De problemen vandaag.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:17 schreef Tocadisco het volgende:
Hoe zorgt een DDOS-aanval voor extra af- of bijschrijvingen?
Dat was toch gisteren? Wie zegt dat de problemen van gisteren door ddos-aanvallen kwamen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:17 schreef Tocadisco het volgende:
Hoe zorgt een DDOS-aanval voor extra af- of bijschrijvingen?
Niet, tenzij je toegang hebt tot de logs.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:11 schreef Kowloon het volgende:
Een ddos-aanval, ik geloof er niks van eigenlijk.Valt dat ook op andere manieren te checken? Dus buiten ING en de NVB om.
quote:
quote:In recent weeks, U.S. banks and financial services institutions have seen their website downtime double, compared to just one year ago.
That finding, first reported by NBC News, comes via Keynote Systems, which maintains dummy accounts with the country's top 15 banks, which it uses to monitor site uptime and availability to customers by attempting to log into its accounts every five minutes.
Cyberaanval legt banken VS 249 uur platquote:
Troll 0/10quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Je hoort soms wel eens dat banken intern nog op oude systemen draaien, maar ik had echt niet verwacht dat ze nog met dos zouden werken. Dat is ook wel vragen om problemen.
Maar ironisch genoeg zijn er wel degelijk meerdere banken die daadwerkelijk nog met programma's van 20 jaar oud werkenquote:
Wat natuurlijk niet perse slecht hoeft te zijn. De Hubbletelescoop schijnt ook met 486 processors te werken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:05 schreef Grouch het volgende:
Maar ironisch genoeg zijn er wel degelijk meerdere banken die daadwerkelijk nog met programma's van 20 jaar oud werken
Maar die heeft er ook baat bij om extra traag te werken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet perse slecht hoeft te zijn. De Hubbletelescoop schijnt ook met 486 processors te werken.
Maar goed, de reden dat dat ding nog steeds op 486 processors draait is niet omdat het beter is maar simpelweg omdat we er niet bij kunnen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet perse slecht hoeft te zijn. De Hubbletelescoop schijnt ook met 486 processors te werken.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:03 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar goed, de reden dat dat ding nog steeds op 486 processors draait is niet omdat het beter is maar simpelweg omdat we er niet bij kunnen.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:42 schreef Selestha het volgende:
Ik kan nog steeds niet bij mijn ING. Kan zo niet bankieren, leuk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |