Oke dankjewel, ik ga het eens proberen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:23 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Als je een barbell met gewichten hebt,met 10kg ofzo anders staat hij zo hoog, kan je ze gerust uitvoeren.
Ow okequote:Op vrijdag 5 april 2013 21:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Barbell, bv van de Bodypump. Paar gewichtjes eraan: klaar. Trouwens: schouders en triceps zijn assists bij veel borstoefeningen, niet de biceps.
Een spiergroep is nooit te groot: een spiergroep kan alleen maar achter lopen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oke dankjewel, ik ga het eens proberen.
[..]
Ow okedan moet ik mijn huiswerk beter doen. Ik wil mijn biceps eigenlijk niet te veel doen omdat ze gewoon te groot zijn vind ik...ik train ze nu best licht en met veel herhalingen is dat een goede oplossing?
Ik vind het iig niet mooi bij mij als ze groter zijn dan de rest..liever een strak slank bovenlichaam en dikke quadsquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Een spiergroep is nooit te groot: een spiergroep kan alleen maar achter lopen.
Ik bedoel te zeggen dat je niet je biceps minder moet trainen maar de andere spiergroepen harder.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind het iig niet mooi bij mij als ze groter zijn dan de rest..liever een strak slank bovenlichaam en dikke quads
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:32 schreef Fanta-stick het volgende:
n de rest..liever een strak slank bovenlichaam en dikke quads
Snap ik maar dan worden mijn armen nog groter.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat je niet je biceps minder moet trainen maar de andere spiergroepen harder.
En het probleem daarvan is?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Snap ik maar dan worden mijn armen nog groter.
Omdat ik vind dat ik er nu al lomp uitzie en met grote armen nog meer. Moet nog een beetje vrouwelijk blijven. Mijn delts lopen achter daar ben ik vooral mee bezig, dan lijken misschien mijn armen minder biggie.quote:
Dan train je ze niet. Doe ik ook niet, krengen gaan goed genoeg met borst en rug.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat ik er nu al lomp uitzie en met grote armen nog meer. Moet nog een beetje vrouwelijk blijven. Mijn delts lopen achter daar ben ik vooral mee bezig, dan lijken misschien mijn armen minder biggie.
Die doe ik altijdquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:21 schreef Zaran het volgende:
Waarom powercleanen zo weinig mensen? Heeft veel meer nut dan de meeste van die dumbbell oefeningen die veel mensen doen
Het is een lastige oefening om 100% correct uit te voeren. Daarom ga ik er niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:21 schreef Zaran het volgende:
Waarom powercleanen zo weinig mensen? Heeft veel meer nut dan de meeste van die dumbbell oefeningen die veel mensen doen
Ik vind het makkelijker dan deadliften die ik nog steeds fout doe. Mijn onderrug is ondertussen zo sterk daarvan geworden dat ik niet meer bang ben voor snap city. Moeilijkste oefening vind ik nog altijd barbell rowsquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is een lastige oefening om 100% correct uit te voeren. Daarom ga ik er niet aan beginnen.
Een oefening goed aanleren is zo gebeurd, maar een verkeerd geleerde techniek afleren duurt enorm lang. Wil ooit nog even zoeken naar een goede weightlifting coach die mij in een 1 op 1 sessie of workshop de technieken van powerclean, snatch enzo kan uitleggen.
Maybe we can make a deal. Deadliften en barbell rows nooit problemen mee gehad. Terwijl ik nog altijd zit te kloten met de powerclean. Train normaal altijd in overijssel, maar kan na mijn lessen wel een keer in groningen trainen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:30 schreef Zaran het volgende:
[..]
Ik vind het makkelijker dan deadliften die ik nog steeds fout doe. Mijn onderrug is ondertussen zo sterk daarvan geworden dat ik niet meer bang ben voor snap city. Moeilijkste oefening vind ik nog altijd barbell rows
Barbell rows mee gestopt om weer eens af te wisselen. Powerclean deze week mee begonnen. Heerlijk. Wel nog laag gewicht om techniek onder knie te krijgenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:30 schreef Zaran het volgende:
[..]
Ik vind het makkelijker dan deadliften die ik nog steeds fout doe. Mijn onderrug is ondertussen zo sterk daarvan geworden dat ik niet meer bang ben voor snap city. Moeilijkste oefening vind ik nog altijd barbell rows
2 profesionele powerlifters, een personal trainer, een sportschool medewerker en tig andere gasten hebben het geprobeerd mij te leren zonder dat ik er om vroeg maar het is ze geen van alle gelukt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:33 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Maybe we can make a deal. Deadliften en barbell rows nooit problemen mee gehad. Terwijl ik nog altijd zit te kloten met de powerclean. Train normaal altijd in overijssel, maar kan na mijn lessen wel een keer in groningen trainen.
The fuck, als een powerclean gemakkelijk is moet eigenlijk de deadlift met een paar kleine correcties goed uit te voeren zijn. Zelfde geldt voor de barbell row. Zijn zo'n beetje de makkelijkste compounds in mijn mening.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:36 schreef Zaran het volgende:
[..]
2 profesionele powerlifters, een personal trainer, een sportschool medewerker en tig andere gasten hebben het geprobeerd mij te leren zonder dat ik er om vroeg maar het is ze geen van alle gelukt.
Heb trouwens alweer zin in de winter en om weer lekker te bulken en wekelijk keiharde gains te maken
Nee juist positief bedoeld brah! Meeste komen hier zonder een kennis of ingelezen hebben. Das vaak erg irritant, jij komt hier voorbereid, een goede mindset dus, en dan is het leuk om iemand te helpen, ga zo door igg!quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:16 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
[..]
Ehm zo is het in ieder geval totaal niet bedoeld.. Ik kan juist veel van jullie advies gebruiken. Heb alleen veel gelezen en ook dan merk je dat er niet heel duidelijk 1 rechte lijn te trekken is. Vandaar dat ik nog veel vragen heb.
Olijfolie gebruik ik al en ook pindakaas neem ik. Is havermout beter dan Brinta? Dan zal ik dat gaan aanpassen. Bedankt in ieder geval!
Bedankt voor de tip! Ga ik omgooien. Verder squat ik inderdaad wel. De vierde dag is een beetje mixed, dat vind ik altijd wel lekker om te doen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:56 schreef Verbosity het volgende:
Zou de compounds (Squat, Deadlift, Millitary press) voor isolatie plaatsen zodat je daar de meeste kracht in kan stoppen. Heb zelf altijd dat het 5 tot 15 kilo kan schelen op de grote oefeningen wanneer ik ze later uitvoer. Voor de rest ziet het er wel goed uit
Hier ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:06 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
[..]
Moet ik dit nou ophogen op trainingsdagen of kan ik dit bijvoorbeeld eerst 2 weken zo doen en dan een beetje aanpassen? Wat is daarvoor het beste?
Dikke quadsquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind het iig niet mooi bij mij als ze groter zijn dan de rest..liever een strak slank bovenlichaam en dikke quads
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |