Ik heb altijd wel wat cash in huis.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:45 schreef niels0 het volgende:
Ik ben dus niet de enige die is gaan pinnen voor back-up.
Ik ook wel maar ik heb het bedrag maar wat verhoogd. Ik ga trouwens m'n spaargeld weghalen bij de ING. Zat te denken aan een luxemburgse bank. Van de week maar 'ns uitzoeken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel wat cash in huis.
Waarom kiezen voor een land met een enorme bankensector, heb je niets opgestoken van Cyprus?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ook wel maar ik heb het bedrag maar wat verhoogd. Ik ga trouwens m'n spaargeld weghalen bij de ING. Zat te denken aan een luxemburgse bank. Van de week maar 'ns uitzoeken.
Ze kunnen moeilijk ineens weet ik veel hoeveel mensen gaan inzetten om persoonlijke emails te gaan typen op alle duizenden klachten die zijn binnengekomen.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Rabobank ? Ik kan me niet schelen, ben helemaal klaar met de ING, als je als antwoord een standaardmail krijgt met excuses, terwijll er vandaag net zo goed problemen zijn.
Is dat nu al bekend gemaakt?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:49 schreef Specularium het volgende:
ING ligt deels het hele weekend plat.
En wat zijn die goede redenen dan precies? Hoeveel keer, in de afgelopen, laten we het ruim nemen, 15 jaar heb je niet kunnen pinnen wegens een pinstoring?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:41 schreef HetKlusKonijn het volgende:
En ik boycot die kassa's dus, met goede redenen.
Blijkbaar niet. Fianciële zaken zijn niet mijn vak. Luxemburgse banken toch solide? Ik heb er geen verstand van. Cyprus contracten heb ik altijd geweigerd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:43 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Waarom kiezen voor een land met een enorme bankensector, heb je niets opgestoken van Cyprus?
Nee ze kunnen wel alle klanten schadevergoeding geven. Waardebon ofzo, site ligt er al een week uit ruim.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk ineens weet ik veel hoeveel mensen gaan inzetten om persoonlijke emails te gaan typen op alle duizenden klachten die zijn binnengekomen.
Luxemburg heeft een waterhoofd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Fianciële zaken zijn niet mijn vak. Luxemburgse banken toch solide? Ik heb er geen verstand van. Cyprus contracten heb ik altijd geweigerd.
Heel simpel: ik wil niet gedwongen worden om er gebruik van te maken, grotendeels om privacy-redenen. De bank hoeft niet te weten waar ik mijn geld aan besteed, wanneer en waar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En wat zijn die goede redenen dan precies? Hoeveel keer, in de afgelopen, laten we het ruim nemen, 15 jaar heb je niet kunnen pinnen wegens een pinstoring?
En winkels willen niet gedwongen zijn om cash in huis te hebben met het risico op overvallen. Het is aan de winkel om te bepalen of ze wel of geen cash accepteren. Als ze dat niet willen rest je weinig anders dan een andere winkel te zoeken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:24 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Heel simpel: ik wil niet gedwongen worden om er gebruik van te maken, grotendeels om privacy-redenen. De bank hoeft niet te weten waar ik mijn geld aan besteed, wanneer en waar.
flauwekul, cash is wettig betaalmiddel ; dat win je altijd bij de rechterquote:Op zondag 14 april 2013 14:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En winkels willen niet gedwongen zijn om cash in huis te hebben met het risico op overvallen. Het is aan de winkel om te bepalen of ze wel of geen cash accepteren. Als ze dat niet willen rest je weinig anders dan een andere winkel te zoeken.
*kuch* bullshit *kuch*quote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef quirigua het volgende:
[..]
flauwekul, cash is wettig betaalmiddel ; dat win je altijd bij de rechter
En dat is dus precies wat ik ook doe. No problem so far, en ik zie het in de nabije toekomst nog niet veranderen. Zeker niet na deze fantastische ING-fail.quote:Op zondag 14 april 2013 14:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En winkels willen niet gedwongen zijn om cash in huis te hebben met het risico op overvallen. Het is aan de winkel om te bepalen of ze wel of geen cash accepteren. Als ze dat niet willen rest je weinig anders dan een andere winkel te zoeken.
Vreemd dat niemand de Tinq, de Tango en de Shell Express heeft aangeklaagdquote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef quirigua het volgende:
[..]
Werkelijk ? Dus je kan alle gemeentes aanklagen omdat je de parkeerautomaat alleen met chip kan betalenquote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef quirigua het volgende:
[..]
En welke acceptatieplicht is er dan volgens jou?quote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef quirigua het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |