SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door AldoTheApache op 04-04-2013 15:44:54 ]Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Het kan gevaarlijk zijn, dat is waar.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
wat ze nu doen, geweldigmaarja.....
zoveel macht in de handen van een stel pubertjes is gewoon verkeerd.
zie Sony. daar heb ik last van gehad, heb 2 weken niet online kunnen gamen.
en waarom? omdat ze boos waren dat iemand terecht een rechtzaak tegen zich kreeg vanwege de console hacken...
daarom veels te gevaarlijk dit. ook al zijn ze meestal goed bezig.....
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, nu nog niet. Als je wat ouder bent komt wijsheid vanzelf
Viro je kent me, ik weet allesquote:Op donderdag 4 april 2013 16:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, nu nog niet. Als je wat ouder bent komt wijsheid vanzelf
Gastquote:Op donderdag 4 april 2013 16:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Viro je kent me, ik weet alles
Helaas is dit ook waarquote:Op donderdag 4 april 2013 16:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
En als je nog ouder wordt, zakt t langzaam weer weg
Eerste klopt, tweede is een leugenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Viro je kent me, ik weet alles
Oke jammer.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:46 schreef arachide. het volgende:
Hoi, ik wilde even afzeggen voor de meet. Sorry
nou.. dan kom ik ook nietquote:Op donderdag 4 april 2013 16:46 schreef arachide. het volgende:
Hoi, ik wilde even afzeggen voor de meet. Sorry
sorry, ik kwam alleen voor haarquote:Op donderdag 4 april 2013 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij...quote:Op donderdag 4 april 2013 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat ze niet komt? ik ben bang van wel
Of ze komt wel, maar niet op de meetquote:Op donderdag 4 april 2013 17:13 schreef Vinniiee het volgende:
Ze komt niet op de meet, maar ze gaat wel.
Kan ookquote:Op donderdag 4 april 2013 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of ze komt wel, maar niet op de meet
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:17 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb een 8,3 gehaald voor mijn tentamen accounting
PARTY HAAARRDDDDD
quote:
studiebolquote:Op donderdag 4 april 2013 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]En ik liep me eerst zorgen te maken of ik de verplichte 4,9 wel zou halen
![]()
Ja, ik deed sinds afgelopen trimester eens mijn bestquote:
Oh jij bent er zo 1.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]En ik liep me eerst zorgen te maken of ik de verplichte 4,9 wel zou halen
![]()
Mijn gemiddelde op de uni is een 5,8quote:Op donderdag 4 april 2013 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo 1.
De hele tijd blijven klagen dat je het niet gehaald hebt en dan een hoog punt hebben.
ik ben er stil van...quote:Op donderdag 4 april 2013 17:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde op de uni is een 5,8
Hoezo? Die 8,3 komt dan ook heel goed uit, want nu ga ik van een 5,8 misschien wel naar een 6 ofzoquote:
Ik bedoelde je 5,8 gemiddelde, daar ben ik stil vanquote:Op donderdag 4 april 2013 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoezo? Die 8,3 komt dan ook heel goed uit, want nu ga ik van een 5,8 misschien wel naar een 6 ofzo
Ja, ach uni is gewoon kut. Maarja zolang je het maar gewoon haalt is er niets aan de handquote:Op donderdag 4 april 2013 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedoelde je 5,8 gemiddelde, daar ben ik stil van
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het nog slechter deed hoor![]()
Vetgedrukte faalde ikquote:Op donderdag 4 april 2013 17:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ach uni is gewoon kut. Maarja zolang je het maar gewoon haalt is er niets aan de handNiemand kijkt naar je punten
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vetgedrukte faalde ik
Keihard
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mede daarom hoop ik dat jij het wel haalt!![]()
Echte liefde!quote:Op donderdag 4 april 2013 17:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Dankje
Ik ben je verloren zoon die jouw ambities gaat vervullen?
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 4 april 2013 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Serieus, ik hoop gewoon dat jij het haalt
YEAH!quote:Op donderdag 4 april 2013 17:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook![]()
En nu heb ik weer de hoop om na volgend jaar deze kutbachelor afgerond te hebbenin plaats van een jaar extra
ik klik die link maar even niet aan, denk ikquote:Op donderdag 4 april 2013 17:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hopelijk word ik nu geen Duitser![]()
Die is echt heel leukquote:Op donderdag 4 april 2013 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik klik die link maar even niet aan, denk ik![]()
Zit je aan de coke?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kom ik terug van m'n 1e dag werken, ga ik even liggen...krijg ik een bloedneus-_-
Nee, ik zat half slapend in m'n neus te peuterenquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik zat half slapend in m'n neus te peuteren-_-
Nu durf ik niet meer te gaan slapen want wil geen rood hoofdkussen hebben -_-
Ach, ik heb tenminste weer eens gewerkt. Computers repareren.quote:
wtfquote:Op donderdag 4 april 2013 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik heb tenminste weer eens gewerkt. Computers repareren.
Moest ik van 1 computer een map met foto's backuppen.
Na 1 1/2 uur zoeken vond ik 1 foto (en 6 trojans)
Ja, van die mensen die een berichtje zien met "Klik hier om uw pc te repareren" en er dan op gaan klikkenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wtfSommige mensen weten hun pc zo te verneuken
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, van die mensen die een berichtje zien met "Klik hier om uw pc te repareren" en er dan op gaan klikken
Hup! *download rotzooi* en computer geinfecteerd -_-
Nou was die computer ook nog eens stuk toen ik hem aan wilde zetten (lekkende elco's), dus moest die hdd slaven aan een ander systeem, waarop ik dus net die virusscanner had geupdate. Maar goed ook zeg...
Je vindt echt van alles op die computers tegenwoordig!
1 keertje had ik van iemand een oude computer gekregen. Sloom dat ie was!
Dus ik maar een virusscan er overheen.
...na meer dan 1000 meldingen dacht ik "hier helpt alleen maar format c:"
Ik doe al ruim 2 jaar met dezelfde installatiequote:Op donderdag 4 april 2013 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik doe standaard 1x per 2 a 3 jaar een complete reinstallMaarja zo heb ik dus ook ooit eens de laptop van mijn ex gerepareerd. Zelfde verhaal, alleen had ze hem net een week
![]()
Vrouwen hequote:Op donderdag 4 april 2013 17:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe al ruim 2 jaar met dezelfde installatie
Alleen bij het opstarten is ie sloom, kan rustig bakkie koffie gaan halen!![]()
Net een week!wtf!
Ja, heb ik ooit al eens gedaan. Maar ik wil wel skype opgestart hebben. En de virusscanner...en dit...en datquote:Op donderdag 4 april 2013 17:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vrouwen he![]()
2 jaar, toe maarDaar moet je wat aan fixen man
Voor hetzelfde geld moet hij eerst allemaal programma's opstarten op de achtergrond,
Ik heb bij mijn oom 2 weken terug een clean install gedaan.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik doe standaard 1x per 2 a 3 jaar een complete reinstallMaarja zo heb ik dus ook ooit eens de laptop van mijn ex gerepareerd. Zelfde verhaal, alleen had ze hem net een week
![]()
Daarom ubuntu erop zetten, komt er niet meer zo snel spontaan troep op terechtquote:Op donderdag 4 april 2013 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, van die mensen die een berichtje zien met "Klik hier om uw pc te repareren" en er dan op gaan klikken
Hup! *download rotzooi* en computer geinfecteerd -_-
Nou was die computer ook nog eens stuk toen ik hem aan wilde zetten (lekkende elco's), dus moest die hdd slaven aan een ander systeem, waarop ik dus net die virusscanner had geupdate. Maar goed ook zeg...
Je vindt echt van alles op die computers tegenwoordig!
1 keertje had ik van iemand een oude computer gekregen. Sloom dat ie was!
Dus ik maar een virusscan er overheen.
...na meer dan 1000 meldingen dacht ik "hier helpt alleen maar format c:"
Steamquote:Op donderdag 4 april 2013 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heb ik ooit al eens gedaan. Maar ik wil wel skype opgestart hebben. En de virusscanner...en dit...en dat
Steam heb ik wel uitgezet, kutprogram![]()
haha altijd kut als je de handyman bentquote:Op donderdag 4 april 2013 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn oom 2 weken terug een clean install gedaan.
Was er van de week en toen had ie dus al weer in het wilde weg geklikt en weer allerlei toolbars etc geinstalleerd.
Niet erg, maar ik kan elke keer op komen draven als er iets mis is.
vrouwenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
En wat vrouwen betreft, je moet maar zo denken: Het is het beste andere geslacht dat er is![]()
Haterquote:Op donderdag 4 april 2013 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
En wat vrouwen betreft, je moet maar zo denken: Het is het beste andere geslacht dat er is![]()
Loka!!!quote:Op donderdag 4 april 2013 17:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom ubuntu erop zetten, komt er niet meer zo snel spontaan troep op terecht
Bijna alles is toch wel te spelen met wine en wat extra moeite, er zijn altijd wel mensen die het eerder hebben geprobeerd dan jij dus bijna altijd tutorials voor installatie te vinden (op de forums van een game ofzo).quote:Op donderdag 4 april 2013 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Loka!!!
Hoe is het, meid?
Anyway, ik heb liever windows omdat ik niet zonder gamen kan
Toolbarsquote:Op donderdag 4 april 2013 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn oom 2 weken terug een clean install gedaan.
Was er van de week en toen had ie dus al weer in het wilde weg geklikt en weer allerlei toolbars etc geinstalleerd.
Niet erg, maar ik kan elke keer op komen draven als er iets mis is.
Ik heb het toen in drie dagen helemaal gekeken, dat was ook niet erg gezondquote:Op donderdag 4 april 2013 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb gewoon nog steeds Death Note niet afgekeken
ik vond het gewoon te spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |