Laat mensen zelf bepalen hoe ze hun tijd 'verdoen'.quote:Op zondag 7 april 2013 18:36 schreef LostInYourEyes het volgende:
[..]
Ik stuur niemand weg, ik zou het nog niet kunnen, al zou ik het willen. Ik zeg alleen, als je niks van dit soort verhalen gelooft, verdoe je eigen tijd niet en ga iets anders doen.
Of mag dat ook niet?(zo niet heb je pech)
Of anders?quote:Op zondag 7 april 2013 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat mensen zelf bepalen hoe ze hun tijd 'verdoen'.
Inderdaad, dat had ik ook toen ik je voorlaatste post las.quote:
Ik weet niet wat er comfortabel is aan de gedachte dat de aanslagen een wraakneming vormen voor het buitenlandse beleid van de Verenigde Staten, maar jij doorgrondt mij nu eenmaal feilloos, dus ik zal het maar van je aannemen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:28 schreef LostInYourEyes het volgende:
[..]
En jij vraagt precies wat jij je af wil vragen, omdat die antwoorden beter aan zullen sluiten bij jouw comfortabele gedachtegoedje.
Hij was helemaal geen directeur van het instituut.quote:Je kunt het ook zo vragen;
Waarom, in hemelsnaam, iemand als Sabrosky dit beweert. Oud-directeur van U.S. Army War College,
Marine betekent marinier, insider die je d'r bent.quote:marine-veteraan,
Dat is bij mijn weten ook geen beschermde titel, hoor.quote:intelligence analyst etc.
Iedereen op Veterans Today zit in de War Room.quote:Op Veterans Today zijn ze het in ieder geval met hem eens, 100% zeker was het een Mossad operatie;
http://www.veteranstoday.(...)alse-flag-operation/
"The Israeli Mossad pulled off the 9/11 attacks. They had the motive, the means, the opportunity, and the network in the domestic United States to keep their involvement from public exposure. As Dr. Sabrosky puts it, “It is 100% certain that 9/11 was a Mossad operation. Period.”
Ja, want dit zijn de enige twee mogelijke verklaringen. Daarbij: dat iemand een impopulaire bewering doet maakt 'm nog niet geloofwaardig.quote:Maar goed, die zullen ook allemaal wel gek zijn of belang hebben bij deze, impopulaire, bewering?
quote:Op zondag 7 april 2013 18:34 schreef polderturk het volgende:
Kortom, we kunnen met z'n allen concluderen dat Terecht uit zijn nek lult en dat Titus erin getrapt is.
Het is gewoon BULLSHIT om te veronderstellen dat de brandweer zo nauwkeurig had kunnen voorspellen dat WTC7 zou ineenstorten. Van gebouwen die veel zwaarder beschadigd waren kon ook niemand voorspellen dat het zou ineenstorten.
Dat is comfortabeler dan de gedachte dat de overheid, die het zo goed met ons voor zou hebben in de gedachten van conformisten als jou, er zelf achter zit.quote:Op zondag 7 april 2013 18:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er comfortabel is aan de gedachte dat de aanslagen een wraakneming vormen voor het buitenlandse beleid van de Verenigde Staten, maar jij doorgrondt mij nu eenmaal feilloos, dus ik zal het maar van je aannemen.
Bron? En zeg er even gelijk bij waarom jouw bron wel geloofwaardig is en die van mij liegt.quote:Hij was helemaal geen directeur van het instituut.
Ik heb nooit gezegd dat ik insider ben. Nog iets inhoudelijks te melden?quote:Marine betekent marinier, insider die je d'r bent.
Moet dat dan?quote:Dat is bij mijn weten ook geen beschermde titel, hoor.
Wat is je punt? Ik weet dat punten maken niet jouw ding is, maar ik vraag het toch maar.quote:Iedereen op Veterans Today zit in de War Room.
Echt waar??quote:Ja, want dit zijn de enige twee mogelijke verklaringen. Daarbij: dat iemand een impopulaire bewering doet maakt 'm nog niet geloofwaardig.
Psssst. Ik heb net mijn reet afgeveegd met het officiele verhaal. Vlak voor het ineenstorten van WTC7 wisten een aantal brandweermannen al dat het gebouw zou ineenstorten. Het is echter onmogelijk te voorspellen dat het gebouw binnen enkele uren ineen zou storten.quote:Op zondag 7 april 2013 18:45 schreef Montagui het volgende:
Zoveel gezever, zoveel geld- en tijdverspilling aan nutteloze en nietszeggende onderzoeken, al die verklaringen van niet ter zake deskundigen. Pfffff.......
Het was gewoon een terroristische aanslag![]()
Maar ik gun de complotdenkers hun pleziertje! Carry on!
Laat dat 'met z'n allen' maar wegquote:Op zondag 7 april 2013 18:34 schreef polderturk het volgende:
Kortom, we kunnen met z'n allen concluderen dat Terecht uit zijn nek lult en dat Titus erin getrapt is.
Het is gewoon BULLSHIT om te veronderstellen dat de brandweer zo nauwkeurig had kunnen voorspellen dat WTC7 zou ineenstorten. Van gebouwen die veel zwaarder beschadigd waren kon ook niemand voorspellen dat het zou ineenstorten.
Je verdoet je tijd. Ze weten het beter dan de meer dan 1600 experts van Architects & Engineers for 9/11 Truth, die er van overtuigd zijn dat het controlled demolition was. Daar lezen de conformisten altijd overheen omdat ze er niets maar dan ook niets tegen kunnen inbrengen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:53 schreef polderturk het volgende:
[..]
Psssst. Ik heb net mijn reet afgeveegd met het officiele verhaal. Vlak voor het ineenstorten van WTC7 wisten een aantal brandweermannen al dat het gebouw zou ineenstorten. Het is echter onmogelijk te voorspellen dat het gebouw binnen enkele uren ineen zou storten.
Bekijk deze video ook maar eens
Hier een video waarin je kan zien dat het ineenstorten van WTC7 20 minuten te vroeg wordt gerapporteerd door BBC.
Erm... 1600 experts die denken dat het CD is? Dat betwijfel ik ten zeerste. Heb je de petitie waar het om gaat wel gelezen?quote:Op zondag 7 april 2013 18:57 schreef LostInYourEyes het volgende:
[..]
Je verdoet je tijd. Ze weten het beter dan de meer dan 1600 experts van Architects & Engineers for 9/11 Truth, die er van overtuigd zijn dat het controlled demolition was. Daar lezen de conformisten altijd overheen omdat ze er niets maar dan ook niets tegen kunnen inbrengen.
Even zodat iedereen het goed kan lezen;
It supports the conspiracy theory that the World Trade Center was destroyed by explosive demolition.
Meer dan 1600 experts...ach zullen wel gek zijn he?
Ja, vooral geen vragen stellen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:32 schreef LostInYourEyes het volgende:
[..]
Stel niet zoveel vragen en ga zelf op onderzoek uit.
quote:Wie zegt dat? Bron? Kun je bewijzen dat de brandweermannen in het complot zitten? Of is dat slechts een aanname omdat het past bij je vooraf ingenomen standpunt ofwel tunnelvisie?
Dus al die brandweermannen die heel veel van hun collega's hebben verloren zijn allemaal leugenaars en dus indirect ook moordenaars van collega's waar ze jaren lang dag en nacht mee hebben samen gewerkt.
Alle collega's die dood zijn zaten dus niet in het complot?
Dat die brandweermannen voor verschillende camera's hebben gezegd dat gebouw verloren is en waarschijnlijk gaat instorten was een foutje van ze? En dus een fout die meerdere brandweermannen afzonderlijk van elkaar hebben gemaakt?
Of het wel of niet om een terroistische aanslag gaat is een hele andere vraag. Waar het om gaat is dat er daadwerkelijk vleigtuigen in WTC 1 & 2 zijn gevlogen (iets wat complotgelovers in den beginnen ook hadnekkig ontkendenquote:En ik geef je een tip;
Sluit niet bij voorbaat het 'complotverhaal' uit, anders kun je net zo goed niks onderzoeken. Leg je dan neer bij het feit dat jij overtuigd bent dat dit gewoon een terroristische aanslag was en niets meer, en blijf weg uit dit topic.
Gezien de feiten zoals die er nu staan ben ik van overtuigd van die feiten. Daar zijn het feiten voor. Dat ik af en toe in dit topic kom kijken komt doordat ik opensta voor eventuele nieuwe feiten, theorieën en inzichten. Ook als die tegenstrijdig zijn met de huidige feiten en conclussies die je daar aan kunt verbinden.quote:Maar aangezien je hier constant aanwezig bent, zegt dat dat je niet geheel overtuigd bent van je eigen verhaaltje.
Man...lees gewoon even Wikipedia. Of ga je nu over de geloofwaardigheid van Wikipedia beginnen?quote:Op zondag 7 april 2013 19:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Erm... 1600 experts die denken dat het CD is? Dat betwijfel ik ten zeerste. Heb je de petitie waar het om gaat wel gelezen?
Conclusie?quote:Op zondag 7 april 2013 19:07 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja, vooral geen vragen stellen.Heb je wel gezien hoeveel link en tekst ik in dit topic heb geplaatst? Heb je wel gezien dat o.a. jij en polderturk daar vervolgens totaal niet op ingaan. Heb je wel gezien dat als jij of polderturk meestal reatie geeft die totaal niet inhoudelijk in gaat op gegeven informatie of vragen? Netzoals jij dus hierboven doet.
Dus nogmaals:
[..]
[..]
Of het wel of niet om een terroistische aanslag gaat is een hele andere vraag. Waar het om gaat is dat er daadwerkelijk vleigtuigen in WTC 1 & 2 zijn gevlogen (iets wat complotgelovers in den beginnen ook hadnekkig ontkenden) en er geen bewijs is voor controlled demolition. Ik heb heel veel informatie van beide kampen gelezen (jij ook?) en ik zie geen standhoudend bewijs voor controlled demolition, geen bewijs dat BBC en verslaggevers bij het complot betrokken zijn en geen bewijs dat de brandweermannen bij het complot betrokken zijn.
Het zal mij voor de rest aan mij reet roesten of er wel of niet een overheid of terroristische organisatie achter zit. Het kan mij geen donder schelen of de gebouwen door bommen ingestort zijn of door schade van brand, vliegtuigen en rondvliegend puin. Met andere woorden: ik heb geen enkel belang of voorkeur voor scenario x of scenario y. Het gaat mij enkel en alleen om de logica en de bewijzen. En zoals ik die zie tonen die niet aan dat:
1. De BBC en hele berg journalisten bij het complot betrokken zijn.
2. De brandweermannen bij het complot betrokken zijn.
3. Er sprake is van controlled demolition.
[..]
Gezien de feiten zoals die er nu staan ben ik van overtuigd van die feiten. Daar zijn het feiten voor. Dat ik af en toe in dit topic kom kijken komt doordat ik opensta voor eventuele nieuwe feiten, theorieën en inzichten. Ook als die tegenstrijdig zijn met de huidige feiten en conclussies die je daar aan kunt verbinden.
Waar blijven jouw argumenten en eigen initiatief tot kennis vergaren?quote:
Psst, je ontwijkt de vraagquote:Op zondag 7 april 2013 19:08 schreef LostInYourEyes het volgende:
[..]
Man...lees gewoon even Wikipedia. Of ga je nu over de geloofwaardigheid van Wikipedia beginnen?
Zal ik je even wat verklappen, als dit NIET waar zou zijn(dat zij de complottheorie zouden ondersteunen) dan was dit 5 minuten nadat iemand dit erop had gezet meteen weer verwijderd. Dus zij ondersteunen dit, dat is een feit.
Ik heb hem niet gelezen, en nu?(jij natuurlijk wel)quote:
Gast, het gaat om een petitie.quote:Op zondag 7 april 2013 18:57 schreef LostInYourEyes het volgende:
[..]
Meer dan 1600 experts...ach zullen wel gek zijn he?
Niet iedereen die daar zijn handtekening onder heeft gezet gaat er vanuit dat het om controlled demolition gaat.quote:The organization continues to collect signatures for a petition that demands an independent investigation with subpoena power of the September 11 attacks, specifically the collapse of the World Trade Center towers and 7 WTC.[2][
ik heb nog nooit een lijst gezien met die 1600 namen, in mijn ogen in A&E 91truth een soort van scamsite, ze vragen om geld voor onderzoek, maar blijven geld opmaken aan clips, films, lekker rond de wereld reizen voor lezingen en over 5 jaar denken er nog minder mensen aan 9/11.quote:Op zondag 7 april 2013 19:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Erm... 1600 experts die denken dat het CD is? Dat betwijfel ik ten zeerste. Heb je de petitie waar het om gaat wel gelezen?
Waar blijft de zelfstandig en kritische onderzoeker in jou? Je hebt hier enkele topics lang hoog van de toren lopen blazen, zonder dat daar veel inhoud tegenover stond. Ik vermoed dat je domweg niet in staat bent om je eigen bronnen en standpunten kritisch te beschouwen, noch dat je ook maar enige moeite hebt gedaan om eerst zelf eens je vraag te beantwoorden maar in plaats daarvan dacht de debunkers hier aan het zweten te krijgen door van ze te eisen dat ze jouw huiswerk moeten doen.quote:
Jup. Het gaat om een petitie voor een nieuw onafhankelijk onderzoek. Er staat alleen dat dat onderzoek het gebruik van explosieven moet bekijken.quote:Op zondag 7 april 2013 19:12 schreef LostInYourEyes het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gelezen, en nu?(jij natuurlijk wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |