Heeft jouw oom toevallig ook een geldpakhuis?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:34 schreef Gulmez het volgende:
........................
Eerst dachten ze dus dat het alleen een simpele junk was, maar waarschijnlijk heeft die junk aan zwaardere jongens door geluld dat er een kluis in het huis ligt op 2'e etage, die is dus nu meegemomen en echt alles wat voor me oom dierbaar is hebben ze gesloopt
no man maar misschien wel ik zeg niks meer man voor je het weet word de blaffer gepakt en ben je koud gemaakt tegenwoordigquote:Op donderdag 4 april 2013 16:38 schreef Writersright het volgende:
[..]
Heeft jouw oom toevallig ook een geldpakhuis?
Hulde!quote:Op donderdag 4 april 2013 16:38 schreef Writersright het volgende:
[..]
Opscheppen met iemand anders spullenquote:
mijn oom is gewoon succesvol dus vooroordeel, maar toegegven wonen wel veel mensen zonder baan daar bijna allemaalquote:Op donderdag 4 april 2013 16:42 schreef datismijnmening het volgende:
Schilderswijk![]()
Uitkeringtrekkend asociaal tokkietuig![]()
Ik ben wel is bij een inbraak in Dongen geweest dat ligt gwn bij breda of oosterhout ofzo maar waren idd wel mensen uit dordrecht en schiedam die daar gingen in breken ik waas toen 12 ofzo maar was er niet bij alleen wel in de auto toen terug naar randstadquote:Op donderdag 4 april 2013 16:45 schreef A-mineur het volgende:
Wat verwacht je in de randstad. Hier (in het Brabantse dorp jeweet :p ) is de achterdeur al meer dan 20 jaar niet op slot (op vakanties na) en nog nooit ingebroken. 1x meegemaakt in al die jaren (en dat was dan voor in de straat, niet bij ons).
Succesvol zijn en in de schilderswijk wonen?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
mijn oom is gewoon succesvol dus vooroordeel, maar toegegven wonen wel veel mensen zonder baan daar bijna allemaal
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:49 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik ben wel is bij een inbraak in Dongen geweest dat ligt gwn bij breda of oosterhout ofzo maar waren idd wel mensen uit dordrecht en schiedam die daar gingen in breken ik waas toen 12 ofzo maar was er niet bij alleen wel in de auto toen terug naar randstad
Alsof er in dorpen nooit ingebroken wordt of erge dingen gebeuren?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:56 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Ik ben altijd blij dat ik in een dorp woon als ik zulke verhalen lees en in steden loop.
Het is een feit dat er meer criminaliteit in de stad is. Dat jij met twee voorbeelden komt, zegt helemaal niets. Daarnaast beweer ik niet dat er in dorpen nooit ingebroken wordt.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof er in dorpen nooit ingebroken wordt of erge dingen gebeuren?
Bij vrienden van mij is vorig jaar voor dik een ton aan antiek en sieraden gestolen en ik noem een Jasper S. uit het o zo rustige dorpje Oudwoude
Tuurlijk is er meer criminaliteit in de stad, logisch ook want daar wonen meer mensen. Maar jij deed het voorkomen alsof er in dorpen nooit iets gebeurt en je gewoon je achterdeur van het slot af kunt houdenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:13 schreef IkBenSjoerd het volgende:
[..]
Het is een feit dat er meer criminaliteit in de stad is. Dat jij met twee voorbeelden komt, zegt helemaal niets. Daarnaast beweer ik niet dat er in dorpen nooit ingebroken wordt.
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:34 schreef Gulmez het volgende:
een oom van me heb al geruime tijd een succesvol lopende onderneming op de binckhorst van Den haag wat al jaren goed draaid ook dankzij de crisis is zelfs de netto winst gestegen dus uitstekend
[ afbeelding ]
jij was toch nederlands?quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:30 schreef Nikonlover het volgende:
Volgens mij heeft TS schulden en is hij het huis uit getrapt..... Het adres op deze brief is namelijk van de jongeropvang van het Leger des Heils
http://goodwilldenhaag.le(...)erder-jongerenopvang
En dat.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:29 schreef Keukendrol het volgende:
Wojoo maat zieke overvallings.. wollah
Of bedoel je gewoon inbraak?
Dit is echt ziekelijk manquote:Op donderdag 4 april 2013 19:19 schreef Gulmez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo heb ik nog wel een paar brieven hier liggen
die brief links staat ook in me OP maar die ernaast is er ook een alleen dan gestuurd na me moeders adresquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit is echt ziekelijk manBeter ga je hulp zoeken want dit is echt niet om trots op te zijn!! Hoe denk je dit allemaal te betalen?
Sinds wanneer zitten er eettentjes op de Binckhorst?quote:Op zondag 7 april 2013 10:29 schreef spekbek het volgende:
Ten eerste erger ik mij ziekelijk aan het feit dat je 30 keer benoemd dat je oom zo'n rijke tatta is, terwijl het gewoon zo'n random turk is uit Turkije die hier een shoarmazaak opent om vervolgens op alle andere culturen te gaan kankeren. Ik heb niks tegen buitenlanders. Wel tegen jouw tak van de buitenlanders. Niet jullie best doen Nederlands te praten, alleen maar drugs gebruiken en denken dat ze stoer zijn. Jullie zitten altijd te zijken dat wij geen respect hebben voor jullie. Hebben jullie zelf in de hand. Gedraag je netjes en pas je aan als je in een andere cultuur gaat wonen. Wat dat betreft is Wilders een held. Al die luie kut buitenladers die hier alleen komt om te kankeren mogen oprotten naar hun eigen land.
AMEN,
. , ? ! ; : <--- Dit broeder, dit zijn leestekens. Schrijf je post opnieuw en gebruik ze. Deze zorgen ervoor dat je post leesbaar word. Tevens had ik het over buitenlanders in het algemeen, nu snap ik dat je wat snel op je teentjes getrapt bent dus zal ik je verder met rust laten.quote:Op zondag 7 april 2013 10:34 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Sinds wanneer zitten er eettentjes op de Binckhorst?![]()
![]()
![]()
mijn oom heeft daar autohandel inkoop en verkoop en apk keuren kan je daar slaat nergens op voor de rest jou post dus ga ik verder ook niet op in maar als je niet eens wist dat binckhorst een industrrieterrein is ben je sowieso zo'n boertje uit drenthe of buiten de randstad
Waarom worden zulke brieven toch altijd opgesteld met onbegrijpelijke taal (voor mij althans)? Kan dat echt niet wat 'gewoner/normaler'? Ik zou bijna smeken om jip-en-janneketaal.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:10 schreef Gulmez het volgende:
[..]
die brief links staat ook in me OP maar die ernaast is er ook een alleen dan gestuurd na me moeders adres [ afbeelding ]
ik betaal wat ik kan maar dat gaat zo langzaam dat anderen dinges alweer verhoogd worden dus het lukt nooit achja zo is het leven nou eenmaal
Nee, dat moet betekend zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 10:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom worden zulke brieven toch altijd opgesteld met onbegrijpelijke taal (voor mij althans)? Kan dat echt niet wat 'gewoner/normaler'? Ik zou bijna smeken om jip-en-janneketaal.
En, moet dat geen "betekent" zijn? Zo nee, waarom is "betekend" dan juist?
Ah, helder. Thanks.quote:Op zondag 7 april 2013 11:02 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nee, dat moet betekend zijn.Als in opgetekend.
Graag een cursus Nederlands voor deze user!quote:Op zondag 7 april 2013 10:29 schreef spekbek het volgende:
Ten eerste erger ik mij ziekelijk aan het feit dat je 30 keer benoemd dat je oom zo'n rijke tatta is, terwijl het gewoon zo'n random turk is uit Turkije die hier een shoarmazaak opent om vervolgens op alle andere culturen te gaan kankeren. Ik heb niks tegen buitenlanders. Wel tegen jouw tak van de buitenlanders. Niet jullie best doen Nederlands te praten, alleen maar drugs gebruiken en denken dat ze stoer zijn. Jullie zitten altijd te zijken dat wij geen respect hebben voor jullie. Hebben jullie zelf in de hand. Gedraag je netjes en pas je aan als je in een andere cultuur gaat wonen. Wat dat betreft is Wilders een held. Al die luie kut buitenladers die hier alleen komt om te kankeren mogen oprotten naar hun eigen land.
AMEN,
Ik had van jou wel wat beter verwacht, eerlijk gezegd. Wellicht wat meer literatuur lezen en minder FOK!quote:
Cool, ik schep verwachtingen.quote:Op zondag 7 april 2013 11:06 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ik had van jou wel wat beter verwacht, eerlijk gezegd. Wellicht wat meer literatuur lezen en minder FOK!
Behalve dat de helft van de users het Nederlands in slechte mate beheerst dan.quote:Op zondag 7 april 2013 11:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Cool, ik schep verwachtingen.
Niets mis met FOK! overigens. Hell, dankzij het forum is mijn Nederlands vele malen beter.
Gelijk heb je wel (je laatste zin), dat kan ik niet ontkennen.
Gok eens waar jet meeste van leert...quote:Op zondag 7 april 2013 11:18 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Behalve dat de helft van de users het Nederlands in slechte mate beheerst dan.
Geen idee. Als je van die sukkels leert dan moet je punt 1: inzien dat het fout is, en punt 2: opzoeken hoe het wel moet. Lijkt me nogal een omslachtige manier om goed een taal te leren.quote:
Jij bent een (volbloed) Nederland met Nederlandse ouders en een Nederlandse omgeving hè? Kun je beseffen wat voor steun dat alleen al is geweest bij jouw taalontwikkeling?quote:Op zondag 7 april 2013 11:30 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Geen idee. Als je van die sukkels leert dan moet je punt 1: inzien dat het fout is, en punt 2: opzoeken hoe het wel moet. Lijkt me nogal een omslachtige manier om goed een taal te leren.
Ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft (met de beste manier van een taal leren, dus), en vind het raar dat je erover begint, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 7 april 2013 11:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent een (volbloed) Nederland met Nederlandse ouders en een Nederlandse omgeving hè? Kun je beseffen wat voor steun dat alleen al is geweest bij jouw taalontwikkeling?
Dit gesprek lijkt op discussies over het hebben van een dubbele nationaliteit en wat dat met zich meebrengt. Het lijkt makkelijk om over mee te kunnen praten, maar zonder het zelf mee te maken ben je al te snel kort door de bocht.
En omslachtig of niet, het herkennen van fouten en opzoeken hoe het wel moet zijn zorgt er dus wel voor dat het meteen opgeslagen wordt in je systeem. Verandert niets aan mijn mening dat die brieven best wat minder complex opgesteld mogen worden.
Je doet er te makkelijk over. Jij ziet mensen die hier fouten maken als sukkels en bent van mening dat er weinig te leren valt. Als je ietwat taalachterstand hebt, is FOK! laagdrempelig en hemel op aarde als je aan de slag wil met je taal.quote:Op zondag 7 april 2013 11:45 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft, en vind het raar dat je erover begint, eerlijk gezegd.![]()
Dat had ik dan ook niet, maar het is gewoon compleet irrelevant, mijns inziens. Zie ook de laatste alinea van mijn vorige post.quote:Op zondag 7 april 2013 11:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je doet er te makkelijk over. Jij ziet mensen die hier fouten maken als sukkels en bent van mening dat er weinig te leren valt. Als je ietwat taalachterstand hebt, is FOK! laagdrempelig en hemel op aarde als je aan de slag wil met je taal.
Jij denkt meteen aan 'literatuur lezen', aan zaken van veel hoger niveau. Al denk ik dat wat ik nu allemaal zeg zo lachwekkend over kan komen. Maar goed, de reden waarom ik er dus over begin is omdat ik bij jou merk dat jij nooit hebt beseft dat je überhaupt een taalachterstand hebt gehad. Bij jou is het allemaal geleidelijk gegroeid is het allemaal een beetje vanzelfsprekend.
Precies wat ik bedoel dus. Het is allemaal zo vanzelfsprekend voor je dat je het allemaal bekijkt met een tunnelvisie.quote:Op zondag 7 april 2013 11:45 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Als je overigens op een normale basisschool had gezeten, dan had je gewoon de taal daar geleerd. Dat je het nu van een forum hebt geleerd zegt genoeg over jouw capaciteiten.
Ik snap niet wat je nu probeert te zeggen. Je bent blijkbaar intelligent genoeg om Nederlands te leren, dus dat had je ook gewoon op een goede basisschool gekund. Dat je waarschijnlijk niet op een goede basisschool zat (en ik geef toe; het niveau van het basisonderwijs is de laatste tien jaar echt minder geworden; zie op dit forum de producten ervan), doet daar niks aan af.quote:Op zondag 7 april 2013 11:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel dus. Het is allemaal zo vanzelfsprekend voor je dat je het allemaal bekijkt met een tunnelvisie.
Laat ook maar.. (Hier is geen beginnen aan.)
Het heeft niet alleen te maken met op een goede basisschool zitten. Ik had het net over ouders en omgeving. En...quote:Op zondag 7 april 2013 11:53 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je nu probeert te zeggen. Je bent blijkbaar intelligent genoeg om Nederlands te leren, dus dat had je ook gewoon op een goede basisschool gekund. Dat je waarschijnlijk niet op een goede basisschool zat (en ik geef toe; het niveau van het basisonderwijs is de laatste tien jaar echt minder geworden; zie op dit forum de producten ervan), doet daar niks aan af.
Maar gelukkig compenseert dat ene procentje taalnazi's dit weerquote:Op zondag 7 april 2013 11:18 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Behalve dat de helft van de users het Nederlands in slechte mate beheerst dan.
Tuurlijk wel. Hoe wil je anders verklaren dat je nu wel goed Nederlands schrijft? Dat had je op een goede school gewoon kunnen leren. Zoals je snapt ben ik zelf wel goed in talen, maar ik heb werkwoorden vervoegen en zinnen ontleden (hoewel dat verder niet zoveel met het kunnen schrijven van een taal te maken heeft) toch echt op school geleerd in groep 4 ofzo (werkwoorden vervoegen dan). Behalve natuurlijk de basisbeginselen.quote:Op zondag 7 april 2013 11:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het heeft niet alleen te maken met op een goede basisschool zitten. Ik had het net over ouders en omgeving. En...
Just... never mind. Het is al goed.
ja klopt net zoals in de politiek ik was is met schoolreisje toen ik 14 was of zo mee naar een of anderen 2'e kamer we keken vanaf boven maar het was zo verschrikkelijk saai en moeilijk om mee te komen wat ze zeggenquote:Op zondag 7 april 2013 10:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom worden zulke brieven toch altijd opgesteld met onbegrijpelijke taal (voor mij althans)? Kan dat echt niet wat 'gewoner/normaler'? Ik zou bijna smeken om jip-en-janneketaal.
haha ja man herkenbaar om die redes mis ik mijn ex hahahahquote:Op zondag 7 april 2013 12:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
hahaha nee daar ben ik somsquote:Op zondag 7 april 2013 12:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je oom woont op de jeugdopvang?![]()
goodwilldenhaag.legerdesheils.nl/vast-verder-jongerenopvang
Vast & Verder jongerenopvang
Brueghelstraat 2-8
2525 RH Den Haag
Verzonnen topics
Tuurlijk jongen, het ging toch om je oom? Net alsof jij een dergelijke brief gericht aan de jongerenopvang te zien krijgt, laat staan even mag fotograferen en hier in een topic mag zettenquote:Op zondag 7 april 2013 12:27 schreef Gulmez het volgende:
[..]
hahaha nee daar ben ik soms
- dat adres
- zoetermeer bji me familei
- voorburg bij me ouders
jongen je snap er niks vanquote:Op zondag 7 april 2013 12:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, het ging toch om je oom? Net alsof jij een dergelijke brief gericht aan de jongerenopvang te zien krijgt, laat staan even mag fotograferen en hier in een topic mag zetten
Er staat duidelijk "woonplaats hebbende"quote:Op zondag 7 april 2013 12:31 schreef Gulmez het volgende:
[..]
jongen je snap er niks vandat is crisis opvang kijk die anderen adres naast die anderen brief die in voorburg dat is me moeders adres ik zelf ben uit huis gezet en kom mss begleid wonen als er plek is over een tijdje
ik ben uit huis gezet wat wil je nou zeggen wie is er nou een dwaas en hou het kort ik moet zo wegquote:Op zondag 7 april 2013 12:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er staat duidelijk "woonplaats hebbende"Doei
Uit huis gezet. Je kon de huur niet meer betalen, omdat je vriendin (lees: inkomstenbron) pleite is gegaan?quote:Op zondag 7 april 2013 12:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik ben uit huis gezet wat wil je nou zeggen wie is er nou een dwaas en hou het kort ik moet zo weg
mijn oom is ook beroofd maar dat staat los van die straat en die brief haha ik dacht een goede combinatie te hebben gevonden mijn ellende plus zijne gecombineerd in een topicquote:Op zondag 7 april 2013 12:41 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Uit huis gezet. Je kon de huur niet meer betalen, omdat je vriendin (lees: inkomstenbron) pleite is gegaan?
En je hebt ook al geen shinende auto meer. En je oom is zakelijk zo succesvol dat hij in de meest verpauperde wijk van Den Haag woont.
Klinkt wel als een goed verhaal.
Zowel jij als je oom hebben de ellende volledig aan jezelf te danken.quote:Op zondag 7 april 2013 12:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
mijn oom is ook beroofd maar dat staat los van die straat en die brief haha ik dacht een goede combinatie te hebben gevonden mijn ellende plus zijne gecombineerd in een topic
inbraak en daarna nog een keer grote inbraak plus kluis weg en alle schade is echt klote man hij heeft wel een inboedel verzekering ofzo maar hoe bewisj je wat in die kluis zat?quote:Op zondag 7 april 2013 12:44 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Zowel jij als je oom hebben de ellende volledig aan jezelf te danken.
Derhalve een onterechte klachtenbundel.
dat is echt de grootste bullshit ooitquote:Op zondag 7 april 2013 12:46 schreef Gulmez het volgende:
[..]
inbraak en daarna nog een keer grote inbraak plus kluis weg en alle schade is echt klote man hij heeft wel een inboedel verzekering ofzo maar hoe bewisj je wat in die kluis zat?
en mijn schulden is gewoon skitta hebben en niet betalen als je gegeven moment zoveel doeze schuld heb ga je ook geen moeite meer doen om proberen het af te lossen ej zit toch al te diep in de shit
En dan ga jij bij een Christelijke opvangquote:Op zondag 7 april 2013 12:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik ben uit huis gezet wat wil je nou zeggen wie is er nou een dwaas en hou het kort ik moet zo weg
Beter pleurt men jou onder een brug ipv dat ze hun tijd verdoen. Heb je al overwogen jezelf te laten castreren? Hoe eerder jouw genen verdwijnen, hoe beter.quote:Op zondag 7 april 2013 12:46 schreef Gulmez het volgende:
[..]
inbraak en daarna nog een keer grote inbraak plus kluis weg en alle schade is echt klote man hij heeft wel een inboedel verzekering ofzo maar hoe bewisj je wat in die kluis zat?
en mijn schulden is gewoon skitta hebben en niet betalen als je gegeven moment zoveel doeze schuld heb ga je ook geen moeite meer doen om proberen het af te lossen ej zit toch al te diep in de shit
wil dit nog enigszins verdedigenquote:Op zondag 7 april 2013 12:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dan ga jij bij een Christelijke opvangGeloof je het zelf dwaas
Ja en ipv dat hij naar zijn islamfamilie gaat, of zijn superrijke oom, waar de familieband en zorgen voor elkaar toch ZOOO belangrijk zijn, gaat hij zogenaamd liever uitvreten bij een Christelijke opvang.quote:Op zondag 7 april 2013 12:41 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Uit huis gezet. Je kon de huur niet meer betalen, omdat je vriendin (lees: inkomstenbron) pleite is gegaan?
En je hebt ook al geen shinende auto meer. En je oom is zakelijk zo succesvol dat hij in de meest verpauperde wijk van Den Haag woont.
Klinkt wel als een goed verhaal.
Waarom zeg je dan:quote:Op zondag 7 april 2013 12:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
mijn oom is ook beroofd maar dat staat los van die straat en die brief haha ik dacht een goede combinatie te hebben gevonden mijn ellende plus zijne gecombineerd in een topic
wat sta je honder keer kk cristelijk steedsw te zeggen ik heb ook op een protestandse crhistelijk school gezeten De Driemaster in leidschendam - voorburg en daar zaten ook alleen allochtonen op turken marokkanen iraniérs alles jij weet niks van de werkelijkheid in nederland omdat je met je domme kop alleen op geen stijl zitquote:Op zondag 7 april 2013 12:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja en ipv dat hij naar zijn islamfamilie gaat, of zijn superrijke oom, waar de familieband en zorgen voor elkaar toch ZOOO belangrijk zijn, gaat hij zogenaamd liever uitvreten bij een Christelijke opvang.
Hij heeft bakken met schulden maar kan wel nog steeds fokken.
als ik bij me moeder bleef wonen komen daar alle deurwaarders daar alles leeg halen kk kneus snap je nou echt niet waarom ik daar nu me post adres heb daar kenne ze niks plukken mongoolquote:Op zondag 7 april 2013 12:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja en ipv dat hij naar zijn islamfamilie gaat, of zijn superrijke oom, waar de familieband en zorgen voor elkaar toch ZOOO belangrijk zijn, gaat hij zogenaamd liever uitvreten bij een Christelijke opvang.
Hij heeft bakken met schulden maar kan wel nog steeds fokken.
Ga je mond eens spoelen.quote:Op zondag 7 april 2013 13:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
als ik bij me moeder bleef wonen komen daar alle deurwaarders daar alles leeg halen kk kneus snap je nou echt niet waarom ik daar nu me post adres heb daar kenne ze niks plukken mongool
Betekend. klinkt veelt mooiert. tog.quote:Op zondag 7 april 2013 10:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom worden zulke brieven toch altijd opgesteld met onbegrijpelijke taal (voor mij althans)? Kan dat echt niet wat 'gewoner/normaler'? Ik zou bijna smeken om jip-en-janneketaa
Of dit:quote:Op zondag 7 april 2013 12:52 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Beter pleurt men jou onder een brug ipv dat ze hun tijd verdoen. Heb je al overwogen jezelf te laten castreren? Hoe eerder jouw genen verdwijnen, hoe beter.
quote:
Waarom zeg je dan:quote:Op zondag 7 april 2013 12:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Wiltquote:Op zondag 7 april 2013 13:53 schreef fonkeymonkey het volgende:
TS wilt z'n leven niet op orde brengen
kots op dat volk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
godnondejuuuquote:
hahaah ja man zie je opeens een blanke lopen zijn et polen vooral die poolse mannen van 25 / 30 zijn oververtegenwoordigdquote:Op zondag 7 april 2013 13:53 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik heb ook een tijd in brueghelstraat gewoond maar wat een kanker rattennest is dat. En als je denkt eindelijk een nederlander te zien blijkt het nog een pool te zijn. Maar die turkse pizza boer op de hoek daar is wel goeie.
Hahahahaha.quote:Op zondag 7 april 2013 12:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, het ging toch om je oom? Net alsof jij een dergelijke brief gericht aan de jongerenopvang te zien krijgt, laat staan even mag fotograferen en hier in een topic mag zetten
Al is de turk nog zo snel, fok die achterhaalt hem wel. Dwaas
[..]
hij luistert niet naar jequote:Op zondag 7 april 2013 14:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan:
Voor de niet geloverzz ben nu bij me oom en heb ff foto gemaakt met ze adres op papiertje wat op tafel lag
Leg eens uit dan...
Heb je wel een tolk nodigquote:Op zondag 7 april 2013 14:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Misschien moet ik even bellen naar de opvang?
Wolla, zemmel WAJONG en dan weten ze vast wie ik bedoel.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 14:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wolla, zemmel WAJONG en dan weten ze vast wie ik bedoel.
Oh wacht![]()
Krijg ik de vraag welke van de 40 die er zitten ik wil spreken.
quote:Op zondag 7 april 2013 14:39 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja want je kan ook moeilijk zeggen, ja het iezh diegene waarvan zijn oom is overvallen!
hangen ze meteen op omdat ze het zelf waren
Voor de gein langs gaan als undercover agentquote:
We sturen alberto langs, misschien worden er nog geiten misbruikt daarquote:Op zondag 7 april 2013 14:42 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Voor de gein langs gaan als undercover agent
en ze het laten merken
moehahaha dan is het jalla jalla allemaal rennuhhhh
zeg gewoon de waarheidquote:
HAHAHAHAquote:Op zondag 7 april 2013 14:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
We sturen alberto langs, misschien worden er nog geiten misbruikt daar
Ja, en we zijn goed op weg om die mongolen en kloons allemaal eraf te krijgen.quote:Op zondag 7 april 2013 14:54 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Die kutmongool is in dit topic ontmaskerd. Mooi. Kan ie nu oprotten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 april 2013 14:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja, en we zijn goed op weg om die mongolen en kloons allemaal eraf te krijgen.
My name is smack, but you guys can call me:
TheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
Nee kk kneus die moeten eerst aantonen dat dat spul van jou is. Of denk je dat ze aannemen dat alles wat daar staat van jou is en je moeder zelf niets heeft?quote:Op zondag 7 april 2013 13:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
als ik bij me moeder bleef wonen komen daar alle deurwaarders daar alles leeg halen kk kneus snap je nou echt niet waarom ik daar nu me post adres heb daar kenne ze niks plukken mongool
quote:Op zondag 7 april 2013 14:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja, en we zijn goed op weg om die mongolen en kloons allemaal eraf te krijgen.
My name is smack, but you guys can call me:
Thebel maar erheen je zult zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:38 schreef Writersright het volgende:
[..]
Zie de link van het opvanghuis die ik had gepost, hoeveel zouden we kunnen vangen als we TS als slaaf verkopen?quote:Op zondag 7 april 2013 16:00 schreef fonkeymonkey het volgende:
Geef mij het nummer maar
Ik troll ze allemaal
Ook jij kunt prima verkocht worden op de slavenmarkt.quote:Op zondag 7 april 2013 19:21 schreef amenth het volgende:
altijd bij eigen zaken pipa op zak hebben, niet gelijk trekekn want hun komen al met doorgelden shoppa in je moet ze in rug schiete zodra ze er vandoor gaan
Wat denk je ervan om eens een keertje te gaan werken?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:10 schreef Gulmez het volgende:
[..]
die brief links staat ook in me OP maar die ernaast is er ook een alleen dan gestuurd na me moeders adres [ afbeelding ]
ik betaal wat ik kan maar dat gaat zo langzaam dat anderen dinges alweer verhoogd worden dus het lukt nooit achja zo is het leven nou eenmaal
Dat kan niet vanwege zijn agressieproblematiek.quote:Op zondag 7 april 2013 20:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wat denk je ervan om eens een keertje te gaan werken?
Mwaah, met zijn manier van denken en doen.quote:Op zondag 7 april 2013 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zie de link van het opvanghuis die ik had gepost, hoeveel zouden we kunnen vangen als we TS als slaaf verkopen?
Dat is ook een vervelende kuttroll.quote:Op zondag 7 april 2013 19:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ook jij kunt prima verkocht worden op de slavenmarkt.
Heb je inderdaad helemaal niks aan.quote:Op zondag 7 april 2013 21:14 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Mwaah, met zijn manier van denken en doen.
2 euro max?
Fixed.quote:Op zondag 7 april 2013 20:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat kan niet vanwege zijn agressieproblematiek wajong.
Ok.quote:Op zondag 7 april 2013 21:20 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Kan iemand trouwens checken of die amenth-idioot niet hetzelfde IP heeft als jahr00n?
Jij kan dat helemaal niet zien joh.quote:Op zondag 7 april 2013 22:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ok.
dim amenth as idiot$
dim jahr00n as kloon$
select IP from users where amenth = idiot$
select IP from users where jahr00n = kloon$
if idiot$ = kloon$
then sell user at slavemarket
else messagebox.show("geen kloon", "nee geen kloon")
end if
Het is lang geleden dat ik nog wat met visual basic heb gedaan.
quote:Op zondag 7 april 2013 22:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ok.
dim amenth as idiot$
dim jahr00n as kloon$
select IP from users where amenth = idiot$
select IP from users where jahr00n = kloon$
if idiot$ = kloon$
then sell user at slavemarket
else messagebox.show("geen kloon", "nee geen kloon")
end if
Het is lang geleden dat ik nog wat met visual basic heb gedaan.
Heb je dit topic wel goed doorgelezenquote:Op maandag 8 april 2013 12:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Terechte klacht, mensen die niet met hun poten van andermans eigendom af kunnen blijven zijn de zuurstof niet waard.
Ja, jij en die andere apenvriendjes hebben behoorlijk wat noten op je zang.quote:Op maandag 8 april 2013 13:04 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Heb je dit topic wel goed doorgelezen
Ja toch knulquote:Op maandag 8 april 2013 13:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja, jij en die andere apenvriendjes hebben behoorlijk wat noten op je zang.
Nogmaals: terecht topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |