Het lijkt wel idd. Slaat helemaal nergens op dit. Begrijp ook niet dat die ouders niet tegen hun dochter zeggen dat ze op moet zouten met haar make-over.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:52 schreef Pheno het volgende:
Wat een overdreven reacties. Moesten ze dit zeggen of zo
Daar zijn ze denk ik te lief voor.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt wel idd. Slaat helemaal nergens op dit. Begrijp ook niet dat die ouders niet tegen hun dochter zeggen dat ze op moet zouten met haar make-over.
Als het niet spraakmakend genoeg is zenden ze het niet uitquote:Op woensdag 10 april 2013 20:52 schreef Pheno het volgende:
Wat een overdreven reacties. Moesten ze dit zeggen of zo
Denk het ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:54 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Daar zijn ze denk ik te lief voor.
Dat gaat een beetje de verkeerde kant op.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:55 schreef CherryOnTop het volgende:
glitters bij die moederje kan het ook overdrijven.
En der styling is helemaal niks.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind die Manon zo naar en vervelend. Die pony ook. Godschristus!
Ik vind die man gewoon prima zoals hij eruit ziet. Leuke kop ook. Hoop dat ze dat niet gaan verpesten.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:55 schreef Pheno het volgende:
Die man is zo makkelijk. Het boeit hem echt geen reet
Ja, mijn oren klapperden ook even. WTF ís dat nou weer voor een term?quote:
Inderdaad ja. Een beetje een oude hippie uiterlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind die man gewoon prima zoals hij eruit ziet. Leuke kop ook. Hoop dat ze dat niet gaan verpesten.
Ja joh.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:56 schreef Pheno het volgende:
die dochter wilde gewoon een make-over. HET IS EEN COMPLOT!
Hihi, zien er wel saai uit de ouders. Maar zo horen 30-plus-mensen er ook wel uit te zien.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:56 schreef Pheno het volgende:
Hopelijk geven ze haar een rood kort pittig kapsel. Gewoon uit wraak.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:56 schreef Pheno het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:57 schreef Bangerhart het volgende:
[..]
Hihi, zien er wel saai uit de ouders. Maar zo horen 30-plus-mensen er ook wel uit te zien.
dit jaquote:Op woensdag 10 april 2013 20:57 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Hopelijk geven ze haar een rood kort pittig kapsel. Gewoon uit wraak.
Dat vond ik echt sneu. Moeder schrok er echt van, terwijl ze er helemaal niet bijzonder belachelijk bijloopt. Moeders denkt nu dat iedereen achter haar rug lacht om haar kleding.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het ook.
Ze laten zich door een stel pubers op straat die er zelf niet uitzien beledigen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:57 schreef Morrigan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:57 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Vind echt dat Gordon hier de plank flink heeft misgeslagen. Deze mensen misbruiken voor zijn goedkope effect op straat.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vond ik echt sneu. Moeder schrok er echt van, terwijl ze er helemaal niet bijzonder belachelijk bijloopt. Moeders denkt nu dat iedereen achter haar rug lacht om haar kleding.
De trashy moeders zeggen altijd dat ze de reacties verwacht hadden.
Ja, opeens andere kleren. Woei. Of zo. Make-over van dertig uur denk ikquote:
Daarom vind ze het ook schitterend waarschijnlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze ziet niks meer maar ach...maakt niet uit.
Heerlijk eigenwijze manquote:Op woensdag 10 april 2013 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
Die man heeft weer een geruit overhemd aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |