Nu is er meer plaats voor ons.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:48 schreef kensei het volgende:
Wow, ik zie nu pas dat die Nicolaj Jensen nummer 1 is van de challenger tier. Ik wist wel datie pro was maar #1 EU die lifetime ban krijgt, best wel sick
Je vraagt je af hoe ie op die plek is gekomen....quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:48 schreef kensei het volgende:
Wow, ik zie nu pas dat die Nicolaj Jensen nummer 1 is van de challenger tier. Ik wist wel datie pro was maar #1 EU die lifetime ban krijgt, best wel sick
Gewoon eerlijk, die kerel is namelijk gewoon goed in LoL. Het probleem met hem is dat hij zjch niet kan gedragen, niet dat hij niet kan spelen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:06 schreef Montagui het volgende:
[..]
Je vraagt je af hoe ie op die plek is gekomen....
Nu is ie eindelijk wat waard. =Dquote:
Stun ats stack en je ulti is winquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:38 schreef Desiler het volgende:
Oooooh net 3 triple kills in 1 game met Jax... heerlijke champion zeg.
Waarom is dat een Ryze nerf? Nu is 't moeilijker itemizen tegen hem. Aan de andere kant is armor kopen wel makkelijker dan mr. 50/50 imoquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:17 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Nu is ie eindelijk wat waard. =D
Alleen wel een indirect ryze nerf.
Daarom dus. Alle enemies hebben gigantische armor terwijl ryze 0 armorpen heeft.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom is dat een Ryze nerf? Nu is 't moeilijker itemizen tegen hem. Aan de andere kant is armor kopen wel makkelijker dan mr. 50/50 imo
ryze passive?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:31 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Daarom dus. Alle enemies hebben gigantische armor terwijl ryze 0 armorpen heeft.
Je plaatst geen wards en vind het gek dat er ineens iemand in je rug is? fuck logicquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:30 schreef dustbrain het volgende:
Godsamme, hoe doen die pro's dat lasthitten + harasshen + map bekijken tegelijk? Volgens mee is het een kwestie van snel switchen naar map en weer naar cs en naar enemy en hoe vaker je het doet, hoe beter en sneller je wordt. Ik word haast nooit geganked als een enemy ss is en praktisch nooit met wards maar soms springt er een enemy op mijn rug en dan WAT DE FUCK HOE DAN?
L2REEEEEADquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:40 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Je plaatst geen wards en vind het gek dat er ineens iemand in je rug is? fuck logic
Ik weet dat het scaled ja, maar het totaalplaatje was dramatisch met die gastquote:Op zondag 7 april 2013 11:38 schreef Zeroku het volgende:
Shen AP is niet eens zo heel slecht, al zijn abillities scalen met AP. Een van de redenen waarom Darien altijd TF bouwt op Shen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |