Heeft iemand met zekerheid kunnen zeggen of het gebouw ineen zou storten?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:54 schreef LostInYourEyes het volgende:
Iemand trouwens die brand gezien in die flat in Grozny afgelopen woensdag?
[ afbeelding ]
Brand begon onder, en hij is dus van onder naar boven afgebrand en hij staat nog steeds.
Niemand zei: "We're gonna pull it", dus issie niet gevallen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:54 schreef LostInYourEyes het volgende:
[ afbeelding ]
Brand begon onder, en hij is dus van onder naar boven afgebrand en hij staat nog steeds.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 7 april 2013 00:14 schreef polderturk het volgende:
[..]
Heeft iemand met zekerheid kunnen zeggen of het gebouw ineen zou storten?
Welke analyticus zegt dat hij daarom van de weg is gereden?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:39 schreef LostInYourEyes het volgende:
Ik vind dit soort topics eigenlijk altijd vrij onzinnig, aangezien niemand hier een demolition expert of bouwkundige is. Inhoudelijk heeft discussie dus weinig nut aangezien niemand hier eigenlijk weet waar die over praat.
Ik kijk daarom wat mensen zeggen die dat wel zijn, en die zijn er genoeg, en die zeggen ook massaal dat het een controlled demolition was, bijvoorbeeld de 1600 experts van Architects & Engineers for 9/11 Truth.
[..]
Ook Danny Jowenko zegt dit in een aflevering van Zembla. Danny Jowenko was een van de eerste demolition experts die op camera durfde te zeggen dat het 100% zeker controlled demolition was, en is daarvoor ook van de weg gereden en daardoor overleden,
Hey daar istie weer!quote:Op zondag 7 april 2013 00:19 schreef Gray het volgende:
[..]
Niemand zei: "We're gonna pull it", dus issie niet gevallen.
Hoe kom je aan die 350-400 graden? Heb ook wel eens office fire data gezien die meer richting de 1000 ging...quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Mijn open haard brand soms 12 uren en die smelt ook niet, de brandstof met een kantoorbrand is niet voldoende om staal aan te tasten, ongeveer tussen de 350-400 graden, staal lacht daarom.
Dat zeg ik als logicus.quote:Op zondag 7 april 2013 00:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Welke analyticus zegt dat hij daarom van de weg is gereden?
Waarmee is aangetoond dat logicus geen beschermde titel is.quote:Op zondag 7 april 2013 00:23 schreef LostInYourEyes het volgende:
[..]
Dat zeg ik als logicus.
En verder interesseert het me niet wat jij denkt want ik ken jou lang genoeg om te weten dat jij of psychisch niet in staat bent om complotten een kans te geven of gewoon een betaalde trol bent.
Padumtishquote:Op zondag 7 april 2013 00:26 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waarmee is aangetoond dat logicus geen beschermde titel is.
uit de topic, waar ook de infrarood beelden instaanquote:Op zondag 7 april 2013 00:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die 350-400 graden? Heb ook wel eens office fire data gezien die meer richting de 1000 ging...
Die range komt daar zo te zien helemaal niet ter sprake daar. Alleen wat infrarood dingen die redelijk waardeloos zijn om de temperatuur in de kern van het vuur te bepalen. Zegt iemand in dat topic ook al, dus wat wil je hier nou eigenlijk mee aantonen?quote:Op zondag 7 april 2013 02:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
uit de topic, waar ook de infrarood beelden instaan
http://s1.zetaboards.com/LooseChangeForums/topic/3767837/1/
Dat de brand niet heet genoeg was om staal doen te verzwakken.quote:Op zondag 7 april 2013 03:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die range komt daar zo te zien helemaal niet ter sprake daar. Alleen wat infrarood dingen die redelijk waardeloos zijn om de temperatuur in de kern van het vuur te bepalen. Zegt iemand in dat topic ook al, dus wat wil je hier nou eigenlijk mee aantonen?
Iedereen lijkt wel vergeten te zijn dat in 1975 een van de WTC torens in de fik heeft gestaan. Langer, meer verdiepingen langer, veel lager (en dus veel meer verdiepingen erboven op) én de brandwerende laag zat er nog niet op .... op miraculeuze wijze was het toen niet ingestort.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:54 schreef LostInYourEyes het volgende:
[ afbeelding ]
Dat toon je daar niet mee aan.quote:Op zondag 7 april 2013 03:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat de brand niet heet genoeg was om staal doen te verzwakken.
En die situaties zijn ook zo vergelijkbaar he...quote:Op zondag 7 april 2013 10:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Iedereen lijkt wel vergeten te zijn dat in 1975 een van de WTC torens in de fik heeft gestaan. Langer, meer verdiepingen langer, veel lager (en dus veel meer verdiepingen erboven op) én de brandwerende laag zat er nog niet op .... op miraculeuze wijze was het toen niet ingestort.
Zo mooi om te zien dat de post-911-natuurkundige wetten niet voldoen of tenminste dat gebouwen in brand zich daar niet aanhouden. Het is heerlijk om te zien dat nog steeds mensen zijn die geloven dat wtc ingestort is door vuur. Het is gewoon lachwekkend en sneu te gelijk.
Een aantal brandweermannen waren namelijk op een wonderlijke manier in staat het ineenstorten van WTC7 een paar uur van te voren te voorspellen. De BBC voorspelde het zelfs 20 minuten van te voren. Iets wat nog nooit eerder is gebeurd. Het machtige stalen gebouw met 47 verdiepingen stortte ook nog eens recht naar beneden in, terwijl het gebouw aan één kant was beschadigd.quote:Op zondag 7 april 2013 00:21 schreef LostInYourEyes het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Er is voor zover ik weet niemand geweest die heeft gezegd:"Dat gebouw gaat zeker instorten als gevolg van die grote brand" als je dat bedoeld?
Zwaartekracht werkte volgens jou die dag opeens niet meer zijwaarts of zo?quote:Op zondag 7 april 2013 11:49 schreef polderturk het volgende:
[..]
Een aantal brandweermannen waren namelijk op een wonderlijke manier in staat het ineenstorten van WTC7 een paar uur van te voren te voorspellen. De BBC voorspelde het zelfs 20 minuten van te voren. Iets wat nog nooit eerder is gebeurd. Het machtige stalen gebouw met 47 verdiepingen stortte ook nog eens recht naar beneden in, terwijl het gebouw aan één kant was beschadigd.
Probeer het eens andersom, toon jij aan dat de brand wel heet genoeg was om het staal te verzwakken en onderbouwing voor 1000 graden zie ik ook niet van jou staan, nlquote:
Dat hitte staal verzwakt heb ik je al vaker bronnen voor laten zien. Zo'n 50% @ 600 graden. De vlam van een kaars is op zijn heetst al 1400 graden C, dus 350 graden C voor een office fire lijkt me absurd laag. Die 1000 graden data is hier ook al meerdere keren langs gekomen...quote:Op zondag 7 april 2013 14:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Probeer het eens andersom, toon jij aan dat de brand wel heet genoeg was om het staal te verzwakken en onderbouwing voor 1000 graden zie ik ook niet van jou staan, nl
hoe heet is een gasfornuis dan?quote:Op zondag 7 april 2013 14:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat hitte staal verzwakt heb ik je al vaker bronnen voor laten zien. Zo'n 50% @ 600 graden. De vlam van een kaars is op zijn heetst al 1400 graden C, dus 350 graden C voor een office fire lijkt me absurd laag. Die 1000 graden data is hier ook al meerdere keren langs gekomen...
De vlam van een gasfornuis is dacht ik rond de 1500 graden C.quote:
Zwaartekracht die zijwaarts werkt? Leg uit wat je hier bedoelt? En hoe dat een reactie is op hetgeen gesteld werd, dat (bijvoorbeeld) de BBC al twintig minuten VOOR WTC-7 instortte, 'live' op de televisie meldde dat het WAS ingestort? Terwijl op de beelden in de achtergrond bij de pratende hoofden dat gebouw nog fier overeind staat?quote:Op zondag 7 april 2013 11:59 schreef ATuin-hek het volgende:
Zwaartekracht werkte volgens jou die dag opeens niet meer zijwaarts of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |