Het is natuurlijk ook niet iets wat je zomaar deelt met iedereen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:52 schreef DagenNachtdromer het volgende:
ik ken (geloof ik) geen mensen bij wie het mis is gegaan, lijkt me vreselijk.
Och, als het zo ter sprake komt... waarom niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:38 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet iets wat je zomaar deelt met iedereen.
Ik zou het iig niet echt met mensen om mij heen delen
Ga je dat nog laten onderzoeken voordat je gaat beginnen?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb in het verleden met mijn ex 3 miskramen gehad. Toen was ik ook nog wel erg jong, achteraf ben ik blij dat het zo is gegaan. Mijn ex had een verleden van blowen en niet voor zichzelf zorgen, 'hoop' dat hij daardoor slecht zaad had. Maar ik hou mijn hart vast voor als wij in de toekomst beginnen, bang dat het toch aan mij lag. Daarom rammel ik ook harder als mijn vriend, gewoon te veel mee van doen gehad.
Moet ik tzt even over nadenken. Op dit moment ben ik er bewust niet zo mee bezig, althans niet op de manier, wil er met mijn huidige vriend ook niet direct druk op leggen. Maar als we van start gaan wil ik het wel kenbaar maken en de mogelijkheden bespreken, ik geloof dat het onderzoeken van vruchtbaarheid bij vrouwen een stuk moeilijker lag dan bij mannen?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:46 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ga je dat nog laten onderzoeken voordat je gaat beginnen?
Nee, mijn zwager weigert alle medewerking, zus is helemaal gecontroleerd door de gyn maar dr vent weigert zijn zaad te laten testen...onder t mom van: dan is het ons niet gegeven...quote:Op donderdag 11 april 2013 10:52 schreef DagenNachtdromer het volgende:
oh wat zuur voor jullie zussen...
gm87. zit je zus dan ook al in een medisch traject?
tyler girl, is er een reden waarom het steeds mis gaat?
ik ken (geloof ik) geen mensen bij wie het mis is gegaan, lijkt me vreselijk.
precies wat tyler-girl zegt, dat is de essentie van een relatiequote:maar een beetje consessies doen hoort toch ook bij een relatie?!
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier ook hoor! Maar het scheelt zo veel dat vriend en ik nu wel aardig on the same page zitten. Van de week hebben we een spaardoel toegevoegd aan onze spaarrekening (bij de ING kun je je spaarrekening onderverdelen): kindje.. Als daar een beetje een fatsoenlijk bedrag op staat gaan we er voor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |