Awesome!quote:Op donderdag 11 april 2013 07:11 schreef 0wen het volgende:
Yeah, ik ben aan de helicopters begonnen,
Dit is m'n eerste: http://r.ebay.com/xqGTII
It can squirt!
2 tot ongeveer 5 dagenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:59 schreef King-Ernie het volgende:
Hoe lang duurt het voordat een pakketje van MisterTao trackbaar is?
Tracking: RB*********CN
Eerst even een nacht en dag aan een PC/MP3 leggen en even laten inspelenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:22 schreef Painore het volgende:
Brainwavz R1 komt hier ook zojuist binnen, luister er nu naar. Heerlijk helder, en mooi gebalanceerd. Zit vrij veel bass in, strak en gedetailleerd. Ik ga er nog wat meer naar luisteren!
SPOILER: AntwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Eerst even een nacht en dag aan een PC/MP3 leggen en even laten inspelen(doe ik tegenwoordig ook altijd na de eerste test). Het kan verbazend zijn hoe veel er gebeurt tijdens het inspelen.
Ow ja kijk in net op Aliexpress zie ik dit (en kreeg al een vermoeden):
[ link | afbeelding ]SPOILER: AntwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Eerst even een nacht en dag aan een PC/MP3 leggen en even laten inspelen(doe ik tegenwoordig ook altijd na de eerste test). Het kan verbazend zijn hoe veel er gebeurt tijdens het inspelen.
Ow ja kijk in net op Aliexpress zie ik dit (en kreeg al een vermoeden):
[ link | afbeelding ]SPOILER: AntwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe je het nu hebt geschreven klopt er niks van.. Ik neem aan dat je de 12V ledstrips wilt aansluiten op een normaal 220V stopcontact? De 36W is de output van de trafo naar de ledstrips, je zegt 3.6W nodig te hebben dus meer dan genoeg.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:27 schreef jouri1995 het volgende:
Ik heb een vraag en kan op internet geen antwoord vinden, misschien dat jullie het weten.
Twee 12v led strips moeten via een trafo naar de 230v. Maar de travo geeft 24watt, en de stripjes zijn per stuk 3.6watt. Maakt dit nog wat uit? Zo ja, wat kan ik hieraan doen?
lees de op en topicpointer eens goed door aubquote:
Het gene wat hij bestelde, is toch ook in Nederland overal gewoon te koop?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
lees de op en topicpointer eens goed door aub
Als je zegt dat het pure RB's zijn die precies 1:1 zijn en alleen het logo missen, mja.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:44 schreef shiznuts het volgende:
Beetje een grijze zone. Als het pure replica's zijn, dan natuurlijk een no-go (zelfs al is het merk anders). Namaak = als iets dat bestaat en succesvol is wordt nagemaakt, dus:. Maar als iets geïnspireerd is en wel lichtelijk iets wegheeft van, maar overduidelijk geen 1:1 replica is, maar een eigen design, dan is dat eigenlijk geen probleem. Zo heb je bijvoorbeeld de Bidenuo G360 in-ears. Zwart-rood-koper en een 'b' als logo... maar kleuren en een letter als logo daar zit geen alleenrecht op en een replica van de Monster Beats line-up is het zeker niet, het is een eigen ontwerp.
Let ook op: het komt vaak genoeg voor dat je op foto's 1:1 design spullen tegenkomt zonder merkje, denk aan brillen of kleding. Echter is dit vaak weggefotoshopt omdat dit natuurlijk bij veel verkoopplatformen niet mag van de policy. Het product dat verkocht wordt en je dan krijgt bevat dan wel een logo en is dus gewoon fake = illegaal.
Dus: merkje of niet, als iets met grote waarschijnlijkheid een replica/namaak is: no-go!
Geïnspireerd maar eigen design moet kunnen.
Blijft inderdaad een grijze zone, maar tochquote:Op donderdag 11 april 2013 23:56 schreef shiznuts het volgende:
Dat heb ik laatst nog genoemd...
[..]
Als je zegt dat het pure RB's zijn die precies 1:1 zijn en alleen het logo missen, mja.
Sjonnie central hiero.
lol, zal ook wel een best gewicht hebben ofnietquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:07 schreef shiznuts het volgende:
Mja. Het doel was overduidelijk dus niet om een leuke random zonnebril te scoren, maar dus iets te halen, maar het geld niet over hebben voor het echte werk = anti-sjonniebeleid in werk tredend.
Prima als je je in een grijs gebied wilt begeven, ik ben tenslotte ook geen heilig boontje, maar da's niks voor het topic.
- Anyhoezels. Morgen waarschijnlijk een brief van de douane (tracking: 'no invoice'), of ik dit wil toelichten:
[ afbeelding ]
~ http://www.linkdelight.co(...)era-Video-Light.html
En een tweede spare-setje R1's inderdaad ook?
Godsgruwelijkvet dat soort shotsquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:14 schreef shiznuts het volgende:
Zal wel richting de drie kilo dan zijn idd.
Beetje Devin Supertramp filmpjes draaien ofzo, leek me wel tof.
http://www.youtube.com/user/devinsupertramp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |