Vrouw heeft de auto meequote:
Zo rap was hijquote:Op woensdag 3 april 2013 20:33 schreef Kirov het volgende:
Kaper
En je hebt niet eens de TT veranderd.
Kun jij anders een mooie tt maken?quote:
Welkom. Waorzo?quote:
Börgerquote:
Mooi manquote:
Is Emmer Compascuum dan niet het andere uiterstequote:Op donderdag 4 april 2013 01:49 schreef Drentsche het volgende:
Ik woon sinds 2 maanden in emmer-compas, beste beslissing in me leven tot nu toe.
*zeer gelukkig is geen randstad bewoner meer te zijn*
Nee, na 20 minuten rijden zit je in hartje Emmen waar je prima kan uitgaanquote:Op donderdag 4 april 2013 07:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is Emmer Compascuum dan niet het andere uiterste
Uitgaan in Emmquote:Op donderdag 4 april 2013 07:43 schreef Drentsche het volgende:
[..]
Nee, na 20 minuten rijden zit je in hartje Emmen waar je prima kan uitgaan![]()
Emmen is toch echt heelwat beterquote:Op donderdag 4 april 2013 07:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Uitgaan in Emm
Ga dan naar Twins in nieuw-Amsterdam
Wel es naar de Bras geweest, wat een ballentent. Zelfs de Babbel in HGV was nog beter...quote:
6i of het rockhok in de Zwetserquote:Op donderdag 4 april 2013 08:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wel es naar de Bras geweest, wat een ballentent. Zelfs de Babbel in HGV was nog beter...
Bestaat dat nog?quote:Op donderdag 4 april 2013 07:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Uitgaan in Emm
Twinsquote:Op donderdag 4 april 2013 07:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Uitgaan in Emm
Ik wilde oorsprongkelijk in Emmen wonen maar er kwam een mooi huis vrij in Emmer-Compas met een tuin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop