quote:Op donderdag 4 april 2013 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat hier nu over naaien en Kezen...
Je vergeet computers.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:16 schreef iamredleader het volgende:
Mannentopicnu nog auto's en tieten
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een hele gave auto gezien vandaag, maar geen idee wel merk het was. Het logo herkende ik zo snel niet. Dat was volgens mij rond, met rood en blauw als kleuren.
Díe had ik wel herkendquote:
Het was feller rood en de scheiding was verticaal, niet horizontaalquote:
Weet je zeker dat het niet deze auto was?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het was feller rood en de scheiding was verticaal, niet horizontaal
Feller rood:quote:Op donderdag 4 april 2013 15:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het was feller rood en de scheiding was verticaal, niet horizontaal
Hmm lijkt er wel wat op. Ik weet het niet meerquote:Op donderdag 4 april 2013 15:28 schreef ß het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet deze auto was?
[ afbeelding ]
Ah, dat aftekekenen moet ik doen. Ik stop te vroeg of te laat waardoor een vierkant niet meer vierkant is.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:28 schreef Soempie het volgende:
wyccie, de hoek om is vrij simpel. Ik teken in de hoekjes altijd af waar ik moet draaien. Op dat punt stop ik met de naald in het werk. Voet omhoog doen, stof draaien, voet omlaag en verder naaien.
Neequote:Op donderdag 4 april 2013 15:33 schreef B.ertha het volgende:
Ik was ook al op zoek naar mooie elektrische auto's. Zie hier: http://earthandindustry.c(...)and-hybrids-of-2012/
Kan er toch alleen de Fisker in herkennen.
Lag jíj niet op je kant?
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:05 schreef Etcetera het volgende:
Mijn interesse is weg, tenzij ik 'm weer zie rijden volgende week
die heb ik gisteren nog zien rijdenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:28 schreef ß het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet deze auto was?
[ afbeelding ]
Ik ook, vandaag weerquote:Op donderdag 4 april 2013 16:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
die heb ik gisteren nog zien rijden
ik kan alleen mezelf de schuld gevenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:01 schreef ß het volgende:
[..]
Daar kunnen mensen heel chagrijnig van worden.![]()
mooie auto's als je het mij vraagtquote:
Mooie auto's?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
mooie auto's als je het mij vraagt
wat vind jij mooi dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooie auto's?![]()
Ze kunnen zelfs hun bumber niet eens fatsoenlijk maken om daar een nummerplaat fatsoenlijk op vast te zetten![]()
Auto voor hipsters of mensen met een te kleine piemel omdat ze denken in een mooie bak te rijden.
maar de kans dat je daar een ritje mee mag maken schat ik niet zo grootquote:
Die kans acht ik idd 0%quote:Op donderdag 4 april 2013 17:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar de kans dat je daar een ritje mee mag maken schat ik niet zo groot
ghegheghequote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die voldoet wel aan rond, rood met blauw en verticaal vlak
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Met die droom van mij en dan die TT schat ik in de de baby nu heel gauw komt. Zul je net zien dat LB's lang verwachte en zo gewilde kind haar opwachting maakt terwijl we een TT als deze is.
LB, over tien jaar: "Kijk Artemesia, mama was heel blij toen je kwam. En hier schreef ik als eerste over je geboorte!"
rommelt er al wat?quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar de kans dat je daar een ritje mee mag maken schat ik niet zo groot
Prima voor mensen die van gebak houden toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Gelijk ff mijn gal spuwen over die C1's, die peogeot's 107's en die Aygo's. Kut gebakjes zijn het
idd, zonde om je druk over te makenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Prima voor mensen die van gebak houden toch?
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
de PB gaat vanavond of morgenavond me helpen de studio te schilderen...
Ciabatta met carpaccio en rucola plus pijnboompitjes voor een zieke Lotusss hierquote:
ohh YUMMquote:Op donderdag 4 april 2013 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ciabatta met carpaccio en rucola plus pijnboompitjes voor een zieke Lotusss hier
Niks mis mee, toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:01 schreef wyccie het volgende:
Wat chique allemaal.
Voor mij gegrilde zalmfilet met broccoli en krieltjes.
Als ik ziek ben, krijg ik dat niet weg.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ciabatta met carpaccio en rucola plus pijnboompitjes voor een zieke Lotusss hier
klinkt niet verkeerd. Niet iets wat ik dagelijks maakquote:Op donderdag 4 april 2013 19:07 schreef wyccie het volgende:
Dat is voor mij ook chique eten inderdaad.
dat mag ook wel als je ziek bentquote:
En dan canolli toe...quote:Op donderdag 4 april 2013 19:31 schreef LadyBlack het volgende:
Cannelloni gevuld met ricotta en spinazie van de afhaalpizzeria hier op de hoek
Hij doet soms een beetje lomp maar hij is stiekem een ontzettende schat.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat mag ook wel als je ziek bent(ook als je niet ziek bent)
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan canolli toe...
[ afbeelding ]
Bakken in de koekepan met een beetje olie lijkt me ook niet mis. Beter dan een niet goed gegrilde versie uit de oven..quote:Op donderdag 4 april 2013 19:39 schreef wyccie het volgende:
Hmm, ik heb natuurlijk helemaal geen grillpan, dus de oven ben ik aan het voorverwarmen. Maar volgens mij werkt die grill heel slecht. En anders dus gewoon gebakken zalm.
Aan het watertanden hier.
weten ze daar niet wie LB is?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik weet trouwens nu al dat ik straks helemaal opgefleurd ga zijn als LB's beeb er is, maar niet ga weten hoe het uit te leggen.. Yeah someone I know had a baby. Maar ja hoe beschrijf je dat? een vriendin? iemand die ik ken van internet?weird.
De grill deed het toch wel. Heerlijke zalm gehad. Dat ga ik vaker doen.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Bakken in de koekepan met een beetje olie lijkt me ook niet mis. Beter dan een niet goed gegrilde versie uit de oven..
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik weet trouwens nu al dat ik straks helemaal opgefleurd ga zijn als LB's beeb er is, maar niet ga weten hoe het uit te leggen.. Yeah someone I know had a baby. Maar ja hoe beschrijf je dat? een vriendin? iemand die ik ken van internet?weird.
Wow, dat is niet fijnquote:Op donderdag 4 april 2013 21:06 schreef MaJo het volgende:
Je hebt toch van die inbrekers die een papiertje tussen de voordeur doen of een plakbandje op je deur plakken om te kijken of je thuis bent geweest? Onze voordeur was vanavond een plakbandje rijkerMelding gemaakt bij de politie en die namen het gelukkig heel serieus. Zolang ik thuis ben zal er wel niks gebeuren maar uitgerekend vanavond ben ik alleen en ik ben wel een beetje freaked out
Niet echt neequote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:08 schreef Etcetera het volgende:
Gaat leuk worden als ze dat bij ons doen: ik kom en ga altijd door de achterdeur
Dat hebben wij ook wel geloof ikquote:Op donderdag 4 april 2013 21:09 schreef iamredleader het volgende:
Hier een hele fijne buurt, ik kan wel de achterdeur vergeten af te sluiten en er gebeurt niks. Spulletjes buiten in de voortuin liggen er weken later nog steeds, ook leuke spulletjes zoals speelgoed of een schep, zelfs een tuinstoel
Op zich wonen wij ook in een fijne wijk, fietsen kunnen zonder slot staan bijvoorbeeld. Maar het kan altijd gebeuren natuurlijk.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:09 schreef iamredleader het volgende:
Hier een hele fijne buurt, ik kan wel de achterdeur vergeten af te sluiten en er gebeurt niks. Spulletjes buiten in de voortuin liggen er weken later nog steeds, ook leuke spulletjes zoals speelgoed of een schep, zelfs een tuinstoel
Nope nog niks concreetsquote:Op donderdag 4 april 2013 21:10 schreef iamredleader het volgende:
Staat wel op de planningis er al wat meer concreet gemaakt?
Die ga ik wel even lenen van mijn moeder voor dit weekend. Ik laat vanavond beneden gewoon de lichten aan en kan ik gewoon slapenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:13 schreef Etcetera het volgende:
Heb je van je die tijdstekkers MaJo? Dan kun je die gebruiken en toch op bed gaan
Ik ken die methode niet en begrijp 'm ook niet. Het nog aanwezig zijn van een plakbandje zegt niets, voor hetzelfde geld kom je 5 minuten later thuis.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:06 schreef MaJo het volgende:
Je hebt toch van die inbrekers die een papiertje tussen de voordeur doen of een plakbandje op je deur plakken om te kijken of je thuis bent geweest? Onze voordeur was vanavond een plakbandje rijkerMelding gemaakt bij de politie en die namen het gelukkig heel serieus. Zolang ik thuis ben zal er wel niks gebeuren maar uitgerekend vanavond ben ik alleen en ik ben wel een beetje freaked out
Heb ze zelfs in de tuin, ideaal.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:13 schreef Etcetera het volgende:
Heb je van je die tijdstekkers MaJo? Dan kun je die gebruiken en toch op bed gaan
Het wachten is op Nem en z'n programma voorstel...quote:Op donderdag 4 april 2013 21:10 schreef iamredleader het volgende:
Staat wel op de planningis er al wat meer concreet gemaakt?
Ze kijken meer op die manier of mensen een paar dagen weg zijn denk ik. Maar je hebt gelijk, zo lang het plakbandje weg is hoef ik me sowieso geen zorgen te makenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken die methode niet en begrijp 'm ook niet. Het nog aanwezig zijn van een plakbandje zegt niets, voor hetzelfde geld kom je 5 minuten later thuis.
Maar nu je het plakbandje verwijderd hebt, hebben ze sowieso geen reden om bij je in te breken, je bent immers thuis...
Don't worry...
Het plakbandje doe je tussen de deur en de deurpost. Zolang het plakbandje nog helemaal intact is, is de deur niet open geweest. Als dat na een dag of twee nog het geval is, is de kans groot dat de bewoners langere tijd afwezig zijnquote:Op donderdag 4 april 2013 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken die methode niet en begrijp 'm ook niet. Het nog aanwezig zijn van een plakbandje zegt niets, voor hetzelfde geld kom je 5 minuten later thuis.
Maar nu je het plakbandje verwijderd hebt, hebben ze sowieso geen reden om bij je in te breken, je bent immers thuis...
Don't worry...
Knap, maar ik ben inmiddels allergisch voor dat lied...quote:
Het wordt inderdaad te veel gecoverd.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Knap, maar ik ben inmiddels allergisch voor dat lied...
Snap ik, maar ik denk dat er makkelijkere, snellere manieren zijn om daar achter te komen. Een inbreker heeft maar een paar minuten nodig, 2 dagen wachten is dan vaak erg lang voor dit soort types. Hit and run, MaJo woont m.i. ook niet in de gouden bocht...quote:Op donderdag 4 april 2013 21:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het plakbandje doe je tussen de deur en de deurpost. Zolang het plakbandje nog helemaal intact is, is de deur niet open geweest. Als dat na een dag of twee nog het geval is, is de kans groot dat de bewoners langere tijd afwezig zijn
Betekend gouden bocht een rijke buurt? Ken die uitdrukking niet maar vind hem wel coolquote:Op donderdag 4 april 2013 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik denk dat er makkelijkere, snellere manieren zijn om daar achter te komen. Een inbreker heeft maar een paar minuten nodig, 2 dagen wachten is dan vaak erg lang voor dit soort types. Hit and run, MaJo woont m.i. ook niet in de gouden bocht...
Eensquote:Op donderdag 4 april 2013 21:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad te veel gecoverd.
Voor mij blijft Buckley's versie de enige echte, Cohens eigen versie vind ik wat vlak.
Jij weet tenminste van wie het origineel is, mijn collega denkt dat het van Lisa isquote:Op donderdag 4 april 2013 21:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad te veel gecoverd.
Voor mij blijft Buckley's versie de enige echte, Cohens eigen versie vind ik wat vlak.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gouden_Bochtquote:Op donderdag 4 april 2013 21:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Betekend gouden bocht een rijke buurt? Ken die uitdrukking niet maar vind hem wel coolWoon inderdaad niet in een rijke buurt nee
Pas op voor de boemerangquote:Op donderdag 4 april 2013 21:29 schreef MaJo het volgende:
Ik doe trouwens wel eens mee aan betaalde onderzoeken via Intomart en Opinionbar en ik ben nu uitgekozen om nieuwe Chio's chips te testen![]()
Idem hier, maar alleen online.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:29 schreef MaJo het volgende:
Ik doe trouwens wel eens mee aan betaalde onderzoeken via Intomart en Opinionbar en ik ben nu uitgekozen om nieuwe Chio's chips te testen![]()
Die snap ik niet?quote:
Dit is de tweede keer dat ik iets in het echt ga uitproberen. Al eerder een hoestspray van Vogel uitgeprobeerd. Toch wel geinig om iets nieuws te proberen en er nog voor betaald te krijgen ookquote:Op donderdag 4 april 2013 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem hier, maar alleen online.
Net weer de politieke barometer mogen invullen, oersaai...
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Er moet nog een spatie in de TT.
Zei de licht gefrusteerde spellchecker![]()
Ik doneer mijn opbrengt aan het KWF...quote:Op donderdag 4 april 2013 21:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die snap ik niet?
[..]
Dit is de tweede keer dat ik iets in het echt ga uitproberen. Al eerder een hoestspray van Vogel uitgeprobeerd. Toch wel geinig om iets nieuws te proberen en er nog voor betaald te krijgen ook
Dat is toch die reclame van Chio? Dat ze de aboriginals gaan bedanken voor hun nieuwe chips, de aboriginal gooit een boemerang weg en wordt er op het eind van de reclame zelf door geraaktquote:
Bij Opinionbar zit ik nu op 35 euro.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:29 schreef MaJo het volgende:
Is dat die ene doos die die verklote versie heeft gezongen die overal op de radio te horen is?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij weet tenminste van wie het origineel is, mijn collega denkt dat het van Lisa is![]()
Die flitser was van de modepolitie?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij Opinionbar zit ik nu op 35 euro.
Intomart ken ik niet, The Insiders wel.
Heb al eens wasmiddel, hummus, WakeUp light en een Lumea ontharingsflitser mogen uitproberen.
Bwahahaquote:Op donderdag 4 april 2013 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Gelijk ff mijn gal spuwen over die C1's, die peogeot's 107's en die Aygo's. Kut gebakjes zijn het
Te horen was, zo'n 3 jaar geleden of zo...quote:Op donderdag 4 april 2013 21:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is dat die ene doos die die verklote versie heeft gezongen die overal op de radio te horen is?
Ow ja, het kwam me even niet bekend voor.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is toch die reclame van Chio? Dat ze de aboriginals gaan bedanken voor hun nieuwe chips, de aboriginal gooit een boemerang weg en wordt er op het eind van de reclame zelf door geraakt
Opinion Bar zit ik op ruim 90 euro. GFK/Intomart is het bekendste onderzoeksbureau van Nederland volgens mij. The Insiders ken ik niet, zal ik gaan checkenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij Opinionbar zit ik nu op 35 euro.
Intomart ken ik niet, The Insiders wel.
Heb al eens wasmiddel, hummus, WakeUp light en een Lumea ontharingsflitser mogen uitproberen.
Yupquote:Op donderdag 4 april 2013 21:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is dat die ene doos die die verklote versie heeft gezongen die overal op de radio te horen is?
Ah, ik hoorde hem van de week toevallig aankomen en zette toen de radio uit.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te horen was, zo'n 3 jaar geleden of zo...
Oh die zet ik daar nooit neer eigenlijk, niet gemistquote:
Serieus? Ik zet het er altijd direct achter, net zoals een gewone punt. Maar hier wordt het meer als een opzichzelfstaand 'woord' gebruikt, dus dan snap ik het ergens ook wel.quote:
Neheh, Q Music draait em helaas nog regelmatigquote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te horen was, zo'n 3 jaar geleden of zo...
Jemig, hoeveel onderzoeken krijg je dan wel niet?quote:
Tijd om naar een andere zender te luisteren dan.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neheh, Q Music draait em helaas nog regelmatig
Serieus.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Serieus? Ik zet het er altijd direct achter, net zoals een gewone punt. Maar hier wordt het meer als een opzichzelfstaand 'woord' gebruikt, dus dan snap ik het ergens ook wel.
Een jaar of 6 nu en iets van 2 tot 3 per maand denk ikquote:Op donderdag 4 april 2013 21:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jemig, hoeveel onderzoeken krijg je dan wel niet?
Volgens mij doe ik het al 3 jaar ofzo, en krijg ongeveer eens per maand iets.
Vertel het mijn collegaquote:Op donderdag 4 april 2013 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tijd om naar een andere zender te luisteren dan.
Taalkundig zal je gelijk hebben, praktisch zal ik het nooit veranderen...quote:Op donderdag 4 april 2013 21:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Serieus.
Wanneer je een woord afbr... volgt er geen spatie, anders wel.
Ik wist het ook niet en vind het ook gek staan met een spatie ertussen ... Zo even uitproberenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Taalkundig zal je gelijk hebben, praktisch zal ik het nooit veranderen...
Je bent niet de enige, maar ik voel me bij het checken af en toe net zo'n plaat die blijft hangen.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Taalkundig zal je gelijk hebben, praktisch zal ik het nooit veranderen...
Waarom check je het dan? Neurotische tik of...?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, maar ik voel me bij het checken af en toe net zo'n plaat die blijft hangen.
Heel even programma afkijken op TLC, om 10 uur ga ik aan de bakquote:
Omdat ik het verder best graag doe.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom check je het dan? Neurotische tik of...?
Dan heb je bij mij altijd wel wat te corrigeren of aan te merken (deze post is denk ik zonder fouten).quote:Op donderdag 4 april 2013 21:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Omdat ik het verder best graag doe.
Wacht even...quote:Op donderdag 4 april 2013 21:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Omdat ik het verder best graag doe.
Als ik posts zou checken zou ik gillend gek worden.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dan heb je bij mij altijd wel wat te corrigeren of aan te merken (deze post is denk ik zonder fouten).
Waar komt dat soberso vandaan eigenlijk? Zie dat heel vaak.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht even...
Check je alle teksten al lezend of ga je er echt even gezellig voor zitten?
Ik kan me best ergeren aan taalfouten, maar dan vooral aan zaken als me ipv mijn, soberso ipv sowieso en dat soort zaken. Leestekens boeien me minder.
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die schoolgenoot van mij heeft inderdaad vandaag zijn baby gehad![]()
![]()
Baby heet Kale James...![]()
![]()
Ik kan dat dus nu alleen nog maar op zijn Nederlands lezen en giechelen. Verder is kale ook het engelse woord voor boerenkool
![]()
![]()
Ik kan dat dus nu alleen nog maar op zijn Nederlands lezen en giechelen. Verder is kale ook het engelse woord voor boerenkool
Totaal onbenul van de herkomst van het woord denk ik... zoiezo en zowiezo komen ook vaak voor.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Waar komt dat soberso vandaan eigenlijk? Zie dat heel vaak.
Ik wist het ook niet, en dat terwijl ik met journalistiek wel tentamens interpunctie heb gehad. Noem het gewoon puntje puntje puntjequote:Op donderdag 4 april 2013 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wist ook niet dat het beletselteken heetteen ik maar denken dat ik goed was in Nederlands
Ik vind het er overigens maar gek uitzien met een spatie ertussen
Kan me voorstellen dat je het zo leestquote:Op donderdag 4 april 2013 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
![]()
Geen idee, het is niet een woord dat je op school leert.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Waar komt dat soberso vandaan eigenlijk? Zie dat heel vaak.
ja nu ben ik echt aan het gierenquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja nu ben ik echt aan het gieren![]()
![]()
Wat erg
kan ookquote:
Het is het begin van het einde...quote:Op donderdag 4 april 2013 22:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze beginnen toch vaak met weinig haar?
quote:
Die 3 puntjes zonder spatie er tussen vergeef ik je, maar wel een hoofdletter aan het begin van een zin gebruiken...quote:Op donderdag 4 april 2013 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de een is het daarna sneller kwijt dan de ander...
Ja, accentueren zal je...quote:Op donderdag 4 april 2013 22:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er zullen neem ik aan ook nog wel accenten op de e's van een moeten?
Aye!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Tim, had je het berichtje gezien over de treinkaartjes?
De chippiedales?quote:
13 april is er trouwens een groot feest in Utrecht met optredens van o.a. Junkie XL, genaamde de Vrede van Utrecht. Lijkt me tof maar ben er zelf nietquote:
Nope chipsquote:
quote:
Truste.quote:
Ik wist niet eens wat een beletselteken was.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Al wel eens discussies over gehad. De spatie voor het beletselteken is voor mij wel nieuw
zucht kunnen we morgen nou niet gewoon een baby produceren?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:10 schreef LadyBlack het volgende:
Goed bezig wyccie
Ik neem me nu voor om morgen ook de naaimachine te pakken
Dit kun je op veel verschillende manieren interpreteren.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zucht kunnen we morgen nou niet gewoon een baby produceren?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 01:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit kun je op veel verschillende manieren interpreteren.
ik heb niets gevraagdquote:Op vrijdag 5 april 2013 02:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmm niet beterDus laten we er maar niet over beginnen
Terugzetten naar fabrieksinstellingen misschien?quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:31 schreef Etcetera het volgende:
Scheelt weer
Sinds mijn telefoon gezwommen heeft, doet de flight-mode het niet meer goed, en wifi wil niet meer uit (of nou ja: ik zet het uit, en dan gaat het weer aan). Kan zijn dat het door een andere app komt, misschien maar eens herinstalleren ofzo. First world problems
![]()
![]()
Geen popup hier dus...quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:02 schreef Etcetera het volgende:
Die tweetbutton is niet helemaal jofel altijd. Je moet een popup krijgen en daar de link inzetten.
Niet hier...quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:12 schreef Etcetera het volgende:
Heb je Chrome? Volgens mij is FOK! meer gericht op Chrome dan op IE.
twitter:AWG_whisky twitterde op donderdag 04-04-2013 om 12:14:53@MapShop Wegens uitblijven reactie op mijn emails: Svp een reactie vwb het bestelde boek USA & Canada Camperreizen dat niet geleverd wordt. reageer retweet
quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:14 schreef Etcetera het volgende:
Dan doe ik het toch even
twitter:AWG_whisky twitterde op donderdag 04-04-2013 om 12:14:53@MapShop Wegens uitblijven reactie op mijn emails: Svp een reactie vwb het bestelde boek USA & Canada Camperreizen dat niet geleverd wordt. reageer retweet
Ha, de Nederlandse Bank houdt open huis...quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kom in de kas: http://www.komindekas.nl/
je bent vast de enigequote:Op vrijdag 5 april 2013 09:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit vooral te wachten tot het Rijks weer open is en ik erheen kan![]()
Goeiemorgen overigens
Potverdorie, dacht dat er een pop-up op m'n scherm stond en drukte op "close". Toen zag ik dat het een upload plaatje wasquote:Op donderdag 4 april 2013 23:20 schreef wyccie het volgende:
Kussenhoes klaar.
Nog steeds lastig om recht te naaien, maar al een verbetering ten opzichte van gisteren.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een foto uploaden via TinyPic gaat tegenwoordig zo:
[ afbeelding ]
Oh zo!quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik gok het eerste half jaar file lopen....
Ben er al zeker 30 jaar niet meer geweest.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit vooral te wachten tot het Rijks weer open is en ik erheen kan![]()
Hallo met z'n tweetjes daar!quote:Goeiemorgen overigens
quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Ik ben al drie kwartier bezig om mn pc aan de praat te krijgen...
Begrijpelijk!quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben er al zeker 30 jaar niet meer geweest.
Wel diverse pogingen ondernomen daarna, maar als ik dan de rijen met Japanners e.d. weer voor de deur zag, haakte ik weer af...
[..]
Hallo met z'n tweetjes daar!
Ik vind haar geweldig, niet alleen als artiest maar ook als mensquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:13 schreef Etcetera het volgende:
Adele blijft best wel waanzinnig goed klinken als je het niet te vaak hoortMaar dan moet ik niet heel vals gaan meebleren want dan klinkt het toch al meteen stukken minder
Die had een gans, geen zwaanquote:
Het blijkt dus dat Avril Lavigne (wie kent d'r nog?) ouder is dan Adelequote:Op vrijdag 5 april 2013 10:16 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik vind haar geweldig, niet alleen als artiest maar ook als mens
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:16 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik vind haar geweldig, niet alleen als artiest maar ook als mens
Als je foto's van ze ziet en ze dan vergelijkt, zou je volgens mij zeggen dat Avril de jongste is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:20 schreef Mark het volgende:
Is toch niet zo raar dat Avril ouder is? Dat is alweer een aantal jaren geleden dat die doorbrak
Net een clip gezien van haar optreden in The Royal Albert Hall, en daar heeft ze het er even over. Ik denk dat het wel meevalt, o.a. die ervaring en dat nummer hebben haar leven veranderd, en ze is met het nummer doorgebroken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:24 schreef Mark het volgende:
Onlangs in die documentaire over Pearl jam vertelde Eddie Vedder dat hij niet altijd Black wilde spelen, omdat hij dan ook iedere keer door de emoties die eraan vastzitten moest. Zo had ik het nog nooit bekeken. Lijkt me ook wel lastig voor Adele met zo'n nummer als Someone like you
quote:
Dat is inmiddels toch al weer achterhaald?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:24 schreef Mark het volgende:
Onlangs in die documentaire over Pearl jam vertelde Eddie Vedder dat hij niet altijd Black wilde spelen, omdat hij dan ook iedere keer door de emoties die eraan vastzitten moest. Zo had ik het nog nooit bekeken. Lijkt me ook wel lastig voor Adele met zo'n nummer als Someone like you
Ik denk dat Adele met haar stem alle soorten muziek / emoties kan laten rockenquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is inmiddels toch al weer achterhaald?
Ze is nu happy together en mama.
Ik vrees daarom voor haar nieuwe albums...
Het moet juist niet rocken, de haat, ellende en vele jankbuien moeten in haar nummers te horen zijn...quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk dat Adele met haar stem alle soorten muziek / emoties kan laten rocken
Ik bedoelde het ook in figuurlijke zinquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het moet juist niet rocken, de haat, ellende en vele jankbuien moeten in haar nummers te horen zijn...![]()
Toen ik de eerste keer 'Set Fire To The Rain' hoorde, vanaf het toen nog niet officieel verkrijgbare album, heb ik dat nummer daarna nog 3 keer beluisterd. Schitterend!![]()
Later is het helaas een beetje kapot gedraaid, maar ook in Paradiso zat ik tijdens dat nummer met kippenvel all over...
Die zijn live de eerste keer ook echt leuk, de 2e keer lijkt wel erg veel hetzelfde, daarna wil je er echt niet meer heenquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Idem voor de Kaiser Chiefs en zo zijn er inderdaad wel meer...
Daar kan ik in geen enkel opzicht warm van worden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:55 schreef Etcetera het volgende:
Blijft ook leukVooral omdat de juryleden bijna vechten om Ben
Herkenbaar, heb ze 3 keer gezien en dat was minimaal 1 keer teveel...quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die zijn live de eerste keer ook echt leuk, de 2e keer lijkt wel erg veel hetzelfde, daarna wil je er echt niet meer heen
Ik heb ze geloof ik 3x live gezienquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die zijn live de eerste keer ook echt leuk, de 2e keer lijkt wel erg veel hetzelfde, daarna wil je er echt niet meer heen
wij zijn er tochquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:00 schreef MadMaster het volgende:
Het is weer zo'n vrijdag waarop iedereen die je nodig hebt vrij is, in bespreking is of simpelweg niet bereikbaar is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |