Troll 0/10quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Je hoort soms wel eens dat banken intern nog op oude systemen draaien, maar ik had echt niet verwacht dat ze nog met dos zouden werken. Dat is ook wel vragen om problemen.
Maar ironisch genoeg zijn er wel degelijk meerdere banken die daadwerkelijk nog met programma's van 20 jaar oud werkenquote:
Wat natuurlijk niet perse slecht hoeft te zijn. De Hubbletelescoop schijnt ook met 486 processors te werken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:05 schreef Grouch het volgende:
Maar ironisch genoeg zijn er wel degelijk meerdere banken die daadwerkelijk nog met programma's van 20 jaar oud werken
Maar die heeft er ook baat bij om extra traag te werken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet perse slecht hoeft te zijn. De Hubbletelescoop schijnt ook met 486 processors te werken.
Maar goed, de reden dat dat ding nog steeds op 486 processors draait is niet omdat het beter is maar simpelweg omdat we er niet bij kunnen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet perse slecht hoeft te zijn. De Hubbletelescoop schijnt ook met 486 processors te werken.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:03 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar goed, de reden dat dat ding nog steeds op 486 processors draait is niet omdat het beter is maar simpelweg omdat we er niet bij kunnen.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:42 schreef Selestha het volgende:
Ik kan nog steeds niet bij mijn ING. Kan zo niet bankieren, leuk!
Ik log elke dag twee keer in, hou alle transacties on- en offline bij. Heb alleen vorige week 1 keer gehad dat ik niet kon inloggen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
Een keer niet kunnen inloggen, soit. Nu voor de derde dag achter elkaar niet kunnen doen, is echt wel een issue aan het worden. Ik weet niet hoe secuur de mensen hier zijn, maar saldo's controleren zou ik niet kunnen doen, zo nauwgezet hou ik het niet in de gaten. Dit zet me wel aan het denken hoor.
Hier ook inderdaad.quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:42 schreef Selestha het volgende:
Ik kan nog steeds niet bij mijn ING. Kan zo niet bankieren, leuk!
Dan moet je bij ING klagen, vorige keer kreeg ik vergoeding van mijn kwartaalkosten en een grote bos bloemen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijgen we nog iets terug voor deze ongemakken al is het maar tien euro ofzo?
Mij ook, zeker omdat er in Australië de betalingen niet meer terug konden worden gevonden na een dergelijke (grotere) storing.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
Een keer niet kunnen inloggen, soit. Nu voor de derde dag achter elkaar niet kunnen doen, is echt wel een issue aan het worden. Ik weet niet hoe secuur de mensen hier zijn, maar saldo's controleren zou ik niet kunnen doen, zo nauwgezet hou ik het niet in de gaten. Dit zet me wel aan het denken hoor.
M'n Bitcoin transacties gaan prima, al liggen alle banken er uitquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:36 schreef µ het volgende:
Ik kan gewoon inloggen. Heb net geld ontvangen ook.
M'n bitcoins komen hoe dan ook binnen. Geen dubbele uitgaven, dat scheelt ookquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
M'n Bitcoin transacties gaan prima, al liggen alle banken er uit
quote:ING Nederland - about an hour ago
Update: Mijn ING, de Mobiel Bankieren App en IDEAL zijn beschikbaar, maar op dit moment kun je nog hinder ondervinden van de storing van gisteren. Indien inloggen niet direct werkt, verzoeken we het later nogmaals te proberen. Excuses voor het ongemak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |