een oom van me heb al geruime tijd een succesvol lopende onderneming op de binckhorst van Den haag wat al jaren goed draaid ook dankzij de crisis is zelfs de netto winst gestegen dus uitstekend
Ook woont hij de laatste jaren in een hele mooie woning in brueghelstraat in de Haagse schilderswijk (

) is 'n redelijk nieuwe woning 3 etages en dikke mercedes voor de deur
zijn dikke bak
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,322.44,,1,8.82Voor de niet geloverzz ben nu bij me oom en heb ff foto gemaakt met ze adres op papiertje wat op tafel lag
![14sz8sh.png]()
de gordijnen aan de straat kant zitten altijd 100% dicht alleen aan de tuin kant staat er altijd een kleine raampje waarbij soms de gordijn open staat dus waarschijnlijk hebben inbrekers gezien dat hij altijd zijn 3 laptops en 1 mega flatscreen in de huiskamer heb staan...
Nou is de criminaliteit in deze deel van de Schilderswijk laatste tijd enorm toegenomen deze straat ligt ook vlakbij de beruchte Delftselaan waar een van de crimineelste jeugdgroepen feunen dag in dag uit, voor de mensen die geintresseerd zijn druk maar is als je niks te doen hebt ''delftselaan jeugdbende'' in op google.
maarja to the point, via dat kleine raampje (de tuindeur zit al met planken dicht getimmerd vanwegen vorige inbraken) zijn ze dus binnegekomen en hebben ze alle laptops meegenomen
Uiteindelijk politie enzo over de vloer, en de politie zegt dat het misschien een junk was aan de cocaine, aangezien je daar dun van word en je als normaal persoon niet door die kleine raam kan.
Maar nou 2 maanden later is er dus de voordeur ingetrapt en mijn oom kwam later binnen en zag dat de hele trap beschadigd is..

Hebben ze dus een zware kluis van boven meegenomen maar die is echt 1 bij 1 meter hoog en facking zwaar
Eerst dachten ze dus dat het alleen een simpele junk was, maar waarschijnlijk heeft die junk aan zwaardere jongens door geluld dat er een kluis in het huis ligt op 2'e etage, die is dus nu meegemomen en echt alles wat voor me oom dierbaar is hebben ze gesloopt
mijn oom denkt dat het koerden zijn geweest aangezien een schilderij waar de turkse vlag in stond bewust van de muur is gehaald en kapot gebroken in stukken op de grond lag en er bewust dingen zijn doorgekipt en stuk gemaakt wat voor mijn oom heel belangrijk was.
klacht als rijke ondernemer meerdere malen beroofd worden en de criminaliteit waar mijn oom mee te maken hebt alleen door de misgunners