SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door AldoTheApache op 04-04-2013 15:44:54 ]Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Het kan gevaarlijk zijn, dat is waar.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
wat ze nu doen, geweldigmaarja.....
zoveel macht in de handen van een stel pubertjes is gewoon verkeerd.
zie Sony. daar heb ik last van gehad, heb 2 weken niet online kunnen gamen.
en waarom? omdat ze boos waren dat iemand terecht een rechtzaak tegen zich kreeg vanwege de console hacken...
daarom veels te gevaarlijk dit. ook al zijn ze meestal goed bezig.....
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, nu nog niet. Als je wat ouder bent komt wijsheid vanzelf
Viro je kent me, ik weet allesquote:Op donderdag 4 april 2013 16:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, nu nog niet. Als je wat ouder bent komt wijsheid vanzelf
Gastquote:Op donderdag 4 april 2013 16:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Viro je kent me, ik weet alles
Helaas is dit ook waarquote:Op donderdag 4 april 2013 16:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
En als je nog ouder wordt, zakt t langzaam weer weg
Eerste klopt, tweede is een leugenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Viro je kent me, ik weet alles
Oke jammer.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:46 schreef arachide. het volgende:
Hoi, ik wilde even afzeggen voor de meet. Sorry
nou.. dan kom ik ook nietquote:Op donderdag 4 april 2013 16:46 schreef arachide. het volgende:
Hoi, ik wilde even afzeggen voor de meet. Sorry
sorry, ik kwam alleen voor haarquote:Op donderdag 4 april 2013 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij...quote:Op donderdag 4 april 2013 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat ze niet komt? ik ben bang van wel
Of ze komt wel, maar niet op de meetquote:Op donderdag 4 april 2013 17:13 schreef Vinniiee het volgende:
Ze komt niet op de meet, maar ze gaat wel.
Kan ookquote:Op donderdag 4 april 2013 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of ze komt wel, maar niet op de meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |