Heb je wel een tolk nodigquote:Op zondag 7 april 2013 14:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Misschien moet ik even bellen naar de opvang?
Wolla, zemmel WAJONG en dan weten ze vast wie ik bedoel.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 14:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wolla, zemmel WAJONG en dan weten ze vast wie ik bedoel.
Oh wacht![]()
Krijg ik de vraag welke van de 40 die er zitten ik wil spreken.
quote:Op zondag 7 april 2013 14:39 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja want je kan ook moeilijk zeggen, ja het iezh diegene waarvan zijn oom is overvallen!
hangen ze meteen op omdat ze het zelf waren
Voor de gein langs gaan als undercover agentquote:
We sturen alberto langs, misschien worden er nog geiten misbruikt daarquote:Op zondag 7 april 2013 14:42 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Voor de gein langs gaan als undercover agent
en ze het laten merken
moehahaha dan is het jalla jalla allemaal rennuhhhh
zeg gewoon de waarheidquote:
HAHAHAHAquote:Op zondag 7 april 2013 14:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
We sturen alberto langs, misschien worden er nog geiten misbruikt daar
Ja, en we zijn goed op weg om die mongolen en kloons allemaal eraf te krijgen.quote:Op zondag 7 april 2013 14:54 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Die kutmongool is in dit topic ontmaskerd. Mooi. Kan ie nu oprotten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 april 2013 14:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja, en we zijn goed op weg om die mongolen en kloons allemaal eraf te krijgen.
My name is smack, but you guys can call me:
TheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
Nee kk kneus die moeten eerst aantonen dat dat spul van jou is. Of denk je dat ze aannemen dat alles wat daar staat van jou is en je moeder zelf niets heeft?quote:Op zondag 7 april 2013 13:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
als ik bij me moeder bleef wonen komen daar alle deurwaarders daar alles leeg halen kk kneus snap je nou echt niet waarom ik daar nu me post adres heb daar kenne ze niks plukken mongool
quote:Op zondag 7 april 2013 14:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja, en we zijn goed op weg om die mongolen en kloons allemaal eraf te krijgen.
My name is smack, but you guys can call me:
Thebel maar erheen je zult zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:38 schreef Writersright het volgende:
[..]
Heeft jouw oom toevallig ook een geldpakhuis?
Zie de link van het opvanghuis die ik had gepost, hoeveel zouden we kunnen vangen als we TS als slaaf verkopen?quote:Op zondag 7 april 2013 16:00 schreef fonkeymonkey het volgende:
Geef mij het nummer maar
Ik troll ze allemaal
Ook jij kunt prima verkocht worden op de slavenmarkt.quote:Op zondag 7 april 2013 19:21 schreef amenth het volgende:
altijd bij eigen zaken pipa op zak hebben, niet gelijk trekekn want hun komen al met doorgelden shoppa in je moet ze in rug schiete zodra ze er vandoor gaan
Wat denk je ervan om eens een keertje te gaan werken?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:10 schreef Gulmez het volgende:
[..]
die brief links staat ook in me OP maar die ernaast is er ook een alleen dan gestuurd na me moeders adres [ afbeelding ]
ik betaal wat ik kan maar dat gaat zo langzaam dat anderen dinges alweer verhoogd worden dus het lukt nooit achja zo is het leven nou eenmaal
Dat kan niet vanwege zijn agressieproblematiek.quote:Op zondag 7 april 2013 20:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wat denk je ervan om eens een keertje te gaan werken?
Mwaah, met zijn manier van denken en doen.quote:Op zondag 7 april 2013 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zie de link van het opvanghuis die ik had gepost, hoeveel zouden we kunnen vangen als we TS als slaaf verkopen?
Dat is ook een vervelende kuttroll.quote:Op zondag 7 april 2013 19:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ook jij kunt prima verkocht worden op de slavenmarkt.
Heb je inderdaad helemaal niks aan.quote:Op zondag 7 april 2013 21:14 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Mwaah, met zijn manier van denken en doen.
2 euro max?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |