SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.“An interesting thing is a good thing.”
baasquote:Op donderdag 4 april 2013 20:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Hoezo -niemand-?
Heb zelfs de game hier liggen. 2x
Nee, maar ik blijf het schandalig vinden dat een slecht gemaakte Light Novel reclame als Arve Rezzle bijna een half miljoen euro heeft gekregen door deel uit te maken van Anime Mirai.quote:
Hehequote:Op donderdag 4 april 2013 23:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee, maar ik blijf het schandalig vinden dat een slecht gemaakte Light Novel reclame als Arve Rezzle bijna een half miljoen euro heeft gekregen door deel uit te maken van Anime Mirai.
Zoiets, maar dan anders.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maus route als in de Hanako route die ik nu in Katawa Shoujo volg?
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vind van wel, het heeft wel wat. Heb de synopsis niet gelezen.
Hahahaha die spoiler in de nieuwe Naruto opening!Gebeurt sowieso te vaak, even lekker de bossfights spoileren en nieuwe bondgenoten introduceren die je niet verwachtteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heeft ie verder gekeken?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:55 schreef robin007bond het volgende:
Een klasgenoot overgehaald om Welcome to the NHK te kijken. Mwhuhaha.
Goedzo. Ik heb vriendinnen overgehaald tot een Boku no Pico marathon.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:55 schreef robin007bond het volgende:
Een klasgenoot overgehaald om Welcome to the NHK te kijken. Mwhuhaha.
Hehe, dat weet ik.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Goedzo. Ik heb vriendinnen overgehaald tot een Boku no Pico marathon.
Eerst zelf eens die andere twee kijken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Goedzo. Ik heb vriendinnen overgehaald tot een Boku no Pico marathon.
Als ze nu maar glijmiddel gebruikt hadden was het een blijere route geweest.quote:
Als je jezelf niet een klein beetje kunt identificeren met Satou (of anders Yamazki en Misaki) gaat NHK ni Youkoso niet werken voor je. Of in dit geval voor je vriend.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, een beetje wat van alles. Niet echt heel specifiek.
Wel Vinland Saga, Claymore en Soul Eater. Maar die twee niet. Misschien kijk ik er over een half jaartje wel naar, maar ik heb Nusicaa, Berserk, Pluto, Rurouni Kenshin, Black Cat en Doubt nog om in te halen.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:02 schreef rakotto het volgende:
Niemand die Kingdom of Zombie of Ouroboros leest?
Ik wil mijzelf ook laten verrassenquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Eerst zelf eens die andere twee kijken.
Waar haal jij die stripboekjes vandaan, fysiek of via internet?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als ze nu maar glijmiddel gebruikt hadden was het een blijere route geweest.
[..]
Als je jezelf niet een klein beetje kunt identificeren met Satou (of anders Yamazki en Misaki) gaat NHK ni Youkoso niet werken voor je. Of in dit geval voor je vriend.
[..]
Wel Vinland Saga, Claymore en Soul Eater. Maar die twee niet. Misschien kijk ik er over een half jaartje wel naar, maar ik heb Nusicaa, Berserk, Pluto, Rurouni Kenshin, Black Cat en Doubt nog om in te halen.
Aku no Hana heeft al een raw zag ik.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:37 schreef Qunix het volgende:
MORGEN of OVERMORGEN Aku no Hana n Shingeki no Kyojin !!!
Bibliotheken, boekwinkels en scanlators.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waar haal jij die stripboekjes vandaan, fysiek of via internet?
aku is erquote:
Na hoeveel afleveringen? Ik heb er twee gezien en kan er nog niets zinnigs over zeggen heb ik het idee.quote:
Wie is dat rozeharige meisje?quote:
1. 1, is meer dan genoegquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Na hoeveel afleveringen? Ik heb er twee gezien en kan er nog niets zinnigs over zeggen heb ik het idee.
[..]
Wie is dat rozeharige meisje?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
Aku no Hana, Dit moet echt de grootste troll anime sinds tijden zijn
quote:To all readers of this review on MAL...
I have come from 2036 to review Aku no Hana before it was completed, after I completed it.
I.. have to tell you something.
I.........
I FAILED.
I FAILED.
I FAILED.
I FAILED.I FAILED.
I FAILED.I FAILED.I FAILED.
I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.
I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.I FAILED.
It's all my fault. The world line is forever ruined because of a huge mistake I did and not only the world is over, anime is too.
Everything is over. Aku no Hana anime is over. Everything.
You must all learn to never to fuck with time.
This anime will be majorly broadcast in the year 2036, and everyone on the planet will die.
This is the end.
We will all be killed by Aku no Hana anime.
Because....
I failed.
This life was meaningle-
|
|
|
|
|
Het is geanimeerd mbv rotoscoping. De echte VA's zijn zeg maar ''geanimeerd'' om het nog echter te maken. Die ending van Aku no Hana is fucking creepy trouwens, gf mijn slaap deze nacht.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:40 schreef Qunix het volgende:
De animaties zijn echt goed gedaan. Alles beweegt en beweegt natuurlijk.
De tekenstijl is apart... Mijn eerste indruk.
13 stuks komen er dus... 40 manga chapters, dus misschien geldt dit ook voor Shingeki no Kyojin!?
Intro is stom.
Wat vond je ervan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:36 schreef banaantjeEE het volgende:
Ook reeds gezien: Nana en Tokyo Magnitude 8.0
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Sorry, ben tamelijk nieuw hier. Heb het in spoilers gezet nuquote:
Okquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:25 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Sorry, ben tamelijk nieuw hier. Heb het in spoilers gezet nu
Waarvan veel nagatief, wat ik jammer vind...quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:22 schreef Kyubey het volgende:
Aku no Hana heeft in ieder geval wel veel publiciteit
Ik moet zeggen dat ik er wel van onder de indruk ben. Ik heb nog nooit zoiets engs gezien, van de animatiestijl tot de ED.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waarvan veel negatief is wat ik jammer vind...
Hipsterquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:51 schreef Qunix het volgende:
Amen! Ik vind dit ook tof vooral vanwege dat het geen mainstream anime is!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
In tegenstelling tot het oeroude geloof dat er geen slechte publiciteit bestaat denk ik dat de mond-tot-mondreclame die deze serie zal krijgen veelal de vorm, vermijd die troep als de pest, zal aannemen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:22 schreef Kyubey het volgende:
Aku no Hana heeft in ieder geval wel veel publiciteit
Hmm. Ik zou zelf nieuwsgierig worden wat er nou zo slecht aan is.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het oeroude geloof dat er geen slechte publiciteit bestaat denk ik dat de mond-tot-mondreclame die deze serie zal krijgen veelal de vorm, vermijd die troep als de pest, zal aannemen.
Aku no Hana is de laagst gewaardeerde TV anime in de MAL database.quote:
Jammer... Op MAL zijn alleen fucking shit eaters!quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Aku no Hana is de laagst gewaardeerde TV anime in de MAL database.
wtfquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:58 schreef Qunix het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6536483/6da71c2c/hee_japan,.html
Niet wetende dat heel /a/ erachter zitquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jammer... Op MAL zijn alleen fucking shit eaters!
Tevens:
Nee toch, het kan niet Mars of Destruction hebben verslagen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Aku no Hana is de laagst gewaardeerde TV anime in de MAL database.
Watquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:58 schreef Qunix het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6536483/6da71c2c/hee_japan,.html
Wind je het op?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee toch, het kan niet Mars of Destruction hebben verslagen.
[..]
Wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wind je het op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Heeft het ook niet. Er zijn in totaal 17 een anime met een lagere score, maar dat zijn allemaal films, OVA's, ONA's en een special.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee toch, het kan niet Mars of Destruction hebben verslagen.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Heeft het ook niet. Er zijn in totaal 17 een anime met een lagere score, maar dat zijn allemaal films, OVA's, ONA's en een special.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
De plaats heet Reading en dat tweets met de tag #RDG nu voornamelijk over een Chinese tekenfilm gaan raakt ze in de trots. Ik vraag me af hoezeer ze zich zullen kunnen aanpassen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan maken ze er maar #grdg van. Die krant heet tenslotte niet reading maar getreading.
HxH komt pas morgen (zondag) ochtend toch?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:31 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe opening (en vermoedelijk ook een nieuwe ending) voor Space Brothers
Jammer dat het een recap episode was... Ach, nu loopt de manga weer een beetje voor.
Zo te zien volgende week ook.
Ook geen HxH deze week!?![]()
Och ja! Ik ben in de war omdat Space Brothers vandaag wasquote:Op zondag 7 april 2013 00:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
HxH komt pas morgen (zondag) ochtend toch?
AWESOME!quote:Op zondag 7 april 2013 00:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Shingeki no Kyojin opening voor de liefhebbers.
74 is erquote:Op zondag 7 april 2013 00:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
HxH komt pas morgen (zondag) ochtend toch?
quote:Op zondag 7 april 2013 10:28 schreef robin007bond het volgende:
Voor iedereen die het concept van Ako no Hana goed vindt, maar de animatie niet:
Lees de manga. Ik ben nu helemaal bij en wacht geduldig tot de volgende chapters. Echt een geweldige manga. Mooie art, mooie sfeer en een goed concept.
Shit eaters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |