Het is een feit dat er meer criminaliteit in de stad is. Dat jij met twee voorbeelden komt, zegt helemaal niets. Daarnaast beweer ik niet dat er in dorpen nooit ingebroken wordt.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof er in dorpen nooit ingebroken wordt of erge dingen gebeuren?
Bij vrienden van mij is vorig jaar voor dik een ton aan antiek en sieraden gestolen en ik noem een Jasper S. uit het o zo rustige dorpje Oudwoude

Tuurlijk is er meer criminaliteit in de stad, logisch ook want daar wonen meer mensen. Maar jij deed het voorkomen alsof er in dorpen nooit iets gebeurt en je gewoon je achterdeur van het slot af kunt houdenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:13 schreef IkBenSjoerd het volgende:
[..]
Het is een feit dat er meer criminaliteit in de stad is. Dat jij met twee voorbeelden komt, zegt helemaal niets. Daarnaast beweer ik niet dat er in dorpen nooit ingebroken wordt.

quote:Op donderdag 4 april 2013 16:34 schreef Gulmez het volgende:
een oom van me heb al geruime tijd een succesvol lopende onderneming op de binckhorst van Den haag wat al jaren goed draaid ook dankzij de crisis is zelfs de netto winst gestegen dus uitstekend
[ afbeelding ]

jij was toch nederlands?quote:

quote:Op donderdag 4 april 2013 18:30 schreef Nikonlover het volgende:
Volgens mij heeft TS schulden en is hij het huis uit getrapt..... Het adres op deze brief is namelijk van de jongeropvang van het Leger des Heils
http://goodwilldenhaag.le(...)erder-jongerenopvang

En dat.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:29 schreef Keukendrol het volgende:
Wojoo maat zieke overvallings.. wollah
Of bedoel je gewoon inbraak?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |