quote:Op donderdag 4 april 2013 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat hier nu over naaien en Kezen...
Je vergeet computers.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:16 schreef iamredleader het volgende:
Mannentopicnu nog auto's en tieten
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een hele gave auto gezien vandaag, maar geen idee wel merk het was. Het logo herkende ik zo snel niet. Dat was volgens mij rond, met rood en blauw als kleuren.
Díe had ik wel herkendquote:
Het was feller rood en de scheiding was verticaal, niet horizontaalquote:
Weet je zeker dat het niet deze auto was?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het was feller rood en de scheiding was verticaal, niet horizontaal
Feller rood:quote:Op donderdag 4 april 2013 15:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het was feller rood en de scheiding was verticaal, niet horizontaal
Hmm lijkt er wel wat op. Ik weet het niet meerquote:Op donderdag 4 april 2013 15:28 schreef ß het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet deze auto was?
[ afbeelding ]
Ah, dat aftekekenen moet ik doen. Ik stop te vroeg of te laat waardoor een vierkant niet meer vierkant is.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:28 schreef Soempie het volgende:
wyccie, de hoek om is vrij simpel. Ik teken in de hoekjes altijd af waar ik moet draaien. Op dat punt stop ik met de naald in het werk. Voet omhoog doen, stof draaien, voet omlaag en verder naaien.
Neequote:Op donderdag 4 april 2013 15:33 schreef B.ertha het volgende:
Ik was ook al op zoek naar mooie elektrische auto's. Zie hier: http://earthandindustry.c(...)and-hybrids-of-2012/
Kan er toch alleen de Fisker in herkennen.
Lag jíj niet op je kant?
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:05 schreef Etcetera het volgende:
Mijn interesse is weg, tenzij ik 'm weer zie rijden volgende week
die heb ik gisteren nog zien rijdenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:28 schreef ß het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet deze auto was?
[ afbeelding ]
Ik ook, vandaag weerquote:Op donderdag 4 april 2013 16:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
die heb ik gisteren nog zien rijden
ik kan alleen mezelf de schuld gevenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:01 schreef ß het volgende:
[..]
Daar kunnen mensen heel chagrijnig van worden.![]()
mooie auto's als je het mij vraagtquote:
Mooie auto's?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
mooie auto's als je het mij vraagt
wat vind jij mooi dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooie auto's?![]()
Ze kunnen zelfs hun bumber niet eens fatsoenlijk maken om daar een nummerplaat fatsoenlijk op vast te zetten![]()
Auto voor hipsters of mensen met een te kleine piemel omdat ze denken in een mooie bak te rijden.
maar de kans dat je daar een ritje mee mag maken schat ik niet zo grootquote:
Die kans acht ik idd 0%quote:Op donderdag 4 april 2013 17:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar de kans dat je daar een ritje mee mag maken schat ik niet zo groot
ghegheghequote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die voldoet wel aan rond, rood met blauw en verticaal vlak
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Met die droom van mij en dan die TT schat ik in de de baby nu heel gauw komt. Zul je net zien dat LB's lang verwachte en zo gewilde kind haar opwachting maakt terwijl we een TT als deze is.
LB, over tien jaar: "Kijk Artemesia, mama was heel blij toen je kwam. En hier schreef ik als eerste over je geboorte!"
rommelt er al wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |