hele beroepsgroepen verdienen er de kost meequote:Op vrijdag 5 april 2013 16:59 schreef toto73 het volgende:
hmm,
dan wil ik ook zo'n rooster: voornamelijk horizontaal
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:03 schreef Jumparound het volgende:
[..]
hele beroepsgroepen verdienen er de kost mee
Heel veel plezier. Hopelijk bevalt deze je meer.quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:23 schreef Nirak het volgende:
Wakkerrr! Klaarmaken, eten en naar de eerste kennismaking
quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:12 schreef hatsaflats het volgende:
Hopelijk wordt m'n lijf zo wel echt wakker van mijn poging tot wakkerschudden, want ik ben nog steeds niet vooruit te branden. Terwijl ik normaal juist wel een ochtendmens ben.
Kleding kan je er prima halen. Het topshelf huismerk vind ik niet echt super. Schoenen zou ik er nooit kopen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:44 schreef Mascleta het volgende:
Ik moest gisteren bij de Wall zijn in Utrecht en zag dat daar een mega outlet zat van Topshelf. een half uur later stond ik buiten met een hardloopshirt en een korte en lange tight.
Eindelijk echte hardloopkleding in plaats van trainingsbroek en voetbalshirt.
Korte tight en shirt is van Nike, lange tight van assics. voor de rest heb ik nog een polo van mcGregor meegenomen. Dat huismerk heb ik helemaal niet gezien trouwens.quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Kleding kan je er prima halen. Het topshelf huismerk vind ik niet echt super. Schoenen zou ik er nooit kopen.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:59 schreef Mascleta het volgende:
straks voor de eerste keer hardlopen in een tight. Heb nu al het gevoel dat iedereen naar mij kijkt.
Het verschilt ook gewoon een beetje per persoon.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:12 schreef Lula het volgende:
Ik vind het zo knap van die mensen die al heel vroeg lopen, of zelfs de wekker zetten zodat ze nog kunnen lopen voor ze moeten werken. Ik heb altijd best een tijd nodig om op te starten. Rustig ontbijten, een cappuccino en dan nog maar één. Voor ik dan ga lopen ben ik al zeker anderhalf á twee uur uit bed (wat overigens ook nooit echt vroeg is)
Straks les 24. Een keer tien minuten en een keer twintig. Dit zou wel weer eens een les kunnen worden die ik niet ga halen. Maar ga mijn uiterste best doen:-)
grote kans. Ik voelde me ook bekeken toen ik voor eerste keer in mijn zeembroekje tijdens wielrenrondje ergens een supermarkt/cafe binnen liep. Maakte me na twee keer ook niks meer uit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:09 schreef Twinky het volgende:
[..]waarschijnlijk loopt het zoveel lekkerder dat je vanaf nu schijt hebt aan dat iedereen kijkt
quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:16 schreef Mascleta het volgende:
[..]
grote kans. Ik voelde me ook bekeken toen ik voor eerste keer in mijn zeembroekje tijdens wielrenrondje ergens een supermarkt/cafe binnen liep. Maakte me na twee keer ook niks meer uit.
Heerlijk is dat, 6 uur opstaan, bakje koffie en dan Amsterdam zien ontwaken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:12 schreef Lula het volgende:
Ik vind het zo knap van die mensen die al heel vroeg lopen, of zelfs de wekker zetten zodat ze nog kunnen lopen voor ze moeten werken. Ik heb altijd best een tijd nodig om op te starten. Rustig ontbijten, een cappuccino en dan nog maar één. Voor ik dan ga lopen ben ik al zeker anderhalf á twee uur uit bed (wat overigens ook nooit echt vroeg is)
Straks les 24. Een keer tien minuten en een keer twintig. Dit zou wel weer eens een les kunnen worden die ik niet ga halen. Maar ga mijn uiterste best doen:-)
Lekker bezig! Super om te zien dat je volhoudt en er toch lekker komtquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:26 schreef Twinky het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben de allerbeste. Man wat ben ik trots op mezelf
http://www.endomondo.com/workouts/173598719/8778461
Evy staat aan de horizon te zwaaien: ik ben nog maar 1 minuut rennen en wat wandelminuten minder van haar verwijderd. Ik ga als een boemeltreintje, maar een trein is een trein.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:26 schreef Twinky het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben de allerbeste. Man wat ben ik trots op mezelf
Evy staat aan de horizon te zwaaien: ik ben nog maar 1 minuut rennen en wat wandelminuten minder van haar verwijderd. Ik ga als een boemeltreintje, maar een trein is een trein.
Rennenquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:46 schreef hatsaflats het volgende:
Zo dan:
http://www.endomondo.com/workouts/173600883/6360987
Duidelijk psychisch moe. Beste remedie: vaker rennen.
Top.
Met welke les ben jij bezig? volgens mij ontlopen (hihi ontlopen) we elkaar niet veel. Ik heb gisteravond les 9 gelopenquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:26 schreef Twinky het volgende:
ik heb nog geen les gedaan, ben nog op weg naar Evyquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met welke les ben jij bezig? volgens mij ontlopen (hihi ontlopen) we elkaar niet veel. Ik heb gisteravond les 9 gelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |