En daarna snak je weer naar het weekend, met bier bij de maas dan...quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:21 schreef iamredleader het volgende:
Weekend? Ik heb nog 3 dagen vakantie, dinsdag weer aan de slag
Had 'm al gezien, maar dit is toch wel een mooie PR...quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:34 schreef Etcetera het volgende:
Trouwens, over het Rijksmuseum gesproken:
OMG hoe zwanger kun je zijn; ik kreeg tranen in mn ogenquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:34 schreef Etcetera het volgende:
Mijn baby is dat nog niet met je eensquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:22 schreef Etcetera het volgende:
@TT: ja, LB, het is tijd dat je je baby er eens uitgooit
Dat doet het nummer hoor, want ik zat er ook niet ver vanafquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
OMG hoe zwanger kun je zijn; ik kreeg tranen in mn ogen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat doet het nummer hoor, want ik zat er ook niet ver vanaf
Tssssquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn baby is dat nog niet met je eens
Die weet dat ze op dit moment zeer gewaardeerd wordt als bijzettafeltjequote:
gaafquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:34 schreef Etcetera het volgende:
twitter:spatiegebruik twitterde op vrijdag 05-04-2013 om 10:40:27Zeur kousen! ;-) RT @JesseStroobants: @spatiegebruik haalt column op blz. 2 van @destandaard vandaag #Rijks #Museum http://t.co/4efrVAla9W reageer retweet
Is dat artikel echt?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:15 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]twitter:spatiegebruik twitterde op vrijdag 05-04-2013 om 10:40:27Zeur kousen! ;-) RT @JesseStroobants: @spatiegebruik haalt column op blz. 2 van @destandaard vandaag #Rijks #Museum http://t.co/4efrVAla9W reageer retweet
Dat is in Breda opgenomen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:34 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:15 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]twitter:spatiegebruik twitterde op vrijdag 05-04-2013 om 10:40:27Zeur kousen! ;-) RT @JesseStroobants: @spatiegebruik haalt column op blz. 2 van @destandaard vandaag #Rijks #Museum http://t.co/4efrVAla9W reageer retweet
Al een test gedaan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is in Breda opgenomen.
En ik zit ook stom te janken om het filmpje.
yes please.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zal ik zo maar eens wat te eten maken?
quote:
Waar heb je trek in? Vette bek? Tosti, Döner kebab? Pizza? Carpaccio?quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:34 schreef Etcetera het volgende:
Zitten jullie elk in een andere kamer ofzo?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waar heb je trek in? Vette bek? Tosti, Döner kebab? Pizza? Carpaccio?
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zitten jullie elk in een andere kamer ofzo?
Yep, ik zit in ons kantoor, Lotusss onder de dekens.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zitten jullie elk in een andere kamer ofzo?
Kinderen, de beste anticonceptie die er isquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:50 schreef Soempie het volgende:
Nee, maar met onze waardeloze timing (of eigenlijk die van M.) geloof ik ook niet dat het zo is.
Dat is een paradox: hoe meer kinderen, hoe minder kinderen....quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kinderen, de beste anticonceptie die er is
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:27 schreef Cobra4 het volgende:
Oh wacht, ik moet nog wat naar MM versturen.
Heerlijk zo'n vakantie...quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:55 schreef iamredleader het volgende:
Alweer een lekkere dag
Tinu naar werk gebracht, boodschapjes gedaan, kippensoep aan het maken, aardappelkugel (soort taart van aardappel, ui, ei, meel) en stofgezogen, derde waslading draait en de eerste twee zijn opgehangen. Grote man kijkt tv (Finding Nemo) en ik geniet even van een
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kinderen van een ander, de beste anticonceptie die er is
Ah, was jij dat van die kaarten voor het Rijks?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:27 schreef Cobra4 het volgende:
Oh wacht, ik moet nog wat naar MM versturen.
quote:
Dat zijn geen tijdschakelaars, maar schakelaars met draadloze bediening.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:02 schreef wyccie het volgende:
MaJo, nog rustig kunnen slapen?
iBood heeft een tijdschakelaaraanbieding: http://www.ibood.com/home(...)_campaign=newsletter
Oh, wat suf van me. Niet eens goed gekeken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:07 schreef MadMaster het volgende:
Dat zijn geen tijdschakelaars, maar schakelaars met draadloze bediening.
Ook handig, maar dan moet je vanuit bed af en toe even op een knopje drukken...
Niet helemaal. Hoe meer kinderen, hoe minder sex.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat is een paradox: hoe meer kinderen, hoe minder kinderen....
Mjah, fulltime papa zijn zou ik niet jarenlang willen, maar een weekje of twee met leuke klusjes en zo is niet zo ergquote:
Dat had ik al uit de post van Soempie begrepen...quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niet helemaal. Hoe meer kinderen, hoe minder sex.
Dacht ik gisteren ook aan toen ik de foto nog eens bewonderde.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:11 schreef Soempie het volgende:
Oja, wyccie, je kussenhoes is goed gelukt!Tip: als je wat meer naar de rand aanhecht of minder ver door stikt, dan valt dat gedeelte binnen je zoom en zie je het niet.
Onze hele huis is bezaaid met die dingen, ideaal...quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, wat suf van me. Niet eens goed gekeken.
Nou ja, voor de luie medemens is deze aanbieding ook erg prettig.
Zo groot is het hier bij nou ook niet. En een beetje beweging is ook wel fijn. Sinds ik hoger woon pak ik eigenlijk altijd de lift naar boven.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:18 schreef MadMaster het volgende:
Onze hele huis is bezaaid met die dingen, ideaal...
Nou, bij mw. MM godzijdank niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, rammelende eierstokken komen ook door kinderen (met name baby's)
Wij hebben ze in de tuin, kun je van afstand het waterwerkje aanzetten. Denk dat ik er voor binnen ook 1 ga halen, kan ik makkelijk de TV en DVD-speler uitzetten zonder dat de kinderen hem weer aan zettenquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze hele huis is bezaaid met die dingen, ideaal...
Volgens mij helpt het als je haaks op de stof je spelden doet en niet met de richting mee (zoals in de voorbeelden).quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dacht ik gisteren ook aan toen ik de foto nog eens bewonderde.
Maar ik ben wat lomp, dus dat achteruit naaien schiet vaak door. Heb ook gemerkt dat de bovendraad vaak wat losser is bij het achteruitnaaien. Draadspanning op 7 was niet goed, nu op 2,5. Zomen moeten ook iets ruimer, nu zat ik een paar keer met mijn zigzag over mijn eigen stiksel of naast de stof.
Wat ik ook heel moeilijk vind is om het goed rechthoekig te maken. De twee lappen kan ik ook niet mooi op elkaar stikken. Trekt scheef, zelfs als ik het rondom gespeld heb.
Zometeen ga ik eerst Zpaghettiën en daarna een tasje naaien.
We hebben het vooral gedaan om de wandschakelaars weg te kunnen werken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo groot is het hier bij nou ook niet. En een beetje beweging is ook wel fijn. Sinds ik hoger woon pak ik eigenlijk altijd de lift naar boven.
Ik ben eens begonnen aan een mand, maar ik verstuikte mn pols haast met die dikke draadquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:24 schreef Soempie het volgende:
Zpaghettiën heb ik nog nooit gedaan. Lijkt me best zwaar werken?
Ik moet eigenlijk dweilen, de ramen lappen en keuken poetsen, maar ik heb geen zin.
Het wordt lekker weer, veel zin in. Training voor de Vierdaagse.quote:
Ah, dat ga ik proberen met die naalden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:22 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij helpt het als je haaks op de stof je spelden doet en niet met de richting mee (zoals in de voorbeelden).
De rechte hoeken maak ik door een kruisje te zetten met kleermakerskrijt op de hoekpunten. In het midden stop ik met m'n naald in de stof en als ik dan draai heb ik een klein lijntje om nog te volgen, zodat het een hoek van 90 graden wordt.
Ik niet, een keer was genoegquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:26 schreef wyccie het volgende:
Het wordt lekker weer, veel zin in. Training voor de Vierdaagse.
Ik had er trouwens een bamboe-naald bij, dat helpt misschien ook nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:28 schreef wyccie het volgende:
Lang geleden dat ik met Zpaghetti heb gewerkt. Heb toen een tasje gemaakt, maar dat spul rekt ontzettend uit, dus mijn hengsel is veel te lang. En het moet gevoerd worden, anders valt er van alles uit.
Je moet vooral niet te strak willen haken, want dan krijg je echt kramp, ja. Ik ga zo ook een mandje maken, maar die wil ik wel wat dichter hebben. Dat gaat pijn doen dus.
Toch wel de 4x50 voor de Vierdaagse, he?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:26 schreef wyccie het volgende:
Het wordt lekker weer, veel zin in. Training voor de Vierdaagse.
Idem, maar misschien later met mijn kinderen, dat lijkt me wel leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |