SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door AldoTheApache op 04-04-2013 15:44:54 ]Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Het kan gevaarlijk zijn, dat is waar.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
wat ze nu doen, geweldigmaarja.....
zoveel macht in de handen van een stel pubertjes is gewoon verkeerd.
zie Sony. daar heb ik last van gehad, heb 2 weken niet online kunnen gamen.
en waarom? omdat ze boos waren dat iemand terecht een rechtzaak tegen zich kreeg vanwege de console hacken...
daarom veels te gevaarlijk dit. ook al zijn ze meestal goed bezig.....
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, nu nog niet. Als je wat ouder bent komt wijsheid vanzelf
Viro je kent me, ik weet allesquote:Op donderdag 4 april 2013 16:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, nu nog niet. Als je wat ouder bent komt wijsheid vanzelf
Gastquote:Op donderdag 4 april 2013 16:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Viro je kent me, ik weet alles
Helaas is dit ook waarquote:Op donderdag 4 april 2013 16:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
En als je nog ouder wordt, zakt t langzaam weer weg
Eerste klopt, tweede is een leugenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Viro je kent me, ik weet alles
Oke jammer.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:46 schreef arachide. het volgende:
Hoi, ik wilde even afzeggen voor de meet. Sorry
nou.. dan kom ik ook nietquote:Op donderdag 4 april 2013 16:46 schreef arachide. het volgende:
Hoi, ik wilde even afzeggen voor de meet. Sorry
sorry, ik kwam alleen voor haarquote:Op donderdag 4 april 2013 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij...quote:Op donderdag 4 april 2013 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat ze niet komt? ik ben bang van wel
Of ze komt wel, maar niet op de meetquote:Op donderdag 4 april 2013 17:13 schreef Vinniiee het volgende:
Ze komt niet op de meet, maar ze gaat wel.
Kan ookquote:Op donderdag 4 april 2013 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of ze komt wel, maar niet op de meet
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:17 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb een 8,3 gehaald voor mijn tentamen accounting
PARTY HAAARRDDDDD
quote:
studiebolquote:Op donderdag 4 april 2013 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]En ik liep me eerst zorgen te maken of ik de verplichte 4,9 wel zou halen
![]()
Ja, ik deed sinds afgelopen trimester eens mijn bestquote:
Oh jij bent er zo 1.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]En ik liep me eerst zorgen te maken of ik de verplichte 4,9 wel zou halen
![]()
Mijn gemiddelde op de uni is een 5,8quote:Op donderdag 4 april 2013 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo 1.
De hele tijd blijven klagen dat je het niet gehaald hebt en dan een hoog punt hebben.
ik ben er stil van...quote:Op donderdag 4 april 2013 17:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde op de uni is een 5,8
Hoezo? Die 8,3 komt dan ook heel goed uit, want nu ga ik van een 5,8 misschien wel naar een 6 ofzoquote:
Ik bedoelde je 5,8 gemiddelde, daar ben ik stil vanquote:Op donderdag 4 april 2013 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoezo? Die 8,3 komt dan ook heel goed uit, want nu ga ik van een 5,8 misschien wel naar een 6 ofzo
Ja, ach uni is gewoon kut. Maarja zolang je het maar gewoon haalt is er niets aan de handquote:Op donderdag 4 april 2013 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedoelde je 5,8 gemiddelde, daar ben ik stil van
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het nog slechter deed hoor![]()
Vetgedrukte faalde ikquote:Op donderdag 4 april 2013 17:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ach uni is gewoon kut. Maarja zolang je het maar gewoon haalt is er niets aan de handNiemand kijkt naar je punten
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vetgedrukte faalde ik
Keihard
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mede daarom hoop ik dat jij het wel haalt!![]()
Echte liefde!quote:Op donderdag 4 april 2013 17:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Dankje
Ik ben je verloren zoon die jouw ambities gaat vervullen?
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 4 april 2013 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Serieus, ik hoop gewoon dat jij het haalt
YEAH!quote:Op donderdag 4 april 2013 17:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook![]()
En nu heb ik weer de hoop om na volgend jaar deze kutbachelor afgerond te hebbenin plaats van een jaar extra
ik klik die link maar even niet aan, denk ikquote:Op donderdag 4 april 2013 17:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hopelijk word ik nu geen Duitser![]()
Die is echt heel leukquote:Op donderdag 4 april 2013 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik klik die link maar even niet aan, denk ik![]()
Zit je aan de coke?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kom ik terug van m'n 1e dag werken, ga ik even liggen...krijg ik een bloedneus-_-
Nee, ik zat half slapend in m'n neus te peuterenquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik zat half slapend in m'n neus te peuteren-_-
Nu durf ik niet meer te gaan slapen want wil geen rood hoofdkussen hebben -_-
Ach, ik heb tenminste weer eens gewerkt. Computers repareren.quote:
wtfquote:Op donderdag 4 april 2013 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik heb tenminste weer eens gewerkt. Computers repareren.
Moest ik van 1 computer een map met foto's backuppen.
Na 1 1/2 uur zoeken vond ik 1 foto (en 6 trojans)
Ja, van die mensen die een berichtje zien met "Klik hier om uw pc te repareren" en er dan op gaan klikkenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wtfSommige mensen weten hun pc zo te verneuken
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, van die mensen die een berichtje zien met "Klik hier om uw pc te repareren" en er dan op gaan klikken
Hup! *download rotzooi* en computer geinfecteerd -_-
Nou was die computer ook nog eens stuk toen ik hem aan wilde zetten (lekkende elco's), dus moest die hdd slaven aan een ander systeem, waarop ik dus net die virusscanner had geupdate. Maar goed ook zeg...
Je vindt echt van alles op die computers tegenwoordig!
1 keertje had ik van iemand een oude computer gekregen. Sloom dat ie was!
Dus ik maar een virusscan er overheen.
...na meer dan 1000 meldingen dacht ik "hier helpt alleen maar format c:"
Ik doe al ruim 2 jaar met dezelfde installatiequote:Op donderdag 4 april 2013 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik doe standaard 1x per 2 a 3 jaar een complete reinstallMaarja zo heb ik dus ook ooit eens de laptop van mijn ex gerepareerd. Zelfde verhaal, alleen had ze hem net een week
![]()
Vrouwen hequote:Op donderdag 4 april 2013 17:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe al ruim 2 jaar met dezelfde installatie
Alleen bij het opstarten is ie sloom, kan rustig bakkie koffie gaan halen!![]()
Net een week!wtf!
Ja, heb ik ooit al eens gedaan. Maar ik wil wel skype opgestart hebben. En de virusscanner...en dit...en datquote:Op donderdag 4 april 2013 17:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vrouwen he![]()
2 jaar, toe maarDaar moet je wat aan fixen man
Voor hetzelfde geld moet hij eerst allemaal programma's opstarten op de achtergrond,
Ik heb bij mijn oom 2 weken terug een clean install gedaan.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik doe standaard 1x per 2 a 3 jaar een complete reinstallMaarja zo heb ik dus ook ooit eens de laptop van mijn ex gerepareerd. Zelfde verhaal, alleen had ze hem net een week
![]()
Daarom ubuntu erop zetten, komt er niet meer zo snel spontaan troep op terechtquote:Op donderdag 4 april 2013 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, van die mensen die een berichtje zien met "Klik hier om uw pc te repareren" en er dan op gaan klikken
Hup! *download rotzooi* en computer geinfecteerd -_-
Nou was die computer ook nog eens stuk toen ik hem aan wilde zetten (lekkende elco's), dus moest die hdd slaven aan een ander systeem, waarop ik dus net die virusscanner had geupdate. Maar goed ook zeg...
Je vindt echt van alles op die computers tegenwoordig!
1 keertje had ik van iemand een oude computer gekregen. Sloom dat ie was!
Dus ik maar een virusscan er overheen.
...na meer dan 1000 meldingen dacht ik "hier helpt alleen maar format c:"
Steamquote:Op donderdag 4 april 2013 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heb ik ooit al eens gedaan. Maar ik wil wel skype opgestart hebben. En de virusscanner...en dit...en dat
Steam heb ik wel uitgezet, kutprogram![]()
haha altijd kut als je de handyman bentquote:Op donderdag 4 april 2013 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn oom 2 weken terug een clean install gedaan.
Was er van de week en toen had ie dus al weer in het wilde weg geklikt en weer allerlei toolbars etc geinstalleerd.
Niet erg, maar ik kan elke keer op komen draven als er iets mis is.
vrouwenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
En wat vrouwen betreft, je moet maar zo denken: Het is het beste andere geslacht dat er is![]()
Haterquote:Op donderdag 4 april 2013 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
En wat vrouwen betreft, je moet maar zo denken: Het is het beste andere geslacht dat er is![]()
Loka!!!quote:Op donderdag 4 april 2013 17:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom ubuntu erop zetten, komt er niet meer zo snel spontaan troep op terecht
Bijna alles is toch wel te spelen met wine en wat extra moeite, er zijn altijd wel mensen die het eerder hebben geprobeerd dan jij dus bijna altijd tutorials voor installatie te vinden (op de forums van een game ofzo).quote:Op donderdag 4 april 2013 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Loka!!!
Hoe is het, meid?
Anyway, ik heb liever windows omdat ik niet zonder gamen kan
Toolbarsquote:Op donderdag 4 april 2013 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn oom 2 weken terug een clean install gedaan.
Was er van de week en toen had ie dus al weer in het wilde weg geklikt en weer allerlei toolbars etc geinstalleerd.
Niet erg, maar ik kan elke keer op komen draven als er iets mis is.
Ik heb het toen in drie dagen helemaal gekeken, dat was ook niet erg gezondquote:Op donderdag 4 april 2013 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb gewoon nog steeds Death Note niet afgekeken
ik vond het gewoon te spannend
Ja, klopt, maar ik heb gewoon niet zo'n zin in dat extra geklootquote:Op donderdag 4 april 2013 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bijna alles is toch wel te spelen met wine en wat extra moeite, er zijn altijd wel mensen die het eerder hebben geprobeerd dan jij dus bijna altijd tutorials voor installatie te vinden (op de forums van een game ofzo).
Maar alles is goed met mij, nog steeds
Lekker rustig leven enzo.
Ja, maar dan moet ik het OS ook weer opnieuw installeren (geen zin inquote:Op donderdag 4 april 2013 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon een SSD installeren, ben je ook van een slome PC af
Neequote:
Maar wel leuk zekerquote:Op donderdag 4 april 2013 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het toen in drie dagen helemaal gekeken, dat was ook niet erg gezond
Zo gebeurt met SSDquote:Op donderdag 4 april 2013 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik het OS ook weer opnieuw installeren (geen zin in).
Ik heb zoiets van "zolang ie het nog doet, vind ik het prima!"
Virussen heb ik eigenlijk nooit last van
*klopt af*
Leuk, hoop voor je dat het wat wordtquote:Op donderdag 4 april 2013 18:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Neemaar gisternacht wel de hele avond op FB gechat
en het was heel gezellig
En dan nog zeggen dat het goed moet zijn zo'n speed optimiser.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toolbars
Daar heeft m'n zusje een handje van
Ik heb zelfs ooit Japans gedaan een jaar lang mede vanwege animequote:Op donderdag 4 april 2013 18:03 schreef Drentsche het volgende:
[..]
een woonkamerautist die van anime houd... ben dus niet de enige
Yeah, surequote:Op donderdag 4 april 2013 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan nog zeggen dat het goed moet zijn zo'n speed optimiser.
Het installeren van windows wel, maar al dat gekut met die programma's die ik er dan nog op wil hebben en al die instellingen enzoquote:
Ik zou wel zo'n kakchick willen hebben met een naam als Anne-Fleur ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
BAMquote:Op donderdag 4 april 2013 18:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit dus, windows 7 vanaf usb stick op ssd is in 7 minuten klaar
Dat valt tegenwoordig toch wel mee joh.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het installeren van windows wel, maar al dat gekut met die programma's die ik er dan nog op wil hebben en al die instellingen enzo
Of gewoon nooit rare links klikken, wil ook nog wel eens helpenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:03 schreef Viro het volgende:
Rescue disk van kaspersky en bit defender op een usb stick pleuren, nooit meer klooien met trojans, virussen, malware en spyware in windows.
Probeer dat maar eens met je linkerhand op vage sitesquote:Op donderdag 4 april 2013 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of gewoon nooit rare links klikken, wil ook nog wel eens helpen
Dat is ook zo gebeurt. Of heb jij giga veel programma's?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het installeren van windows wel, maar al dat gekut met die programma's die ik er dan nog op wil hebben en al die instellingen enzo
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zou wel zo'n kakchick willen hebben met een naam als Anne-Fleur ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar ik vergeet altijd de helft en dan ben ik lekker bezig en dan *shit, moet dit/dat programma nog installerenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat valt tegenwoordig toch wel mee joh.
[..]
Ik zou wel zo'n kakchick willen hebben met een naam als Anne-Fleur ofzoOh nee bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alle installatiebestanden op een USB stick zetten, een voor een installeren, klaarquote:Op donderdag 4 april 2013 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar ik vergeet altijd de helft en dan ben ik lekker bezig en dan *shit, moet dit/dat programma nog installeren*
Ik vind dat gewoon irritant enzo
Japans niet (gewoon te ingewikkeld om te leren) maar ik MOET nog een keer naar Japan voor ik stop met roken, gelukkig is de prognose goed en heb ik waarschijnlijk nog wel een jaartje of 60 voor het niet meer kan.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs ooit Japans gedaan een jaar lang mede vanwege anime
Vind het nog steeds een enorm interessante cultuur daarzo. Het is daar zo anders!
Ik kan zowel met links als met rechts de muis bedienenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens met je linkerhand op vage sites
[..]
Ik zou wel zo'n kakchick willen hebben met een naam als Anne-Fleur ofzoIs toch niet zo moeilijk als je in het hockey wereldje zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de opperbaasquote:Op donderdag 4 april 2013 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan zowel met links als met rechts de muis bedienen
Vroeger kon ik zelfs met de muis links gamen
Ik doe dat niet, maar mensen die contact opnemen dat hun pc raar doet. Speciaal voor hun rescue disk op usb stick gezet. Stick in de pc, opstarten vanaf stick, full scan doen en pc is weer schoon. En dat zonder te klooien in windows.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of gewoon nooit rare links klikken, wil ook nog wel eens helpen
Is ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 4 april 2013 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk als je in het hockey wereldje zit.
Valt op zich wel mee...denk ik. Alleen dan ben ik bijvoorbeeld al m'n snelkoppelingen ook kwijt enzoquote:Op donderdag 4 april 2013 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is ook zo gebeurt. Of heb jij giga veel programma's?
Oh noesquote:Op donderdag 4 april 2013 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee...denk ik. Alleen dan ben ik bijvoorbeeld al m'n snelkoppelingen ook kwijt enzo
Ja ik weet het, het klinkt gewoon echt raar als ik dat vertel, maar ik baal daar gewoon -echt- van!quote:
Internetsnelkoppelingen of bureaubladsnelkoppelingen?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het klinkt gewoon echt raar als ik dat vertel, maar ik baal daar gewoon -echt- van!![]()
Gewoon nooit toolbars installeren en uitkijken wat je op je pc zet!quote:Op donderdag 4 april 2013 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ja, voor de irritante dingen als traagheid en toolbars enzo is het handiger gewoon een cleanprogramma te gebruiken in plaats van de hele rotzooi weer opnieuw moeten installeren
Beide. Zelfs de volgorde op het bureaublad wil ik zo houden. Pas geleden was de hele boel op 1 van mijn systemen omgegooid en ik was totaal de kluts kwijtquote:Op donderdag 4 april 2013 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Internetsnelkoppelingen of bureaubladsnelkoppelingen?
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beide. Zelfs de volgorde op het bureaublad wil ik zo houden. Pas geleden was de hele boel op 1 van mijn systemen omgegooid en ik was totaal de kluts kwijt
is in het begin wel wat kut heeft mij een jaar ervaring gekost voor ik echt weet hoe ik met ubuntu moet werken (dus ook zelf programmas compilen) en dan nog weet ik niet hoe alles precies zit maar voel me er wel in thuis nu.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon nooit toolbars installeren en uitkijken wat je op je pc zet!![]()
En nooit rare dingen aanklikken, de beste anti-trojan-tool die een mens heeft, is een brein!
O god, ik wil gewoon effe snel downloaden en effe snel installerenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:15 schreef Drentsche het volgende:
[..]
is in het begin wel wat kut heeft mij een jaar ervaring gekost voor ik echt weet hoe ik met ubuntu moet werken (dus ook zelf programmas compilen) en dan nog weet ik niet hoe alles precies zit maar voel me er wel in thuis nu.
Norton Ghost ofzo eens proberenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beide. Zelfs de volgorde op het bureaublad wil ik zo houden. Pas geleden was de hele boel op 1 van mijn systemen omgegooid en ik was totaal de kluts kwijt
ik heb nog iets van 2 vrije plekken op mijn bureaublad...en 3 mappen vol met snelkoppelingen!quote:Op donderdag 4 april 2013 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
Ik gebruik echt nooit snelkoppelingen, en kom ook nooit op m'n bureaublad. Ja bij opstarten en afsluiten
Tering! Ik zou helemaal gek wordenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik heb nog iets van 2 vrije plekken op mijn bureaublad...en 3 mappen vol met snelkoppelingen!
Ja ik weet, maar als het eenmaal zover is (lees:als mijn computer helemaal windows niet meer in komt) dan wil ik zosnelmogelijkmeteennu windows weer geinstalleerd hebben en dan neem ik er de tijd niet voor om uit te zoeken hoe ik dat precies moet doenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Norton Ghost ofzo eens proberenEen maat van me deed dat vroeger en die was er erg tevreden over.
Schone install, alles installeren wat je nodig hebt en snelkoppelingen maken, vervolgens een ghost maken
Surfauto?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:18 schreef Faxie het volgende:
Met een beetje geluk heb ik binnenkort een surfautotje voor bijna nop![]()
Een wat voor autootje??quote:Op donderdag 4 april 2013 18:18 schreef Faxie het volgende:
Volkswagen bus?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:18 schreef Faxie het volgende:
Mensen kijken mij altijd heel raar aan dat ik geen favorieten of koppelingen gebruik.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Internetsnelkoppelingen of bureaubladsnelkoppelingen?
Piccie?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, die heeft geen wielen maar plankjes, en een zeil op het dak
En gas geven net zoals Fred Flintstone zeker?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, die heeft geen wielen maar plankjes, en een zeil op het dak
Nee dat niet... busjes zijn te prijzig over het algemeen... Kwa 2e hands prijs, en kwa verbruik...quote:
Jaaa hoor! Ik kan niet zonder die dingen!quote:Op donderdag 4 april 2013 18:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mensen kijken mij altijd heel raar aan dat ik geen favorieten of koppelingen gebruik.
Ik gebruik ze ook nooit. Alleen Chrome, Spotify en verkenner staan standaard als snelkoppeling in de taakbalk. Rest open ik via het start menu.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mensen kijken mij altijd heel raar aan dat ik geen favorieten of koppelingen gebruik.
Ik wil mijn bureaublad gewoon helemaal leeg hebben. Kan ik meer genieten van de achtergrondquote:Op donderdag 4 april 2013 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1 keer geprobeerd en wat was dat een hel. Ik gebruik zelf acronis om images te maken. Veel uitgebreider imoquote:Op donderdag 4 april 2013 18:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Norton Ghost ofzo eens proberenEen maat van me deed dat vroeger en die was er erg tevreden over.
Schone install, alles installeren wat je nodig hebt en snelkoppelingen maken, vervolgens een ghost maken
Ik ookquote:Op donderdag 4 april 2013 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tering! Ik zou helemaal gek worden
Ik wil een zo leeg mogelijk bureaublad hebben.
Op m'n werk heb ik de rechten er niet voor om snelkoppelingen weg te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe, kut dingen zijn datquote:Op donderdag 4 april 2013 18:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol, nee een Fiat CinquecentoAchterbankje plat en dan kan je mooi alles d'r in donderen
ja hoor gewoon zorgen dat je de namen weet start in windows 7 heeft een prima zoekfunctie, ubuntu met unity ook.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jaaa hoor! Ik kan niet zonder die dingen!
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik wil mijn bureaublad gewoon helemaal leeg hebben. Kan ik meer genieten van de achtergrond
[..]
1 keer geprobeerd en wat was dat een hel. Ik gebruik zelf acronis om images te maken. Veel uitgebreider imo
[..]
Ik ook
Mijn bureaubladSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fiat...quote:Op donderdag 4 april 2013 18:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol, nee een Fiat CinquecentoAchterbankje plat en dan kan je mooi alles d'r in donderen
Ik heb ook veel snelkoppelingen in de taakbalk, rest doe ik ook via startmenuquote:Op donderdag 4 april 2013 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik gebruik ze ook nooit. Alleen Chrome, Spotify en verkenner staan standaard als snelkoppeling in de taakbalk. Rest open ik via het start menu.
Heb alleen een paar favorieten, maar dat zijn IMDB-linkjes van films die ik nog wil downloaden maar nog niet downloadbaar zijn.
Ik weet hetquote:
Truequote:
Te erg ditquote:Op donderdag 4 april 2013 18:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb ook veel snelkoppelingen in de taakbalk, rest doe ik ook via startmenu
Hoe bedoel je broeder van een ander moeder?
Prius?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True
Nu we het over auto's hebben.... Ik weet nog steeds niet wat voor auto ik wil zodra ik mijn rijbewijs heb
Inderdaadquote:
Hoe was de manicure?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Remember, remember the fifth of november!
Ik vind dingen veel sneller als ik gewoon precies weet waar de snelkoppeling staatquote:Op donderdag 4 april 2013 18:23 schreef Drentsche het volgende:
[..]
ja hoor gewoon zorgen dat je de namen weet start in windows 7 heeft een prima zoekfunctie, ubuntu met unity ook.
Yeahquote:Op donderdag 4 april 2013 18:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Is btw bureaublad van laptop. Ik heb vandaag een 2de hands moederbord voor mijn pc gevonden. Zodra die binnen is ga ik schone installatie doen op pc. En bijna alle progs in sandbox draaien.
Heerlijk!!quote:
Ik heb het sneller getypt dan wanneer ik alles moet minimaliseren.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dingen veel sneller als ik gewoon precies weet waar de snelkoppeling staat
Fijnquote:Op donderdag 4 april 2013 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijk!!
Ik kreeg zelfs een handmassage![]()
Foto van mn nagels staat op mn fb. Zijn gewoon mn eigen nagels, geen kunst of gel ofzo!
Ik weet dat jij geen neppers hebtquote:Op donderdag 4 april 2013 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijk!!
Ik kreeg zelfs een handmassage![]()
Foto van mn nagels staat op mn fb. Zijn gewoon mn eigen nagels, geen kunst of gel ofzo!
Hoe herkenbaar, nu alles via start menu dus.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het sneller getypt dan wanneer ik alles moet minimaliseren.
Ja ik weet dat je rechtsonder een alles-minimaliseer-knop hebt, maar daar denk ik nooit aan
HDD waar windows op staat is een 15k rpm HDD. Ding is nog steeds snel genoeg voor mij. SSD komt erin als HDD overlijdtquote:Op donderdag 4 april 2013 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yeah
Ik zit bijna nooit op PC, omdat die fucking traag is vergeleken met mijn laptap
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet dat jij geen neppers hebt
Ik typ denk ik niet zo snelquote:Op donderdag 4 april 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je rechtsonder een alles-minimaliseer-knop hebt, maar daar denk ik nooit aan
Ik ook. Maar meestal heb ik niet veel meer nodig dan Chrome, Spotify en de verkennerquote:Op donderdag 4 april 2013 18:34 schreef Drentsche het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar, nu alles via start menu dus.
Heb je geen oordoppen nodig als dat ding op volle snelheid draait?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:35 schreef Viro het volgende:
[..]
HDD waar windows op staat is een 15k rpm HDD. Ding is nog steeds snel genoeg voor mij. SSD komt erin als HDD overlijdt
Ik gebruik het laatste maanden steeds vaker, de knop. En snelkoppelingen op taakbalkquote:Op donderdag 4 april 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok ieder zijn ding, denk echter niet dat ik je desktop wil zien omdat hooftpijn enzo.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik typ denk ik niet zo snel
En vaak weet ik effe niet meer hoe een programma heet en is een exacte plek op het bureaublad sneller gevonden (ik herken programma's mede aan hun icoontjes).
Je hoort de HDD niet, cpu fan en fan van gfx maken meeste lawaaiquote:Op donderdag 4 april 2013 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook. Maar meestal heb ik niet veel meer nodig dan Chrome, Spotify en de verkenner
[..]
Heb je geen oordoppen nodig als dat ding op volle snelheid draait?
Je wilt niet weten hoeveel iconen er passen op een 32 inch schermquote:Op donderdag 4 april 2013 18:37 schreef Drentsche het volgende:
[..]
Ok ieder zijn ding, denk echter niet dat ik je desktop wil zien omdat hooftpijn enzo.
/autistquote:Op donderdag 4 april 2013 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En vaak weet ik effe niet meer hoe een programma heet en is een exacte plek op het bureaublad sneller gevonden (ik herken programma's mede aan hun icoontjes).
True... Prachtigquote:Op donderdag 4 april 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Maar op de foto zou je kunnen denken dat ik nepperds heb laten zetten
Ik gebruik die knop nooitquote:Op donderdag 4 april 2013 18:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik gebruik het laatste maanden steeds vaker, de knop. En snelkoppelingen op taakbalkWindows 7
Daar heeft mijn pc ook een handje vanquote:Op donderdag 4 april 2013 18:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Je hoort de HDD niet, cpu fan en fan van gfx maken meeste lawaai
The horrorquote:Op donderdag 4 april 2013 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Net zoveel als op een 15,4" schermquote:Op donderdag 4 april 2013 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel iconen er passen op een 32 inch scherm![]()
ik niet, maar als pc aanstaat, staat er ook altijd keihard muziek aan. Zo hard dat andere mensen in mijn kamer niet hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik gebruik die knop nooit
[..]
Daar heeft mijn pc ook een handje vanOok al heb ik er een fancontroller opzitten
Als de resolutie het zelfde is wel ja...quote:Op donderdag 4 april 2013 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Net zoveel als op een 15,4" scherm
Inderdaad, verschrikkelijk is dat. Ik wil zo min mogelijk op mijn bureaublad.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:39 schreef Viro het volgende:
[..]
The horror![]()
Bureaublad vervuiling, dat zou verboden moeten worden
nou!quote:Op donderdag 4 april 2013 18:39 schreef Viro het volgende:
[..]
The horror![]()
Bureaublad vervuiling, dat zou verboden moeten worden
Kijk eens uit voor je gehoorquote:Op donderdag 4 april 2013 18:40 schreef Viro het volgende:
[..]
ik niet, maar als pc aanstaat, staat er ook altijd keihard muziek aan. Zo hard dat andere mensen in mijn kamer niet hoor
Weet ik. Daarom zei ik het ook die manier.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:40 schreef Drentsche het volgende:
[..]
Als de resolutie het zelfde is wel ja...
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Inderdaad, verschrikkelijk is dat. Ik wil zo min mogelijk op mijn bureaublad.
ik kan geen orde houden, ben altijd al een chaoot geweestquote:
I feel pwettyquote:
Is niet zo hard dat ik dagenlang gepiep hoor, maar hard genoeg dat ik anderen niet wil horenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk eens uit voor je gehoor
[..]
Weet ik. Daarom zei ik het ook die manier.
[..]
Ik ben ook heel chaotisch en daarom probeer ik mijn computer nog een beetje te ordenen. Om eerlijk te zijn ben ik daarom wel blij met Mac Os 10.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik kan geen orde houden, ben altijd al een chaoot geweest
Ben allang al blij dat ik niet meer uurlijks dingetjes kwijt raak
Ook dan kan het al te hard zijnquote:Op donderdag 4 april 2013 18:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Is niet zo hard dat ik dagenlang gepiep hoor, maar hard genoeg dat ik anderen niet wil horen![]()
Buren hebben nu wat rust, tot "nieuwe" moederbord er is.
ik gebruik liever windowsquote:Op donderdag 4 april 2013 18:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ben ook heel chaotisch en daarom probeer ik mijn computer nog een beetje te ordenen. Om eerlijk te zijn ben ik daarom wel blij met Mac Os 10.
Want met OSX kan je beter ordenen dan met Windows?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ben ook heel chaotisch en daarom probeer ik mijn computer nog een beetje te ordenen. Om eerlijk te zijn ben ik daarom wel blij met Mac Os 10.
Piep in je oren kan ook gewoon dikke pech zijn trouwens. Gelukkig went het welquote:Op donderdag 4 april 2013 18:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Is niet zo hard dat ik dagenlang gepiep hoor, maar hard genoeg dat ik anderen niet wil horen![]()
Buren hebben nu wat rust, tot "nieuwe" moederbord er is.
Soms gooi ik ook wel eens snelkoppelingen weg hoorquote:
Je kan minder aanpassen, dus ook minder verneukenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Want met OSX kan je beter ordenen dan met Windows?
Tja, het is maar net wat je gewend bent.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik gebruik liever windows![]()
Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zonder snelkoppelingen. Steeds maar de zoekfunctie gebruiken klinkt alsof je altijd iets kwijt bent of zo
Voor mooie achtergrondenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Soms gooi ik ook wel eens snelkoppelingen weg hoor![]()
En bovendien, waar gebruik je je bureaublad anders voor?
Dat zegt niks hoor. dB's zijn dB'squote:Op donderdag 4 april 2013 18:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Niet als je metal/rock op hebt staan, dan valt het wel mee
Het bureaublad gebruiken werkt het beste voor mijquote:Op donderdag 4 april 2013 18:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Tja, het is maar net wat je gewend bent.
Dat natuurlijk ook.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kan minder aanpassen, dus ook minder verneuken
Yeahquote:Op donderdag 4 april 2013 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
Zo me-time
WEEKEND![]()
en ik heb koffie....
Dus met Windows heb je meer mogelijkheden om te ordenenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kan minder aanpassen, dus ook minder verneuken
Het is dat het erop zit, ik gebruik het nergens voorquote:Op donderdag 4 april 2013 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Soms gooi ik ook wel eens snelkoppelingen weg hoor![]()
En bovendien, waar gebruik je je bureaublad anders voor?
Voor elke computer die ik bouw, gebruik ik weer een andere bureaublad-achtergrondquote:
Dus jij gebruikt steeds de zoekfunctie?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is dat het erop zit, ik gebruik het nergens voor
quote:
Alle belangrijke icoontjes staan bij mij onder aan het scherm. Ik hoef alleen naar beneden met mijn muis en ik kan zo een programma uitkiezen.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het bureaublad gebruiken werkt het beste voor mij
het enige is dat het een klein beetje maar vol staat met icoontjes!
Ach, ik zie mijn bureaublad toch alleen maar als ik alles minimaliseerquote:Op donderdag 4 april 2013 18:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Alle belangrijke icoontjes staan bij mij onder aan het scherm. Ik hoef alleen naar beneden met mijn muis en ik kan zo een programma uitkiezen.
Zit tussen 60 en 80 db (gemiddeld)quote:Op donderdag 4 april 2013 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zegt niks hoor. dB's zijn dB's
Als ik een programma nodig heb en die staat niet onder de snelkoppelingen in het startmenu, ja. Maar dat is zelden.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus jij gebruikt steeds de zoekfunctie?
Als ik een programma niet in het startmenu kan vinden (en ook niet op het bureaubladquote:Op donderdag 4 april 2013 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik een programma nodig heb en die staat niet onder de snelkoppelingen in het startmenu, ja. Maar dat is zelden.
Waarheid als een koe welquote:
In mappen zoeken? Dafuqquote:Op donderdag 4 april 2013 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik een programma niet in het startmenu kan vinden (en ook niet op het bureaublad), dan ga ik gewoon zoeken in mappen en zo
Ook zelden trouwens
Ik vind mijn achtergrond mooi genoeg!!quote:
Jij hebt geen zoekfunctie?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik een programma niet in het startmenu kan vinden (en ook niet op het bureaublad), dan ga ik gewoon zoeken in mappen en zo
Ook zelden trouwens
Ja ik vind van welquote:
Wat voor een achtergrond heb jij dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind mijn achtergrond mooi genoeg!!
Heb je trouwens de Windows Klassieke weergave?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik zie mijn bureaublad toch alleen maar als ik alles minimaliseer
Bakkes!!quote:
Paarsig landschapshizzlequote:Op donderdag 4 april 2013 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor een achtergrond heb jij dan?
Wut?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bakkes!!
Zelfs aan de uiers van een koe zit meer vet dan aan jouw hele lichaam
Ik gebruik hem bijna nooit omdat ik hem sloom vind en vaak weet ik niet meer precies hoe je een programma speltquote:
Hmm, onder aan m'n beeld heb ik toch wel meer ruimte.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik vind van welAlles staat beter op ooghoogte, en met de breedbeeld monitors van tegenwoordig benut je de ruimte beter ook met de meeste programa's.
Uh..nee denk ik? Ik gebruik gewoon de standaard windows 7 dingessenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Heb je trouwens de Windows Klassieke weergave?
Dat was een verlate ik-ben-boos-opmerking omdat je zei dat ik jaloers benquote:Op donderdag 4 april 2013 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut?Waar slaat dit op?
Ik zei moe omdat een koe 'MOEEEEEEEEEEEEEEee' doet
Oh, persoonlijk vind ik de klassieke interface mooier.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uh..nee denk ik? Ik gebruik gewoon de standaard windows 7 dingessen
Bij XP gebruik ik gewoon die blauwe XP dinges
Ik heb nog wel ergens windows 95 geinstalleerdquote:Op donderdag 4 april 2013 18:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Oh, persoonlijk vind ik de klassieke interface mooier.Ik houd gewoon van retro.
Logisch welquote:Op donderdag 4 april 2013 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was een verlate ik-ben-boos-opmerking omdat je zei dat ik jaloers ben
Het werkbare gebied dat overblijft wordt minder hoog en blijft even breed... ik vind dat geen fijne verhouding. Te smal.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Hmm, onder aan m'n beeld heb ik toch wel meer ruimte.
Prehistorisch en retro zijn niet hetzelfdequote:Op donderdag 4 april 2013 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens windows 95 geinstalleerd
Maar das een ander soort retro!
Namen van programma's, wut?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het werkbare gebied dat overblijft wordt minder hoog en blijft even breed... ik vind dat geen fijne verhouding. Te smal.
Ook handig dat je langere open programma namen kunt zien in je balkjes. Windows dan he, weet niet hoe het met MaxOS zit.
Windows 95 is wel een mooie OS.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens windows 95 geinstalleerd
Maar das een ander soort retro!
hehehequote:Op donderdag 4 april 2013 19:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Prehistorisch en retro zijn niet hetzelfde
Os/2 warp was pas mooi.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Windows 95 is wel een mooie OS.
Ik wou windows ME niet aandoen aan m'n 486quote:Op donderdag 4 april 2013 19:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Windows 95 is wel een mooie OS.
Gebruik jij msn nogquote:
Mac Os 10 heeft geen balkjes. Je moet gewoon op het icoontje klikken.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het werkbare gebied dat overblijft wordt minder hoog en blijft even breed... ik vind dat geen fijne verhouding. Te smal.
Ook handig dat je langere open programma namen kunt zien in je balkjes. Windows dan he, weet niet hoe het met MaxOS zit.
hmm...bij mij ook trouwensquote:Op donderdag 4 april 2013 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mij start het automatisch op bedenk ik me net
Op mn netbook ook ja. Op deze staat het niet eens, althans niet door mij op de pc gezet.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan toch niet meer? is toch over gegaan in skype?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat gezeik heb ik gelukkig niet. Ik ga het trouwens van mijn computer gooien, aangezien ik het toch niet meer gebruik.quote:
Geen idee, is de standaard Fok kleur hier. Misschien een keer ingesteld ofzo.quote:
Gebruiken is een groot woordquote:
Skype!!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan toch niet meer? is toch over gegaan in skype?
Ik heb het ook niet geinstalleerdquote:Op donderdag 4 april 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op mn netbook ook ja. Op deze staat het niet eens, althans niet door mij op de pc gezet.
Ik kan nog steeds inloggenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan toch niet meer? is toch over gegaan in skype?
Ja, moet ik ook maar eens even gaan doenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat gezeik heb ik gelukkig niet. Ik ga het trouwens van mijn computer gooien, aangezien ik het toch niet meer gebruik.
Goed punt. Ik ga het direct doenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat gezeik heb ik gelukkig niet. Ik ga het trouwens van mijn computer gooien, aangezien ik het toch niet meer gebruik.
Is heel handig tijdens het gamenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Skype!!
Dat heb ik al heel lang niet meer gedaan
Hoezo? Ik vind het echt verschrikkelijk handig!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:08 schreef Faxie het volgende:
Skype... ik heb nog de beta versie gehad jaren geleden, maar daar was ik snel klaar mee...
Geen ervaring mee.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:08 schreef Royco1 het volgende:
En niemand die in gaat op mijn os/2 post
Was veel geavanceerder al dan windows destijds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |