf al een baardquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:57 schreef wyccie het volgende:
Voor je vriend? Gaat hij het dragen, denk je?
de Marokkaanse versie heeft de horizontale streep 15 cm meer naar boven?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb zojuist een muts zoals deze gemaakt:
Nee, dit is de Marokkaanse damesuitvoering...quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de Marokkaanse versie heeft de horizontale streep 15 cm meer naar boven?
oh, die zwarte streep is niet gebreid?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dit is de Marokkaanse damesuitvoering...
Misschien had ik beter kunnen schrijven: Marokkaanse dames-uitvoering, dus incl. snor en baard...quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
oh, die zwarte streep is niet gebreid?
Ik doe altijd maar wat, dus ik heb echt geen ideequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:08 schreef Etcetera het volgende:
Help mij even aan een pannenkoekenrecept mensen10-12 pannenkoeken, gewoon van bloem, eieren, melk, zout/peper. Hoeveel melk en bloem heb ik nodig
Je wilt toch niet dat we hier een Let me Google that for you gaan neerplempen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:08 schreef Etcetera het volgende:
Help mij even aan een pannenkoekenrecept mensen10-12 pannenkoeken, gewoon van bloem, eieren, melk, zout/peper. Hoeveel melk en bloem heb ik nodig
Handigquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik doe altijd maar wat, dus ik heb echt geen idee
Er zijn teveel recepten en te veel variabele ingredientenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je wilt toch niet dat we hier een Let me Google that for you gaan neerplempen?![]()
Ik weet het ook niet.![]()
ze moeten in onze koekenpanquote:
Dan hou ik 400 gram bloem aan denk ik. Nuttigste post hierquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik me niet vergis zit er 400g bloem in een pak pannenkoekenmix, goed voor personen
2 eieren nodig
melk naar wens, 1L is zeker genoeg (maar net hoe dun je het beslag wil hebben)
Pannekoekenmix is toch niet alleen maar bloem?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik me niet vergis zit er 400g bloem in een pak pannenkoekenmix, goed voor personen
2 eieren nodig
Dat is fijn. Dat ik dat ook mag eten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
2 eieren nodig
bloem, suiker, zout geloof ik.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pannekoekenmix is toch niet alleen maar bloem?
Daar krijg je dan echt best wel een grote stapel pannenkoeken van hoor!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
2 eieren nodig
Krijg nou maar trek in bevallenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar krijg je dan echt best wel een grote stapel pannenkoeken van hoor!![]()
Hmmmm ik krijg spontaan trek in pannenkoeken
Doet de PTT eindelijk eens wat ze moeten doen...quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:20 schreef wyccie het volgende:
Ik heb iets héél héél doms gedaan. Gisteren een internetbestelling teruggestuurd, maar blijkbaar had ik niet het retouretiket geplakt, maar het gedeelte waar mijn adres op stond (waarom die er ook weer bij zat snap ik niet). Dus vandaag kreeg ik de spullen weer netjes thuisbezorgd.
Zoals ik zeg, er zijn te veel recepten en de ingredienten varieren te veelquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Christus...![]()
http://www.smulweb.nl/recepten/1063907/Pannekoeken
= 12 pannenkoeken voor 4 personen = recept x 3 vermenigvuldigen...
dat noem je toch gewoon een kind?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:22 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Postbezorger zal misschien ook wel raar op hebben gekeken![]()
That reminds me, ik verwacht ook nog een pakketje! Hopen dat dat vandaag komt...
Nee, die zei dat het vast een ander pakketje is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:22 schreef LadyBlack het volgende:
Postbezorger zal misschien ook wel raar op hebben gekeken![]()
Maar aan ons heb je dus ook niet zo veel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:22 schreef Etcetera het volgende:
Zoals ik zeg, er zijn te veel recepten en de ingredienten varieren te veel
Och weet je, je kunt in principe gewoon een hoeveelheid bloem in je beslagkom doen, een stuk of 2-3 eieren erbij, en dan melk toevoegen tot het een mooi glad beslag is. Als je wat teveel beslag hebt, alleen maar beter, dan heb je de volgende dag ook nog een pannenkoekjequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, er zijn te veel recepten en de ingredienten varieren te veel
dat zeg ikquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Och weet je, je kunt in principe gewoon een hoeveelheid bloem in je beslagkom doen, een stuk of 2-3 eieren erbij, en dan melk toevoegen tot het een mooi glad beslag is. Als je wat teveel beslag hebt, alleen maar beter, dan heb je de volgende dag ook nog een pannenkoekje
Het mislukt niet direct als de verhoudingen wat afwijken, en het smaakt ook niet direct verkeerd![]()
Misschien moet ik die tactiek maar gaan toepassen inderdaad. Ik weet wel hoe dun het beslag ongeveer moet zijn, dat scheelt al enormquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Och weet je, je kunt in principe gewoon een hoeveelheid bloem in je beslagkom doen, een stuk of 2-3 eieren erbij, en dan melk toevoegen tot het een mooi glad beslag is. Als je wat teveel beslag hebt, alleen maar beter, dan heb je de volgende dag ook nog een pannenkoekje
Het mislukt niet direct als de verhoudingen wat afwijken, en het smaakt ook niet direct verkeerd![]()
Kost ook nog aardig wat centjes denk ik, of niet? Heb je een antwoordnummer?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:20 schreef wyccie het volgende:
Ik heb iets héél héél doms gedaan. Gisteren een internetbestelling teruggestuurd, maar blijkbaar had ik niet het retouretiket geplakt, maar het gedeelte waar mijn adres op stond (waarom die er ook weer bij zat snap ik niet). Dus vandaag kreeg ik de spullen weer netjes thuisbezorgd.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat noem je toch gewoon een kind?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat noem je toch gewoon een kind?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik moest toch weer lachen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al weer bijna 3 jaar geleden...
Nou, het versturen heeft me niks gekost (ook wel raar dat het meisje van de post het niet had opgemerkt, ze ging er automatisch vanuit dat het een antwoordnummer moest zijn, lijkt me ...). Zie daar, heb ik toch zomaar een spatie voor het beletselteken geplaatst.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:36 schreef B.ertha het volgende:
Kost ook nog aardig wat centjes denk ik, of niet? Heb je een antwoordnummer?
Dat klinkt raar. Alsof jullie af en toe 'gezellige' dingen gaan doen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik was lid van een uitvaartvereniging, maar aangezien ik verhuisd ben heb ik dat nu maar eens opgezegd.
Ooooh, wat gaaf! Ik kan alleen geen sokken breien, maar dat ga ik dit jaar wel leren.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:16 schreef B.ertha het volgende:
Soempie! Uiltjes!
http://www.ravelry.com/patterns/library/owlie-socks
http://www.ravelry.com/patterns/library/owlet-2
http://www.ravelry.com/patterns/library/who-2
http://www.ravelry.com/patterns/library/owls-2
http://www.ravelry.com/patterns/library/owl-coffee-cup-cozie
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:26 schreef wyccie het volgende:
Dat klinkt raar. Alsof jullie af en toe 'gezellige' dingen gaan doen.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik vind het ook wel mooi dat hij bij vrij veel mensen de dag nét even een stukje beter heeft gemaakt
Steve Kardynal?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik ben even de naam van die gast kwijt. Maar hij heeft meer van dat soort clips.
Ja! Dat is 'm.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:32 schreef MaJo het volgende:
Ik heb gelukkig goed geslapen wyccieKan me niet eens meer herinneren dat G naast me kwam liggen, was compleet knockout
En gesprek vanochtend ging goedEr zouden nog 2 kandidaten komen maar degene met wie ik het gesprek had liet doorschemeren dat ze waarschijnlijk wel voor mij zouden kiezen omdat het zo goed klikte
Dit gaat om die gezondheidsblogs
Truste.quote:
Zekerquote:
Nog beter.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
ZekerMet 16 blogs per maand levert me dat ook wel een leuk zakcentje op
Clickity op filmpje, naam van uploader bekijken...quote:
oh, ik had 'm alleen in zo'n popup.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Clickity op filmpje, naam van uploader bekijken...
Wat tof!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:32 schreef MaJo het volgende:
En gesprek vanochtend ging goedEr zouden nog 2 kandidaten komen maar degene met wie ik het gesprek had liet doorschemeren dat ze waarschijnlijk wel voor mij zouden kiezen omdat het zo goed klikte
Zo'n 50 - 60 per week maar soms ook wat hoger. Wij storten per maand 350 euro per persoon naar de huishoudrekening. Daarvan betalen we eten, gas, water en electra, gemeentelijke belastingen en de sportschool. Net weekboodschappen gehaald voor 62 euro maar we halen vaak door de week ook nog wel wat dus misschien is mijn schatting ook wat te positiefquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik meen me toch echt te herinneren dat we het hier laatst over uitgaven hebben gehad, wat je bijvoorbeeld per maand aan eten kwijt bent. Ik kan het alleen niet meer terugvinden![]()
Vriendje en ik zijn een beetje aan het uitvogelen wat we allebei per maand naar de huishoudrekening moeten storten, maar het lijkt alsof we nogal duur zijn gaan doen de laatste tijd. Terwijl we eerder juist best goedkoop aten...
Ik ben nu wel benieuwd wat jullie per maand aan eten uitgeven?
Dat is exclusief de huur he? Die gaat van mijn rekening (400 euro) en G. betaald weer tv, wegenbelasting en verzekeringen. Dus we komen ook wel op 1200 uitquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
Wij hebben de afgelopen 3 jaar ongeveer 220 euro per maand uitgegeven aan boodschappen, en kwamen nu voor 2013 op gemiddeld 300 euro uit. Terwijl ik echt niet weet waar ik nou zoveel aan uit heb gegeven in de supermarktBehalve dan laatst die paar spaarlampen, maar dat was dus eenmalig.
In totaal 700 euro waar je alles van betaalt is ook best weinig! Hier gaat er al 3 jaar ongeveer 1000 euro per maand aan vaste lasten uit. Ok, da's ook inclusief krantabonnement en tv enzo, maar toch.
Ooooh ik dacht alquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is exclusief de huur he? Die gaat van mijn rekening (400 euro) en G. betaald weer tv, wegenbelasting en verzekeringen. Dus we komen ook wel op 1200 uit
Anders zou het wel erg goedkoop zijnquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ooooh ik dacht al![]()
Niet goed gelezen dus
Graag!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Anders zou het wel erg goedkoop zijnWe krijgen trouwens ook nog huurtoeslag, dat scheelt. Maar met mijn nieuwe inkomen zijn we dat helaas kwijt, moet dat nog doorgeven
En nu ga ik een cheesecake bakkenHad ik het recept nou al eens voor je overgetypt? Anders doe ik dat zo!
Ga ik beiden zo doenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Graag!!![]()
![]()
En wel doen hoor, het loopt zo snel op als je het niet doorgeeft, straks moet je alles terugbetalen!
Log direct even in op toeslagen.nl joh, kleine moeite.
Nee, ik zit gewoon lekker met dekentje op de bankquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:06 schreef Soempie het volgende:
Oeh, ik heb ook wel interesse in dat recept!
En ik dacht: LB die rond 22.00 uur post! Er is vast wat begonnen! Maar niet dus ...
het weekendquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:06 schreef Soempie het volgende:
Oeh, ik heb ook wel interesse in dat recept!
En ik dacht: LB die rond 22.00 uur post! Er is vast wat begonnen! Maar niet dus ...
Ook leuk!quote:
Niet echt.... laatst toen ik 's nachts met buikpijn wakker werd dacht ik wel even "omg, nu gaat het beginnenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:09 schreef Soempie het volgende:
Ben je zenuwachtig voor de bevalling eigenlijk? En je vriend?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
Het scheelt denk ik wel dat mijn zwangerschap tot nu toe echt volgens het boekje verloopt, elke controle weer lof over mn bloeddruk en over de mooi gemiddelde groei van mn kind, elke dag netjes beweging in mn buik... alles gaat gewoon perfect steeds!
Dan heb ik er wel vertrouwen in dat mijn lijf dit blijkbaar kan
Eigenlijk welquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:14 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Lijkt me ook de beste en meest fijne instelling. Je hebt ook echt een prima zwangerschap gehad he.
Qua huishoudgeld houd ik 100 euro per week aan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik meen me toch echt te herinneren dat we het hier laatst over uitgaven hebben gehad, wat je bijvoorbeeld per maand aan eten kwijt bent. Ik kan het alleen niet meer terugvinden![]()
Vriendje en ik zijn een beetje aan het uitvogelen wat we allebei per maand naar de huishoudrekening moeten storten, maar het lijkt alsof we nogal duur zijn gaan doen de laatste tijd. Terwijl we eerder juist best goedkoop aten...
Ik ben nu wel benieuwd wat jullie per maand aan eten uitgeven?
Volgens mij zodat de cheesecake overal even goed verwarmd wordt, daarom denk ik ook die opmerking dat het niet meer zacht moet zijn in het midden? Waarom weet ik niet precies maar ik doe het maar want het smaakt heerlijkquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:27 schreef wyccie het volgende:
Wat is precies het nut van het water in de oven?
Ik had speciaal een recept zonder water uitgezocht. Dacht ook dat met water de London cheesecake was en zonder water de New York cheesecake.
Hehe, geweldig. De mensen die meedoen zijn het leukst. Allemaal knappe mensen ook.quote:
voorkomt voor een deel het uitdrogen van de korst/ voorkomt een korstquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:27 schreef wyccie het volgende:
Wat is precies het nut van het water in de oven?
Ik had speciaal een recept zonder water uitgezocht. Dacht ook dat met water de London cheesecake was en zonder water de New York cheesecake.
Niet te weinig water dan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:55 schreef MaJo het volgende:
Die van mij heeft ook een bruine korst! Daardoor raakte ik de eerste keer in de war, dacht dat ie mislukt was omdat ie niet zo mooi wit was zoals op het plaatje, moest bijna huilen toenMaar uiteindelijk was ie goddelijk, lekkerder dan welke cheesecake ik ooit gehad heb
Zou kunnen, ik doe het in een ovenschaal. Maar vind het juist precies goed zo!quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet te weinig water dan?
http://www.goddelijkehuisvrouw.nl/index.php/london-cheesecake/
Bij elektrisch rijden zou ik eerder hieraan denken: Tesla Model S, in de Performance uitvoering. Bereik 450 km, top 215 en 0-100 in 4,6 sec.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
We hadden het hier van de week over die elektrische auto's van Fisker en een aantal mensen vonden hem mooi. Kijk er nog maar eens goed naar als je er weer een ziet rijden want ze hebben vandaag driekwart van het personeel ontslagen bij de fabriek.
Die baby zal dit topic wel niet meer komen, of denk je van wel?quote:
kende m al wel maar hij blijft leukquote:
ja of neequote:Op zaterdag 6 april 2013 04:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Die baby zal dit topic wel niet meer komen, of denk je van wel?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, een Red dagje vandaag. Eerste was draait al, toilet schoongemaakt, vaat gedaan en klaar om zo boodschappen te gaan doen. Best efficiënt zo voor half 9.
Je bedoelt voor de 13e?quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:47 schreef MadMaster het volgende:
Nem, wat zijn de plannen voor volgende week?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je weet wel ... tafelschikking, tenue de ville of white tie of black tie, wel of geen limo service, welke Champagne enz enz
Dat hangt deels van de planning af.quote:
Kan zelf helaas niet eerder. We kunnen ook later aansluiten als de rest ook eerder wil afspreken?quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hangt deels van de planning af.
En jij pas vanaf half 4? Ik had andere tijden in mijn hoofd...
En Soempie, hoe hangt bij jou de vlag er bij vwb volgende week?
Dat lukt mij niet meer voor half 9, maar ik ga zo ook maar even de bitch in huis spelenquote:Op zaterdag 6 april 2013 08:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, een Red dagje vandaag. Eerste was draait al, toilet schoongemaakt, vaat gedaan en klaar om zo boodschappen te gaan doen. Best efficiënt zo voor half 9.
Ik denk eerder aan een flink uitgescheurde ritsquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
onderzijde jurk aan de voorzijde een halve meter hoger dan de achterzijde
quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Dan moet LB voor die tijd nog een brief krijgen, een brief terugsturen, thee drinken...druk druk druk
Als ik Wikipedia mag geloven
Klopt.quote:
En nog oppassen wat je bij de thee serveert ook!quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Dan moet LB voor die tijd nog een brief krijgen, een brief terugsturen, thee drinken...druk druk druk
Als ik Wikipedia mag geloven
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:51 schreef MadMaster het volgende:
Cobra, tickets vallen net op de mat. Thanks!
Getting there...quote:
Y'Welcome...quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Getting there...
Bedankt voor het vragen!
Met z'n allen gourmetten, wel zo knus...quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is het vooral de bedoeling dat er gegeten wordt en dat iedereen daarna weer vertrekt?
Je kan beter pas na het feestje poetsen, scheelt je 1 keer poetsen...quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:00 schreef Etcetera het volgende:
We hebben volgende week een feestje. Dus er wordt nu driftiger dan ooit gepoetst![]()
suffe feestjes komen door suffe mensenquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:10 schreef MaJo het volgende:
Zo een verjaardag waar we om 5 uur moeten zijn, wie verzint dat soort tijden? Feestjes voor negen uur 's avonds zijn suf
quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is het vooral de bedoeling dat er gegeten wordt en dat iedereen daarna zo snel mogelijk weer vertrekt?
Ik had laatst een feestje dat om 1300 uur begon. En dat was toch zeker heel erg leuk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:10 schreef MaJo het volgende:
Zo een verjaardag waar we om 5 uur moeten zijn, wie verzint dat soort tijden? Feestjes voor negen uur 's avonds zijn suf
Er zit wel eten bij maar het is geloof ik wel de bedoeling dat het laat wordt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is het vooral de bedoeling dat er gegeten wordt en dat iedereen daarna weer vertrekt?
ja, als het met slagroom is heeft ze iets uit te leggen thuisquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En nog oppassen wat je bij de thee serveert ook!
Ah, cool. Nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:32 schreef MadMaster het volgende:
Tijd boeit me niet, heb heel leuke ontbijtparty's gehad...
Wat mis ik hier?quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:38 schreef TradeMarkie het volgende:
ja, als het met slagroom is heeft ze iets uit te leggen thuis
Gewoon hurenquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan kan ik niet komen, m'n rokkostuum is net naar de stomerij.
Etiquette volgens het boekjequote:
Het was sowieso wel aardig nodigquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan beter pas na het feestje poetsen, scheelt je 1 keer poetsen...
Ik denk dat dat ook mijn probleem is, je bent gelijk de hele dag kwijt. Maar goed, wordt toch wel gezelligquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, cool. Nog nooit van gehoord.
Iki vind die tijd wel prettig eigenlijk, kun je overdag nog dingen doen. Daar lekker eten en als je geen zin hebt om tot laat te blijven ga je lekker vroeg naar huis en kun je thuis nog even relaxen.
Liever dat dan feestjes die pas om tien uur beginnen. Dan heb ik al geen zin meer om nog uit huis te gaan.
De hele dag kwijt?quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook mijn probleem is, je bent gelijk de hele dag kwijt. Maar goed, wordt toch wel gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ah, zo. Ik snapte het al niet, omdat ik juist zei dat je dan nog de hele dag voor jezelf hebt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:49 schreef MadMaster het volgende:
De hele dag kwijt?
Die is voor de meeste mensen dan al aardig wat uurtjes aan de gang...
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
7 gala jurken?wat moet je daar nou mee?
Voor elke dag van de week eentje natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof er niks van, tenzij het op Facebook of Wikipedia staat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:19 schreef B.ertha het volgende:
Heb vandaag een uitstapje gemaakt naar Soempie, Wiebel en M
Ik kan jullie verzekeren dat M in het echt net zo aandoenlijk is als op de foto's
wat leukquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:19 schreef B.ertha het volgende:
Heb vandaag een uitstapje gemaakt naar Soempie, Wiebel en M
Ik kan jullie verzekeren dat M in het echt net zo aandoenlijk is als op de foto's
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
7 gala jurken?wat moet je daar nou mee?
Elk jaar een ander aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit maar 1 nieuwgekochte bij hoorMaar ik vind galajurken gewoon gaaf
![]()
Prima, voeg me maar toe op facebook ^^quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geloof er niks van, tenzij het op Facebook of Wikipedia staat.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geloof er niks van, tenzij het op Facebook of Wikipedia staat.
ik ookquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Elk jaar een ander aan
Er zit maar 1 nieuwgekochte bij hoorMaar ik vind galajurken gewoon gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |