abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125153639
Dat is wel heftig cassandra
Het kan natuurlijk een combi van jullie beide geweest zijn. Er zijn stellen waar het samen niet lukt en met een ander ineens wel. Ik hoop voor jullie dat het dat is.
pi_125187082
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:52 schreef DagenNachtdromer het volgende:
oh wat zuur voor jullie zussen...

gm87. zit je zus dan ook al in een medisch traject?

tyler girl, is er een reden waarom het steeds mis gaat?

ik ken (geloof ik) geen mensen bij wie het mis is gegaan, lijkt me vreselijk.
Nee, mijn zwager weigert alle medewerking, zus is helemaal gecontroleerd door de gyn maar dr vent weigert zijn zaad te laten testen...onder t mom van: dan is het ons niet gegeven...

-ja het is een onwijze lul, ik zie hem ook zo weinig mogelijk!
- en mijn zus is zwaar depressief geweest, maar (hoewel absoluut geen vervanging van) is ze wel heel erg opgeknapt toen ze dr hondje kreeg!

De "druk" op kleinkinderen ligt dus bij mij, en meer dan een soort tante van de kinderen van mn beste vriendin, zal ik niet worden
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 12 april 2013 @ 09:59:08 #178
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125187161
Ow wat jammer voor je zus GM87! Jeetje wat een botte hork! Ik snap dat de medische molen niet alles is, maar zo moeilijk is het toch niet om even in een potje te spuiten??? (sorry voor mijn woorden :@ )
Tuurlijk moet je er samen achter staan, maar een beetje consessies doen hoort toch ook bij een relatie?!
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_125187514
En een samenlevingstest? Dan hoeft hij het niet eerst in te leveren toch? Kunnen ze zo zien of ze zwemmen. Of roep ik nu iets heel raars?
pi_125187575
Oooh GM87, wat rot dat ze daar zo verschillend over denken :{.
pi_125187774
gm87 wat verdrietig,
dan zou je toch een schop willen geven! zou hij misschien ook bang zijn dat het aan hem ligt? want als je zwemmers niet goed zijn ben je toch geen echte man? hoewel je naar mijn mening geen echte vent bent als je er aan meewerkt dat je vrouw depressief word. maar dat is mijn bescheiden mening.

is het ook niet zo dat zijn donatie vooraf gegaan word door een "happy feeling" en als ik die puncties en hormoon zaken zie bij babyboom bijvoorbeeld moet dat alles voor een vrouw toch een stukje anders zijn.

quote:
maar een beetje consessies doen hoort toch ook bij een relatie?!
precies wat tyler-girl zegt, dat is de essentie van een relatie
pi_125188910
Dames ik ben het helemaal met jullie eens!! Weet je als t aan zijn zaad ligt kan hij daar niks aan doen, maar t niet laten onderzoeken vind ik schandalig!
S. 2014
J. 2016
pi_125560365
Wat rot voor je zus dat je zwager zich niet wil laten onderzoeken gm! Je weet nooit wat er uit een onderzoek komt natuurlijk maar mss is er maar een klein zetje nodig om toch een eigen kindje te kunnen krijgen. Jammer als dat bij voorbaat al geweigerd wordt.

Hier weer even aan de rammel. Feest van vriend zn werk gehad (mannenwereld). Een aantal 2 tot 5 jaar ouder dan mn vriend, waarvan eentje over een aantal maanden vader wordt. En ze hadden het erover wie de volgende zou zijn haha. Had ik nou nooit gedacht dat ze dat daar ter sprake zouden brengen. Maargoed met de vrouwen en een paar kinderen erbij zijn verdenkingen al snel gemaakt schijnbaar haha.

Ik begon vooral te rammelen toen ik mn vriend zag zwijmelen bij een paar maanden oude baby. Zo lief! Hmm nog minstens anderhalf jaar volhouden denk ik.
pi_125721551
Het rammelen valt hier in dit topic wel heel erg mee lijkt het wel. of is het voor veel nog zo ver weg dat je er niet te veel aan nadenkt?
voor mij is een een dagelijks iets. de laatste week effe wat minder, maar ik ga weer volle kracht vooruit!
zou de lente er ook mee te maken hebben? ;)

nolita is las dat je flink aan de rammel ging van je vriend met een kleine, gaat zo lang volhouden lastig worden?
pi_125722066
Ik had het er gisteren nog over thuis. Een jeugdvriendin is bij haar eerste poging zwanger geworden. Maar ik rammel in stilte, ik respecteer mijn vriends wens nog even met zijn twee te genieten. En het scheelt dat we en uiterlijke datum hebben :)
pi_125722382
dat is wel beter, die duidelijkheid. voor mij gaf dat ook meer rust. rammel je elke dag of kun je het ook nog loslaten?
pi_125724163
Ik denk dat die anderhalf jaar volhouden wel gaat lukken. De meeste tijd heb ik inmiddels achter de rug (rammel al een aantal jaar maar het verstand heerst en ik was nog maar heel jong natuurlijk). Voordat mn vriend zn opleiding af heeft is het sowieso geen optie (oktober).
Vanaf dan wordt het mss wel wat lastiger maar mss ook wel heel fijn om nog een jaartje met zn 2-en te zijn en wat te sparen ofzo.
Neemt niet weg dat als ik het voor het kiezen had en me verder nergens druk om hoefde te maken al lang een kindje had gehad.
Ik wil heel graag en op dit moment is mijn gevoel dat die anderhalf jaar voorbij zullen vliegen :) hopen dat ik dat gevoel vast kan houden haha.

Op je vraag of ik er iedere dag aan denk. Ja volgens mij wel, maar zie het wel als iets positiefs en heb er dus geen last van dat ik regelmatig aan denk.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 09:39:41 #188
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_126338732
wordt er nog een beetje gerammeld? :P

Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_126342078
Jahoor!
pi_126342280
Hier ook hoor! Maar het scheelt zo veel dat vriend en ik nu wel aardig on the same page zitten. Van de week hebben we een spaardoel toegevoegd aan onze spaarrekening (bij de ING kun je je spaarrekening onderverdelen): kindje. *; . Als daar een beetje een fatsoenlijk bedrag op staat gaan we er voor!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_126342402
Hier ook nog steeds aan het rammelen, maar daar blijft het voorlopig nog steeds bij. Wij zitten helaas met een koophuis dat 'onder water' staat en we willen graag eerst verhuizen. Ook twijfel ik heel erg om misschien een carriereswitch te gaan doen. Ben nu volop aan het solliciteren voor een opleidingsplaats, mocht ik aangenomen worden is wordt het hele kinderen krijgen plan sowieso 3 jaar opgeschoven. We'll see :).
Voor nu is het rammelen nog leuk gelukkig, samen over de toekomst nadenken O+.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 12:32:18 #192
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_126342427
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier ook hoor! Maar het scheelt zo veel dat vriend en ik nu wel aardig on the same page zitten. Van de week hebben we een spaardoel toegevoegd aan onze spaarrekening (bij de ING kun je je spaarrekening onderverdelen): kindje. *; . Als daar een beetje een fatsoenlijk bedrag op staat gaan we er voor!
O+
wat cute!!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_126344131
Jep! Hier rammelt het ook nog. Nog twee en halve maand.
pi_126346274
Laatst wel nog even kort praatje gehad...wanneer gaan wij trouwen? Hij: weet ik niet wil eerst een huis kopen..ik: ow en een kindje dan..wil je dat voor t trouwen? Hij: ja tussen huis en trouwen in? Haha...komt wel goed hier.
pi_127178079
*Rammelrammel* net terug van een weekje vakantie wat natuurlijk heerlijk was. Gevierd dat we 8 jaar samen zijn.
Merk wel dat we ook vaker gewoon praten over 'als we kinderen hebben dan zouden we dit of dat..' waar we dat eerder eigenlijk niet deden. Ik vind dat wel prettig :)

Hoe gaat het met de rest hier? Is het rammelen een beetje vol te houden?
  donderdag 30 mei 2013 @ 06:57:31 #196
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_127190503
:W

Een tweede is hier inmiddels een serieus gespreksonderwerp! Rammel de pan uit, bekijk steeds de foto's van S als minibaby, kriebels in m'n buik bij de gedachte dat over een tijdje hopelijk weer mee te mogen maken *;
Oude (on)bekende.
pi_127205989
Ik ga mijn implanon laten verwijderen.
Niet vanwege de kinderwens :+
Maar omdat hij te diep zat. Gyn heeft er naar gekeken en het is de vraag of hij er nu uit kan, laat staan over 2 jaar. En gezien het feit dat we over circa 2 jaar wel gehoor willen geven aan de rammelende eierstokken, wil ik het risico niet nemen.
Moet chirurgisch gebeuren, zie er als een berg tegenop, gelukkig gaat O+ mee die nog meer kleuren bagger schijt dan ik (iets met fobie voor naalden etc) dus die staat mij dan heel stoer op de gang op te wachten. Start na het verwijderen direct met de nuvaring, en heb O+ al gewaarschuwd dat als we compleet zijn, er bij hem een knip in mag ^O^ (Hoeft voor mij niet, maar heb m graag eventjes op de kast hihi ~O> )
pi_127206568
Echt het horror scenario dus wat je vaak leest over de implanon :D -O-
pi_127214408
Rammel hier nog steeds heel erg. Heb alvast vitaminen klaar liggen. Mijn man is er nu al een stuk meer aan gewend. Gisteren nog smsde hij mij over dat hij aan het dromen was dat ik hem van zijn werk kwam halen en we samen terug zouden lopen, hij met de fiets aan de hand en ik met een kinderwagen. Ik smolt echt van die sms! Hij is ook zo'n lieverd!
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:07:37 #200
390026 Aisly
A flower a day..
pi_127252245
Hier rammelt het ook nog! Afgelopen nov of dec heb ik hier voor het laatst gepost, toen hebben we (eindelijk!) een goed gesprek gehad en besloten om echt nog even te wachten. Na dat gesprek verder zo weinig mogelijk hier gekeken, was bang dat het anders nog meer ging rammelen haha.
Maar sinds vorige week is de Nuvaring verdwenen ( *O* ) en wachten we de komende weken/maanden mn cyclus even af. Na 10 jaar anticonceptie nog maar eens zien wat het nu is ;)
Dus ik rammel de komende tijd nog even door, maar dit keer wel met de eindstreep al in zicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')