idd, waar is zijn IE of zelfs BotrK ?quote:
Liever geen Nashors tooth. RoA ligt aan het enemy team. Als er een dikke kogmaw, olaf of cho in zit bv,quote:Op zaterdag 6 april 2013 07:30 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
RoA en Nashors Tooth moet bouwen. Op
1: bp proving grounds niet sr.quote:
2 attack speed items overkillquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
1: bp proving grounds niet sr.
2: 3 ap's waaronder 'noskillkill ap yi'.
3: carryde.
Mensen bouwen ook weleens pd + zephyr op haar, dus niet overdrijven.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:38 schreef absoluteinsanity het volgende:
[..]
2 attack speed items overkill
overleef jij maar eens een ap master yi die wacht tot je hele team low is omdat niemand nida spears juked.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:39 schreef Jajong het volgende:
Op MF sowieso, die doet meeste deeps met haar ult
Omdat ze dan hun boots sellen als ze eenmaal 20k gold hebben, dat is dan logisch. Liever een ad die 300 hit elke 0.75 sec i.p.v. een ad die 150 hit elke 0.5 sec.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mensen bouwen ook weleens pd + zephyr op haar, dus niet overdrijven.
[..]
overleef jij maar eens een ap master yi die wacht tot je hele team low is omdat niemand nida spears juked.
Je moet soms gewoon even je metabuild aanpassen als je optimaal spelen wilt, vooral in pg met bepaalde comps.
Ik hoef me niet verder te verantwoorden ik heb al uitgelegd waarom ik wits end kocht, het doet er niet toe dat ik meer dmg had kunnen doen als ik in 2 seconden op de grond lig door ap yi.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:26 schreef absoluteinsanity het volgende:
[..]
Omdat ze dan hun boots sellen als ze eenmaal 20k gold hebben, dat is dan logisch. Liever een ad die 300 hit elke 0.75 sec i.p.v. een ad die 150 hit elke 0.5 sec.
Nu is er meer plaats voor ons.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:48 schreef kensei het volgende:
Wow, ik zie nu pas dat die Nicolaj Jensen nummer 1 is van de challenger tier. Ik wist wel datie pro was maar #1 EU die lifetime ban krijgt, best wel sick
Je vraagt je af hoe ie op die plek is gekomen....quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:48 schreef kensei het volgende:
Wow, ik zie nu pas dat die Nicolaj Jensen nummer 1 is van de challenger tier. Ik wist wel datie pro was maar #1 EU die lifetime ban krijgt, best wel sick
Gewoon eerlijk, die kerel is namelijk gewoon goed in LoL. Het probleem met hem is dat hij zjch niet kan gedragen, niet dat hij niet kan spelen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:06 schreef Montagui het volgende:
[..]
Je vraagt je af hoe ie op die plek is gekomen....
Nu is ie eindelijk wat waard. =Dquote:
Stun ats stack en je ulti is winquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:38 schreef Desiler het volgende:
Oooooh net 3 triple kills in 1 game met Jax... heerlijke champion zeg.
Waarom is dat een Ryze nerf? Nu is 't moeilijker itemizen tegen hem. Aan de andere kant is armor kopen wel makkelijker dan mr. 50/50 imoquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:17 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Nu is ie eindelijk wat waard. =D
Alleen wel een indirect ryze nerf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |