SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.“An interesting thing is a good thing.”
baasquote:Op donderdag 4 april 2013 20:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Hoezo -niemand-?
Heb zelfs de game hier liggen. 2x
Nee, maar ik blijf het schandalig vinden dat een slecht gemaakte Light Novel reclame als Arve Rezzle bijna een half miljoen euro heeft gekregen door deel uit te maken van Anime Mirai.quote:
Hehequote:Op donderdag 4 april 2013 23:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee, maar ik blijf het schandalig vinden dat een slecht gemaakte Light Novel reclame als Arve Rezzle bijna een half miljoen euro heeft gekregen door deel uit te maken van Anime Mirai.
Zoiets, maar dan anders.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maus route als in de Hanako route die ik nu in Katawa Shoujo volg?
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vind van wel, het heeft wel wat. Heb de synopsis niet gelezen.
Hahahaha die spoiler in de nieuwe Naruto opening!Gebeurt sowieso te vaak, even lekker de bossfights spoileren en nieuwe bondgenoten introduceren die je niet verwachtteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heeft ie verder gekeken?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:55 schreef robin007bond het volgende:
Een klasgenoot overgehaald om Welcome to the NHK te kijken. Mwhuhaha.
Goedzo. Ik heb vriendinnen overgehaald tot een Boku no Pico marathon.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:55 schreef robin007bond het volgende:
Een klasgenoot overgehaald om Welcome to the NHK te kijken. Mwhuhaha.
Hehe, dat weet ik.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Goedzo. Ik heb vriendinnen overgehaald tot een Boku no Pico marathon.
Eerst zelf eens die andere twee kijken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Goedzo. Ik heb vriendinnen overgehaald tot een Boku no Pico marathon.
Als ze nu maar glijmiddel gebruikt hadden was het een blijere route geweest.quote:
Als je jezelf niet een klein beetje kunt identificeren met Satou (of anders Yamazki en Misaki) gaat NHK ni Youkoso niet werken voor je. Of in dit geval voor je vriend.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, een beetje wat van alles. Niet echt heel specifiek.
Wel Vinland Saga, Claymore en Soul Eater. Maar die twee niet. Misschien kijk ik er over een half jaartje wel naar, maar ik heb Näusicaa, Berserk, Pluto, Rurouni Kenshin, Black Cat en Doubt nog om in te halen.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:02 schreef rakotto het volgende:
Niemand die Kingdom of Zombie of Ouroboros leest?
Ik wil mijzelf ook laten verrassenquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Eerst zelf eens die andere twee kijken.
Waar haal jij die stripboekjes vandaan, fysiek of via internet?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als ze nu maar glijmiddel gebruikt hadden was het een blijere route geweest.
[..]
Als je jezelf niet een klein beetje kunt identificeren met Satou (of anders Yamazki en Misaki) gaat NHK ni Youkoso niet werken voor je. Of in dit geval voor je vriend.
[..]
Wel Vinland Saga, Claymore en Soul Eater. Maar die twee niet. Misschien kijk ik er over een half jaartje wel naar, maar ik heb Näusicaa, Berserk, Pluto, Rurouni Kenshin, Black Cat en Doubt nog om in te halen.
Aku no Hana heeft al een raw zag ik.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:37 schreef Qunix het volgende:
MORGEN of OVERMORGEN Aku no Hana én Shingeki no Kyojin !!!
Bibliotheken, boekwinkels en scanlators.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waar haal jij die stripboekjes vandaan, fysiek of via internet?
aku is erquote:
Na hoeveel afleveringen? Ik heb er twee gezien en kan er nog niets zinnigs over zeggen heb ik het idee.quote:
Wie is dat rozeharige meisje?quote:
1. 1, is meer dan genoegquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Na hoeveel afleveringen? Ik heb er twee gezien en kan er nog niets zinnigs over zeggen heb ik het idee.
[..]
Wie is dat rozeharige meisje?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
Aku no Hana, Dit moet echt de grootste troll anime sinds tijden zijn
quote:To all readers of this review on MAL...
I have come from 2036 to review Aku no Hana before it was completed, after I completed it.
I.. have to tell you something.
I.........
I FAILED.
I FAILED.
I FAILED.
I FAILED.I FAILED.
I FAILED.I FAILED.I FAILED.
I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.
I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.
It's all my fault. The world line is forever ruined because of a huge mistake I did and not only the world is over, anime is too.
Everything is over. Aku no Hana anime is over. Everything.
You must all learn to never to fuck with time.
This anime will be majorly broadcast in the year 2036, and everyone on the planet will die.
This is the end.
We will all be killed by Aku no Hana anime.
Because....
I failed.
This life was meaningle-
|
|
|
|
|
Het is geanimeerd mbv rotoscoping. De echte VA's zijn zeg maar ''geanimeerd'' om het nog echter te maken. Die ending van Aku no Hana is fucking creepy trouwens, gf mijn slaap deze nacht.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:40 schreef Qunix het volgende:
De animaties zijn echt goed gedaan. Alles beweegt en beweegt natuurlijk.
De tekenstijl is apart... Mijn eerste indruk.
13 stuks komen er dus... 40 manga chapters, dus misschien geldt dit ook voor Shingeki no Kyojin!?
Intro is stom.
Wat vond je ervan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:36 schreef banaantjeEE het volgende:
Ook reeds gezien: Nana en Tokyo Magnitude 8.0
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Sorry, ben tamelijk nieuw hier. Heb het in spoilers gezet nuquote:
Okquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:25 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Sorry, ben tamelijk nieuw hier. Heb het in spoilers gezet nu
Waarvan veel nagatief, wat ik jammer vind...quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:22 schreef Kyubey het volgende:
Aku no Hana heeft in ieder geval wel veel publiciteit
Ik moet zeggen dat ik er wel van onder de indruk ben. Ik heb nog nooit zoiets engs gezien, van de animatiestijl tot de ED.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waarvan veel negatief is wat ik jammer vind...
Hipsterquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:51 schreef Qunix het volgende:
Amen! Ik vind dit ook tof vooral vanwege dat het geen mainstream anime is!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
In tegenstelling tot het oeroude geloof dat er geen slechte publiciteit bestaat denk ik dat de mond-tot-mondreclame die deze serie zal krijgen veelal de vorm, vermijd die troep als de pest, zal aannemen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:22 schreef Kyubey het volgende:
Aku no Hana heeft in ieder geval wel veel publiciteit
Hmm. Ik zou zelf nieuwsgierig worden wat er nou zo slecht aan is.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het oeroude geloof dat er geen slechte publiciteit bestaat denk ik dat de mond-tot-mondreclame die deze serie zal krijgen veelal de vorm, vermijd die troep als de pest, zal aannemen.
Aku no Hana is de laagst gewaardeerde TV anime in de MAL database.quote:
Jammer... Op MAL zijn alleen fucking shit eaters!quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Aku no Hana is de laagst gewaardeerde TV anime in de MAL database.
wtfquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:58 schreef Qunix het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6536483/6da71c2c/hee_japan,.html
Niet wetende dat heel /a/ erachter zitquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jammer... Op MAL zijn alleen fucking shit eaters!
Tevens:
Nee toch, het kan niet Mars of Destruction hebben verslagen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Aku no Hana is de laagst gewaardeerde TV anime in de MAL database.
Watquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:58 schreef Qunix het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6536483/6da71c2c/hee_japan,.html
Wind je het op?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee toch, het kan niet Mars of Destruction hebben verslagen.
[..]
Wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wind je het op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Heeft het ook niet. Er zijn in totaal 17 een anime met een lagere score, maar dat zijn allemaal films, OVA's, ONA's en een special.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee toch, het kan niet Mars of Destruction hebben verslagen.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Heeft het ook niet. Er zijn in totaal 17 een anime met een lagere score, maar dat zijn allemaal films, OVA's, ONA's en een special.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
De plaats heet Reading en dat tweets met de tag #RDG nu voornamelijk over een Chinese tekenfilm gaan raakt ze in de trots. Ik vraag me af hoezeer ze zich zullen kunnen aanpassen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan maken ze er maar #grdg van. Die krant heet tenslotte niet reading maar getreading.
HxH komt pas morgen (zondag) ochtend toch?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:31 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe opening (en vermoedelijk ook een nieuwe ending) voor Space Brothers
Jammer dat het een recap episode was... Ach, nu loopt de manga weer een beetje voor.
Zo te zien volgende week ook.
Ook geen HxH deze week!?![]()
Och ja! Ik ben in de war omdat Space Brothers vandaag wasquote:Op zondag 7 april 2013 00:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
HxH komt pas morgen (zondag) ochtend toch?
AWESOME!quote:Op zondag 7 april 2013 00:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Shingeki no Kyojin opening voor de liefhebbers.
74 is erquote:Op zondag 7 april 2013 00:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
HxH komt pas morgen (zondag) ochtend toch?
quote:Op zondag 7 april 2013 10:28 schreef robin007bond het volgende:
Voor iedereen die het concept van Ako no Hana goed vindt, maar de animatie niet:
Lees de manga. Ik ben nu helemaal bij en wacht geduldig tot de volgende chapters. Echt een geweldige manga. Mooie art, mooie sfeer en een goed concept.
Shit eaters
ik zou best willen, maar ik kan niet door manga's heen komen... het mist wat...quote:Op zondag 7 april 2013 10:28 schreef robin007bond het volgende:
Voor iedereen die het concept van Ako no Hana goed vindt, maar de animatie niet:
Lees de manga. Ik ben nu helemaal bij en wacht geduldig tot de volgende chapters. Echt een geweldige manga. Mooie art, mooie sfeer en een goed concept.
Shit eaters
Het gaat nog steeds over Kirino en haar broer. Deze episode was meer een episode waarin je je weer alle personages herinnert.quote:Op zondag 7 april 2013 12:03 schreef Bakakame het volgende:
Halloooo!
Zag net dat het nieuwe seizoen van Oreimo is begonnen, iemand die me kan vertellen waar 't dit keer precies over gaat en of het 't waard is om te volgen?
En de S;G movie, ben benieuwd! Heb van de week de VN gedownload, moet ik na m'n tentamens (19 april m'n laatste) maar eens gaan spelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
48 eps, 4 seizoenen?quote:Op zondag 7 april 2013 12:59 schreef Qunix het volgende:
Trouwens... Wat je zag in episode 1 was compleet de eerste chapter.. Als ze zo doorgaan halen wij minstens 40 episodes!
Valt mee... Censored... Je voelt het wel wat er gebeurd...quote:Op zondag 7 april 2013 13:20 schreef HeavensAxe het volgende:
Inb4 tering veel gore in Shingeki no Kyojin
quote:Op zondag 7 april 2013 13:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Valt mee... Censored... Je voelt het wel wat er gebeurd...
SPOILER: eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sup
Goeie anime waarbij de characters via rotoscoping gemaakt zijn en dus niet mooi zijn. Oftewel, de characters zijn IRL ook niet mooiquote:
Dit is ook met rotoscope gemaaktquote:Op zondag 7 april 2013 14:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Goeie anime waarbij de characters via rotoscoping gemaakt zijn en dus niet mooi zijn. Oftewel, de characters zijn IRL ook niet mooi
Sakamitchi no Apollonquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 12:03 schreef Bakakame het volgende:
Halloooo!
Zag net dat het nieuwe seizoen van Oreimo is begonnen, iemand die me kan vertellen waar 't dit keer precies over gaat en of het 't waard is om te volgen?
En de S;G movie, ben benieuwd! Heb van de week de VN gedownload, moet ik na m'n tentamens (19 april m'n laatste) maar eens gaan spelen!
quote:Op zondag 7 april 2013 13:22 schreef HeavensAxe het volgende:
[..]SPOILER: eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Anime scriptwriter Noboru Takagi (Baccano!, Durarara!!, Kuroko's Basketball) revealed after the first Attack on Titan episode aired on Saturday that he personally wrote episodes 8, 12, 13, 19, 21, and 22 thus revealing indirectly that the weekly anime will last at least half a year or two cours (kru).
ziet er goed uitquote:Op zondag 7 april 2013 14:52 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.animenewsnetwo(...)-run-for-half-a-year
[..]
Maar dan wel zonder twist naar elven en zo.quote:
Ik vind het wel goed zoquote:Op zondag 7 april 2013 15:12 schreef Qunix het volgende:
Zo had Aku no Hana moeten zijn... Ik las ook dat ze het jammer vonden dat ze niet een week eerder konden beginnen met de show (op 1 april).
Youtube comments zijn het schuim der aarde .quote:'The character designs accurately reflect what normal asians look like. '
GTFO racist and ignorant sh!t.
quote:Op zondag 7 april 2013 15:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Youtube comments zijn het schuim der aarde .
Blij dat ik voor gg ben gegaan dus. Commie zuigt.quote:Op zondag 7 april 2013 15:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Commie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 april 2013 15:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Blij dat ik voor gg ben gegaan dus. Commie zuigt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 7 april 2013 15:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
helemaal nietoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 7 april 2013 15:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maus, De volgende monogatari kotm eraan.Dat gezicht wordt nu al overal voor gebruikt begrijp ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
DM me een linkquote:Op zondag 7 april 2013 15:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Commie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja,quote:Op zondag 7 april 2013 15:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat gezicht wordt nu al overal voor gebruikt begrijp ik?
Momentjequote:
Waarom? Zonde.quote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef Kyubey het volgende:
Ik ga eerst even die fake subs kijken en dan de echte
Je kan ze toch gewoon downloaden? Maakt dan toch niets uitquote:Op zondag 7 april 2013 15:51 schreef Qunix het volgende:
Franse anime tv kanaal http://www.wakanim.tv/ gaat als enige buiten Japan Shingeki no Kyojin uitzenden.
WTF... Die Fransen hebben 2 anime tv kanalen en wij niets.
En je kunt zelf bepalen wanneer je wat kijkt in welke kwaliteit, zonder NL subsquote:Op zondag 7 april 2013 16:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je kan ze toch gewoon downloaden? Maakt dan toch niets uit
quote:Op zondag 7 april 2013 16:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je kan ze toch gewoon downloaden? Maakt dan toch niets uit
quote:Op zondag 7 april 2013 16:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En je kunt zelf bepalen wanneer je wat kijkt in welke kwaliteit, zonder NL subs
160¤ voor een jas?kan het nog gekkerquote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef Qunix het volgende:
http://www.cospa.com/detail/id/00000050115
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat moet die scene voorstellen? The Great Turkey Shoot?quote:Op zondag 7 april 2013 16:41 schreef Qunix het volgende:
Ik kwam dit tegen...
[ afbeelding ]
Girls Und Warship
Misschienquote:Op zondag 7 april 2013 16:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat moet die scene voorstellen? The Great Turkey Shoot?![]()
Keek er laatst naar, had een bookmark gemaakt van een groep die 't als project had opgenomen. Gecancelled.. Maar toen gegoogled en gelijk op Nyaa.eu ergens eentje gevonden die alle patches en weet ik het wat heeft.quote:Op zondag 7 april 2013 14:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Welkom terug man! De VN moet ik ook eens spelen inderdaad. Toentertijd was de vertaling nog niet helemaal compleet volgens mij, maar misschien inmiddels wel.
quote:Op zondag 7 april 2013 17:18 schreef Arashimashou het volgende:
Waarom is de terugkeer van Bakakame me niet opgevallen?
quote:Op zondag 7 april 2013 12:03 schreef Bakakame het volgende:
Halloooo!
Pas m'n tweede post weer! No worries, niks belangrijks gemist dusquote:Op zondag 7 april 2013 17:18 schreef Arashimashou het volgende:
Waarom is de terugkeer van Bakakame me niet opgevallen?
quote:Op zondag 7 april 2013 17:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Pas m'n tweede post weer! No worries, niks belangrijks gemist dus
Ik zag dat ik al een verkiezing van beste anime in verschillende genres heb gemist! Gelukkig ben ik 't met de meeste wel eensTTGL Deze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Don't believe in yourself, believe in me who believes in you!quote:
Do the impossible see the invisiblequote:Op zondag 7 april 2013 17:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Don't believe in yourself, believe in me who believes in you!
Who the hell do you think I am?!
Kamina
quote:Op zondag 7 april 2013 17:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Do the impossible see the invisible
Row row fight the power!
ORE NO DORILU is the DORILU that pierces the heavens!quote:Op zondag 7 april 2013 17:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Do the impossible see the invisible
Row row fight the power!
Dan heb ik er nog wel vertrouwen in dat het enigszins goed gaat komen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:48 schreef Qunix het volgende:
De director van Aku no Hana (Hiroshi Nagahama) heeft ook DMC, Mushishi en Fruits Basket op zijn naam staan als director.
Dat zei men ook over SOAquote:Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dan heb ik er nog wel vertrouwen in dat het enigszins goed gaat komen.
Shingeki no Kyojin! De hype was dus terecht, vreselijk goede eerste episode.
Geen Ayumu/Azusa hebbenquote:Op zondag 7 april 2013 19:19 schreef robin007bond het volgende:
V&A / [TK] Erotische figuren 1:6 tot 1:20
Hahahaha.
Zelfs ReiWTF
Die Rei op de motor is wel nicequote:Op zondag 7 april 2013 19:19 schreef robin007bond het volgende:
V&A / [TK] Erotische figuren 1:6 tot 1:20
Hahahaha.
Zelfs ReiWTF
daar ben je wel wat laat mee..quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:52 schreef 0108daniel het volgende:
De Rei Ayanami Motorbabe is verkocht
Robin heeft hem vast gekocht...quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 21:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Robin heeft hem vast gekocht...
Niets over Aku no Hana op random curiosity. Jammer.
Geen enorm verlies. Alles wat er over die eerste aflevering gezegd en geschreven zou kunnen worden is al ergens geuit.quote:Op zondag 7 april 2013 21:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niets over Aku no Hana op random curiosity. Jammer.
En je overweegt van die twaalf nieuwe series er geen een te laten vallen?quote:Op zondag 7 april 2013 23:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zo, ik kijk er al 12 dit seizoen. Lekker druk!
Nóg niet. De planning was 18, en daar is er al wel 1 van afgevallen trouwens.quote:Op zondag 7 april 2013 23:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geen enorm verlies. Alles wat er over die eerste aflevering gezegd en geschreven zou kunnen worden is al ergens geuit.
[..]
En je overweegt van die twaalf nieuwe series er geen een te laten vallen?
Respectabel. Ik overweeg vooralsnog alleen Aku no Hana en Red Data Girl serieus te laten voor wat het zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 23:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nóg niet. De planning was 18, en daar is er al wel 1 van afgevallen trouwens.
Voorlopig is het dit, tussendoor kijk ik nog One Piece (quote:-Karneval
-Yahari Ore no Seishon Love Come wa Machigatteiru
-Shingeki no Kyojin
-Arata Kangatari
-Hentai Ouji to Warawanai Neko
-Date a Live
-Dansai Bunri no Crime Edge
-Aiura
-RDG Red Data Girl
-Photo Kano
-Devil Survivor 2 The Animation
-Suisei no Gargantia
-Hataraku Maou-sama!
-Aku no Hana/Les Fleurs du Mal.
-OreImo S2
-Mushibugyou
-Katanagatari Rerun (heel misschien)
quote:Op zondag 7 april 2013 19:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat zei men ook over SOAik wacht nog even af.
Van je PTW lijstje zou ik sowieso Oregairu, Photo Porno, Hentai Ouji en Gargantia kijken.quote:Op maandag 8 april 2013 00:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
PTW
-Karneval
-Arata Kangatari
-Photo Kano
-Suisei no Gargantia
Kom omdat ik hem vor het grootste deel van jouw uit de jouwe heb samengesteld. Daarom was Railgun S2 en Otana Joshi no Anime Time ook aanvankelijk vergeten.quote:Op maandag 8 april 2013 00:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Van je PTW lijstje zou ik sowieso Oregairu, Photo Porno, Hentai Ouji en Gargantia kijken.
edit: Karneval ook, en eigenlijk Arata Kangatari ook, dus ja, gewoon je hele PTW lijstje kijken zou ik zeggen.
gg dropt het waarschijnlijkquote:Op maandag 8 april 2013 00:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
http://commiesubs.com/shingeki-no-kyojin-01/
Oke voor de volgende aflevering neem ik commies subs in plaats van die van gg.
Er is een anime, en een reeks met OVA's. Hellsing Ultimate is de reeks OVA's.quote:Op maandag 8 april 2013 11:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Of ja, dat Hellsing ding is volgens mij een film? Maar daar is volgens mij ook een serie van?
Commies titel is beter dan Attack on Titan. Behalve als het zich afspeelt op een zekere maan van Saturnus of als de Reuzen (Eotenas) op een bepaalde manier in verband staan met een orde de Griekse pre-goden.quote:Op maandag 8 april 2013 11:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Waarom zou gg het droppen? Dan moeten we het met die crappy encoding van Commie doen en hun Enteona (geen idee of ik dit goed zeg) Onslaught ofzo.
Ik ben niet zo thuis in de sport of de smurrie, maar wel een beetje in de geestelijke verwanten van Champloo, waarin muziek en stijl en melancholie een diepe rol spelen. Van dat soort kan ik Ergo Proxy, Cowboy Bebop, Michiko e Hachin, Kids on the Slope en Satoshi Kon's korte film Magnetic Rose aanbevelen.quote:Op maandag 8 april 2013 11:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Navond tezaam,
had een lijstje eps van verschillende series gedownload, geef het allemaal 3 afleveringen om te kijken of het wat is.
Weet er iemand soortgelijke series?
Samurai Champloo
Eyeshield 21
Hellsing Ultimate
Claymore
Inazuma Eleven
Berserkquote:Op maandag 8 april 2013 11:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Navond tezaam,
had een lijstje eps van verschillende series gedownload, geef het allemaal 3 afleveringen om te kijken of het wat is.
Claymore
Ja, vooral na dit einde de manga is nog bezig overigens.quote:Op maandag 8 april 2013 14:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die heb ik net klaarLeuke serie is dat, ja. Jammer dat ze niet verder met de anime gingen.
Zeer zeker de moeite waard: blood+quote:Op maandag 8 april 2013 14:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zal er even een kijkje naar nemen dan. Bedankt!
Giant komt van het Griekse gigantes en hoewel het qua betekenis dichter bij het gebruikte Kyoujin komt dan Titan, delen deze twee woorden veel van dezelfde connotaties en daarmee veel van dezelfde problemen. Eoten is een betere vertaling ware het niet dat het een dood woord is.quote:Op maandag 8 april 2013 14:34 schreef Kyubey het volgende:
Als ze het nu gewoon "Attack against the Giants" noemen... Geen verwarring.
Dankzij het voorbeeld met Boku no Pico snap ik het.quote:Op maandag 8 april 2013 16:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Giant komt van het Griekse gigantes en hoewel het qua betekenis dichter bij het gebruikte Kyoujin komt dan Titan, delen deze twee woorden veel van dezelfde connotaties en daarmee veel van dezelfde problemen. Eoten is een betere vertaling ware het niet dat het een dood woord is.
'Attack on (the) Giants' heeft ook het probleem dat het niet de reuzen zijn die aangevallen worden maar dat het de reuzen zijn die aanvallen. Een voorbeeld: Boku no Pico vertaalt naar de Pico van Boku of liever Pico van mij (Mijn Pico). Hetzelfde geldt voor Shingeki no Kyoujin. Het vertaalt naar de Shingeki van Kyoujin of liever De Shingeki van de Reuzen. Daar komt bij dat Shingeki qua betekenis meer overeenkomt met 'chargeren' of 'vooruitgaan' dan 'aanvallen' maar enfin.
Attack of the Giants of The Giants' Onslaught zouden ook prima werken, maar een betere argumenten om niet van Attack on Titan af te wijken is dat het de serie gemakkelijker te vinden maakt. Als je daar van af wijkt is het humaner om een dood woord te reanimeren. Nee, niet humaner, maar goddelijker.
Deze argumenten zijn uit de tekstmuur die Commies uitgave vergezelt geplukt. Als deze serie een leukertje blijkt behoud ik me het recht voor de De Reuzen Aanslag of een minder derp-erige variant daarvan door te drukken als Nederlandse titel.
Het grootste probleem dat ik overigens heb met The Eotena Onslaught is dat als het troep blijkt te zijn dat het moeilijker wordt om de serie Titanass te noemen.
1 van de betere dit seizoen (op basis van eps 1 dus).quote:Op maandag 8 april 2013 17:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ok, thanks!
Vanavond eens Devil Survivor 2 checken
Niks kan toppen aan De Tittans en zelfs Aku no Hanaquote:Op maandag 8 april 2013 19:18 schreef wdn het volgende:
[..]
1 van de betere dit seizoen (op basis van eps 1 dus).
Goed getekend.
Bewijs! Anders geloof ik je niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:21 schreef Kyubey het volgende:
Ik moet nu voor Nederlands over Fleurs du Mal leren![]()
Nieuwe TT: Anime is leerzaam! Van anime kan je veel leren!quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dankzij Aku no Hana wist ik het wel goed
Dat was al langer bekend toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nieuwe TT: Anime is leerzaam! Van anime kan je veel leren!
Die arme acteurs, iedereen op internet vindt ze lelijk enzoquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:15 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je daar rond loopt kan het zijn dat je characters ook tegenkomt...
Wow netjes.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:08 schreef Qunix het volgende:
De Tittans anime krijgt 25 episodes en staat nu op #23 in MAL.
Dat had ik bij Tokyo Magnitude, Death Note, Elfen lied, Nichijou, Arakawa under the bridge, Hajime no Ippo en nu ook Shingeki no Kyojin.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Wow netjes.
Qua impact van alle eerste episodes komt het in de buurt van Bleach, Death Note, Elfenlied, Claymore. 5 series (ik heb er meer trouwens) waar ik na de eerste eps al meteen zo iets had van "JA!"
Ik heb me gelimiteerd tot actiequote:Op dinsdag 9 april 2013 19:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat had ik bij Tokyo Magnitude, Death Note, Elfen lied, Nichijou, Arakawa under the bridge, Hajime no Ippo en nu ook Shingeki no Kyojin.
Ja die ook!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:38 schreef Kyubey het volgende:
Ik had het bij Fate/Zero
Vooral een opluchting na het Stay Night drama.
De anime is vet en de intro is super! Nujabesquote:Op woensdag 10 april 2013 08:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Samurai Champloo is best grappig maar wtf is die intro?
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Kuik: ook ondertitels maken is piraterij
Die gast spoort helemaal niet![]()
![]()
Fansub groepen ftw![]()
![]()
![]()
This honkey can't be fuckin' seriousquote:Op woensdag 10 april 2013 19:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
![]()
Fansub groepen ftw![]()
![]()
![]()
Kuik is een complete mongool. DE reden waarom anime en manga nu populair is in het westen en prima verkoopt, is doordat mensen het gingen downloaden en daarmee aangaven dat er een grote markt voor is.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
![]()
Fansub groepen ftw![]()
![]()
![]()
Boohhhquote:Op woensdag 10 april 2013 19:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
![]()
Fansub groepen ftw![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kuik is een complete mongool. DE reden waarom anime en manga nu populair is in het westen en prima verkoopt, is doordat mensen het gingen downloaden en daarmee aangaven dat er een grote markt voor is.
En wat betreft Game of Thrones en zoveel andere shows: Men download het omdat het goede shows zijn en vervolgens kopen ze het vaak wanneer het op BR uitkomt, omdat ze het geweldig vonden.
Net zoals oude films die al tig keer op TV zijn gekomen ook gewoon nog steeds verkopen wanneer ze in de winkel verkocht worden. Hoevaak hebben mensen nou al wel niet Star Wars en Back to the Future enzo gezien en vervolgens toch WEER gekocht!? Eerst op VHS, daarna op DVD, nu weer op BR, en dan hebben we het nog niet eens over heruitgaves enzo.
Tim Kuik snapt het niet en zal het ook niet snappen, en zal het ook nooit WILLEN snappen, want hij wordt juist betaald om zijn sprookje te blijven verkondigen dat 'piraterij de industrie en de artiesten schaadt', wat aantoonbaar complete onzin is.
Amenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kuik is een complete mongool. DE reden waarom anime en manga nu populair is in het westen en prima verkoopt, is doordat mensen het gingen downloaden en daarmee aangaven dat er een grote markt voor is.
En wat betreft Game of Thrones en zoveel andere shows: Men download het omdat het goede shows zijn en vervolgens kopen ze het vaak wanneer het op BR uitkomt, omdat ze het geweldig vonden.
Net zoals oude films die al tig keer op TV zijn gekomen ook gewoon nog steeds verkopen wanneer ze in de winkel verkocht worden. Hoevaak hebben mensen nou al wel niet Star Wars en Back to the Future enzo gezien en vervolgens toch WEER gekocht!? Eerst op VHS, daarna op DVD, nu weer op BR, en dan hebben we het nog niet eens over heruitgaves enzo.
Tim Kuik snapt het niet en zal het ook niet snappen, en zal het ook nooit WILLEN snappen, want hij wordt juist betaald om zijn sprookje te blijven verkondigen dat 'piraterij de industrie en de artiesten schaadt', wat aantoonbaar complete onzin is.
Wijzigingen zijn cursief verletterd. Volgt er verder nog iemand Suisei no Gargantia on the Verderous Planet? Ik ben nog niet helemaal overtuigd, maar het ziet er in elk geval best oké uit en de vertrouwde naam Urobutcher Gen wekt vertrouwen. Devil Survivor 2 ben ik ook wel blij mee, het doet vertrouwd, Persona 4: the animation of zelfs Digimon-achtig, aan. En heeft me aardig wat punten opgeleverd bij FAL. Als ik me wat beter ingelezen had in de spelregels zou ik boven Scamp staan. Mijn team was in de eerste ronde tenminste beter dan dat van hem.quote:Op maandag 8 april 2013 00:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
PTW
-Karneval
-Arata Kangatari
-Railgun S2
W
-Hataraku Maou-sama!
-Devil Survivor 2: The Animation
-Aanval van de Titanen
-Mijn jongere zusje etc. 2
-Otana Joshi Time
-Suisei no Gargantia
PTD
-Aku no Hana
-Red Data Girl
-Date a Live
D
-Photo Kano
Het probleem is dat zelf vertaalde ondertitels het script (dat inderdaad eigendom is van) niet zijn. Het .txt-bestand met ondertitels verschilt in essentie niet van een samenvatting of een blogpost. Sterker nog ik heb vaak onbewerkte manga gelezen (gelezen is misschien niet het juiste woord) met een samenvatting erbij voor de tekst. Zelfs al zou Kuik het publiceren van samenvattingen strafbaar kunnen stellen dan zou dat nog onhandelbaarder blijken dan het download verbod waar hij voor lobbyt.quote:"De tekst is eigendom van HBO en dit verspreiden is daarom ook illegaal."
Ik wil graag geloven dat Kuik het wel snapt. Hij komt op voor de belangen van verouderde organisaties, die, na jaren lang goed werk verricht te hebben en de commercialisatie van de kunsten vergemakkelijkt te hebben, nodeloos zijn geworden en niets rest dan parasiteren op de maatschappij totdat ze sterven. Puike post.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is nou pure awesomeness.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Samurai Champloo is best grappig maar wtf is die intro?
Nou, ga maar weg dan en kom terug als op zijn minst Shinsekai Yori hebt afgekeken en de eerste episode van Shingeki no Kyojin.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat is nou pure awesomeness.
Wat is er goed dit seizoen? Wat valt er tegen? Nog steeds geen anime gekeken...![]()
Zelfs geen Robotics;Notes of Shinsekai Yori afgekeken...![]()
Dat +1quote:Op woensdag 10 april 2013 23:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nou, ga maar weg dan en kom terug als op zijn minst Shinsekai Yori hebt afgekeken en de eerste episode van Shingeki no Kyojin.
AOTS AOTS GET HYPED.
Waarom altijd zo'n vreselijke lange verklaring. Het is leuk of het is niet leuk, klaar?quote:Op donderdag 11 april 2013 01:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Hataraku Maou-sama! - is ook fantastisch goed gedaan. Het is zo'n serie die je eigenlijk meteen wilt wegzetten als generieke troep, maar het geeft je daar de kans gewoon niet voor omdat het alles zo ongebruikelijk goed doet en adapteert daarmee een Light Novel-reeks die niet eens lijkt te pogen iets origineels te berde te brengen op een manier die toch vooralsnog in anime-vorm ongezien was.
I'm loving it.
Wat ik er van vind staat toch ook gewoon in de eerste zin?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Waarom altijd zo'n vreselijke lange verklaring. Het is leuk of het is niet leuk, klaar?Sorry, maar jullie kijken er altijd zo ''kritisch'' naar.
Opmerkelijk dat je naar zulke websites gaat...quote:Op donderdag 11 april 2013 15:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Zero no Tsukaima mangaka overleden aan kanker
Fixedquote:Op donderdag 11 april 2013 15:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je naar zulke websites gaat...
Een niet-NSFW link hier: http://www.animenewsnetwo(...)amaguchi-passes-away
Ja klopt ook wel, maar je hebt er altijd zo'n hele ''verklaring'' voor.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat ik er van vind staat toch ook gewoon in de eerste zin?
* Repelsteeltju doet wijsneuzerig; ik heb niets dan lof geuit voor de serie, het was kritiekloos gezever vol superlatieven, en niet erg goed leesbaar. Hoewel ik denk dat ik de zin uiteindelijk zinnig heb gekregen.
41 jaar en dan longkanker en dat terwijl de levensverwachting in Japan toch minstens even hoog ligt als hier.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je naar zulke websites gaat...
Een niet-NSFW link hier: http://www.animenewsnetwo(...)amaguchi-passes-away
H'm 'k weet eigenlijk niet waarom ik mijn meningen probeer te verklaren. Heb er nooit over na gedacht. Dus een echt antwoord op de waarom-vraag moet ik je schuldig blijven.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel, maar je hebt er altijd zo'n hele ''verklaring'' voor.
Suisei no Gargantia ziet er best tof uitquote:Op woensdag 10 april 2013 20:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wijzigingen zijn cursief verletterd. Volgt er verder nog iemand Suisei no Gargantia on the Verderous Planet? Ik ben nog niet helemaal overtuigd, maar het ziet er in elk geval best oké uit en de vertrouwde naam Urobutcher Gen wekt vertrouwen. Devil Survivor 2 ben ik ook wel blij mee, het doet vertrouwd, Persona 4: the animation of zelfs Digimon-achtig, aan. En heeft me aardig wat punten opgeleverd bij FAL. Als ik me wat beter ingelezen had in de spelregels zou ik boven Scamp staan. Mijn team was in de eerste ronde tenminste beter dan dat van hem.
[..]
Het probleem is dat zelf vertaalde ondertitels het script (dat inderdaad eigendom is van) niet zijn. Het .txt-bestand met ondertitels verschilt in essentie niet van een samenvatting of een blogpost. Sterker nog ik heb vaak onbewerkte manga gelezen (gelezen is misschien niet het juiste woord) met een samenvatting erbij voor de tekst. Zelfs al zou Kuik het publiceren van samenvattingen strafbaar kunnen stellen dan zou dat nog onhandelbaarder blijken dan het download verbod waar hij voor lobbyt.
[..]
Ik wil graag geloven dat Kuik het wel snapt. Hij komt op voor de belangen van verouderde organisaties, die, na jaren lang goed werk verricht te hebben en de commercialisatie van de kunsten vergemakkelijkt te hebben, nodeloos zijn geworden en niets rest dan parasiteren op de maatschappij totdat ze sterven. Puike post.
Omdat wij elitaire hipstersnobs zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 14:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Waarom altijd zo'n vreselijke lange verklaring. Het is leuk of het is niet leuk, klaar?Sorry, maar jullie kijken er altijd zo ''kritisch'' naar.
Jij. Niet ikquote:Op donderdag 11 april 2013 19:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Omdat wij elitaire hipstersnobs zijn
Wou net zeggen Kyubey, spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Jij. Niet ik
Ik keur of goed en kijk het of keur af en kijk het of keur af en kijk niet
Kan niet geloven dat ik daar zelf niet op gekomen ben.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Geeft niet, je bent nog steeds mijn held.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kan niet geloven dat ik daar zelf niet op gekomen ben.
jij jaquote:Op donderdag 11 april 2013 19:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Komt omdat als je dingen analyseert, je beter begrijpt waarom je iets leuk of niet leuk vindt.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb je MAL toevallig? Dan kan je het allemaal bijhouden enzo...quote:Op donderdag 11 april 2013 21:15 schreef banaantjeEE het volgende:
Heb net Ano Hi Mita Hana no Namae o Bokutachi wa Mada Shiranai afgezien en vond het zelfs nog beter dan Nana en Tokyo Magnitude 8.0.
Nu bezig met Ore No Imouto
Nee, wat is MAL? Heb je een linkje?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb je MAL toevallig? Dan kan je het allemaal bijhouden enzo...
http://myanimelist.net/quote:Op donderdag 11 april 2013 21:21 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nee, wat is MAL? Heb je een linkje?
Oh dus een beetje zoals whatiwatch?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/
Kan je een lijst beheren met de anime en manga wat je volgt en al gezien hebt.
In de OP is een grote lijst in een spoiler met alle FOK!kers.
Ja zoiets.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Oh dus een beetje zoals whatiwatch?
Heb een account aangemaakt, maar denk dat ik bij whatiwatch zal blijven...zit er al jaren
SPOILER: LSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:50 schreef Qunix het volgende:
WatSPOILER: LSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Waarom zou je een telefoon met standaard en al in je broekzak stoppen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kan toch niet handig in je broekzak zitten?
Ah, een standaard? Dacht dat het een cover was.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom zou je een telefoon met standaard en al in je broekzak stoppen?
Nu overal bekendquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ben benieuwd wat jullie allemaal kijken dit seizoen, hier is mijn lijstje;
[ afbeelding ]
Kan nog wel wat bij komen, maar ik ben tot nu toe nog niet van plan om iets te droppen.
HEY HOE KOM JIJ OP MIJN SYSTEEM?quote:
wat sport betreftquote:Op maandag 8 april 2013 11:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Navond tezaam,
Samurai Champloo
Eyeshield 21
Hellsing Ultimate
Claymore
Inazuma Eleven
Gadverdamme neequote:Op zaterdag 13 april 2013 01:19 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
http://ameblo.jp/hideki45/entry-10795751140.html
En tevens:
[UTW-Mazui]_Toaru_Kagaku_no_Railgun_S_-_01_[720p][C8FB4B0A].mkv
Samurai Champlooquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ben trouwens over inanomumamimamozonogwat eleven niet erg tevreden, die laat ik schieten. Eyeshield 21 en Samurai Champloo zijn wel supervet
Dat was voor mij het moment "OH YEAH! Die moet ik volgen..."quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:59 schreef marp0 het volgende:
[..]
Samurai Champloo![]()
Die allereerste scene van episode 1, dat ze van heden naar verleden gaan met die scratch sound is echt te dope! Vanaf toen kon die anime voor mij al niet meer stuk. Nog steeds top 3 voor mij!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat was voor mij het moment "OH YEAH! Die moet ik volgen..."
Ik vind hem ook niet slecht, alleen de animatie is zo afgrijselijk dat ik er moeilijk serieus naar kan gaan kijken. Ik houd hem nog wel bij watching.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:16 schreef Qunix het volgende:
Ik vind de anime Aku no Hana eigenlijk niet eens zo slecht. Jammer van de characters, maar ach...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |