abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125171116
quote:
18s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:28 schreef R0N1N het volgende:
Mensen ... falen in het leven.
Dat is nou wel een wat sombere kijk :P
  donderdag 11 april 2013 @ 21:55:54 #52
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_125172569
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat is nou wel een wat sombere kijk :P
De realiteit is vrij somber :Y
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_125190199
quote:
12s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:55 schreef R0N1N het volgende:

[..]

De realiteit is vrij somber :Y
:'(
pi_125907954
Mensen die van plan zijn om dit te doen: Waarom filmen jullie het niet?

Denk dat veel mensen het wel zouden willen zien.
pi_125908875
goed idee! Ik had toen wel mijn tel. in de aanslag zodat ik iets belangwekkends zou kunnen filmen. Helaas ging er geen meubilair zweven, ofzo.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 16:02 schreef SchoneZoon het volgende:
Mensen die van plan zijn om dit te doen: Waarom filmen jullie het niet?

Denk dat veel mensen het wel zouden willen zien.
pi_125973617
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 00:35 schreef Kwi-Ukte-Uktena het volgende:
Een Ouijabord is speelgoed dat op de markt wordt gebracht door de Amerikaanse firma Parker Brothers.

De theorie dat via een ouijabord wordt gecommuniceerd met bijvoorbeeld de geest van overledenen behoort tot de reclameverhalen van William Fuld. Wetenschappers schrijven de werking van het bord zuiver toe aan handelingen van de deelnemers, die hun verwachtingen over het antwoord op een vraag bewust of onbewust omzetten in spierbewegingen. Wanneer iemand die aan een bepaalde handeling denkt, deze gedachte onbewust omzet in een spierbeweging, spreken we van het Carpenter-effect.

Wanneer de bedieners van een ouijabord niet kunnen volgen welke woorden gevormd worden, bijvoorbeeld doordat ze geblinddoekt zijn, ontstaan geen begrijpelijke boodschappen.

bron: wiki

Onschuldige shit. :s)
Ik vraag me altijd af waarom men dit dan schrijft;

quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:22 schreef HighVolume het volgende:
Hier geen leuke ervaring.5 keer niks gebeurt 6e keer ging het los.Iedereen werd "uitgescholden" op hetbord met lul etc. tv sprong aan en de kraan ging open.Iedereen scheet zn broek vol en zijn dus ook gestopt
Is dit dan complete bullshit?
Lambo of Rekt
pi_125981697
quote:
3s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[..]

Het kan best zo zijn dat het 'voertuig voor boodschappen van gene zijde' de menselijke geest is. Dus dan klopt het dat er niks zinnigs meer uitkomt als de deelnemers niet weten wat ze doen. Het is dus idd. projectie.

Ik denk dat je dat soort spectaculaire verhalen wel met een korrel zout moet nemen.

Ik ken wel het verhaal van een kennis van me, die heel erg bang is geworden nav. zo'n spelletje. Zij meende werkelijk dat ze belaagd werd door een geest, die ze tijdens zo'n sessie in de spiegel meende te zien verschijnen, maar ze was toen al randpsychotisch en een geestesziekte was dan ook de echte oorzaak van haar problemen.
Onschuldig zou ik dit soort spelletjes dan ook niet willen noemen. Soms kunnen mensen zichzelf behoorlijk bang maken, vooral labiele types kunnen er flink zenuwachtig van worden.
pi_125982571
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het kan best zo zijn dat het 'voertuig voor boodschappen van gene zijde' de menselijke geest is. Dus dan klopt het dat er niks zinnigs meer uitkomt als de deelnemers niet weten wat ze doen. Het is dus idd. projectie.

Ik denk dat je dat soort spectaculaire verhalen wel met een korrel zout moet nemen.

Ik ken wel het verhaal van een kennis van me, die heel erg bang is geworden nav. zo'n spelletje. Zij meende werkelijk dat ze belaagd werd door een geest, die ze tijdens zo'n sessie in de spiegel meende te zien verschijnen, maar ze was toen al randpsychotisch en een geestesziekte was dan ook de echte oorzaak van haar problemen.
Onschuldig zou ik dit soort spelletjes dan ook niet willen noemen. Soms kunnen mensen zichzelf behoorlijk bang maken, vooral labiele types kunnen er flink zenuwachtig van worden.
Ik denk ook niet dat het "geesten" zijn, maar ik vraag me af hoe mensen dan bij die verhalen komen dat er een kraan ineens open gaat. Of een deur open vliegt en de lichten beginnen te flikkeren. Ook dat de TV ineens aan gaat.

Ik bedoel, daar zitten meerdere mensen bij, en het lijken me niet allemaal mensen met een psychose die ineens allemaal hetzelfde zien.

Het is nooit wetenschappelijk aangetoond dat zo'n board werkt inderdaad. Nu ben ik niet iemand die zo arrogant is om te denken dat mensen alles kunnen "bevatten" of wetenschappelijk kunnen bewijzen vanwege ons beperkte brein, maar ik vind het toch zeer opmerkelijk dat de wetenschap het "niet lukt" :)
Lambo of Rekt
pi_125983411
quote:
3s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat het "geesten" zijn, maar ik vraag me af hoe mensen dan bij die verhalen komen dat er een kraan ineens open gaat. Of een deur open vliegt en de lichten beginnen te flikkeren. Ook dat de TV ineens aan gaat.

Ik bedoel, daar zitten meerdere mensen bij, en het lijken me niet allemaal mensen met een psychose die ineens allemaal hetzelfde zien.

Het is nooit wetenschappelijk aangetoond dat zo'n board werkt inderdaad. Nu ben ik niet iemand die zo arrogant is om te denken dat mensen alles kunnen "bevatten" of wetenschappelijk kunnen bewijzen vanwege ons beperkte brein, maar ik vind het toch zeer opmerkelijk dat de wetenschap het "niet lukt" :)
Ik denk eerlijk gezegd dat dat wat overdreven verhalen zijn. :P Ik geloof wel dat je kritische maar wel open houding tov. verschijnselen die we nog niet kunnen verklaren de juiste is.
  donderdag 2 mei 2013 @ 17:12:29 #60
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_125986417
Mensen die zelf wat letters vormen met een bord en dan claimen dat het door geesten gedaan wordt :') Komop zeg, zelfs als je in 'meer' gelooft kan je dit toch niet serieus nemen. Het is iets wat pubers doen om een spannende avond te hebben, zoals glaasje draaien en al die andere bullshit methoden om geesten op te roepen.
Ook geen sig dus
  donderdag 2 mei 2013 @ 17:13:18 #61
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_125986461
quote:
3s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Simpel, deze mensen lullen maar wat om een spannend verhaal te hebben. Plus dat mijn verwarming ook wel eens zomaar gaat tikken, en mijn douche heeft ook wel eens willekeurig staan druppelen. Maar of dat door geesten gedaan wordt? :')
Ook geen sig dus
  donderdag 2 mei 2013 @ 17:17:16 #62
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_125986692
Zoals verwacht gebeurde er helemaal niks bij mij.
Touching from a distance ~
pi_125989080
Wij hebben toen wel een leuke avond gehad. Wil het nog steeds een keer overdoen *O*
Maar we hebben geen meubilair zien zweven ofzo..
pi_125989582
Mensen geloven in een ouija bord en staan daardoor open voor contact met het bovennatuurlijke. Misschien werkt het daarom?

Als je zelf zo'n ding maakt, dan sta je er minder open voor denk ik. Omdat je misschien denkt dat jouw houten bord toch niet zal werken.

Ik ben eigenlijk nog steeds benieuwd naar filmpjes ervan. Heb tot nu toe helaas niks kunnen vinden.
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:45:39 #65
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_125989809
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:38 schreef SchoneZoon het volgende:
Mensen geloven in een ouija bord en staan daardoor open voor contact met het bovennatuurlijke. Misschien werkt het daarom?

Als je zelf zo'n ding maakt, dan sta je er minder open voor denk ik. Omdat je misschien denkt dat jouw houten bord toch niet zal werken.

Ik ben eigenlijk nog steeds benieuwd naar filmpjes ervan. Heb tot nu toe helaas niks kunnen vinden.
Idd geen enkele wetenschappelijk bewijs van dat het zou werken.
Touching from a distance ~
pi_126011412
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:13 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Simpel, deze mensen lullen maar wat om een spannend verhaal te hebben. Plus dat mijn verwarming ook wel eens zomaar gaat tikken, en mijn douche heeft ook wel eens willekeurig staan druppelen. Maar of dat door geesten gedaan wordt? :')
Best triest dan, dat er zoveel mensen lullen om aandacht te krijgen :')
Lambo of Rekt
pi_126027508
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 08:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Best triest dan, dat er zoveel mensen lullen om aandacht te krijgen :')
Ik denk eigenlijk dat veel verhalen die zo spectaculair zijn, niet uit de eerste hand zijn. Verder kunnen mensen dingen gaan toeschrijven aan onjuiste oorzaken. Een verwarming die begint te tikken kan al heel beangstigend zijn, als je elkaar of jezelf bang zit te maken.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 10:12:31 #68
402451 zaadfabrikaat
Gratis zaad in je naad
pi_126050775
Moet je niet doen is gevaarlijk.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 11:36:53 #69
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_126052126
http://www.youtube.com/user/PhasmatisSermo
genoeg opnames, maar uiteraard niet goed genoeg :)
  zondag 5 mei 2013 @ 03:07:46 #70
400783 Kwi-Ukte-Uktena
Wikasha spirit of Evil
pi_126081850
Geesten hebben volgens mij wel betere dingen te doen dan rond te kutten met letterspelletjes en labiele mensen..
Do not disturb the sleep of the Wikasha! Go!
What good is it if you are consumed by Kwi-Uktena, Devil-Beast-That-Walks-Like-Man? Walk or know the Beast!
pi_126082472
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 03:07 schreef Kwi-Ukte-Uktena het volgende:
Geesten hebben volgens mij wel betere dingen te doen dan rond te kutten met letterspelletjes en labiele mensen..
Weet jij veel hoe grappig ze dat vinden? :P
pi_126606562
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2013 20:02 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dit soort reacties altijd :')

Want waarom moet je er niet mee klooien? Omdat er dan boze spoken je komen opzoeken? Wie zegt dat, al die geloofwaardige verhalen op internet zeker?

Als je met een ouija board de doden zou kunnen toespreken, zou dat natuurlijk geweldig zijn; eindelijk bewijs dat contact met het hiernamaals mogelijk is. Vooralsnog blijft het bij avontuurlijke verhaaltjes op internet.

Vooral het "ja maar er gebeurde wel echt iets"-argument maakt mensen bang. Het liefst zo vaag mogelijk doen.
Ja dat kan.
En ik heb zelf geen ervaring (gelukkig) en ben ook niet meer van plan het te doen. Dat veranderd nog weleens moet ik eerlijk bekennen, maar het lijkt me verstandiger om het dus niet te doen. Ook omdat ik mijn God lief heb, en me niet wil inlaten met dat soort occultisme.
Maar demonen kunnen zeker wel invloed hebben op zo'n bord.

God is je vriend, en aan hem mag je wijsheid en kracht vragen. Soms antwoord hij met ''nee'' of ''nu nog niet'' of ''ja''. Dus als je daadwerkelijk wilt weten over demonen je dan kan je dat aan hem vragen. Zelf heb ik het ook gevraagd, en het is mij wel duidelijk geworden. En nee, dat hoef je niet te geloven. Maar mocht je je het echt afvragen..vraag het! Vraag of God je wil laten zien hoe het allemaal in elkaar steekt. En vraag of hij je leert om de juiste weg te gaan..want dat is belangrijk. En naar zijn stem te luisteren, want dat is misschien moeilijk..maar het is zeker weten mogelijk.

Maargoed, dat is mijn mening..je teveel met demonen en met dit soort dingen bezig houden is ook niet oké. Dat kan ook nooit goed zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Catnip op 16-05-2013 22:08:49 ]
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:14:59 #73
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_126608208
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:58 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ja dat kan.
En ik heb zelf geen ervaring (gelukkig) en ben ook niet meer van plan het te doen. Dat veranderd nog weleens moet ik eerlijk bekennen, maar het lijkt me verstandiger om het dus niet te doen. Ook omdat ik mijn God lief heb, en me niet wil inlaten met dat soort occultisme.

God is je vriend, en aan hem mag je wijsheid en kracht vragen. Soms antwoord hij met ''nee'' of ''nu nog niet'' of ''ja''. Dus als je daadwerkelijk wilt weten over demonen je dan kan je dat aan hem vragen. Zelf heb ik het ook gevraagd, en het is mij wel duidelijk geworden. En nee, dat hoef je niet te geloven. Maar mocht je je het echt afvragen..vraag het! Vraag of God je wil laten zien hoe het allemaal in elkaar steekt. En vraag of hij je leert om de juiste weg te gaan..want dat is belangrijk. En naar zijn stem te luisteren, want dat is misschien moeilijk..maar het is zeker weten mogelijk.

Maargoed, dat is mijn mening..je teveel met demonen en met dit soort dingen bezig houden is ook niet oké. Dat kan ook nooit goed zijn.
Misschien interessant als je daar wat meer over vertelt :)
pi_126609877
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef Manke het volgende:

[..]

Misschien interessant als je daar wat meer over vertelt :)
Ik heb me een tijdje beziggehouden met demonen en dat soort dingen. Ik las er niks over..Maar ik snapte niet hoe het kon dat mensen die overleden waren weer terug konden naar aarde. Dat vond ik zo vaag..en ik dacht ook als God zo'n mooie toekomst voor ons in petto heeft, waarom zouden we dan als geest terugkeren naar de aarde?

Ik heb toen niet heel bewust, maar toch wel een tijdje echt afgevraagd God hoe zit dit nu? Ik snapte er niks van, en zodra je de heilige geest heb krijg je bepaalde inzichten. Die inzichten zijn reuze handig, je moet ook openstaan voor wat God tegen je verteld. Maargoed die inzichten dus. Ik hoorde toch al vrij snel een gedachte in mijn hoofd die zei. Als je naar de hemel of hel gaat kan je toch niet terugkeren of achterblijven op aarde? (zo simpel maar heel effectief) Het heeft me onwijs aan het denken gezet. Hoe het precies zit met de hel weet ik ook niet. Misschien is het een tijdelijke straf, eerlijk gezegd weet ik dat niet. Het is inedergeval een plaats waar God niet is. Binnenkort hoop ik er meer over in de bijbel te lezen.

Maargoed even verder, vanuit dat punt ben ik verder gaan denken. Wat zijn gevallen engelen? (want daar had ik weleens over gehoord) En hoe komt het dat mensen toch overleden mensen kunnen zien? Toen heb ik ook gepraat met meerdere mensen, dat waren gelukkig de juiste mensen. Die bleken ook dezelfde mening te delen. En dat heeft mij best laten groeien in mijn geloof.
Maargoed genoeg eer aan Satan gegeven deze avond 8-)

God is veel belangrijker!! Niet vergeten, hij roept ook jou bij je naam. Laat het een troost voor je zijn dat hij bij je is, en sterker dan welke demoon dan ook. Die demonen stellen helemaal niks voor..Zijn een stelletje vervelende lastpakken..
  woensdag 22 mei 2013 @ 16:38:44 #75
356377 Mhv_Krizzle
Only easy day was yesterday!
pi_126862488
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 22:03 schreef Spinosaurus het volgende:
Hmm, interessant onderwerp. Kan iemand mij uitleggen waarom je juist met zo'n bord geesten kunt oproepen?

Waarom niet gewoon op een willekeurige plek zonder bord? Wat heeft zo'n bord als functie. Ik denk dan gelijk meer aan een soort show. :P
Het bevat van die tekens en combinaties waardoor her iets magisch kan gebeuren .. van die soort van "seals"
  woensdag 22 mei 2013 @ 17:07:51 #76
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_126863782
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mensen met zo'n simpele kijk falen in het leven :').
Hij heeft gewoon gelijk :') Dit is nog kanslozer dan religie.
Ook geen sig dus
pi_126870467
quote:

[..]

[..]

wij hebben geen officieel bord gebruikt gewoon 2 a4jes aan elkaar en met pen a tm z ja en nee opgeschreven.En nee ik lul niet die shit heb ik meegemaakt.
nee echt niet !
pi_126874204
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:31 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ik heb me een tijdje beziggehouden met demonen en dat soort dingen. Ik las er niks over..Maar ik snapte niet hoe het kon dat mensen die overleden waren weer terug konden naar aarde. Dat vond ik zo vaag..en ik dacht ook als God zo'n mooie toekomst voor ons in petto heeft, waarom zouden we dan als geest terugkeren naar de aarde?

Ik heb toen niet heel bewust, maar toch wel een tijdje echt afgevraagd God hoe zit dit nu? Ik snapte er niks van, en zodra je de heilige geest heb krijg je bepaalde inzichten. Die inzichten zijn reuze handig, je moet ook openstaan voor wat God tegen je verteld. Maargoed die inzichten dus. Ik hoorde toch al vrij snel een gedachte in mijn hoofd die zei. Als je naar de hemel of hel gaat kan je toch niet terugkeren of achterblijven op aarde? (zo simpel maar heel effectief) Het heeft me onwijs aan het denken gezet. Hoe het precies zit met de hel weet ik ook niet. Misschien is het een tijdelijke straf, eerlijk gezegd weet ik dat niet. Het is inedergeval een plaats waar God niet is. Binnenkort hoop ik er meer over in de bijbel te lezen.

Maargoed even verder, vanuit dat punt ben ik verder gaan denken. Wat zijn gevallen engelen? (want daar had ik weleens over gehoord) En hoe komt het dat mensen toch overleden mensen kunnen zien? Toen heb ik ook gepraat met meerdere mensen, dat waren gelukkig de juiste mensen. Die bleken ook dezelfde mening te delen. En dat heeft mij best laten groeien in mijn geloof.
Maargoed genoeg eer aan Satan gegeven deze avond 8-)

God is veel belangrijker!! Niet vergeten, hij roept ook jou bij je naam. Laat het een troost voor je zijn dat hij bij je is, en sterker dan welke demoon dan ook. Die demonen stellen helemaal niks voor..Zijn een stelletje vervelende lastpakken..
dus volgens jou zijn het geen overledenen waarmee je op die manier (vermeend) contact krijgt?
pi_126875289
quote:

[..]

[..]

Kan niet voor high volume spreken maar weet uit eigen ervaring dat het geen BS is
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_126880425
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:07 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk :') Dit is nog kanslozer dan religie.
Is dat zo? Hoe weet jij dat?
pi_126890753
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

dus volgens jou zijn het geen overledenen waarmee je op die manier (vermeend) contact krijgt?
Nee.
pi_126893265
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 07:41 schreef Catnip het volgende:

[..]

Nee.
Is je ook verteld wat het dan wel is? :P
pi_126893994
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Is je ook verteld wat het dan wel is? :P
Ja, demonen. Ook wel gevallen engelen.
pi_126894061
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:23 schreef Catnip het volgende:

[..]

Aha! Het zou kunnen.. hoewel ik eigenlijk denk dat we het zelf zijn. We duwen of trekken obewust het glaasje en geven zo zelf de antwoorden.
pi_126908895
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:51 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Kan niet voor high volume spreken maar weet uit eigen ervaring dat het geen BS is
precies!
nee echt niet !
pi_127104054
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:22 schreef HighVolume het volgende:
Hier geen leuke ervaring.5 keer niks gebeurt 6e keer ging het los.Iedereen werd "uitgescholden" op hetbord met lul etc. tv sprong aan en de kraan ging open.Iedereen scheet zn broek vol en zijn dus ook gestopt
Ik heb echt hardop gelachen.
It's better to be hated for who you are, instead of being loved for who you're not. -Kurt Cobain.
pi_127384668
Zo'n Ouija bord vind ik al jaren interessant.

Ik heb gehoord dat als je zo'n Ouija bord seance doet, of hoe je het ook wilt noemen, dat de kans bestaat dat er geesten in je huis kunnen achterblijven nadat je zo'n seance gehouden hebt.

Dus locatie is toch ook belangrijk, of niet..?
Ze smelten de kazen!
pi_127429631
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Aha! Het zou kunnen.. hoewel ik eigenlijk denk dat we het zelf zijn. We duwen of trekken obewust het glaasje en geven zo zelf de antwoorden.
Nou, dan moet het vast ook lukken met tentamens en repetities als dat voor juiste antwoorden zorgt he ;)
thats it
pi_127429718
Wat wil je daarmee zeggen? Dat een ouijiabord juiste antwoorden geeft? Het ding zegt nooit meer dan je zelf weet, schijnt het.
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 03:51 schreef Skynilla het volgende:

[..]

Nou, dan moet het vast ook lukken met tentamens en repetities als dat voor juiste antwoorden zorgt he ;)
pi_127429893
- weg -

[ Bericht 98% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 05-06-2013 10:29:14 ]
nee echt niet !
pi_127431587
- reactie op edit -

[ Bericht 98% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 05-06-2013 10:30:21 ]
It's better to be hated for who you are, instead of being loved for who you're not. -Kurt Cobain.
pi_127623636
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:23 schreef Catnip het volgende:

[..]

Mevrouw heeft teveel Supernatural gekeken?
pi_127623868
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 16:37 schreef Jordi23 het volgende:

[..]

Mevrouw heeft teveel Supernatural gekeken?
Neen.
pi_127690528
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:58 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ja dat kan.

Erg interessant. Volgens mij draaien wij mensen steeds ergens omheen maar kunnen we het niet bereiken of vastpakken omdat wij op dit moment allemaal slechts verbaal aan het communiceren zijn dmv een vocabulair waarvan alle woorden zijn gevormd uit 26 letters. Het is ook maar een menselijke uitvinding.

Aan non-verbale zaken, 'gevoelens', onze ware natuur, denken we nauwelijks nog, en daarin moeten we juist zoeken toch? Misschien hebben we hier maken met wat Christenen de 'heilige geest' noemen, dit 'gevoel' zit echter niet in het Christendom maar kenmerkt alles van spiritualiteit op zich.

Nu ik al dit mini stukje tekst van me lees heb ik erg het gevoel van 'damn, wat zijn we toch allemaal lappen tekst aan het schrijven om ons gelijk proberen te bewijzen'.. best wel komisch.
pi_127762151
ik heb dit altijd al eens willen doen midden in de nacht met een groep vrienden :@ Maar mensen aan wie ik het vertel zeggen altijd ernstig serieus dat je dat echt niet moet doen omdat het heel gevaarlijk is :')
pi_127763138
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:59 schreef alinity het volgende:
ik heb dit altijd al eens willen doen midden in de nacht met een groep vrienden :@ Maar mensen aan wie ik het vertel zeggen altijd ernstig serieus dat je dat echt niet moet doen omdat het heel gevaarlijk is :')
Het is niet gevaarlijk, behalve als je jezelf bang maakt of bang laat maken.
pi_127763172
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het is niet gevaarlijk, behalve als je jezelf bang maakt of bang laat maken.
Nee dat ben ik niet, maar die mensen reageerden heel serieus met dat je het 'gewoon' niet moet doen :') Waardoor ik ben gaan twijfelen hahaha
pi_127763397
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:23 schreef alinity het volgende:

[..]

Nee dat ben ik niet, maar die mensen reageerden heel serieus met dat je het 'gewoon' niet moet doen :') Waardoor ik ben gaan twijfelen hahaha
Ach joh, daag die mensen eens uit: als je iedereen blinddoekt, de letters verwisseld en één iemand die niet geblinddoekt is de antwoorden laat opschrijven (maar die uiteraard niks mag zeggen), zul je zien dat er niks zinnigs meer uitkomt.
Ziedaar het bewijs dat deelnemers het zelf doen. Wie weet, als mensen kunnen 'channelen' dat het op die manier werkt, maar het heeft weinig te maken met een stel letters en een glaasje.
Overigens, ik heb het geprobeerd. Het was bijzonder, helemaal niet eng en we hebben vooral een leuke avond gehad.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:45:42 #99
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_127795216
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:59 schreef alinity het volgende:
Ik probeer al jaren lang van dit soort mensen los te krijgen hoe ik het zo gevaarlijk mogelijk kan maken.
Maar als je het gevaar opzoekt schijnt het juist weer niet te werken natuurlijk :')
zzz
pi_127796784
Je moet erbij blowen en whiskey zuipen. Dan stel je je optimaal open voor slechte entiteiten.
Dat deden wij dus en toen kwamen ze niet. :(
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:45 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik probeer al jaren lang van dit soort mensen los te krijgen hoe ik het zo gevaarlijk mogelijk kan maken.
Maar als je het gevaar opzoekt schijnt het juist weer niet te werken natuurlijk :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')