WGR / Klacht, studievraag en contractvraag in 1 (VS)quote:Op donderdag 4 april 2013 13:57 schreef JoeyDB het volgende:
Als ze een goede reden hebben waarom je ontslagen bent heb je geen poot om op te staan.. anders moet je naar de geschillen commissie stappen
nee dat is niet zoquote:Op donderdag 4 april 2013 14:03 schreef padlarf het volgende:
In de VS hebben bazen een sterkere positie dan in NL (tenzij je bij een minority hoort uiteraard). Volgens mij ben je nu in overtreding met de voorwaarden van je visum en zal je inderdaad het land moeten verlaten, maar dat weet ik niet 100% zeker natuurlijk.
Ohquote:Op donderdag 4 april 2013 14:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
WGR / Klacht, studievraag en contractvraag in 1 (VS)
Het trollen is je toch niet bevallen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:15 schreef spacechinees2 het volgende:
Ok, ben naar de VS geweest om een stage te lopen.
Volgens het contract 4 maanden en 32 uur per week.
Twee weken gewerkt, maar vandaag te horen gekregen dat ik toch niet geschikt ben omdat ik niet 14 uur per dag wil werken. Toen dit gevraagd werd, had ik zo'n face:en zei natuurlijk NOPPES.
Ik krijg ook niet betaald.
Ik zou daarom niet 'gemotiveerd' genoeg zijn, ook al stond in het contract 32 uur per week, ondertekend door het bedrijf, mij en een supervisor.
Maar het boeit mij verder ook niet, want wil er toch niet terug. Ze wilden duidelijk misbruik maken van mijn situatie.
Nu is mein frage:
Hoe kan ik dat bedrijf trollen / dwarszitten?
Stage is ten einde omdat ik niet gemotiveerd zijn, omdat ik niet 14 uur per dag wil werken.
+ 2 uur reizen. Dat zou betekenen 7 uur 's ochtends opstaan, 12 uur 's nachts thuis. ONBETAALD.
Whaha. Mogen ze zomaar een contract breken? Om wat voor reden dan ook? Zal vast wel mogen aangezien het gaat om 'MURICA! Zou wel leuk zijn als ik een schadevergoeding oid kan eisen.
Goeie username:post ratioquote:Op donderdag 4 april 2013 14:22 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
@reactie op post boven mij:
nou ik weet over stage-regelingen niks vanaf; maar ik doe sowieso geen vrijilligersbaantjes e.d. omdat gratis werk uitvoeren voor een ander en niet betaald krijgen is op zich al misbruik. Nee, dan maar uitkering trekken en zelf de rest misbruiken.
Geen dank.
dat zou een hoop verklarenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:21 schreef bijdehand het volgende:
TS is ook een kloon van computerprobleem, dus iedereen weet dat dit karma is.
Oh. Tof.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:21 schreef bijdehand het volgende:
Nee, dat je naam uitkeringstrekker is en je liever een uitkering krijgt dan gratis werkt.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:30 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
posten op een forum is toch geen werk?
Nu ik dit gelezen heb, ga naar de geschillencommisie, ze zijn nog is fout bezig ook omdat je nooit 14 uur achter elkaar mag werkenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
dat zegt wel genoeg op zich.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:21 schreef bijdehand het volgende:
Geschillencommissie. VS. Wat.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:31 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Nu ik dit gelezen heb, ga naar de geschillencommisie, ze zijn nog is fout bezig ook omdat je nooit 14 uur achter elkaar mag werken
14 uur per dagquote:Op donderdag 4 april 2013 14:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als dit waar is, zal er ook niet veel waar zijn van dit topic.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:21 schreef bijdehand het volgende:
Als dit zo is dan ben ik er wel een beetje klaar mee. Je verpest het voor een ander dan aangezien ik niet bezig blijf met serieus reageren als er de heletijd getrolled wordt hoor.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:21 schreef bijdehand het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |